ik vrij taai. Maar leuk eens andere clusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoor![]()
kei hard lachen natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
feyenoord polst Kluivert...
Moet ik nou lachen of huilen?
Liverpool & Galatasaray zijn vrij sterk volgens mij en Bordeaux kan ook wel aardig voetballen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoor![]()
Huilen van het lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
feyenoord polst Kluivert...
Moet ik nou lachen of huilen?
Ik zou liever tegen levskia sofia ofzo spelen dan tegen Galatasarayquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja maargoed, in de CL kunnen ze allemaal "aardig voetballen".
daar mag je niet mee spotten in Afrika, daar sterven ze van de hongerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand een loempia ofzo, ben nog lang niet weg en sterf van de honger
nog liever tegen Kopenhagenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zou liever tegen levskia sofia ofzo spelen dan tegen Galatasaray
Ik spot er niet mee, ik neem het bloedserieus die honger, hebben ze daar dan ook geen loempia's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar mag je niet mee spotten in Afrika, daar sterven ze van de honger
Ik heb nog een restje bobotie overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand een loempia ofzo, ben nog lang niet weg en sterf van de honger
nee dat is vooral Vietnam, dat weet ik nog uit mijn tijd daar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spot er niet mee, ik neem het bloedserieus die honger, hebben ze daar dan ook geen loempia's?
Ik mot geen bobo'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog een restje bobotie over
En ik kan nog een restje paella uit de vuilnisbak halen voor SCH.quote:
toen je bootvluchteling was? :pquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is vooral Vietnam, dat weet ik nog uit mijn tijd daar.
zou een flinke boot geweest zijnquote:
Die zou meteen gezonken zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou een flinke boot geweest zijn
Jongen..... je oren!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef pascalheister het volgende:
Kaartjes voor Muse zijn besteld
Matthew zal zijn huidige gitaar niet slopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Radegast het volgende:
Muse is toch die band die na afloop van concerten altijd de instrumenten sloopt?
Nee. Ze hebben een hijger als zanger.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Radegast het volgende:
Muse is toch die band die na afloop van concerten altijd de instrumenten sloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |