liever Milan dan Lyonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
straks bij de loting alles behalve AC-Milan graag
True... gewoon liefst een keer een andere topploeg dan AC-Milan, Arsenal en Lyon... die hebben we al te vaak gehad laatste jarenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef ganzenherder het volgende:
liever Milan dan Lyon
Lyon kan nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
True... gewoon liefst een keer een andere topploeg dan AC-Milan, Arsenal en Lyon... die hebben we al te vaak gehad laatste jaren
gaat over resultaten van laatste 5 jaar ofzo heh... dan kan het bestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef ganzenherder het volgende:
Zie ik net pas idd, dat kan toch helemaal niet dat die in de 2e pot zitten![]()
Omdat dat een leuke ploeg is waar PSV al een tijd lang niet meer tegen gespeeld heeft. Het lijkt nou onderhand of er alleen AC Milan, Arsenal en Lyon zijn als topploegenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef RijstNatie het volgende:
waarom willen mensen Real madrid loten?
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
zie ik trouwens goed dat PSV een hogere coefficient heeft dan Bayern Munchen![]()
co·ëf·fi·ci·ënt (de ~ (m.), ~en)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:48 schreef RijstNatie het volgende:
wat is coefficient??
Omdat dat zowat de zwakste ploeg is in pot één misschien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef RijstNatie het volgende:
waarom willen mensen Real madrid loten?
Met Cannavaro, Diarra en Emerson in de ploeg ben je inderdaad erg zwak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat dat zowat de zwakste ploeg is in pot één misschien?
Ik denk dat het voetbal van Real Madrid PSV beter ligt (beetje AC Milan-idee), dat opportunistische Engelse voetbal minder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Cannavaro, Diarra en Emerson in de ploeg ben je inderdaad erg zwak.
Doe mij Liverpool maar
Als je de wedstrijd hebt gezien weet je dat Emanuelson twee cruciale fouten maakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
OT: Schandalig hoe Ten Cate de schuld van allebei de doelpunten zomaar voor de camera in de voeten van Emanuelson schuift. Echt geen stijl.
Welnee, mag best gezegd worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb niks van de wedstrijd meegekregen behalve de uitslag, maar als ik de quote van de post boven me lees, dan zie ik dat ze bij Ajax weer de ouwe vertrouwde sfeer te pakken hebben
Zoiets hoort toch altijd intern besproken te worden?
PSV heeft het de laatste 10 jaar volgens mij veel beter gedaan tegen Engelse ploegen dan pak 'm beet Spaanse of Italiaanse.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat het voetbal van Real Madrid PSV beter ligt (beetje AC Milan-idee), dat opportunistische Engelse voetbal minder.
Door dom met 0-2 te verliezen misschienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg dus net pas door dat Ajax er uit ligt, how the hell did that happen?![]()
WE HEBBEN GEEN GELD! De miljoenen van Ooijer, Lucius en Vennegoor gaan voor 80% op in het afdichten van het gat in de begroting, met die 20% komt er of een 'leuk talentje' maar ik denk zelf helemaal niets 'omdat het op korte termijn niet haalbaar is' of 'omdat die speler al Champions League' gespeeld heeft en dus niet aantrekkelijk is'.quote:Westerhof: topspitsen onhaalbaar
In het Algemeen Dagblad laat PSV voorzitter Westerhof weten dat de club pas in actie kan komen als alle formaliteiten met Celtic zijn afgerond. Hij verwacht een aankoop van een vervanger voor Vennegoor of Hesselink niet voor dit weekend. 'Maar ik weet een ding zeker: gezien het aantal miljoenen dat wij kunnen uitgeven, zullen we niet bij de absolute topspitsen van Europa uitkomen.'
Hij is voor 20 miljoen gulden gekocht?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Vennegoor gaat voor slechts 5-6 miljoen naar Celitc?
Dan maakt PSV daar nog behoorlijk verlies op....
Absolute topspitsen kosten dan ook 10-15 miljoen en dat zit er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
En ja hoor, ik heb het altijd al gezegd:
[..]
WE HEBBEN GEEN GELD! De miljoenen van Ooijer, Lucius en Vennegoor gaan voor 80% op in het afdichten van het gat in de begroting, met die 20% komt er of een 'leuk talentje' maar ik denk zelf helemaal niets 'omdat het op korte termijn niet haalbaar is' of 'omdat die speler al Champions League' gespeeld heeft en dus niet aantrekkelijk is'.
6 miljoen voor PSVquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Ik heb reactie op mijn eerdere vraag gemist PyTh, sorry: vind jij een nevland of een N'Kufo een vervanger? Of moeten het spelers als die Edoardo, Milevskiy en Tevez zijn om echt ene vervanger genoemd te worden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Absolute topspitsen kosten dan ook 10-15 miljoen en dat zit er inderdaad niet in.
Als VoH vertrekt komt er echt wel een opvolger, want met alleen Farfan en Kone red je het niet.
Tja vervanger vervanger......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb reactie op mijn eerdere vraag gemist PyTh, sorry: vind jij een nevland of een N'Kufo een vervanger? Of moeten het spelers als die Edoardo, Milevskiy en Tevez zijn om echt ene vervanger genoemd te worden?
Zigic en Baros zijn versterkingen, Carew niet vind ik. Baros gaat ook niet zijn vorstelijke salaris van Villa inruilen. N'Kufo en Nevland vind ik ook niet goed genoeg. Ik vermoed alleen echt dat er niemand komt of op 31 augustus een of andere onbekende Harry.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja vervanger vervanger......
Kufo niet, Nevland zou ik nog mee kunnen leven misschien....
Die laatste 3 die je noemt zijn gewoon niet haalbaar (op dit moment)
Ik denk meer in de categorie; Zigic, Baros of Carew....
Volgens Koeman hebben ze een nieuwe spits achter de hand als VoH definitief weg is....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zigic en Baros zijn versterkingen, Carew niet vind ik. Baros gaat ook niet zijn vorstelijke salaris van Villa inruilen. N'Kufo en Nevland vind ik ook niet goed genoeg. Ik vermoed alleen echt dat er niemand komt of op 31 augustus een of andere onbekende Harry.
Andere ploegen weten nu dat PSV een spits moet aanschaffen en vragen de hoofdprijs. Ik heb liever dat ze het geld in hun zak houden en in de winterstop iets doen dan straks op 30 augustus met een of andere paniekaankoop à la Ball komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens Koeman hebben ze een nieuwe spits achter de hand als VoH definitief weg is....
We zullen zien...
Daar heb je gelijk in maar een extra aanvaller erbij lijkt me toch wel noodzakelijk nu en Sibon en VoH weg zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb liever dat ze het geld in hun zak houden en in de winterstop iets doen dan straks op 30 augustus met een of andere paniekaankoop à la Ball komen.
Kan best zijn, maar dan nog mag je als trainer het verlies van de wedstrijd niet zo openlijk bij hem in de schoenen schuiven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd hebt gezien weet je dat Emanuelson twee cruciale fouten maakt.
Anderlecht toevallig gisteren bezig gezien tegen Madrid? Doe mij maar niet. Die hebben volgens mij een erg leuk team bij elkaar geraapt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik ga voor Inter - Benfica - Anderlecht
Italiaanse ploegen kun je altijd verslaan, Benfica is leuk voor Ronald, en Anderlecht is Belgisch en vrij makkelijke tegenstander (met alle respect)
Als je daar niet van kan winnen heb je gewoon niks in de CL te zoeken hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Anderlecht toevallig gisteren bezig gezien tegen Madrid? Doe mij maar niet. Die hebben volgens mij een erg leuk team bij elkaar geraapt!
Doe mij maar Madrid/Barca, Benfica/AEK en Kopenhagen
Ruud zou inderdaad heeel erg leuk zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Ruud en Cannavaro zien!
er zal best een aardige boekwinst gemaakt zijn, er wordt per slot van rekening ook op hem afgeschreven (daar komen oa de enorme verliezen van)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Dan maakt PSV daar nog behoorlijk verlies op....
Ja en ik wil ook naar Madridquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Ruud en Cannavaro zien!
je beseft dat dat er ondertussen 178 zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef rubbereend het volgende:
ben bezig met een lijst te maken van alle voorgaande PSV topicsvoor in de OP, lijkt jullie dat wat?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je beseft dat dat er ondertussen 178 zijn?![]()
Maar van mij mag je![]()
vandaar de vraag, mij lijkt het leuk. Of misschien dat iemand de lijst ergens kan hosten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef dndiek het volgende:
Maar wat moeten we met zo'n lange lijst in de OP?
het wordt sowieso een leuke lijst om te zien straksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik kan wel hosten
of pascal die heeft de hele OP al gehost
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt sowieso een leuke lijst om te zien straks, ach ik heb wat tijd over nu ik niet meer hoef te modden
paar weken vrij rond Lowlands en vakantie in parijs aankomend weekendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]Jij bent goed bezig, hoef je niet te werken ?
Kijk dat heb je goed geplandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
paar weken vrij rond Lowlands en vakantie in parijs aankomend weekend
Hoogstrate?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Roy Beerens is toch ook goed?
Wat is er eigenlijk met die ene jeugdspeler van PSV gebeurd, dat was echt een talent maar die zat mentaal niet goed in z'n vel ( ik ben z'n naam vergeten )
Vliegen vanaf Charleroi met Ryanair.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ErikT het volgende:
Liefst Valencia, de uitwedstrijd ga ik heen dan.![]()
Er is ook Vueling vanaf Schiphol.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vliegen vanaf Charleroi met Ryanair.
Ja die, watskeburt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoogstrate?
Zo ja, die speelt bij Emmen (verhuurd)
is idd ook een optie maar die was niet zo goedkoop toen ik hem nodig had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is ook Vueling vanaf Schiphol.![]()
(www.vueling.com)
Zowel Madrid, Barcelona als Valencia zijn goedkoop met Vueling. Maar in Valencia heb ik onderdak + ik ken een fanatiek Valencia supporter daar, vandaar dat ik Valencia wil
Als je op tijd bent is ie goedkoopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is idd ook een optie maar die was niet zo goedkoop toen ik hem nodig had.
2 maanden vantevoren destijds voor Madrid en over de 200, vond ik toch iets te...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je op tijd bent is ie goedkoop
Je moet ook altijd een beetje mazzel hebben met die prijsvechters.
Da's wel duur ja. Dat kan goedkoper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 maanden vantevoren destijds voor Madrid en over de 200, vond ik toch iets te...
Dat bleek, Virgin-Express vanaf Brusselquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Da's wel duur ja. Dat kan goedkoper.
Dankje, heel sportiefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef Radegast het volgende:
Succes met de loting straks jongens!
Ik zit ook niet echt te wachten op Werder. Met hun in de poule kan het ook een lastig verhaal gaan worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:
Barcelona - PSV - CSKA Moskou - HSV zou wel dramatisch zijn zeg.
Helemaal mee eens... Werder hoop ik te ontlopen. HSV is na een sterke start niet echt indrukwekkend meer geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
Van HSV ben ik nu niet zo onder de indruk, van der Vaart uitschakelen en het grootste gevaar is weg. Werder hoop ik daarentegen te ontlopen.
Nee niet nog een keer AC... Dan nog liever Barcelona..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op AC Milan - PSV - AEK Athene - Kopenhagen
Milan heb ik nu wel genoeg gezien...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op AC Milan - PSV - AEK Athene - Kopenhagen
18:00 uur geloof ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk?
quote:
quote:PSV voor tiende keer op rij in groepsfase CL
24/8/2006 15:15
Als de naam van PSV donderdag uit de koker komt tijdens de loting voor de groepsfase van de Champions League is dat voor de tiende keer in successie. Alleen Manchester United is langer onafgebroken present tijdens het belangrijkste Europese bekertoernooi.
In totaal plaatste PSV zich elf keer voor de Champions League. En ook met dat aantal deelnames behoort de landskampioen uit Nederland tot de elite van Europa. Opnieuw Manchester United en ook Barcelona en FC Porto steken PSV de loef af.
Tijdens de eerste editie in het seizoen 1991/92 was PSV een van de acht ploegen die zich plaatste voor de groepsfase. In de voorrondes werden Zalgiris Vilnius en AEK Athene verslagen. In de poule met AC Milan, IFK Göteborg en FC Porto speelden de Eindhovenaren echter geen rol van betekenis.
Vervolgens duurde het vier seizoenen voordat PSV weer wist door te dringen tot het hoofdtoernooi. In het seizoen 1997/98 was de club weer van de partij. Dat jaar deden voor het eerst 24 ploegen mee aan de groepsfase, waarvan twee uit Nederland (naast PSV ook Feyenoord). Sindsdien hoefde de Eindhovense formatie geen enkele keer meer verstek te laten gaan.
Barca dat de groepsronde niet zou overleven door een nekslag van PSV, dan ben ik in feeststemming. Wraak op Barca is iets wat hoog op mijn Europacup-wenslijst staatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV, Barcelona verslaat, ben ik de rest van het jaar in feeststemming
Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ja op PSV.nl lopen ze er ook al een aantal dagen mee te pronken. En terecht. Tis toch mooi dat je gewoon elk jaar CL speelt. En eigenlijk reken je er ook altijd op. Behalve dan in 98/99, toen heb ik 10 dagen niet geslapen van blijdschap dat we het alsnog hadden gered Bruggink.
De laatste keer dat we het niet speelden, kan ik me eigenlijk amper meer herinneren. Toen was ik ook nog maar een jongen van 10 ofzo
Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedragquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........
Jullie lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedrag.
Zekers! En nou ben ik ff weg, de trekker staat voor de grote beurt bij de garage en ik moet 'm voor 5 uur terug hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?![]()
Mathijsen ook wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sloggi het volgende:
AZ of Ajax dus kampioen. Ik zet mijn geld op Feyenoord.
Denk je dat Zdenek trek heeft in PSV? Die zit al met z'n hoofd in Italie joh...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:
Misschien even Grygera in Amsterdam ophalen?
Waneer pas je aan dat Boffin de derde keeper is en niet Coe die ook nr 23 niet heeft.... ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
OP bestand even ge-update, dus die kan weer worden aangepast
na de FA cup finale al helemaal niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef Doc het volgende:
Welke PSV-er kan extra kaarten regelen voor de wedstrijd tegen LFC?!
Please please please!!!
(en mogelijk ook stevengerrard - de Fok-user dus)
thuis zeker 3 punten uit verliezen er veel punten. Gerets op bezoekquote:
Waarom niet? Ik was toen heel aardig tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na de FA cup finale al helemaal niet meer
Bordeaux is niet zo gunstig idd. Liverpool en Galatasaray daarentegen wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
Echt wel een lastige poule. Bordeaux is beter dan iedereen denkt. Ze hebben Micoud als spelmaker en daarnaast nog supertalenten als Mavuba en Chamakh.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik was toen heel aardig toch![]()
Feyenoord wil hem dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef Neoktheone het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Koeman Kluivert haalt als opvolger van VoH nu hij bij Valencia niet eens meer mee mag doen met de groepstraining...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee uitduels met Galatasaray
Hoe uitverkocht zijn de CL duels eigenlijk in Eindhoven? Is er vrije verkoop?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]maargoed ik heb mn clubcard nodig voor mn eigen kaartje en volgens mij mag je dan later niet nog extra kaartjes kopen
eerst gaan de passe partouts er uit, daarna zijn er meestal wel losse kaarten over per wedstrijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe uitverkocht zijn de CL duels eigenlijk in Eindhoven? Is er vrije verkoop?
Zijn er dan CC bezitters of zo die eerder aan dergelijke kaarten kunnen komen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst gaan de passe partouts er uit, daarna zijn er meestal wel losse kaarten over per wedstrijd.
En Faubert niet te vergeten, wellicht zelfs de beste van allemaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
Echt wel een lastige poule. Bordeaux is beter dan iedereen denkt. Ze hebben Micoud als spelmaker en daarnaast nog supertalenten als Mavuba en Chamakh.
Galatasaray is kwalitatief het zwakst, maar aangezien Istanbul een heksenketel is, gaan die zeker niet met 0 punten de CL uit. In Eindhoven moeten ze te pakken zijn. Ik verwacht dat de dubbele ontmoeting tussen PSV en Bordeaux doorslaggevend zal zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Faubert niet te vergeten, wellicht zelfs de beste van allemaal.
Maar niet een ploeg waar PSV niet van kan winnen, zoals alle teams in deze poule. Kan daadwerkelijk alle kanten op, vier redelijk gelijkwaardige teams. Liverpool lijkt net iets sterker dan de rest, al kan dat best meevallen.
mwah, misschien Liverpool, achteraf hebben afgelopen seizoen juist de punten tegen Milan de doorslag gegevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Galatasaray is kwalitatief het zwakst, maar aangezien Istanbul een heksenketel is, gaan die zeker niet met 0 punten de CL uit. In Eindhoven moeten ze te pakken zijn. Ik verwacht dat de dubbele ontmoeting tussen PSV en Bordeaux doorslaggevend zal zijn.
er is een mogelijkheid, maar ik kan dat pas weten nadat mijn ouders terug zijn, en of er vrienden meegaan of niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Doc het volgende:
Zo, ook nog even het onderschrift aangepast
Misschien als je lief bent dat ik wel wat kan regelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Doc het volgende:
Zo, ook nog even het onderschrift aangepast
Voor BB kost een passpartout met korting 96 Euro (zonder korting 125 Euro)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:10 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hoop dat de prijs niet te veel is gestegen...
Ik wil weer op BB zitten, maar dat wordt weer duur...
Maareh, als ik het me goed herriner is het toch de prijs van 2 aparte CL-tickets voor de 3 wedstrijden hé?
Dan kom ik op 90 euro uit denk ik
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien als je lief bent dat ik wel wat kan regelen
Dat is minimaal 12 punten dus, lijkt me niet erg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
Thuis moet je alles winnen, uit minimaal een punt per wedstrijd
Keep me posted!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
er is een mogelijkheid, maar ik kan dat pas weten nadat mijn ouders terug zijn, en of er vrienden meegaan of niet.
Maar ik zal aan je denken
Thuis een punt pakken van Liverpool, thuis 3 punten tegen Galatasaray en Bordeaux, dan sta je al op 7. Uit verliezen van Liverpool, een punt pakken tegen Bordeaux en misschien een puntje meeslepen uit de hel van Galatasaray. Dan zit je op 9 punten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Mwaw, best een pittige loting hoor. IN principe calculeer je een verlies in in zowel Turkije als Engeland. Thuis kan je ze allemaal wel pakken, mits je geen mindere dag hebt..
Al een opvolger voor VoH?
mja bedoel eigenlijk van de 3 uitwedstrijden totaal minimaal een punt meenemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is minimaal 12 punten dus, lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Hoewel we de topploegen mislopen is dit nog steeds een poel waarin je elke wedstrijd kan verliezen, we zullen dus zeker wel tegen een (paar) zeperd(s) aanlopen. Als er niet binnen een paar dagen versterkingen van betekenis komen denk ik zelfs dat we vrij kansloos zijn.
Daarom komen wij 0-1 voor... dood spelmoment, een snoeiharde kopbal van Alex in de kruisingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:16 schreef mcyodogg het volgende:
Als Liverpool 1-0 voorkomt, kan je het wel vergeten hoor. Dan sluit Benitez de deuren.
Dat dachten jullie ook van de voorronde, en we weten hoe dat is afgelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Poule van niks. Daar komt psv met gemak door.
Thuis 3 keer winnen en uit 1 keer gelijk spelen is doorgaans idd goed voor de 2e ronde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja bedoel eigenlijk van de 3 uitwedstrijden totaal minimaal een punt meenemen
2e moet toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dachten jullie ook van de voorronde, en we weten hoe dat is afgelopen.
al hebben we het tegendeel al eens bewezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thuis 3 keer winnen en uit 1 keer gelijk spelen is doorgaans idd goed voor de 2e ronde.
Dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn er dan CC bezitters of zo die eerder aan dergelijke kaarten kunnen komen?
Dat was met 10 punten ja, maar hadden we die ook echt uit 3 thuisoverwinningen en 1 gelijkspel buitenshuis? Ik meen me te herinneren dat we nogal op een bizarre manier op 10 kwamen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al hebben we het tegendeel al eens bewezen
PSV kan in deze poel elke wedstrijd verliezen, roepen dat het geen probleem moet zijn is dus nogal voorbarig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
2e moet toch geen probleem zijn?
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was met 10 punten ja, maar hadden we die ook echt uit 3 thuisoverwinningen en 1 gelijkspel buitenshuis? Ik meen me te herinneren dat we nogal op een bizarre manier op 10 kwamen...
Ik kan me dr niet echt druk om maken maar als ze deze groep niet doorkomen verdienen ze het ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV kan in deze poel elke wedstrijd verliezen, roepen dat het geen probleem moet zijn is dus nogal voorbarig.
Ik meen juist 3-2 winst tegen Deportivoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.
Klopt, net zoals Ajax het niet verdient om CL te spelen dit seizoen. Als je je niet plaatst ben je gewoon niet goed genoeg, simpel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik kan me dr niet echt druk om maken maar als ze deze groep niet doorkomen verdienen ze het ook niet
O ja die pool. Die was nog gestoorder. Met 2-0 waren we wel door geweest, en dat stond het. Toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik meen juist 3-2 winst tegen Deportivo.
hoefde we alleen maar gelijk te spelen, begon Gerets met de Jong en Ramzi voorinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
O ja die pool. Die was nog gestoorder. Met 2-0 waren we wel door geweest, en dat stond het. Toch?
We spelen ook zo vaak CL, ik kan het allemaal niet meer onthouden
Moet ik nou happen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Ajax het niet verdient om CL te spelen dit seizoen. Als je je niet plaatst ben je gewoon niet goed genoeg, simpel.
Net als het seizoen ervoor, stond Valencia opeens in de finale. In de poule nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen bleken we later bij de halve finalist en finalist in de poule gezeten te hebben
Volgens mij moesten we wel winnen. Anders kwamen wij Anderlecht en United op 10. En Manchester had een beter saldo en Anderlecht een beter onderling resutaat. Als we alleen gelijk hadden hoeven te spelen, was ik die avond overleden, want in de 89ste minuut stond het nog 2-2.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoefde we alleen maar gelijk te spelen, begon Gerets met de Jong en Ramzi voorin
klopt ja, we hadden toen een hele 2e helft om de winnende te makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij moesten we wel winnen. Anders kwamen wij Anderlecht en United op 10. En Manchester had een beter saldo en Anderlecht een beter onderling resutaat. Als we alleen gelijk hadden hoeven te spelen, was ik die avond overleden, want in de 89ste minuut stond het nog 2-2.
Koller scoorde nog de 0-2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef ErikT het volgende:
Tegen Anderlecht moesten we inderdaad winnen. Maar na die wedstrijd in België (geniale quote van Van Bommel: "Dat we van dit boerenkoolvoetbal verliezen") dacht iedereen: dat wordt een eitje. En toen speelde Hofland te zacht terug...
Toen zat Koller toch nog bij Anderlecht? En wie was die snelle spits van ze nou? Ik kan er niet opkomen.
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koller scoorde nog de 0-2
hier alle details: http://www.beijen.net/frank/wedst/2000/001108pa.htm
Ehhh... Ik bevestig alleen maar wat je zegt, als je je niet plaatst verdien je het niet, of dat nou voor de 2e ronde is of voor de eerste ronde... Ajax vliegt eruit tegen een lichtgewicht, dat is slecht. Als PSV deze ronde niet doorkomt is dat ook slecht.quote:
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarnaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?
Feyenoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ehhh... Ik bevestig alleen maar wat je zegt, als je je niet plaatst verdien je het niet, of dat nou voor de 2e ronde is of voor de eerste ronde... Ajax vliegt eruit tegen een lichtgewicht, dat is slecht. Als PSV deze ronde niet doorkomt is dat ook slecht.
Al heeft PSV het dan wel beter gedaan dan Ajax(Nu mag je happen
)
Fulham deed ie t toch best goed?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarna).
Zit bij Fulhamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?
idd daar speelt hij nu. Bij Everton speelde hij iig in zn eerste 2 jaar veel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarna).
Ja ik zie net datie best vaak speelt iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Fulham deed ie t toch best goed?
Lijkt mij wel als er 2 basisspelers weg zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben echt zo nieuwsgierig of/welke aankopen nog gepresenteerd gaan worden voor 31 augustus...
Sorry, is gezien je username ook wel wat logischer natuurlijkquote:
Staat je niet Janquote:
Ik vind het wel een mooi shirt eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat je niet Jan...
Nou denk ik dat zo'n lelijk shirt de meeste voetballers niet staat, maar toch.
Dat komt nog wel, en ik hoop in het shirt van PSVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
Had wel iets symbolisch gehad, tegen Twente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Gaat PSV nou nog een spits halen?
Carew, had dan zlatan gekocht die kon ook nog iets met een balquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Carew. 't wordt sowieso geen type Koné/Farfán. Ik weet 100% zeker dat er een aanspeelpunt als spits wordt gehaald.
Ik verwacht een gevalletje reiziger als hij komt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
Of 3 met drie verdedigers 'n ruit en drie aanvallers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Verdediger halen zodat we niet met Addo hoeven te spelen.
Verder een ruit op een middenveld
Als Koeman zegt dat het zeer waarschijnlijk geen Nederlander wordt dan vertrouw ik daaropquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
carewquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze de spits halen die rond lijkt met Feyenoord, maar dan toch niet komt en dan slaat PSV toe. Soort Simons-actie. De vraag is alleen wie dat is....
Zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:00 schreef Ruudt het volgende:
Als ze Carew maar niet halen!
Is een gearriveerde speler. Gearriveerde spitsen zijn doorgaans te duur (in loonkosten).quote:
Die jongen houdt het niet voor niets nergens lang vol. Sterk overschatte speler.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij ken wel wat, maar hij maakt te weinig goals
Dat zou complete kapitaalvernietiging zijn. Een regelrecht fiasco. Zowel voor het moraal van de ploeg als dus voor de financiën. Kluivert in huis halen, vooral de Kluivert van vandaag de dag, is vragen om grote problemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
Brr.. Ik zit hem toch een beetje te knijpen nu hoor, de naam Kluivert valt wel erg vaak nu. De Kluivert van enkele jaren geleden is wel een beetje het type dat we nodig hebben in de spits.
M.a.w. eigenlijk meer iets voor Feyenoord!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
kah is agressief
quote:
PSV polst Kluivert
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV heeft Patrick Kluivert op het oog om na het vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink de aanvalslinie te versterken. Trainer Ronald Koeman heeft inmiddels telefonisch bij de spits van Valencia geïnformeerd naar zijn situatie en of hij interesse heeft in een terugkeer naar Nederland. Kluivert staat daar voor open, maar heeft meerdere aanbiedingen op zak.
Kluivert mag ondanks een nog twee jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken uit Valencia. Bij de Spaanse club is er voor de spits na de komst van Fernando Morientes geen rol meer weggelegd. Kluivert traint nu voor zichzelf. Afgelopen seizoen speelde de onlangs dertig geworden Kluivert door een knieblessure slechts tien competitieduels voor Valencia, maar nu is hij weer helemaal fit.
In het profiel dat Koeman gisteren schetste van de beoogde versterking past Kluivert in ieder geval wel. ,,André Ooijer is op dit moment niet te vervangen, dat is duidelijk. Maar als we de goede man kunnen krijgen als vervanger van Jan Vennegoor of Hesselink kunnen we er in de aanval nog op vooruit gaan. Jan had specifieke kwaliteiten, maar had ook bepaalde kwaliteiten niet. Wij kijken nu naar spitsen, die voetballend meer brengen.”
De vacature die Ooijer achterlaat, wordt in principe niet ingevuld. Koeman: ,,De prioriteit ligt bij een spits. Geld voor meer is er nu niet. Het gevolg is wel dat een speler als Alex eigenlijk niet geblesseerd mag raken. De huidige selectie is kwalitatief niet breed genoeg om blessures van belangrijke spelers op te vangen."
quote:
Valencia en Newcastle hadden nog wel wat anders op stal staan. Kluivert zou eigenlijk de enige echte spits bij PSV zijn, dus krijgt hij tenminste een eerlijke kans. Mits blessure vrij natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom zou Kluivert dit seizoen wél ineens in vorm raken en niet geblesseerd raken terwijl hij al jaren geen vol seizoen meer heeft gevoetbald.![]()
Dou eem normoal zeg!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom niet Nevland halen? Kunnen we ook meteen een dealtje maken over Sankoh.
Patrick woont ook in Spanjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef ganzenherder het volgende:
Gelukkig is de telegraaf de bron en heeft Koemand gemeld dat de aanvaller zeer waarschijnlijk niet uit Nederland zou komen dus ben ik er nog enigzins gerust op![]()
Straks bedoelt hij het zo idd, aiaiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Patrick woont ook in Spanje.
quote:Kezman verkast naar Fenerbahce
Fenerbahce SK heeft zich versterkt met Mateja Kezman. De Servische spits komt voor enkele miljoenen euro's over van Atletico Madrid.
Kezman zal bij De Gele Kanaries een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Hij speelde eerder voor PSV, Partizan en Chelsea.
Kezman moet bij Fenerbahce de opvolger worden van Nicolas Anelka. De Franse spits stapte afgelopen week over naar Bolton Wanderers.
De Turkse club versterkte zich eveneens met David de Souza. De Braziliaan kan zowel op het middenveld als in de aanval spelen en komt over van Sporting Portugal.
bron: voetbalzone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |