18:00 uur geloof ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk?
quote:
quote:PSV voor tiende keer op rij in groepsfase CL
24/8/2006 15:15
Als de naam van PSV donderdag uit de koker komt tijdens de loting voor de groepsfase van de Champions League is dat voor de tiende keer in successie. Alleen Manchester United is langer onafgebroken present tijdens het belangrijkste Europese bekertoernooi.
In totaal plaatste PSV zich elf keer voor de Champions League. En ook met dat aantal deelnames behoort de landskampioen uit Nederland tot de elite van Europa. Opnieuw Manchester United en ook Barcelona en FC Porto steken PSV de loef af.
Tijdens de eerste editie in het seizoen 1991/92 was PSV een van de acht ploegen die zich plaatste voor de groepsfase. In de voorrondes werden Zalgiris Vilnius en AEK Athene verslagen. In de poule met AC Milan, IFK Göteborg en FC Porto speelden de Eindhovenaren echter geen rol van betekenis.
Vervolgens duurde het vier seizoenen voordat PSV weer wist door te dringen tot het hoofdtoernooi. In het seizoen 1997/98 was de club weer van de partij. Dat jaar deden voor het eerst 24 ploegen mee aan de groepsfase, waarvan twee uit Nederland (naast PSV ook Feyenoord). Sindsdien hoefde de Eindhovense formatie geen enkele keer meer verstek te laten gaan.
Barca dat de groepsronde niet zou overleven door een nekslag van PSV, dan ben ik in feeststemming. Wraak op Barca is iets wat hoog op mijn Europacup-wenslijst staatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV, Barcelona verslaat, ben ik de rest van het jaar in feeststemming
Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ja op PSV.nl lopen ze er ook al een aantal dagen mee te pronken. En terecht. Tis toch mooi dat je gewoon elk jaar CL speelt. En eigenlijk reken je er ook altijd op. Behalve dan in 98/99, toen heb ik 10 dagen niet geslapen van blijdschap dat we het alsnog hadden gered Bruggink.
De laatste keer dat we het niet speelden, kan ik me eigenlijk amper meer herinneren. Toen was ik ook nog maar een jongen van 10 ofzo
Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedragquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........
Jullie lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedrag.
Zekers! En nou ben ik ff weg, de trekker staat voor de grote beurt bij de garage en ik moet 'm voor 5 uur terug hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?![]()
Mathijsen ook wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sloggi het volgende:
AZ of Ajax dus kampioen. Ik zet mijn geld op Feyenoord.
Denk je dat Zdenek trek heeft in PSV? Die zit al met z'n hoofd in Italie joh...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:
Misschien even Grygera in Amsterdam ophalen?
Waneer pas je aan dat Boffin de derde keeper is en niet Coe die ook nr 23 niet heeft.... ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
OP bestand even ge-update, dus die kan weer worden aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |