liever Milan dan Lyonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef Garlic_Sauce het volgende:
straks bij de loting alles behalve AC-Milan graag
True... gewoon liefst een keer een andere topploeg dan AC-Milan, Arsenal en Lyon... die hebben we al te vaak gehad laatste jarenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef ganzenherder het volgende:
liever Milan dan Lyon
Lyon kan nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
True... gewoon liefst een keer een andere topploeg dan AC-Milan, Arsenal en Lyon... die hebben we al te vaak gehad laatste jaren
gaat over resultaten van laatste 5 jaar ofzo heh... dan kan het bestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef ganzenherder het volgende:
Zie ik net pas idd, dat kan toch helemaal niet dat die in de 2e pot zitten![]()
Omdat dat een leuke ploeg is waar PSV al een tijd lang niet meer tegen gespeeld heeft. Het lijkt nou onderhand of er alleen AC Milan, Arsenal en Lyon zijn als topploegenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef RijstNatie het volgende:
waarom willen mensen Real madrid loten?
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
zie ik trouwens goed dat PSV een hogere coefficient heeft dan Bayern Munchen![]()
co·ëf·fi·ci·ënt (de ~ (m.), ~en)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:48 schreef RijstNatie het volgende:
wat is coefficient??
Omdat dat zowat de zwakste ploeg is in pot één misschien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef RijstNatie het volgende:
waarom willen mensen Real madrid loten?
Met Cannavaro, Diarra en Emerson in de ploeg ben je inderdaad erg zwak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat dat zowat de zwakste ploeg is in pot één misschien?
Ik denk dat het voetbal van Real Madrid PSV beter ligt (beetje AC Milan-idee), dat opportunistische Engelse voetbal minder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Cannavaro, Diarra en Emerson in de ploeg ben je inderdaad erg zwak.
Doe mij Liverpool maar
Als je de wedstrijd hebt gezien weet je dat Emanuelson twee cruciale fouten maakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
OT: Schandalig hoe Ten Cate de schuld van allebei de doelpunten zomaar voor de camera in de voeten van Emanuelson schuift. Echt geen stijl.
Welnee, mag best gezegd worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb niks van de wedstrijd meegekregen behalve de uitslag, maar als ik de quote van de post boven me lees, dan zie ik dat ze bij Ajax weer de ouwe vertrouwde sfeer te pakken hebben
Zoiets hoort toch altijd intern besproken te worden?
PSV heeft het de laatste 10 jaar volgens mij veel beter gedaan tegen Engelse ploegen dan pak 'm beet Spaanse of Italiaanse.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat het voetbal van Real Madrid PSV beter ligt (beetje AC Milan-idee), dat opportunistische Engelse voetbal minder.
Door dom met 0-2 te verliezen misschienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg dus net pas door dat Ajax er uit ligt, how the hell did that happen?![]()
WE HEBBEN GEEN GELD! De miljoenen van Ooijer, Lucius en Vennegoor gaan voor 80% op in het afdichten van het gat in de begroting, met die 20% komt er of een 'leuk talentje' maar ik denk zelf helemaal niets 'omdat het op korte termijn niet haalbaar is' of 'omdat die speler al Champions League' gespeeld heeft en dus niet aantrekkelijk is'.quote:Westerhof: topspitsen onhaalbaar
In het Algemeen Dagblad laat PSV voorzitter Westerhof weten dat de club pas in actie kan komen als alle formaliteiten met Celtic zijn afgerond. Hij verwacht een aankoop van een vervanger voor Vennegoor of Hesselink niet voor dit weekend. 'Maar ik weet een ding zeker: gezien het aantal miljoenen dat wij kunnen uitgeven, zullen we niet bij de absolute topspitsen van Europa uitkomen.'
Hij is voor 20 miljoen gulden gekocht?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Vennegoor gaat voor slechts 5-6 miljoen naar Celitc?
Dan maakt PSV daar nog behoorlijk verlies op....
Absolute topspitsen kosten dan ook 10-15 miljoen en dat zit er inderdaad niet in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
En ja hoor, ik heb het altijd al gezegd:
[..]
WE HEBBEN GEEN GELD! De miljoenen van Ooijer, Lucius en Vennegoor gaan voor 80% op in het afdichten van het gat in de begroting, met die 20% komt er of een 'leuk talentje' maar ik denk zelf helemaal niets 'omdat het op korte termijn niet haalbaar is' of 'omdat die speler al Champions League' gespeeld heeft en dus niet aantrekkelijk is'.
6 miljoen voor PSVquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef tukkeronline het volgende:
Vennegoor gaat voor slechts 5-6 miljoen naar Celitc?
Ik heb reactie op mijn eerdere vraag gemist PyTh, sorry: vind jij een nevland of een N'Kufo een vervanger? Of moeten het spelers als die Edoardo, Milevskiy en Tevez zijn om echt ene vervanger genoemd te worden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Absolute topspitsen kosten dan ook 10-15 miljoen en dat zit er inderdaad niet in.
Als VoH vertrekt komt er echt wel een opvolger, want met alleen Farfan en Kone red je het niet.
Tja vervanger vervanger......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb reactie op mijn eerdere vraag gemist PyTh, sorry: vind jij een nevland of een N'Kufo een vervanger? Of moeten het spelers als die Edoardo, Milevskiy en Tevez zijn om echt ene vervanger genoemd te worden?
Zigic en Baros zijn versterkingen, Carew niet vind ik. Baros gaat ook niet zijn vorstelijke salaris van Villa inruilen. N'Kufo en Nevland vind ik ook niet goed genoeg. Ik vermoed alleen echt dat er niemand komt of op 31 augustus een of andere onbekende Harry.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja vervanger vervanger......
Kufo niet, Nevland zou ik nog mee kunnen leven misschien....
Die laatste 3 die je noemt zijn gewoon niet haalbaar (op dit moment)
Ik denk meer in de categorie; Zigic, Baros of Carew....
Volgens Koeman hebben ze een nieuwe spits achter de hand als VoH definitief weg is....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zigic en Baros zijn versterkingen, Carew niet vind ik. Baros gaat ook niet zijn vorstelijke salaris van Villa inruilen. N'Kufo en Nevland vind ik ook niet goed genoeg. Ik vermoed alleen echt dat er niemand komt of op 31 augustus een of andere onbekende Harry.
Andere ploegen weten nu dat PSV een spits moet aanschaffen en vragen de hoofdprijs. Ik heb liever dat ze het geld in hun zak houden en in de winterstop iets doen dan straks op 30 augustus met een of andere paniekaankoop à la Ball komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens Koeman hebben ze een nieuwe spits achter de hand als VoH definitief weg is....
We zullen zien...
Daar heb je gelijk in maar een extra aanvaller erbij lijkt me toch wel noodzakelijk nu en Sibon en VoH weg zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb liever dat ze het geld in hun zak houden en in de winterstop iets doen dan straks op 30 augustus met een of andere paniekaankoop à la Ball komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |