Ik vind het wel een mooi shirt eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat je niet Jan...
Nou denk ik dat zo'n lelijk shirt de meeste voetballers niet staat, maar toch.
Dat komt nog wel, en ik hoop in het shirt van PSVquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
Had wel iets symbolisch gehad, tegen Twente.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer dat hij zijn 300ste eredivisie wedstrijd niet kan spelen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef koningdavid het volgende:
Gaat PSV nou nog een spits halen?
Carew, had dan zlatan gekocht die kon ook nog iets met een balquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Carew. 't wordt sowieso geen type Koné/Farfán. Ik weet 100% zeker dat er een aanspeelpunt als spits wordt gehaald.
Ik verwacht een gevalletje reiziger als hij komt....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
Of 3 met drie verdedigers 'n ruit en drie aanvallers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Verdediger halen zodat we niet met Addo hoeven te spelen.
Verder een ruit op een middenveld
Als Koeman zegt dat het zeer waarschijnlijk geen Nederlander wordt dan vertrouw ik daaropquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
Die naam van Kluivert die ook steeds vaker genoemd wordt zit me toch ook echt niet lekker. (zelf op OB)
Stel je voor dat ze hem dadelijk halen.............
Hij zal niet veel kosten, het is een Nederlander en kwa salaris zal hij ook niet echt heel veel te eisen hebben gezien z'n recente prestaties.
Would be quite a nightmare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |