jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het daar terrasweer dan?
Ajax.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat CL kun je ook wel uit je ondertitel weghalen hoor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax.
En een bestelfoutje gemaakt op mn werk.
Normaal krijgen we 4 kratten brood binnen, nu 44. En het systeem gaf ook geen foutmelding
dus jij eet brood vanavond?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax.
Normaal krijgen we 4 kratten brood binnen, nu 44. En het systeem gaf ook geen foutmelding
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oud brood in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Volgende week is al het brood bij ons in de aanbieding
Hahaha geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Volgende week is al het brood bij ons in de aanbieding
quote:
punten examen is er al, maar ik heb het theoriecertificaat gehaald nu kan ik pas examen doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat dacht je? voor het helemaal kut wordt zo'n praktijk exame moet ik het nog ff halen. Zo'n puntending
Aldus wereldverbeteraar VoreGquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef VoreG het volgende:
44 broden bestellen! Ik vind het schandalig, er lijden veel mensen honger en nu wordt al dit brood oud. Geef het aan de duizenden voedselbanken die Nederland rijk is
snap ik bedoelde een punten rijbewijs. Maar volgend jaar ofzo wordt hij praktijk exame toch enorm kut, allemaal onderdelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
punten examen is er al, maar ik heb het theoriecertificaat gehaald nu kan ik pas examen doen
Mathijsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van Mathijsen en Vennegoor, beide een nieuwe club
ja rijopleiding in stappen, dat is nu al bij verschillende rijschoolhouders, heb het zelf niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap ik bedoelde een punten rijbewijs. Maar volgend jaar ofzo wordt hij praktijk exame toch enorm kut, allemaal onderdelen.
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef Superheld het volgende:
Psv heeft niet de makkelijkste loting zeg
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...dvd-tje van Bumba aangezet, heeft pappa een kwartiertje rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |