Dat is minimaal 12 punten dus, lijkt me niet erg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
Thuis moet je alles winnen, uit minimaal een punt per wedstrijd
Keep me posted!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
er is een mogelijkheid, maar ik kan dat pas weten nadat mijn ouders terug zijn, en of er vrienden meegaan of niet.
Maar ik zal aan je denken
Thuis een punt pakken van Liverpool, thuis 3 punten tegen Galatasaray en Bordeaux, dan sta je al op 7. Uit verliezen van Liverpool, een punt pakken tegen Bordeaux en misschien een puntje meeslepen uit de hel van Galatasaray. Dan zit je op 9 punten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Mwaw, best een pittige loting hoor. IN principe calculeer je een verlies in in zowel Turkije als Engeland. Thuis kan je ze allemaal wel pakken, mits je geen mindere dag hebt..
Al een opvolger voor VoH?
mja bedoel eigenlijk van de 3 uitwedstrijden totaal minimaal een punt meenemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is minimaal 12 punten dus, lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Hoewel we de topploegen mislopen is dit nog steeds een poel waarin je elke wedstrijd kan verliezen, we zullen dus zeker wel tegen een (paar) zeperd(s) aanlopen. Als er niet binnen een paar dagen versterkingen van betekenis komen denk ik zelfs dat we vrij kansloos zijn.
Daarom komen wij 0-1 voor... dood spelmoment, een snoeiharde kopbal van Alex in de kruisingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:16 schreef mcyodogg het volgende:
Als Liverpool 1-0 voorkomt, kan je het wel vergeten hoor. Dan sluit Benitez de deuren.
Dat dachten jullie ook van de voorronde, en we weten hoe dat is afgelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Poule van niks. Daar komt psv met gemak door.
Thuis 3 keer winnen en uit 1 keer gelijk spelen is doorgaans idd goed voor de 2e ronde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja bedoel eigenlijk van de 3 uitwedstrijden totaal minimaal een punt meenemen
2e moet toch geen probleem zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dachten jullie ook van de voorronde, en we weten hoe dat is afgelopen.
al hebben we het tegendeel al eens bewezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thuis 3 keer winnen en uit 1 keer gelijk spelen is doorgaans idd goed voor de 2e ronde.
Dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn er dan CC bezitters of zo die eerder aan dergelijke kaarten kunnen komen?
Dat was met 10 punten ja, maar hadden we die ook echt uit 3 thuisoverwinningen en 1 gelijkspel buitenshuis? Ik meen me te herinneren dat we nogal op een bizarre manier op 10 kwamen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al hebben we het tegendeel al eens bewezen
PSV kan in deze poel elke wedstrijd verliezen, roepen dat het geen probleem moet zijn is dus nogal voorbarig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
2e moet toch geen probleem zijn?
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was met 10 punten ja, maar hadden we die ook echt uit 3 thuisoverwinningen en 1 gelijkspel buitenshuis? Ik meen me te herinneren dat we nogal op een bizarre manier op 10 kwamen...
Ik kan me dr niet echt druk om maken maar als ze deze groep niet doorkomen verdienen ze het ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV kan in deze poel elke wedstrijd verliezen, roepen dat het geen probleem moet zijn is dus nogal voorbarig.
Ik meen juist 3-2 winst tegen Deportivoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.
Klopt, net zoals Ajax het niet verdient om CL te spelen dit seizoen. Als je je niet plaatst ben je gewoon niet goed genoeg, simpel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik kan me dr niet echt druk om maken maar als ze deze groep niet doorkomen verdienen ze het ook niet
O ja die pool. Die was nog gestoorder. Met 2-0 waren we wel door geweest, en dat stond het. Toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik meen juist 3-2 winst tegen Deportivo.
hoefde we alleen maar gelijk te spelen, begon Gerets met de Jong en Ramzi voorinquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Klopt, want de laatste wedstrijd was verlies thuis tegen Anderlecht dacht ik.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
O ja die pool. Die was nog gestoorder. Met 2-0 waren we wel door geweest, en dat stond het. Toch?
We spelen ook zo vaak CL, ik kan het allemaal niet meer onthouden
Moet ik nou happen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, net zoals Ajax het niet verdient om CL te spelen dit seizoen. Als je je niet plaatst ben je gewoon niet goed genoeg, simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |