Net als het seizoen ervoor, stond Valencia opeens in de finale. In de poule nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen bleken we later bij de halve finalist en finalist in de poule gezeten te hebben
Volgens mij moesten we wel winnen. Anders kwamen wij Anderlecht en United op 10. En Manchester had een beter saldo en Anderlecht een beter onderling resutaat. Als we alleen gelijk hadden hoeven te spelen, was ik die avond overleden, want in de 89ste minuut stond het nog 2-2.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoefde we alleen maar gelijk te spelen, begon Gerets met de Jong en Ramzi voorin
klopt ja, we hadden toen een hele 2e helft om de winnende te makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij moesten we wel winnen. Anders kwamen wij Anderlecht en United op 10. En Manchester had een beter saldo en Anderlecht een beter onderling resutaat. Als we alleen gelijk hadden hoeven te spelen, was ik die avond overleden, want in de 89ste minuut stond het nog 2-2.
Koller scoorde nog de 0-2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef ErikT het volgende:
Tegen Anderlecht moesten we inderdaad winnen. Maar na die wedstrijd in België (geniale quote van Van Bommel: "Dat we van dit boerenkoolvoetbal verliezen") dacht iedereen: dat wordt een eitje. En toen speelde Hofland te zacht terug...
Toen zat Koller toch nog bij Anderlecht? En wie was die snelle spits van ze nou? Ik kan er niet opkomen.
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koller scoorde nog de 0-2
hier alle details: http://www.beijen.net/frank/wedst/2000/001108pa.htm
Ehhh... Ik bevestig alleen maar wat je zegt, als je je niet plaatst verdien je het niet, of dat nou voor de 2e ronde is of voor de eerste ronde... Ajax vliegt eruit tegen een lichtgewicht, dat is slecht. Als PSV deze ronde niet doorkomt is dat ook slecht.quote:
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarnaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?
Feyenoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ehhh... Ik bevestig alleen maar wat je zegt, als je je niet plaatst verdien je het niet, of dat nou voor de 2e ronde is of voor de eerste ronde... Ajax vliegt eruit tegen een lichtgewicht, dat is slecht. Als PSV deze ronde niet doorkomt is dat ook slecht.
Al heeft PSV het dan wel beter gedaan dan Ajax(Nu mag je happen
)
Fulham deed ie t toch best goed?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarna).
Zit bij Fulhamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Radzinski dus. Wat is er met hem gebeurd?
idd daar speelt hij nu. Bij Everton speelde hij iig in zn eerste 2 jaar veel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Verpieterd in Engeland. (Everton -> Fulham daarna).
Ja ik zie net datie best vaak speelt iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Fulham deed ie t toch best goed?
Lijkt mij wel als er 2 basisspelers weg zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben echt zo nieuwsgierig of/welke aankopen nog gepresenteerd gaan worden voor 31 augustus...
Sorry, is gezien je username ook wel wat logischer natuurlijkquote:
Staat je niet Janquote:
Ik vind het wel een mooi shirt eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat je niet Jan...
Nou denk ik dat zo'n lelijk shirt de meeste voetballers niet staat, maar toch.
Dat komt nog wel, en ik hoop in het shirt van PSVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
Had wel iets symbolisch gehad, tegen Twente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Gaat PSV nou nog een spits halen?
Carew, had dan zlatan gekocht die kon ook nog iets met een balquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Carew. 't wordt sowieso geen type Koné/Farfán. Ik weet 100% zeker dat er een aanspeelpunt als spits wordt gehaald.
Ik verwacht een gevalletje reiziger als hij komt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
Of 3 met drie verdedigers 'n ruit en drie aanvallers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Verdediger halen zodat we niet met Addo hoeven te spelen.
Verder een ruit op een middenveld
Als Koeman zegt dat het zeer waarschijnlijk geen Nederlander wordt dan vertrouw ik daaropquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
carewquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ze de spits halen die rond lijkt met Feyenoord, maar dan toch niet komt en dan slaat PSV toe. Soort Simons-actie. De vraag is alleen wie dat is....
Zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:00 schreef Ruudt het volgende:
Als ze Carew maar niet halen!
Is een gearriveerde speler. Gearriveerde spitsen zijn doorgaans te duur (in loonkosten).quote:
Die jongen houdt het niet voor niets nergens lang vol. Sterk overschatte speler.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij ken wel wat, maar hij maakt te weinig goals
Dat zou complete kapitaalvernietiging zijn. Een regelrecht fiasco. Zowel voor het moraal van de ploeg als dus voor de financiën. Kluivert in huis halen, vooral de Kluivert van vandaag de dag, is vragen om grote problemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
Brr.. Ik zit hem toch een beetje te knijpen nu hoor, de naam Kluivert valt wel erg vaak nu. De Kluivert van enkele jaren geleden is wel een beetje het type dat we nodig hebben in de spits.
M.a.w. eigenlijk meer iets voor Feyenoord!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
kah is agressief
quote:
PSV polst Kluivert
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zaterdag
PSV heeft Patrick Kluivert op het oog om na het vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink de aanvalslinie te versterken. Trainer Ronald Koeman heeft inmiddels telefonisch bij de spits van Valencia geïnformeerd naar zijn situatie en of hij interesse heeft in een terugkeer naar Nederland. Kluivert staat daar voor open, maar heeft meerdere aanbiedingen op zak.
Kluivert mag ondanks een nog twee jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken uit Valencia. Bij de Spaanse club is er voor de spits na de komst van Fernando Morientes geen rol meer weggelegd. Kluivert traint nu voor zichzelf. Afgelopen seizoen speelde de onlangs dertig geworden Kluivert door een knieblessure slechts tien competitieduels voor Valencia, maar nu is hij weer helemaal fit.
In het profiel dat Koeman gisteren schetste van de beoogde versterking past Kluivert in ieder geval wel. ,,André Ooijer is op dit moment niet te vervangen, dat is duidelijk. Maar als we de goede man kunnen krijgen als vervanger van Jan Vennegoor of Hesselink kunnen we er in de aanval nog op vooruit gaan. Jan had specifieke kwaliteiten, maar had ook bepaalde kwaliteiten niet. Wij kijken nu naar spitsen, die voetballend meer brengen.”
De vacature die Ooijer achterlaat, wordt in principe niet ingevuld. Koeman: ,,De prioriteit ligt bij een spits. Geld voor meer is er nu niet. Het gevolg is wel dat een speler als Alex eigenlijk niet geblesseerd mag raken. De huidige selectie is kwalitatief niet breed genoeg om blessures van belangrijke spelers op te vangen."
quote:
Valencia en Newcastle hadden nog wel wat anders op stal staan. Kluivert zou eigenlijk de enige echte spits bij PSV zijn, dus krijgt hij tenminste een eerlijke kans. Mits blessure vrij natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:19 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom zou Kluivert dit seizoen wél ineens in vorm raken en niet geblesseerd raken terwijl hij al jaren geen vol seizoen meer heeft gevoetbald.![]()
Dou eem normoal zeg!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom niet Nevland halen? Kunnen we ook meteen een dealtje maken over Sankoh.
Patrick woont ook in Spanjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef ganzenherder het volgende:
Gelukkig is de telegraaf de bron en heeft Koemand gemeld dat de aanvaller zeer waarschijnlijk niet uit Nederland zou komen dus ben ik er nog enigzins gerust op![]()
Straks bedoelt hij het zo idd, aiaiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Patrick woont ook in Spanje.
quote:Kezman verkast naar Fenerbahce
Fenerbahce SK heeft zich versterkt met Mateja Kezman. De Servische spits komt voor enkele miljoenen euro's over van Atletico Madrid.
Kezman zal bij De Gele Kanaries een contract voor vier seizoenen ondertekenen. Hij speelde eerder voor PSV, Partizan en Chelsea.
Kezman moet bij Fenerbahce de opvolger worden van Nicolas Anelka. De Franse spits stapte afgelopen week over naar Bolton Wanderers.
De Turkse club versterkte zich eveneens met David de Souza. De Braziliaan kan zowel op het middenveld als in de aanval spelen en komt over van Sporting Portugal.
bron: voetbalzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |