Kan best zijn, maar dan nog mag je als trainer het verlies van de wedstrijd niet zo openlijk bij hem in de schoenen schuiven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd hebt gezien weet je dat Emanuelson twee cruciale fouten maakt.
Anderlecht toevallig gisteren bezig gezien tegen Madrid? Doe mij maar niet. Die hebben volgens mij een erg leuk team bij elkaar geraapt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik ga voor Inter - Benfica - Anderlecht
Italiaanse ploegen kun je altijd verslaan, Benfica is leuk voor Ronald, en Anderlecht is Belgisch en vrij makkelijke tegenstander (met alle respect)
Als je daar niet van kan winnen heb je gewoon niks in de CL te zoeken hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Anderlecht toevallig gisteren bezig gezien tegen Madrid? Doe mij maar niet. Die hebben volgens mij een erg leuk team bij elkaar geraapt!
Doe mij maar Madrid/Barca, Benfica/AEK en Kopenhagen
Ruud zou inderdaad heeel erg leuk zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Ruud en Cannavaro zien!
er zal best een aardige boekwinst gemaakt zijn, er wordt per slot van rekening ook op hem afgeschreven (daar komen oa de enorme verliezen van)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Vennegoor gaat voor slechts 5-6 miljoen naar Celitc?
Dan maakt PSV daar nog behoorlijk verlies op....
Ja en ik wil ook naar Madridquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil Ruud en Cannavaro zien!
je beseft dat dat er ondertussen 178 zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef rubbereend het volgende:
ben bezig met een lijst te maken van alle voorgaande PSV topicsvoor in de OP, lijkt jullie dat wat?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je beseft dat dat er ondertussen 178 zijn?![]()
Maar van mij mag je![]()
vandaar de vraag, mij lijkt het leuk. Of misschien dat iemand de lijst ergens kan hosten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef dndiek het volgende:
Maar wat moeten we met zo'n lange lijst in de OP?
het wordt sowieso een leuke lijst om te zien straksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef dndiek het volgende:
Ik kan wel hosten
of pascal die heeft de hele OP al gehost
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het wordt sowieso een leuke lijst om te zien straks, ach ik heb wat tijd over nu ik niet meer hoef te modden
paar weken vrij rond Lowlands en vakantie in parijs aankomend weekendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]Jij bent goed bezig, hoef je niet te werken ?
Kijk dat heb je goed geplandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
paar weken vrij rond Lowlands en vakantie in parijs aankomend weekend
Hoogstrate?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef jpg97 het volgende:
Roy Beerens is toch ook goed?
Wat is er eigenlijk met die ene jeugdspeler van PSV gebeurd, dat was echt een talent maar die zat mentaal niet goed in z'n vel ( ik ben z'n naam vergeten )
Vliegen vanaf Charleroi met Ryanair.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:33 schreef ErikT het volgende:
Liefst Valencia, de uitwedstrijd ga ik heen dan.![]()
Er is ook Vueling vanaf Schiphol.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vliegen vanaf Charleroi met Ryanair.
Ja die, watskeburt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoogstrate?
Zo ja, die speelt bij Emmen (verhuurd)
is idd ook een optie maar die was niet zo goedkoop toen ik hem nodig had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er is ook Vueling vanaf Schiphol.![]()
(www.vueling.com)
Zowel Madrid, Barcelona als Valencia zijn goedkoop met Vueling. Maar in Valencia heb ik onderdak + ik ken een fanatiek Valencia supporter daar, vandaar dat ik Valencia wil
Als je op tijd bent is ie goedkoopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is idd ook een optie maar die was niet zo goedkoop toen ik hem nodig had.
2 maanden vantevoren destijds voor Madrid en over de 200, vond ik toch iets te...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je op tijd bent is ie goedkoop
Je moet ook altijd een beetje mazzel hebben met die prijsvechters.
Da's wel duur ja. Dat kan goedkoper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 maanden vantevoren destijds voor Madrid en over de 200, vond ik toch iets te...
Dat bleek, Virgin-Express vanaf Brusselquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Da's wel duur ja. Dat kan goedkoper.
Dankje, heel sportiefquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef Radegast het volgende:
Succes met de loting straks jongens!
Ik zit ook niet echt te wachten op Werder. Met hun in de poule kan het ook een lastig verhaal gaan worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:
Barcelona - PSV - CSKA Moskou - HSV zou wel dramatisch zijn zeg.
Helemaal mee eens... Werder hoop ik te ontlopen. HSV is na een sterke start niet echt indrukwekkend meer geweest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
Van HSV ben ik nu niet zo onder de indruk, van der Vaart uitschakelen en het grootste gevaar is weg. Werder hoop ik daarentegen te ontlopen.
Nee niet nog een keer AC... Dan nog liever Barcelona..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op AC Milan - PSV - AEK Athene - Kopenhagen
Milan heb ik nu wel genoeg gezien...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op AC Milan - PSV - AEK Athene - Kopenhagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |