Nou ik kan je vertellen, morgen is het toch écht vrijdag!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichenquote:
Bloesie is een vrouw die de ballen verstand heeft van voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie is een vrouw met ballen en verstand
Hehequote:
ik heb nog ergens een mooie column van Paul Onkenhout daarover liggen, ik zal hem eens opzoeken en inscannen, prachtig hoe hij dat gedrag verwoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
Ja, hallo neem dan ook es op als ik belquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef Vom het volgende:
Potverdomme, 2x wakker gebeld worden op 1 ochtend![]()
Tsja.......ik maak mij er niet druk om. Het kan mij echt geen zak schelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
tja, een hoop van die jochies denken dat we nog in 1972 of 1995 leven, realisme is daar ver te zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Ah, jij was dus nr 3 die ik weigerde op te nemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hallo neem dan ook es op als ik bel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
Troostprijs, net zoals het bekertoernooi ... altijd hetzelfde wordt er gezegd. Maar als ze het winnen dan is het wel een hoofdprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |