abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41131492
Hoe laat is de loting eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41131509
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe laat is de loting eigenlijk?
18:00 uur geloof ik

edit: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5721934
We sure are cute for two ugly people.
pi_41131531
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:42 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

18:00 uur geloof ik

Barca
PSV
AEK
Sofia
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41131868
Als PSV, Barcelona verslaat, ben ik de rest van het jaar in feeststemming
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:18:14 #105
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41132601
It hurts
Maar toch
quote:
PSV voor tiende keer op rij in groepsfase CL

24/8/2006 15:15

Als de naam van PSV donderdag uit de koker komt tijdens de loting voor de groepsfase van de Champions League is dat voor de tiende keer in successie. Alleen Manchester United is langer onafgebroken present tijdens het belangrijkste Europese bekertoernooi.

In totaal plaatste PSV zich elf keer voor de Champions League. En ook met dat aantal deelnames behoort de landskampioen uit Nederland tot de elite van Europa. Opnieuw Manchester United en ook Barcelona en FC Porto steken PSV de loef af.

Tijdens de eerste editie in het seizoen 1991/92 was PSV een van de acht ploegen die zich plaatste voor de groepsfase. In de voorrondes werden Zalgiris Vilnius en AEK Athene verslagen. In de poule met AC Milan, IFK Göteborg en FC Porto speelden de Eindhovenaren echter geen rol van betekenis.

Vervolgens duurde het vier seizoenen voordat PSV weer wist door te dringen tot het hoofdtoernooi. In het seizoen 1997/98 was de club weer van de partij. Dat jaar deden voor het eerst 24 ploegen mee aan de groepsfase, waarvan twee uit Nederland (naast PSV ook Feyenoord). Sindsdien hoefde de Eindhovense formatie geen enkele keer meer verstek te laten gaan.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41132727
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Als PSV, Barcelona verslaat, ben ik de rest van het jaar in feeststemming
Barca dat de groepsronde niet zou overleven door een nekslag van PSV, dan ben ik in feeststemming. Wraak op Barca is iets wat hoog op mijn Europacup-wenslijst staat .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41132794
Ja op PSV.nl lopen ze er ook al een aantal dagen mee te pronken. En terecht. Tis toch mooi dat je gewoon elk jaar CL speelt. En eigenlijk reken je er ook altijd op. Behalve dan in 98/99, toen heb ik 10 dagen niet geslapen van blijdschap dat we het alsnog hadden gered Bruggink .

De laatste keer dat we het niet speelden, kan ik me eigenlijk amper meer herinneren. Toen was ik ook nog maar een jongen van 10 ofzo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:25:19 #108
53851 BoNi
pi_41132840
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ja op PSV.nl lopen ze er ook al een aantal dagen mee te pronken. En terecht. Tis toch mooi dat je gewoon elk jaar CL speelt. En eigenlijk reken je er ook altijd op. Behalve dan in 98/99, toen heb ik 10 dagen niet geslapen van blijdschap dat we het alsnog hadden gered Bruggink .

De laatste keer dat we het niet speelden, kan ik me eigenlijk amper meer herinneren. Toen was ik ook nog maar een jongen van 10 ofzo
Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........
Schitterend!
pi_41132928
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Voor jullie is het prachtig ja, voor ons is het nu even pijnlijker........
Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedrag .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:29:33 #110
53851 BoNi
pi_41133031
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik dacht dat neusjes altijd alleen keken naar hun eigen club die zo groot is dat ze niet naar andere clubs hoeven te kijken wat die doen? Wat een calimero gedrag .
Jullie lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?
Schitterend!
pi_41133078
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

Jij lopen toch ook allemaal op klompen en gaan op de trekker weer naar huis....?
Zekers! En nou ben ik ff weg, de trekker staat voor de grote beurt bij de garage en ik moet 'm voor 5 uur terug hebben .
pi_41135345
Vennegoor voor 3 jaar naar Celtic dus
pi_41135486
AZ of Ajax dus kampioen. Ik zet mijn geld op Feyenoord .
pi_41135504
Jammer dat reus weg is bij Rangers
pi_41135586
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Sloggi het volgende:
AZ of Ajax dus kampioen. Ik zet mijn geld op Feyenoord .
Mathijsen ook weg
pi_41135615
OP bestand even ge-update, dus die kan weer worden aangepast
pi_41135631
5 miljoen voor PSV en 1 miljoen voor VOH: Celtic heeft er nog aardig wat voor over zeg .

Misschien even Grygera in Amsterdam ophalen en een aanspeelpunt uit het buitenland halen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41135636
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Mathijsen ook weg
Daarom .
pi_41135650
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef cultheld het volgende:

Misschien even Grygera in Amsterdam ophalen?
Denk je dat Zdenek trek heeft in PSV? Die zit al met z'n hoofd in Italie joh...

Hopen op een mooie loting voor jullie dan maar!
pi_41135682
Grygera lag er toch tot de winterstop uit

Ik hoop wel dat ze een speler halen die speelgerechtigd is in de CL, anders loop je weer zonder voorhoede rond
pi_41135689
Veel succes bij de loting!
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_41135754
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef pascalheister het volgende:
OP bestand even ge-update, dus die kan weer worden aangepast
Waneer pas je aan dat Boffin de derde keeper is en niet Coe die ook nr 23 niet heeft.... ??
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41136508
JAAA LIVERPOOL
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41136548
Liverpool is niet onmogelijk voor PSV.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41136562
Cool groepshoofd. Lijkt me wel leuk om naar Anfield te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')