abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:44:02 #1
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_41078968
Hier verder

WSV - Zwart Wit '63 9-0
DosKampen - CSV Apeldoorn 3-4

(Districtbeker)
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_41079135
0-0 Vogels - Omniworld(ama) voor de districbeker.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41079334
Mooi dat je het nieuwe topic opent, maar de voorbereiding is zowat afgelopen .
Lijkt me logisch dat we nu weer gewoon doorgaan met de oude telling, niet?
Of nog beter: we beginnen een nieuwe reeks "Wat doet je amateurclubje in seizoen 2006/2007?" .
pi_41079373
0-3 verloren van Harkemase Boys. Tot de 60e minuut 0-0.
VV Zwaagwesteinde zondags
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:33:30 #5
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_41088586
Katwijk boekt eenvoudige bekerzege op UVS

Ook de tweede poulewedstrijd in de districtsbeker is winnend afgesloten. UVS moest in eigen huis het hoofd buigen: 1-3.

UVS moest het doen zonder enkele belangrijke krachten. Op Raymond van Es en Joeri Onderwater kon geen beroep gedaan worden door hoofdtrainer Marcel Keizer. Bij Katwijk ontbraken Arie Jonker, Patrick Koekebakker en Patrick Leeflang.

Aftasten
In de beginfase was het voor beide ploegen aftasten. Het eerste gevaar was na zo'n 20 minuten spelen voor de gastheren. Een ingebrachte corner werd goed ingekopt maar evenzo goed gestopt door Martijn Middelbeek. Het antwoord van de oranjehemden liet niet lang op zich wachten. Halverwege de helft van de tegenstander wist Daniël Hensen de bal te veroveren. Een één-twee met Sander Molenaar verschafte hem een aardige schietkans. Zijn inzet kon echter naast het doel getikt worden door de keeper.

Voorsprong
De corner die daarvan het gevolg was werd genomen door Erwin Verkuijlen. Bij de eerste paal kopte Molenaar de bal goed in de verre hoek. Een verdediger op de lijn zag kans de bal met de borst te stoppen. Hij zag vervolgens geen kans om de mee opgekomen Jermaine Holwijn het scoren van dichtbij te beletten. Dit was een flinke tik voor UVS. Een tik die zij de eerste helft niet meer te boven zouden komen. Na een half uur spelen was het de sterk spelende Quincy van Ommeren die met een splijtende pass Verkuijlen lanceerde. De Katwijk-aanvaller werd flink beklaagd en kwam zodoende niet tot een schot dat de keeper kon verontrusten. Met nog vijf minuten tot aan het rustsignaal wist Katwijk de voorsprong uit te bouwen. Het was de absolute uitblinker Tahir Akhamrane die de bal van een tegenstander wist af te snoepen. Belaagd door drie tegenstanders zette hij vastberaden koers richting het UVS doel. Op nog geen tien meter van het doel stuurde hij gelijktijdig zijn drie belagers het spreekwoordelijke bos in. Met een schijnbeweging waarmee vooral Zidane bekend geworden is (halve draai om de as met de linkervoet op de bal en vervolgens met de rechervoet op de bal de draai afmaken) verschafte hij zichzelf een vrije schotkans. Zijn inzet in de korte hoek bleek onhoudbaar: 0-2. Katwijk was in de blessuretijd van de eerste helft nog dicht bij een derde treffer. Eerst moest de keeper redding brengen op een bekeken schotje van Verkuijlen in de verre hoek, om vervolgens de rebound van Hensen in de korte hoek uit zijn doel te houden.

Tweede helft
Na 7 minuten in de tweede helft leek de wedstrijd beslist. De jeugdige linksback van UVS kreeg namelijk zijn tweede gele kaart na een behoorlijke overtreding op Verkuijlen. Geheel tegen alle verwachtingen in lag een minuut later de aansluitingstreffer achter Middelbeek. In een één-tegen-één-situatie met Martin van Leeuwen wist UVS-smaakmaker Michael van Laere kinderlijk eenvoudig zijn tegenstander uit te spelen om vervolgens Middelbeek het nakijken te geven: 1-2. Van Laere hoort, net als zijn ploeggenoot Tuan Truong Minh, overigens thuis in de Hoofdklasse.

Veel wissels
Met nog een half uur te spelen werd er door beide trainers flinks gewisseld. Voor Katwijk betraden Marcel Vondeling en Peter van Schie het veld. Zij vervingen Van Ommeren en de licht geblesseerde Van Leeuwen. Vooral het inbrengen van Vondeling had een positieve uitwerking op het spel van Katwijk. Koud in het veld was hij betrokken bij een één-twee met Molenaar. Het schot van de Katwijk-spits kon echter op het laatste moment geblockt worden. In de 75e minuut kreeg Katwijk twee goede mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen. Eerst kopte Molenaar een prima voorzet van Verkuijlen net over het doel. Daarna was het Vondeling die een schot vanaf de rand van het strafschopgebied naast getikt zag worden door de UVS-goalie. Tien minuten voor tijd viel definitief het doek voor de blauw-witten. Akhamrane bekroonde een prima actie met een mindere voorzet. De bal kwam echter voor de voeten van Wouter Verheij die zichzelf met een kapbeweging wist vrij te spelen. Zijn geplaatste schot resulteerde in de allesbeslissende 1-3 voorsprong. Naast de tegentreffer kreeg UVS nog een klapje te verwerken. Minh gaf te kennen niet verder te kunnen vanwege een schouderkwetsuur. Dit betekende dat zijn ploeg het restant uit diende te voetballen met 9 spelers aangezien alle wisselmogelijkheden verbruikt waren. Katwijk vond het, tot tevredenheid van UVS welletjes, en voetbalde de wedstrijd rustig uit.
De andere wedstrijd in deze poule werd gespeeld tussen SJC en Valken'68. Ondanks een 0-2 voorsprong voor Valken'68 was het toch SJC dat won: 3-2. Door deze uitslag is Katwijk bij gelijkspel tegen Valken'68 (en mogelijk zelfs bij een verlies) verzekerd van de volgende ronde.

Katwijk 2

Het bekersucces voor de v.v. Katwijk bleef niet beperkt tot het het eerste elftal. Ook het tweede elftal deed van zich spreken. Op De Krom werd Lisse-zondag met een 1-0 nederlaag naar huis gestuurd. Matchwinner was Joey Rietbroek.

Opstelling Katwijk: Middelbeek, Buijs, Van Leeuwen (63. Van Schie), Holwijn (80. Groen), Honsbeek, Verheij, Van Ommeren (62. Vondeling), Hensen, Verkuijlen, Molenaar, Akhamrane.

Bron: www.vvkatwijk.nl
pi_41088837
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:54 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi dat je het nieuwe topic opent, maar de voorbereiding is zowat afgelopen .
Lijkt me logisch dat we nu weer gewoon doorgaan met de oude telling, niet?
Of nog beter: we beginnen een nieuwe reeks "Wat doet je amateurclubje in seizoen 2006/2007?" .
Goed idee... En dan is dit deeltje eins .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41088877
GPC Vlissingen heeft inmiddels de twee eerste bekerwedstrijden winnend afgesloten, 2-1 zege op Serooskerke en 4-3 op Goes.
In Southern Sun
pi_41089088

Bekerwedstrijd Mariënberg - HHC Hardenberg 0-5 (0-1)

Bekerwedstrijd Mariënberg – HHC Hardenberg 0-5 (0-1)
Scoreverloop: 30. 0-1 Kenny Kroeze
54. 0-2 ErikDrenthen
62. 0-3 Kenny Kroeze
72. 0-4 Leo Scheepmaker
89. 0-5 Roy Jurgens
Ook de 2e bekerwedstrijd van HHC Hardenberg eindigde in een duidelijke overwinning. Door compact te spelen en weinig ruimte weg te geven bleef Mariënberg redelijk op de been, maar naarmate de wedstrijd vorderde werd het klassenverschil wel duidelijk. HHC Hardenberg kreeg toen volop de ruimte en beschikt over spelers, die daar een goede invulling aan kunnen geven. De overwinning was dan ook volkomen terecht.
De bekerwedstrijd ATC''65 - DETO eindigde in een 2-1 overwinning voor de Vriezenveners. De huidige stand:
HHC Hardenberg 2-6 14-1
DETO 1-3 2-1
Marienberg 1-0 0-5
ATC'65 2-0 2-11

dit houd dus in dat Deto met 13-0 moet winnen van hhc wil Deto doorgaan... wat ik onmogelijk acht
pi_41089118
Eerste districtsbekerwedstrijd van ons eerste:
ADO'20 1 - rkav Volendam za.1 1-4

Dra-ma-tisch! Dat moet zaterdag tegen Bennekom wel ff beter, godskolere wat een drama.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_41091586
Sc. Genemuiden met gemak langs v.v. Beilen 8-0 (4-0)

Dinsdag 22 augustus 2006 KNVB beker district noord poule 5

Sportclub Genemuiden - v.v.Beilen 8-0 (4-0)

Het werd een wedstrijd welke al na 12 minuten gespeeld was. Sc. Genemuiden was duidelijk een maatje te groot voor v.v. Beilen wat wel de inzet toonde, maar geen moment echt gevaarlijk kon en mocht worden.
Grote man van de wedstrijd was Martijn Jansen, met maar liefs vier treffers nam hij het grootse gedeelte van de doelpunten voor zijn rekening. Met name in de eerste helft was hij onhoudbaar voor de verdediging van Beilen, drie van de vier doelpunten kwamen van zijn voet. Ook in de tweede helft was Beilen niet bij machte om er nog iets van te maken en kon Genemuiden de totaal score uitbereiden naar een einduitslag van 8-0. Wat rest is de laatste groepswedstrijd tegen Noordseschut, dat met 2-0 won van VKW en samen met Genemuiden mag gaan uitmaken wie doorgaat naar de volgende ronde.

Scoreverloop: 4. Martijn Jansen 1-0, 9. Berry Halfwerk 2-0, 12. Martijn Jansen 3-0 (penalty), 36. Martijn Jansen 4-0, 60. Martijn Jansen 5-0, 70. Wiljan Kattenberg 6-0, 73. Robert van Dijk 7-0, 82. Gerrit Jan van de Belt 8-0.

Gele kaart: Tymen Brouwer (Sc. Genemuiden)

Opstelling Sc. Genemuiden: Luuk Drost, Dirk Jan van der Meulen (60. Arjan Kolk) Rainier Resokario (60. Robert van Dijk) Tymen Brouwer, Herman Jansen, Klaas Johan Knevelman, Björn Schilder, Henk Eenkhoorn, Wiljan Kattenberg, Berry Halfwerk, Martijn Jansen (60. Gerrit Jan van der Belt).Sc. Genemuiden met gemak langs v.v. Beilen 8-0 (4-0)Terug
pi_41094201
OJC won gisteravond met 2-0 van zaterdag 1e klasser Achilles Veen.
pi_41094357
Na de eerste bekerwedstrijd met 5-6 te hebben verloren, werd er nu iets minder gescoord. Ondanks een snelle 3-0 voorsprong verloor Seolto haar 2e duel met 3-4 van WHS.
pi_41096736
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won gisteravond met 2-0 van zaterdag 1e klasser Achilles Veen.
Dan gaan ze de poule wel winnen denk ik.

Net als ASWH 2, eenvoudige 6-0 winst op SSW. Had wel meer moeten en mogen zijn.

ASWH 1 oefende:

ASWH ZET BELOFTENTEAM FC DORDRECHT OPZIJ

Na de nederlaag in Spakenburg van afgelopen zaterdag oefende ASWH in de aanloop naar de bekerwedstrijd met WSV tegen het beloftenteam van FC Dordrecht. Hoofdtrainer Gert Kruys van de Dordtenaren was meegereisd om de overwegend jonge spelers van de profclub te coachen. De gasten brachten ook best wat bekende gezichten binnen de lijnen op sportpark Schildman. Guy Ramos en Vincent Vervoort bijvoorbeeld, maar ook voormalig ASWH-jeugdspeler Erik Abels en vooral Leonardo dos Santos Silva. Deze Braziliaanse rechtsbuiten is vooral bekend door zijn periode bij Feyenoord als Leonardo 2.

Bill Tukker had in zijn startende formatie enkele wijzigingen aangebracht. Raymon Kuipers verdedigde het doel tegen zijn oude club, Wouter Kreté verving Boudy Hoogendoorn als rechtsback en Jerry de Jong kreeg links op het middenveld de voorkeur boven Marphe Redjosetiko. Er ontspon zich voor rust een aardig duel, waarin beide teams zeer behoorlijk voetbalden. ASWH had een licht overwicht in de eerste helft, hoewel de jonge Schapenkoppen zich beduidend niet als makke lammetjes naar de slachtbank wilden laten leiden. De bezoekers kregen ook best wat kansen, maar Raymon Kuipers had enkele mooie reddingen in huis. Ondertussen schiep ASWH, dat in een beduidend hoger tempo speelde dan zaterdag, ook genoeg kansen.

Voor rust werden twee daarvan benut. Derk Schut had al voor een vlotte voorsprong gezorgd na een mooie actie van Arjan Human. Die legde breed en Derk schoot de bal via de hand van doelman Sjoerd Rensen, qua kapsel keurig passend in de lijn van de recente keepers in Dordrecht Johan van der Werff en Frank Kooiman, binnen. De tweede Ambachtse treffer was een fraaie. Het tikje dat Stefan van Dam hoefde te geven om de bal over de lijn te werken was niet bijzonder, de actie die Arjan Human hier aan voorafgaand maakte was dat duidelijk wel. Met een fraaie beweging zette Arjan een verdediger te kijk en schoof de bal prima breed, waar doelman Rensen ook al uit positie was. Zoals gezegd resteerde er voor Stefan slechts een simpel tikje om de stand in 2-0 te veranderen.

In de tweede helft speelde ASWH de wedstrijd over het algemeen vrij rustig uit en controleerde het de voorsprong. Waar mogelijk zocht het ook nog de aanval, waarbij vrijwel steeds de bijzonder sterk op dreef zijnde Arjan Human betrokken was. Bill wisselde in de rust en tijdens de tweede helft enkele keren, zodat Danny Slingerland, Danny Versluis, Marphe Redjosetiko en Denys Spry ook speeltijd kregen. Zij vervingen Izaäk Verhoeven, Johan Sturrus, Stefan van Dam en Derk Schut. Jong FC Dordrecht kreeg nog een prima kans, maar die werd bijzonder zwak afgewerkt. De stand was op dat moment al 3-0, omdat Arjan na zijn twee assists van voor rust nu zelf voor een goal zorgde met een knap schot.

Arjan was zonder twijfel één van de opvallendste spelers tijdens deze wedstrijd. Niet alleen door zijn prima spel, maar ook de manier waarop hij coachte en medespelers corrigeerde en motiveerde was goed om te zien. Daarnaast viel ook de wijze waarop keeper Raymon Kuipers zich manifesteerde, met name verbaal, in positieve zin op. Sowieso speelde ASWH net als een week eerder tegen Argon een zeer aardige wedstrijd, waarin best nog wel eens iets verkeerd ging, maar ook een hoop positiefs te bespeuren was. Zo werd de wedstrijd tegen de beloften uit Dordrecht hopelijk een goede generale repetitie voor de bekerontmoeting met het Apeldoornse WSV aanstaande zaterdag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41097483
Mooi interview met Louis van Kleef in het AD zeg!
quote:
VAN KLEEF VOLGT ZIJN GEVOEL

Na acht jaar verruilde Louis van Kleef ASWH voor Capelle. Met zijn overstap volgde de 30-jarige aanvaller zijn gevoel: hij was toe aan een nieuwe club.

ARIE VAN DRIEL

CAPELLE AAN DEN IJSSEL

De sfeer op sportpark ’t Slot zit er twee weken voor de start van de competitie in de hoofdklasse goed in. Binnen de vriendenploeg die Capelle heet, volgen de van voetbalhumor doordrenkte grappen en dolletjes elkaar in rap tempo op. En zo ziet Louis van Kleef het graag. ,,ASWH is ook een vriendenteam. Binnen en buiten het veld. En je ziet hoe ver je dan als elftal kan komen,” doelt de 30-jarige aanvaller op onder meer het met ASWH in 2005 gewonnen landskampioenschap.

ASWH was een deel van je leven geworden, een zekerheidje...

,,Ik heb met ASWH alles gewonnen wat ik als amateur kon winnen. Ik was altijd verzekerd van een basisplaats. Iedereen wist wat ik kon en wat ik niet kon. Dus was de uitdaging weg, ik deed alles op de automatische piloot. Ik was daardoor bang dat ik het niet meer kon opbrengen, om drie keer in de week 100 procent te geven op de training. Nu voel ik me al een stuk gemotiveerder dan in mijn laatste seizoen bij ASWH.”

De huisstijl van Capelle is lange ballen op de spitsen...

,,Met dat systeem heeft het elftal veel wedstrijden gewonnen, dus zullen we daar nog weleens op terugvallen. Al gaan we het dit seizoen eerst voetballend proberen. Ik ben geen lange ballen-spits, ik vraag de bal als-ie net over de middenlijn is. En ja, als de trainer met mij gaat spelen, dan ga ik er wel vanuit dat het spel op mij wordt afgestemd.”

De aard van het beestje schijnt te zijn veranderd...

,,Ik betrap mezelf er weleens op dat ik bepaalde dingen slik, ja. En dat is wel anders geweest. Ik ben inmiddels wijzer geworden, dat zal de leeftijd zijn. Nu tel ik tot tien, in plaats van meteen mijn antwoord klaar te hebben. Sterker, wil je in deze wereld iets bereiken, dan moet je soms dingen slikken en zonder commentaar accepteren, heb ik ondervonden.”

Verbaal ben je heel direct. Zonder die karaktertrek zou je carrière er anders uitzien...

,,Dat heeft me inderdaad dingen gekost in het leven. Ik heb, als voorbeeld, bij Feyenoord alle jeugdelftallen doorlopen. Bij die club hadden ze me iets beloofd, maar kwamen ze dat niet na. ’Dat komt wel, dat komt wel’, zeiden ze steeds. ’Weet je wat? Ik stop met voetballen’, riep ik en ben weggegaan. Ik denk dat ik mede daardoor een leuke carrière in het profvoetbal ben misgelopen.”

Het valt op dat je in het veld niet meer als een ’blinde’ te keer gaat...

,,Ook dat klopt. In dat opzicht ben ik ook wijzer geworden. Ik probeer nu zoveel mogelijk het koppie erbij te houden. Maar als een tegenstander mij drie, vier keer bewust onderuit schopt, zoek ik hem op, dat is niet veranderd. Wel dat ik nu wacht tot ik hem in een duel tegenkom, dan ga ik er wat harder in.

,,Ik weet goed dat er, door mijn manier van voetballen, spelers zijn die liever met me samenspelen dan tegen me spelen. Aan de andere kant, met mijn manier van voetballen heb ik toch wel wat bereikt.

,,Voor een elftal ben ik natuurlijk een goede teamspeler. Ik kan een tegenstander helemaal gek maken. Ik praat, ik zuig, dat werk. Dat is misschien niet altijd even netjes, okay. Maar ik wil winnen, hè. Als ik denk: ’Ik moet een overtreding maken om de ploeg wakker te schudden, dan laat ik dat zeker niet na. Alleen maak ik die overtreding tegenwoordig wat slimmer: niet met twee benen, of zo. Maar gewoon een soort van obstructie. Zover ben ik al wel, dat ik er niet meer als een blinde inga.”
Ik mis hem nu al...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2006 @ 19:03:01 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_41102477
NIVO Sparta wint ook 2e bekerwedstrijd (23-8-2006)

Op een niet al te best bijveldje in Tiel wist NIVO Sparta ook haar 2e poulewedstrijd te winnen. Zondag 2e klasser Theole werd in een echte wedstrijd met 2-3 verslagen. Theole bleek een volwaardige tegenstander, zodat het een aantrekkelijk duel werd. Nadat eerst NIVO Sparta een zuivere strafschop werd onthouden (duidelijk geval van hands) en Roberto Verhagen op de paal had geknald, scoorde Theole vlak voor rust verassend de 1-0. In de 2e helft zette NIVO Sparta een tandje bij, schroefde het tempo op en speelde bij vlagen de achterhoede van Theole kapot. Halfweg werd Emiel van de Sanden hard gevloerd in de 16 en floot de scheidsrechter ditmaal wel voor strafschop. Theo van Geffen benutte deze feilloos (1-1). Kort daarna forse overtreding net buiten de 16 op Bjorn Cevat. Slechte organisatie bij Theole zette Theo van Geffen alleen voor de keeper en dat betekende 1-2. Een conditioneel sterker NIVO Sparta drukte nu door en de 1-3 (doelpunt Bjorn Cevat op aangeven van Emiel van de Sanden) was een logisch gevolg. De wedstrijd was gespeeld. Vlak voor tijd kreeg Theole nog een strafschop cadeau waardoor de eindstand op 2-3 werd bepaald.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41102528
Theo .
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2006 @ 19:05:34 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_41102569
Hij blijft scoren

En op het NIVO-Sparta Forum is ie ook altijd leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41102645
Wij hebben zijn schoonvader (oud OJC A1-trainer) gestrikt om onze zaalvoetbalcoach te worden .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:10:46 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41102721
HBC Zat 1 doet nog volop mee in de Haarlems Dagblad Cup....2 gespeeld 6 punten.

Gelijk spel in de volgende wedstrijd is genoeg voor de volgende ronde !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:32 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_41102908
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wij hebben zijn schoonvader (oud OJC A1-trainer) gestrikt om onze zaalvoetbalcoach te worden .
Als ie op z'n vader lijkt kan dat leuk worden

pi_41102992
Theo's pa bedoel je? Nog nooit gezien volgens mij.... maar z'n schoonpa is wel tof .
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:45:37 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_41199825
NIVO-Sparta wint met 1-3 tegen GVV Gameren.

Volgende bekerronde dus bereikt.

En natuurlijk scoorde Theo van Geffen weer

pi_41200109

HHC Hardenberg na winst op Oisterwijk verder in bekertoernooi
Door een 2-0 winst op Oisterwijk wist HHC Hardenberg zich vanmiddag zeker te stellen van een volgende ronde bekervoetbal. Hierdoor moeten ze 19 of 21 september aantreden in eigen huis tegen MVV. HHC Hardenberg ziet met dubbele gevoelens uit naar de wedstrijd tegen de eerste divisionist. Ze zal moeten werken aan goed voetbal maar kijkende naar de wedstrijd tegen Ajax de afgelopen 2 seizoenen en het goede bekervoetbal dat HHC Hardenberg kan spelen staat het nu voor de Hardenbergers al vast dat MVV niet de vrije hand naar de volgende ronde wordt gegeven.

bron: me, myself and me
pi_41201577
Makkie vandaag!

ASWH HEEFT GEEN ENKELE MOEITE MET WSV

Vanmiddag mocht op sportpark Schildman afgetrapt worden in de eerste ronde van de KNVB-beker. ASWH, dat vorig jaar nog de beker voor amateurs won, kreeg zondaghoofdklasser WSV uit Apeldoorn op bezoek. Onder aardige weersomstandigheden werd de bal aan het rollen gebracht. Dit gebeurde met een ASWH dat in dezelfde opstelling speelde als tegen het beloftenteam van FC Dordrecht, met dit verschil dat Boudy Hoogendoorn rechts achterin speelde. Dinsdag had Wouter Kreté hier nog gespeeld. Jerry de Jong mocht wederom starten aan de linkerkant van het middenveld. Doordat er vooraf al geloot was voor de tweede ronde, wisten beide teams dat bij een overwinning een thuisduel tegen Cambuur Leeuwarden zou volgen.

ASWH leek hier wel zin in te hebben, want de elf van Bill Tukker begonnen gretig aan het duel. In deze fase bleek al dat er wel iets te halen zou zijn tegen WSV. De ploeg uit Apeldoorn bleek niet echt over een imponerende verdediging te kunnen beschikken. Voorin liepen er wel enkele handige spelers, maar het was duidelijk ASWH dat in de openingsfase het spel bepaalde. Het leverde ook al enkele kansen. Arjan Human zag een mooie boogbal net over de goal gaan. Arjan was wederom erg actief, net als zijn partner voorin Derk Schut. Ook Jerry de Jong liet regelmatig zien waarom hij het vertrouwen van de trainer had gekregen.

Toch namen de bezoekers de leiding. Na een kleine twintig minuten kreeg WSV een corner. Die belandde bij Anouk Roest, die vanaf de linkerflank besloot om met zijn rechterbeen de bal maar richting doel te poeieren. Onhoudbaar voor Joan van Belzen vloog de bal de kruising in en zo was het plotseling 0-1. ASWH liet zich echter niet uit het veld slaan en bleef rustig voetballen. De verdiende gelijkmaker liet dan ook niet erg lang op zich wachten. Na een inschattingsfout van een verdediger kon Arjan Human de bal in het strafschopgebied controleren, even doorlopen en vervolgens tussen enkele tegenstanders de bal beheerst over de keeper wippen. Hiermee nam ASWH uiteraard nog geen genoegen en het bleef zoeken naar een tweede goal. Van WSV had het steeds minder te duchten en dus was de 2-1, die kort voor rust viel, een juiste afspiegeling van de verhoudingen. Een afgeslagen aanval via de linkerflank kwam voor de voeten van Izaäk Verhoeven. De als altijd veel werk verzettende routinier bedacht zich geen moment en haalde uit voor een fraaie schuiver die in de uiterste hoek vloog. Zo mocht ASWH, waar Izaäk Verhoeven en Nixon Dias geel zagen, met een voorsprong gaan rusten.

Na rust bleek dat de Ambachters de wedstrijd, die nu in de regen werd afgewerkt, snel wilden beslissen. Daarin slaagde ASWH al na ongeveer tien minuten, toen Arjan Human de bal na een goede actie van Derk Schut kon ontvangen in de zestien. Arjan schoot de bal simpel langs keeper Udinga en de 3-1 betekende eigenlijk al de beslissing. WSV probeerde het nog wel met enkele verse krachten, maar werd zelden echt gevaarlijk. Als de ploeg er al in slaagde een doelpoging te ondernemen, was Joan van Belzen altijd op zijn post. Omdat ASWH binnen korte tijd echter Derk Schut en Arjan Human met blessures naar de kant zag gaan, werd het in aanvallend opzicht ook wat zoekende. Derk en Arjan werden vervangen door Denys Spry en Marphe Redjosetiko.

Ondanks het wisselen van het sterke aanvalsduo wist ASWH nog twee keer te scoren. Het was Jerry de Jong die met een prima actie op de linkerflank de vierde goal inleidde. Zijn voorzet werd door Marphe Redjosetiko gemist, maar Stefan van Dam liet de kans om te scoren niet lopen en tikte eenvoudig binnen. WSV was toen echt verslagen en ASWH kreeg nog enkele goede mogelijkheden om de score uit te bouwen. Stefan had nogmaals kunnen scoren toen de voor Jerry de Jong gekomen Danny Versluis door ging op links en goed breed legde. Hij vond echter keeper Udinga op zijn weg. Diezelfde goalie had geen verweer tegen de trap van elf meter door specialist Izaäk Verhoeven, die de 5-1 betekende. ASWH kreeg deze strafschop nadat Denys Spry was gevloerd, toen hij na een mooie pass van Stefan van Dam vrij voor de keeper zijn eerste goal voor ASWH leek te gaan laten maken. Bij 5-1 bleef het.

Er gingen bij ASWH heus nog wel wat dingen fout, maar het was zeker positief dat WSV vanmiddag eigenlijk vrij weinig in te brengen had. Een duidelijke zege, die goed is voor het vertrouwen en ook hoop geeft voor de seizoensstart tegen Capelle volgende week. Daarnaast is een zege in het bekertoernooi in financieel opzicht mooi voor de club, terwijl het in sportief opzicht ook een mooie uitdaging zal zijn om straks in september op eigen veld de krachten te meten met Cambuur Leeuwarden.

ASWH – WSV 5-1 (2-1)
19. 0-1 Anouk Roest 27. 1-1 Arjan Human 40. 2-1 Izaäk Verhoeven 55. 3-1 Arjan Human 76. 4-1 Stefan van Dam 86. 5-1 Izaäk Verhoeven (pen)
Scheidsrechter: Pijpers

ASWH: Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Roël Gorré, Nixon Dias, Johan Sturrus; Stefan van Dam, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Jerry de Jong (Danny Versluis; Arjan Human (Marphe Redjosetiko) en Derk Schut (Denys Spry)

WSV: Henry Udinga; Dennis Wiltink (Miquel Huigen), Thomas Driessen, Pim Bax, Stephan Nuesink, Sjoerd Jens (Petu Toisuta), Samir Makhoukhi, Joey Ngarigota, Anouk Roest, Dick Hulshorst (Rudi Kamphuis) en Boy Nuesink
www.thuisuiteten.nl
pi_41204580
quote:
ADO moet na kansrijk duel winst aan Bennekom laten

ADO heeft het niet gered tegen zaterdag hoofdklasser Bennekom. In een spannende wedstrijd trok de thuisclub met 1-0 aan het langste eind.
In een gelijkopgaande eerste helft kwam Bennekom in de 20e minuut voor het eerst gevaarlijk voor het ADO-doel. Het was meteen raak. Op links maakte Anne van der Kolk zich vrij van Wesley Weeber, legde de bal op de vrijstaande Dennis van Meegdenburg en ADO-doelman Kenny Heemskerk was kansloos. De Bennekommers waren wellicht technisch vaardiger met routiniers als Arno Splinter, Michel Nok en Bas Dreef, maar met veel strijdlust wist ADO dat redelijk te compenseren. Vlak voor rust had de goed spelende Bart Meijland de kans op de gelijkmaker. Dion Glumac zette hem op zo'n 15 meter vrij voor doel, maar zijn schot werd met een katachtige redding door Danny Lücke tot corner verwerkt.
Na de pauze was het eigenlijk éénrichtingsverkeer. Bennekom werd gedurende 45 min. op eigen helft teruggedrongen. Kenny Heemskerk hoefde slechts één enkele keer handelend op te treden. In de 61e min. counterde Bennekom via Keiji Aikawa, maar het schot van de vrijstaande Dennis van Meegdenburg werd door de ADO-doelman gestopt. Daar tegenover stond een hoeveelheid aan ADO-mogelijkheden. Met als "hoogtepunt" de 72e minuut. Bart Meijland maakte zich knap vrij voor het Bennekom-doel, maar zag zijn inzet gepareerd door Danny Lücke, in de rebound schoot Wesley Weeber tegen een Bennekom-been en uiteindelijk schoot de vrijstaande Boy Visser net aan over. Maar ook anderszins mocht Bennekom niet over geluk klagen. Zo kopte Bart Meijland tegen de onderkant van de lat. Toen de bal in het doel tipte juichte heel ADO voor de gelijkmaker. Helaas oordeelde arbiter Bexkens anders. Ook in de 63e min. was de arbiter niet op de hand van ADO'20. Een voorzet van Wesley Weeber werd bij de tweede paal ingekopt door Dion Glumac en de bal ging via de hand van een Bennekom-verdediger over de achterlijn. De ADO-spelers claimden 'en masse' een penalty. Helaas pindakaas! Ook in de slotfase kreeg ADO nog twee uitgelezen mogelijkheden. Zo schoot Boy Visser tussen twee verdedigers in handen van de keeper en kopte Tristan Buchinhoren bij de tweede paal net naast.
Na afloop waren de druiven zuur! Teleurgesteld dropen de ADO-spelers af, terwijl Bennekom feest vierde. Zij spelen nu in de volgende ronde thuis tegen AZ. En dat was nu juist een affiche waarop ADO zijn zinnen had gezet!
Mooi k*t...
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:15:40 #26
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_41217845
Katwijk heeft gisteren de winst aan een uitzonderlijk sterk De Treffers moeten laten. Drie minuten voor het einde van de tweede verlenging kwam de thuisploeg op een allesbeslissende 3-2 voorsprong.

Een uitgebreid verslag volgt later.
pi_41218606
Zo, 5-0 overwinning op Oostkapelle, een eersteklasser . Negen uit drie in de beker, prima resultaat dus .
In Southern Sun
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:09:35 #28
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_41222262
Katwijk uitgeschakeld na verlenging

Katwijk is in de eerste ronde van de Gatorade Cup uitgeschakeld door De Treffers. Vlak voor het einde van de tweede verlenging was het de uitstekend spelende aanvoerder Rob Zegers die de beslissende 3-2 binnenschoot.

Spectaculaire start
De wedstrijd op het mooie sportpark Zuid kende een spectaculaire start. In de derde minuut verschafte Erwin Verkuijlen zichzelf een goede kans. Doelman Erik Makaay had het nakijken en de 0-1 voorsprong was een feit. In de eerste helft was de thuisploeg duidelijk de bovenliggende partij. Het eerste half uur van de wedstrijd vielen er enkele behoorlijke kansen voor de ploeg van hoofdtrainer Jan Pruin te noteren. Halverwege de eerste helft moest Martijn Middelbeek redding brengen bij een gevaarlijk schot uit de 2e lijn. Zo'n 5 minuten later was uitblinker Saïd Echargui (ex-Vitesse) dichtbij de gelijkmaker. Zijn schot trof echter de buitenkant van de paal. Met nog 10 minuten tot aan de rust maakte de thuisploeg zich op voor een offensief.

Offensief thuisploeg
In eerste instantie kon Sander Molenaar nog voor opruiming zorgen bij een gevaarlijk scrimmage. Enkele minuten later was de gelijkmaker toch een feit. In het geval van spelhervattingen rond het eigen Katwijk strafschopgebied maakte de defensie een ongeorganiseerde, om niet te zeggen chaotische, indruk. Het was dan ook niet verrassend te noemen dat de eerste goal van De Treffers werd ingeluid door een vrije trap. De rood-zwarten hadden er wel vier pogingen voor nodig maar het resultaat mocht er zijn: 1-1. Doelpuntenmaker was Luuk d'Hooghe. In de slotminuten van de eerste helft was Katwijk nog tweemaal gevaarlijk. Beide keren stond Quincy van Ommeren aan de basis. In de 42e lanceerde hij, door een snel genomen vrije trap, Marcel Vondeling die geen kans zag Makaay te verschalken. Op slag van rust kon ook een kopbal van Verkuijlen, op aangeven van Van Ommeren, de doelman niet verontrusten.

Tweede helft
Katwijk begon redelijk goed aan de tweede helft tegen een gewijzigd elftal van De Treffers. Het initiatief werd veelal gelaten aan de thuisploeg maar er werden meer en betere mogelijkheden afgedwongen. In de 56e minuut kreeg Wouter Verheij een prima mogelijkheid. Een slap stiftje bleek een weinig succesvolle doelpoging. Enkele minuten later kwam Katwijk toch op voorsprong. Makaay stond net even te ver voor zijn doel en dit was Molenaar niet ontgaan. Met een afgemeten lob van bijna 40 meter afstand bracht hij zijn ploeg op voorsprong. In de daaropvolgende fase had Katwijk de wedstrijd kunnen beslissen. Het elftal van De Treffers maakte een aangeslagen indruk maar Katwijk was niet in staat om de beslissing te forceren. De ploeg van Henny Lee was er wel enkele malen dichtbij. Halverwege de tweede helft kreeg Katwijk tot tweemaal toe een vrije trap op een gunstige plaats. De eerste werd door Wouter Verheij in de muur geschoten. De tweede zorgde voor aanzienlijk meer gevaar. De ingebrachte bal van de opnieuw sterk spelende Tahir Akhamrane kon maar net naast de paal getikt worden Makaay.
Met nog een twintigtal minuten te gaan wist de thuisploeg zich te herpakken. Opnieuw zorgden spelhervattingen voor veel gevaar. Een corner werd onvoldoende verwerkt en tot tweemaal toe moest een verdediger op de lijn redding brengen. De waarschuwing was niet besteed aan de oranjezwarten. Een minuut later opnieuw een corner. Met kunst en vliegwerk werden de eerste drie doelpogingen onschadelijk gemaakt, de vierde poging bleek onhoudbaar. Het was uiteindelijk Echargen die zijn ploeg naast Katwijk schoot. In de reguliere speeltijd kregen beide ploegen nog enkele grote mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen. Namens Katwijk mochten Vondeling en Verkuijlen een poging wagen, namens De Treffers was het Echargen. De beide doelmannen en voor Katwijk ook nog eens de paal stonden een beslissende score in de weg.

Verlenging
Katwijk kon met betrekking tot deze wedstrijd over weinig zaken tevreden zijn maar op conditioneel maakte Katwijk een prima indruk. Terwijl de spelers van de thuisploeg nagenoeg allemaal een uitgebluste indruk maakten, was er van zichtbare vermoeidheid bij de Katwijkers geen sprake. Dit resulteerde in een dominant Katwijk en een op de counter loerende De Treffers. In de 95e minuut kreeg Molenaar een niet te missen kans. Zijn schot kon echter met veel moeite uit het doel getikt worden door doelman Makaay. Nadat eerst Verheij de keeper op de proef had gesteld met een bekeken schot, was Verkuijlen dichtbij een doelpunt. Maar ook in dit geval was het Makaay die het toch zeker niet verkeerde schot net naast het doel wist te tikken. In de 110e minuut kreeg Katwijk opnieuw een goede kans. Maar zowel Molenaar als invaller Chris de Bie zagen geen kans om iets aan de score te veranderen. Nadat Verheij in de 116e minuut een vrije trap net over het doel zag gaan trad een oeroude voetbalwet in werking: als je hem zelf niet maakt...

Beslissing
Opnieuw had de Katwijk-defensie belachelijk veel moeite met een spelhervatting van de tegenstander. Ondanks het ronduit dramatische verdedigen aan Katwijk-zijde hadden de gastheren niet minder dan vier pogingen nodig om in de 117e minuut de beslissende 3-2 op het bord te brengen. De gevierde man was de uitstekend spelende aanvoerder Rob Zegers. Twee minuten later was het Middelbeek die zijn ploeg behoedde voor een grotere achterstand toen hij redding bracht op een vrije trap van invaller Luuk Maes. De prima ingevallen Jan Groen was nog dichtbij de gelijkmaker, zijn snoeiharde volley spatte helaas op de vuisten van Makaay uiteen.
Ondanks de teleurstellende uistlag, en het toch ook wel teleurstellende Katwijkse spel in een groot deel van de wedstrijd, gingen de verliezers onder luid gezang van de eigen aanhang van het veld. Gezegd moet worden dat De Treffers een uitzonderlijk sterke tegenstander is gebleken.

Opstelling Katwijk: Middelbeek, Hensen, Holwijn, Leeflang, Buijs, van Ommeren (82. Groen), Vondeling, Verheij, Akhamrane (106. De Bie), Molenaar en Verkuijlen.

Gele kaarten: Van Putten (De Treffers). Van Ommeren, Verkuijlen, Buijs, De Bie (allen Katwijk)
pi_41227309
Zonde Sersjee en Hoornes!

De club van Yeahinho heeft aan een punt genoeg vandaag om door te gaan in de districtsbeker.
www.thuisuiteten.nl
pi_41233202
Gisteren al gespeeld MM. 1-6 gewonnen bij Sliedrecht.
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2006 @ 20:42:33 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_41234496
Knap resultaat weer Yeahinho

pi_41261820
Okee, gek dat dit zaterdag nog nergens vermeld was.

Maar niet verrassend dat ze Sliedrecht zouden pakken. Heerjansdam dus nu al uit de districtsbeker.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 30 augustus 2006 @ 12:13:44 #33
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_41322267
De bekerwedstrijd tussen Katwijk en Valken'68 is gisteren na iets meer dan een half uur gestaakt vanwege aanhoudend onweer.
Katwijk was na overwinningen op Zondag 2e Klasser SJC (3-0) en Zondag 1e Klasser UVS (3-1) reeds geplaatst voor de volgende ronde.

Ook Katwijk 2 heeft zich geplaatst voor de volgende ronde.
pi_41330517
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Okee, gek dat dit zaterdag nog nergens vermeld was.

Maar niet verrassend dat ze Sliedrecht zouden pakken. Heerjansdam dus nu al uit de districtsbeker.
Ik ben niet meegeweest, en hoorde zondag de uitslag pas.
pi_41331242
Ja, maar ik bedoelde meer in het algemeen. Niet op VoZ of elders.

ASWH speelde gisteren een oefenpotje tegen Heinenoord. Om het leuk te houden speelde het complete basiselftal van zaterdag op één speler na niet mee. Ook al om Bill Tukker gelegenheid te geven om de reserves aan het werk te zien. ASWH begon met Raymon Kuipers op doel, achterin van rechts naar links Wouter Kreté, Marcel Gerritsen, Raymond Ernst, die spelritme moet opdoen, en Danny Versluis. Op het middenveld stond Rick Verbrugge op rechts, Danny Slingerland op links en speelden Marphe Redjosetiko en Stefan van Dam, als enige basisspeler, centraal. De spitsen waren Denys Spry en Rory van der Weijden.

Heinenoord kwam nog wel voor, maar werd vervolgens eenvoudig weggetikt. Uitslag werd 8-2 voor ASWH. Op het laatst schoten de spelers van Heinenoord uit frustratie twee keer een bal keihard over de zijlijn en een toegekende penalty schoot de keeper eerst zelf in het doel, voor hij naar het doel liep om te gaan keepen.

Goals van Rory van der Weijden (3 x), Denys Spry (pen), Rick Verbrugge, Danny Versluis, Stefan van Dam en invaller Jerry de Jong (pen).
www.thuisuiteten.nl
pi_41331936
Regelmatige overwinning van de hoofdklasser op de eerste klasser. De dit seizoen aan de selectie toegevoegde jeugdspeler (15 jaar oud!) Gerco Eenkhoorn gaf met twee treffers zijn visitekaartje af.

Doelpunten: Gerco Eenkhoorn 1-0 en 2-0, Martijn Jansen 3-0, Ger Brakel 3-1.
pi_41332681
DOVO heeft in de bekerwedstrijd tegen DWS vier rode kaarten en drie gele kaarten opgelopen. De ex-hoofdklasser verloor het duel met 1-0 en eindigde als laatste in de poule. (VoZ)

Gaat lekker daar in Veenendaal, ze starten toch wel als favoriet in de 1e klasse D..
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_41333759
15 jaar oud, wtf?! Komt die even als 1e jaars B-speler bij de A-selectie van een hoofdklasser?!
  Trouwste user 2022 woensdag 30 augustus 2006 @ 21:22:07 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_41340651
Mijn amateurclubje heeft per direct onze materiaalman, lijnentrekker, grasverzorger, kleedkamerschoonmaker en consul op non actief gesteld. Had Alcohol achterover gedrukt en op kosten van NIVO-Sparta betaalde Porno-sites bezocht.

Hij had in het verleden al verkeerde dingen gedaan maar ze hebben hem een tweede kans gegeven en hem zelfs erelid gemaakt. Sommige mensen krabben zich nu achter de oren.

pi_41342246
Dat klinkt cool tong, ik zal zo eens even de NIVO-site gaan bekijken .
  Trouwste user 2022 woensdag 30 augustus 2006 @ 22:30:52 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_41343520
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:01 schreef Yeahinho het volgende:
Dat klinkt cool tong, ik zal zo eens even de NIVO-site gaan bekijken .
Staat het op idd

vrijdag 1 september 2006 @ 14:43:50 #42
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41393947
dubbele derby in Heemstede

HBC zat 1 start tegen Kon HFC
en HBC Zon 1 tegen RCH

Beide HBC elftallen zullen op vreemd terrein hun kunsten vertonen
256 goals !
pi_41394920
Morgen om 19.00 uur ( ) de competitie-opener, en wat voor een:

OJC Rosmalen - Schijndel
pi_41395293
Come on Red Black Army!

Brus neem je rotzooi mee
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 19:21:30 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_41402427
Morgen LRC - NIVO Sparta. Eindelijk beginnen we.

pi_41402682
LRC waant zichzelf favoriet voor de titel tong. Maar dat doen zeker 8 van de 12 clubs in 1C volgens mij. NIVO werd ook al getipt in het AD.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:15:16 #47
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41404146
Afgelopen dinsdag 1-2 verloren tegen DOTO voor de beker, waar een 0-2 verlies zelfs mocht. Leuke gelijkopgaande partij, DOTO speelde sterk, maar ook Barendrecht verraste me weer, de beslissende beetje gelukkig vlak voor tijd.

Morgen dan eindelijk de competitie, gelijk een lastige uitwedstrijd bij Scheveningen. Heb er toch wel vertrouwen in . Basiselftal is erg sterk, stuk beter dan vorig jaar, enkel ben ik bang dat het in de breedte iets te smal is, genoeg jongens die dus uiteindelijk net niet kwamen (waaronder Martha, die het bij RBC nu leuk doet).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_41404211
Scheveningen uit direct een mooie test. Jack zal wel iets bedenken. Barendrecht moet gewoon promoveren en daar heb ik alle vertrouwen in.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 20:20:25 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_41404314
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
LRC waant zichzelf favoriet voor de titel tong. Maar dat doen zeker 8 van de 12 clubs in 1C volgens mij. NIVO werd ook al getipt in het AD.
Linkje

pi_41404451
Dat zal wel niet online zijn te lezen. Was een interview met Freek Vorthoren in het Dordtenaar-deel. Werd NIVO genoemd bij de titelkandidaten. Maar ja, dat waren er dus 8...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 september 2006 @ 20:25:13 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_41404476
Nou ja toch leuk.

zaterdag 2 september 2006 @ 17:01:50 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41426515
Scheveningen - BVV Barendrecht 0-1 .
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 17:28:35 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_41427290
LRC - NIVO Sparta 1-1.

Niet slecht tegen de grootste titelkandidaat. Helaas een helft met tien man moeten spelen en daardoor de 0-1 voorsprong niet vast kunnen houden.

pi_41428738
Seolto - Alliance 5-3
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 september 2006 @ 18:22:53 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_41428885
Welke klas speelt Seolto tegenwoordig. Heb er vroeger nog tegen gespeeld in de derde klas.

pi_41430830
Netjes BVO. Wie scoorde voor jullie? Was gelijk een kraker natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_41435562
Hou je vast....

OJC Rosmalen - Schijndel 4-0 .
pi_41439444
IJsselmeervogels - GVVV 1-1
CJVV - DCG 3-0
pi_41441656
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
Hou je vast....

Brus neem je rotzooi mee!
pi_41441792
Lyra-Spijkenisse 0-4, mooi begin vd competitie
pi_41442795
Heienenoord - GPC Vlissingen 2-2, prima start van de competitie .
In Southern Sun
pi_41448049
wel kut er is een hoofdklasse a en b topic geen C.
Misschien had vaduz het gedaan..maar dat gaat helaas niet door:S
pi_41449582
Edit: Oeps dubbel... ik moet stoppen met na een 3e helft posten
  Trouwste user 2022 zondag 3 september 2006 @ 15:22:15 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_41452086
quote:
Hou je vast....

Klasse

pi_41454016
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Heienenoord - GPC Vlissingen 2-2, prima start van de competitie .

Heinenoord is hier van de week nog door onze reserves met 8-2 verslagen, kan je nagaan. Maar die mannen spelen dus tweede klasse? Zie: Wat doet je amateurclubje in het seizoen '06/'07?

En Yeahinho... Schijndel is toch titelfavoriet? Superknap resultaat van OJC!
www.thuisuiteten.nl
pi_41454044
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef hayder het volgende:
wel kut er is een hoofdklasse a en b topic geen C.
Misschien had vaduz het gedaan..maar dat gaat helaas niet door:S
Is er wel, maar die moeten jij en de andere volgers mooier gaan maken!

Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2006/07
www.thuisuiteten.nl
pi_41454381
quote:
Hou je vast....

In dezelfde klasse heeft Geldrop 1-1 gespeeld bij Groene Ster
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41463670
ADO'20 1 - Haaglandia 1 1-1
Viel niet tegen, puntje tegen de zelfbenoemde kampioenskandidaat, maar er zat toch wel meer in. Zo denderend was de brigade van de Wolf niet...

ADO'20 2 - Stormvogels/Telstar 2 2-0
Lekker begin tegen de regerend kampioen, enig negatief puntje was het aantal goals afgezet tegen de gekregen kansen.
  zondag 3 september 2006 @ 23:01:48 #69
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41466416
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:43 schreef Bjoro het volgende:
dubbele derby in Heemstede

HBC zat 1 start tegen Kon HFC
en HBC Zon 1 tegen RCH

Beide HBC elftallen zullen op vreemd terrein hun kunsten vertonen
Kon HFC - HBC Zat 1 1-1
RCH - HBC Zon 1 0-2

wat was het genieten zeg, 2 echte derby's met alles erop en eraan !
256 goals !
  Trouwste user 2022 maandag 4 september 2006 @ 17:21:43 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_41485636
LRC - Nivo Sparta 1-1 (0-1)

Nivo Sarta kwam al na zeven minuten op 0-1 en dacht zelfs dat het voor rust nog op 0-2 kwam. Alleen werd het doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel. Voor rust nog kreeg Bjorn Civat bij de bezoekers binnen de minuut twee keer geel na aanmerkingen op de leiding. Met een man-meer-situatie werd LRC na de pauze sterker. Tien minuten na rust leverde dat de gelijkmaker op. Dankzij uitblinker Joris van Cammen die voortreffelijk keepte bij Nivo Sparta bleef het daarbij. Al met al een terechte uitslag.
Doelpunten: 7. Theo van Geffen 0-1, 55. Kevin van Baarlen 1-1.

Theo strikes again

pi_41485725
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heinenoord is hier van de week nog door onze reserves met 8-2 verslagen, kan je nagaan. Maar die mannen spelen dus tweede klasse? Zie: Wat doet je amateurclubje in het seizoen '06/'07?

En Yeahinho... Schijndel is toch titelfavoriet? Superknap resultaat van OJC!

Lijkt me dat er toen bij hen ook niet het beste team stond te spelen. Ze zijn namelijk afkomstig uit de eerste klasse en samen met Arnemuiden de titelkandidaat .
In Southern Sun
pi_41485927
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:56 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 2 - Stormvogels/Telstar 2 2-0
Lekker begin tegen de regerend kampioen, enig negatief puntje was het aantal goals afgezet tegen de gekregen kansen.
Dat is zeker een mooi resultaat.

FC Purmerend - FC Velsenoord 3-1

matig..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 4 september 2006 @ 19:00:36 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41488696
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Netjes BVO. Wie scoorde voor jullie? Was gelijk een kraker natuurlijk.
Vermunt . Barendrecht ook nog een penalty gemist. Van Ommeren zat op de bank, weet niet of 'ie ingevallen is.
pi_41489403
Schijndel is dit jaar geen titelfavoriert volgens mij. Heb gehoord dat ze een minder team hebben dan de laatste 2 jaren.
pi_41491604
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is zeker een mooi resultaat.

FC Purmerend - FC Velsenoord 3-1

matig..
M'n collega is de verzorger van Velsenoord, het was een drama volgens hem.
  maandag 4 september 2006 @ 20:31:39 #76
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41492150
quote:
Op maandag 4 september 2006 20:17 schreef Sersjee het volgende:
M'n collega is de verzorger van Velsenoord, het was een drama volgens hem.
Ook nog wel eens tegen gespeeld in de tijd van Hilmar de Groot en Rob Meppelink !
256 goals !
  maandag 4 september 2006 @ 20:41:20 #77
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41492513
quote:
Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Vermunt . Barendrecht ook nog een penalty gemist. Van Ommeren zat op de bank, weet niet of 'ie ingevallen is.
Ook niet ingevallen:
quote:
BARENDRECHT BEGINT MET WINST

Barendrecht is de competitie in de eerste klasse B goed begonnen. De ploeg van de nieuwe trainer Jack van den Berg won bij Scheveningen met 1-0. Bob Vermunt scoorde met een fraaie kopbal voor rust de enige treffer.

Na een wisselend verlopen voorbereiding, met verlies tegen TOP Oss en de amateurs van Feyenoord, maar plaatsing voor de tweede ronde van de KNVB beker, stond er voor de rood-witten direct een lastig uitduel op het programma. Scheveningen, gedegradeerd uit de hoofdklasse, trad net als Barendrecht aan met een vrijwel volledig nieuw elftal.

Ramon Barendregt ontwijkt een tackle van Pieter van Zwieten. (Foto's: Cees Bakker)
Bij Barendrecht stonden in de basis vier spelers die vorig jaar ook op De Bongerd actief waren: Niels Rooders, Germain Akkermans (die zijn overschrijving naar Feyenoord introk), John Kroon en Bob Vermunt. Trainer Van den Berg kon zaterdag nog geen beroep doen op doelman Ronald Ermes die herstelt van een vingerblessure.
Barendrecht begon goed aan het treffen op sportpark Houtrust. De rood-witten kregen na dertien minuten zelfs een unieke kans. Na een handsbal van Pieter van Zwieten in het strafschopgebied mocht Giovanni Franken een strafschop nemen. De aanvoerder faalde - net als eerder op het DOTO-toernooi tegen Feyenoord.
Maar zeven minuten later was het wel raak. Na een fraaie combinatie waar onder meer John Kroon bij betrokken was, kwam de bal terecht bij Germain Akkermans die vanaf rechts voorzette. Bij de tweede paal stond Bob Vermunt die knap raak knikte, 0-1. Voor de jonge aanvaller al weer zijn derde belangrijke treffer dit seizoen. Vermunt scoorde in de beker al tegen UNIO en Concordia. Akkermans was kort daarop eveneens dicht bij succes, maar hij mikte over.

Scheveningen probeerde wel wat terug te doen, maar vooral dankzij doelman Danny Spelde, die een betrouwbare vervanger van Ronald Ermes bleek, bleef Barendrecht knap overeind.
Na rust had Scheveningen het betere van het spel. De ploeg uit Den Haag rukte steeds vaker op richting het doel van Barendrecht. Maar mogelijkheden van Serdar Yilmaz en Henry Bakker hadden geen resultaat.
En als de thuisploeg echt gevaarlijk werd, dan trad Danny Spelde op. Hij groeide in de tweede helft en zeker in de spannende slotfase uit tot de beste man aan Barendrecht-zijde, waar na ruim een uur Bruce Godvliet Germain Akkermans kwam vervangen.
De van Lyra gekomen keeper had nog wel geluk toen Marciano Boumann met een lob de bovenkant van de lat raakte. Ramon Barendregt had het duel aan de overkant al kunnen beslissen, maar hij schoot naast.
Toen ook de laatste hoekschop van Scheveningen niets had opgeleverd, floot de scheidsrechter af en had Barendrecht de eerste drie punten binnen.
Opstelling Barendrecht: Spelde; Blom, Lodder, Van der Veeke, Rooders; Akkermans (Godvliet), Kayis, Franken, Kroon; Barendregt en Vermunt.

Komende zaterdag (9 september) speelt Barendrecht thuis tegen Deltasport. De ploeg uit Vlaardingen won zaterdag met 4-1 van JAC. Deltasport degradeerde vorig jaar net als Scheveningen uit de hoofdklasse. De club zag veel spelers vertrekken, onder wie Warry van Wattum en Leo Letworry naar Smitshoek. De aftrap op De Bongerd is half drie. Een week later speelt Barendrecht weer thuis. Dan is JAC de opponent, aanvang opnieuw half drie.
  maandag 4 september 2006 @ 20:46:32 #78
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41492727
die bovenste foto....wat is dat voor kannibaal joh

en dat shirt met de sponsor...Peukie
256 goals !
pi_41520646
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Lijkt me dat er toen bij hen ook niet het beste team stond te spelen. Ze zijn namelijk afkomstig uit de eerste klasse en samen met Arnemuiden de titelkandidaat .
Als ik de trainer moest geloven speelden ze toch met de beste elf.

Vanavond weer oefenen van vooral de reserves en wel tegen de buren IFC.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 september 2006 @ 17:23:40 #80
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41520800
Vanavond de laatste wedstrijd in de poulefase van de Haarlems Dagblad Cup

HBC Zat 1 treedt aan tegen zondag 5e klasser Overbos (1 punt is voldoende voor de volgende ronde)

HBC Zon 1 speelt tegen zaterdag 5e klasser Bleomendaal (ook hier is 1 punt voldoende)

U hoort meer !
256 goals !
pi_41532460
IJsselmeervogels door in de districtsbeker. 5-0 winst tegen VVV-HEDW(1e klasse), 3x de Winter.
pi_41534179
OJC 2 ook door in de districtsbeker (voor standaard-teams).

Ze zijn vanavond na een 0-2 overwinning op DSC 1 (4e klasse) groepswinnaar geworden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 september 2006 @ 23:59:30 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_41535112
Kerkrdriel is ook niet meer wat het ooit was

pi_41546121
Districtsbeker:
Stormvogels/Telstar 1 - ADO'20 1 2-4
ADO revancheert zich min of meer voor het 4-1 verlies tegen Volendam za.1

ADO'20 2 is uitgeschakeld, aangezien Victoria O 1 het nodig vond een veredeld jeugdelftal op te stellen tegen Zouaven 1, dat daardoor moeiteloos de 8 goals wist te maken die het nodig had om ADO 2 voor te blijven. Gloeiende gloeiende gloeiende...
pi_41553046
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
IJsselmeervogels door in de districtsbeker. 5-0 winst tegen VVV-HEDW(1e klasse), 3x de Winter.
Jeffrey Winter om precies te zijn. Lex scoorde ook.

ASWH speelde met een mengeling van 1 & 2 tegen de buren van IFC. Uitslag slechts 3-0.

Tukker begon met Raymon Kuipers op doel, achterin Wouter Kreté, Marcel Gerritsen, Raymon Ernst en Danny Versluis. Middenveld bestond uit een ongeïnspireerde Stefan van Dam, Marphe Redjosetiko, aanvoerder Ferry van Lare en Jerry de Jong. Denys Spry kon als spits wederom niet overtuigen, ondanks een geschonken penalty. Die was wel terecht gegeven en hij mocht hem trappen om vertrouwen te krijgen. Rory van der Weijden was de andere spits en die maakte een fraaie eerste goal. Kan op de lange termijn best een nuttige kracht gaan worden.

De 3-0 kwam van Roël Gorré, die voor het eerst sinds de kampioenscompetitie in 2001 weer eens een goal maakte.

Na rust liet Bill enkele spelers invallen. Gorré dus, maar ook Florjan Destanovic en Murat Onar.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 september 2006 @ 12:43:16 #86
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41580355
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 17:23 schreef Bjoro het volgende:
Vanavond de laatste wedstrijd in de poulefase van de Haarlems Dagblad Cup

HBC Zat 1 treedt aan tegen zondag 5e klasser Overbos (1 punt is voldoende voor de volgende ronde)

HBC Zon 1 speelt tegen zaterdag 5e klasser Bleomendaal (ook hier is 1 punt voldoende)

U hoort meer !
klinkende overwinningen te melden

Zat 1: 4-3 (3-0 voor, 3-3 )
Zon 1: 7-0

Beide gaan dus door naar de volgende ronde
256 goals !
pi_41690246
OJC won met 2-4 bij Triborgh. Nu 6 uit 2 dus, aardig (her)debuut in de hoofdklasse .

Volgende week de topper tegen JVC Cuijk .
pi_41690459
Spijkenisse verliest thuis met 1-0 van Scheveningen. Matte vertoning, van beide kanten.
pi_41693331
Het weekend na de kermis en het is een mirakel... ADO 1 en 2 hebben gewonnen! Zijn we niet gewend na die zware dagen!

DWV 1 - ADO'20 1 1-2
Niet geweest, heb het met de beelden van rtvnh moeten doen. Kan er weinig over zeggen, maar we staan wel 4e
Hollandia 2 - ADO'20 2 2-6
Even de koploper een pak ros gegeven, heerlijk! De traditie van grote uitslagen in ons voordeel op het Julianapark wordt vrolijk voortgezet!

Yours truly heeft een heerlijk weekend achter de rug...
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 23:39:52 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_41693588
Normaal komt Methodmich als eerste met wedstrijdverslagen.

Iemand een idee waarom nu niet ?

Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 23:40:46 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_41693622
Oh hij was er wel. Kutzooi dat de icoontjes het niet doen.

NIVO verloren trouwens met 1-3 tegen Nieuw Lekkerland

pi_41693632
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:

Zit nog te janken in Lisse.
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 23:51:47 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_41694001
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:41 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zit nog te janken in Lisse.
Ja hij was minder enthousiat

pi_41694393
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
OJC won met 2-4 bij Triborgh. Nu 6 uit 2 dus, aardig (her)debuut in de hoofdklasse .

Volgende week de topper tegen JVC Cuijk .
Cuijck, die zijn totaal niet goed en weggespeeld door de IJsselmeervogels.
pi_41695296
JVC is het, waarom toch altijd die plaatsnaamtoevoegingen als clubnaam gebruiken?

En ze hebben nu 2x dik gewonnen (vandaag 0-3 bij Baronie ), dus kunnen heus wel wat.
pi_41695766
GPC Vlissingen een mooie 2-0 zege op Rillandia... Nog ongeslagen .
In Southern Sun
pi_41707553
Seolto wint 1-2 bij Beek Vooruit in de 94e minuut. In de 85e minuut kwam Beek Vooruit nog wel gelijk, waarna de doelpuntenmaken heel provocerend langs onze supporters ging lopen, daarom was het nog leuker dat we alsnog de volle 3 punten mee naar huis konden nemen
  maandag 11 september 2006 @ 16:26:52 #98
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41709761
HBC Zat 1 wint uit met 8-2 bij Unted/DAVO
HBC Zon 1 wint met 5-3 uit bij Alliance'22

beide zijn nu koploper in het klasse
256 goals !
  maandag 11 september 2006 @ 16:31:10 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41709897
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:26 schreef Bjoro het volgende:
HBC Zat 1 wint uit met 8-2 bij Unted/DAVO
HBC Zon 1 wint met 5-3 uit bij Alliance'22

beide zijn nu koploper in het klasse
Is er bij HBC sprake van (hatelijke) afgunst/concurrentie tussen de zaterdag en de zondag afdeling?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41710007
De hoogmoedswaanzin begon direct toe te slaan binnen het elitekorps van Z2.
Hoogmoed komt echter voor de val, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Nadat vorig jaar in de laatste competitiewedstrijd de overwinning voor de poorten van de hel werd weggesleept bij Foresters mocht er niet automatisch vanuit gegaan worden dat ook nu weer de winst zou worden gepakt.

Ondanks dat er gevoetbald moest worden vond een aantal personen het toch nodig om zich de avond ervoor dusdanig vol te laten lopen met drank dat ze uiteindelijk nog in discotheek Extase geraakten.
Hoe diep kan men zinken????

Met meer dan riante drankkegels en de daarbij behorende afgezakte tronies kwamen ze binnendruppelen.
Volledig Z2-waardig bleken er ook weer te weinig shirts te zijn.
Ook facilitair manager Wally, gisteravond nog riant slapend aan een bar gespot in het centrum van Alkmaar, gaf waarom/daarom geen acte de presence.
Enfin, er werd ook nog gevoetbald.

Door het ontbreken van Yo, Jef, Worm, Tias, de lichamelijke ongesteldheden van Ludo en Erik en het terugkomen na een blessure van Jeroen en het meer dan bovenmatig drankgebruik van een aantal vedetten was het maar de vraag wat er vandaag weer uit de hoge hoed getoverd zou worden.

Z2 heeft zich aanzienlijk versterkt in de afgelopen transferperiode, maar ook Foresters heeft zich niet onbetuigd gelaten.

Er ontspon zich een open wedstrijd waarin het betere van het spel toch wel voor Z2 was.

In de eerste helft werd er gestart met Spijkertje en Edje Raketje, tezamen de doelpuntenmachine van Z2 vormend, als wissel.

Gezien het grote aantal spelers dient er gerouleerd te worden en dient eenieder overal inzetbaar te zijn.

Owen, Jeroen en Rene DubbelD ( en dan praat ik niet over zijn borsten ) dienden de taken in de spits dus over te nemen.
Dit lukte vrij aardig en het leidde tot een aantal kansen.
Rene DubelD deed een knappe aanval op de lat belanden.
Co de Kabouter wist na een panna en een knappe combinatie uit de daarop volgende voorzet de bal ineens uit de lucht op de slof te nemen, maar de keeper ranselde de knal uit de kruising.
Een knap schot van Paul wist de keeper ook ternauwernood uit de kruising te ranselen.
Nadat Jeroen zich had laten wisselen voor Spijkertje kwam Z2 op een 1-0 voorsprong na een goed lopende aanval door Spijkertje.

Nadat het middenveld het even liet afweten na een afgeslagen aanval werd het 1-1.

Na de hoogst noodzakelijke theepauze werd er een tandje bijgeschakeld.
Draver Edje Raketje werd ingebracht ( zijn zeer zwangere Mirjam glom van trots ) en er werd meer druk op de verdediging van Foresters gezet.
Uit een keurige assist van (ik dacht) Owen wist Spijkertje met een droge knal de 2-1 aan te tekenen.

Nadat een knap kopdoelpunt van Owen onterecht werd afgekeurd door Oberstormfuhrer Kees Hoedjes wist hij even later toch zijn gram te halen na een assist van Spijkertje: 3-1.

Na niet goed uitverdedigen van Foresters na een aanval van Z2 wist Paul knap de 4-1 te scoren.

Het slotakkoord was echter voor Menno. Na het uitvallen van Ludo ging Menno linksback spelen. Hij kwam op en de Koots riep naar hem: Menno, tweede paal.
De hondstrouwe Menno krulde de bal direct vanaf 25 meter tegen de tweede paal waar Spijkertje de bal met zijn schwanz het doel in kon lopen: 5-1.

Al met al een zeer verdiende overwinning voor Z2. Duidelijk blijkt echter dat Z2 dit jaar in de breedte sterker geworden is. Voorin zijn er meer aanspeelmogelijkheden en de betere spelers stellen de mindere spelers in staat om beter te spelen.

Er wordt niet gespeeld voor het eigen ego maar in dienst van het teambelang. Dat is de grote winst voor deze groep.
pi_41714677
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:

Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07

De competitie is weer begonnen tong, dan is dit topic alleen voor beker en oefenen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41714791
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
JVC is het, waarom toch altijd die plaatsnaamtoevoegingen als clubnaam gebruiken?

En ze hebben nu 2x dik gewonnen (vandaag 0-3 bij Baronie ), dus kunnen heus wel wat.
Gaat goed met OJC!

Papendrecht ook een knappe 3-3 tegen Gemert. Drie strafschoppen in die wedstrijd en twee keer rood. Overigens zei Tukker dat hij met Papendrecht vorig seizoen bewust in B wilde, omdat hij de gemoedelijkheid van de Brabantse en Limburgse clubs beter vond om tegen te spelen dan de rauwe mannen uit de Randstad. Goede tactiek geweest.

JVC was vorig seizoen één van de best voetballende ploegen van B, als ik de verhalen moet geloven. Met name de tweeling Eveleens, Dennis van Es, Jan Burg, François Gesthuizen en Dennis Krijgsman zijn goede spelers. En ze hebben Jeroen van de Kerkhof ook van Eindhoven gehaald, aardige spits.
www.thuisuiteten.nl
pi_41714880
Weet niet of het iemand hier interesseert, maar post maar even een wedstrijdverslagje van mijn club VV Rijen:

Rijen pakt winst in slotfase
Door André Trompers

Maandag 11 september 2006 - RIJEN – Debuteren in de derde klasse met een overwinning: mooier kan niet. Rijen, dat sinds de fusie, voor het eerst in de derde klasse uitkomt, versloeg TSC met 3-2. Al had niemand dat om iets voor kwart over vier verwacht.
TSC kreeg niet veel kansen, maar de kansen die het kreeg, benutte het uiterst koelbloedig. Lange tijd leken de Oosterhoutse bezoekers hiermee ook aan het langste eind te trekken, maar twee treffers in de laatste minuten bracht Rijen uiteindelijk nog de winst.

„Dit is voor ons een enorme opsteker. Hiermee is er gelijk wat druk van de ketel“, aldus een zeer tevreden Rijen-trainer Kees Hermsen. „TSC is toch een potentiële titelkandidaat. En ik vind zeker niet dat we veel minder waren.“

Vrije trap

En daar had Hermsen gelijk in. De thuisploeg, die vorige week vanwege het bloemencorso in Zundert nog niet gespeeld had, begon erg fel en agressief en zette TSC in de beginfase onder druk. Dat leidde al snel tot de openingstreffer. Een schitterende vrije trap van Patrick de Jong vloog de kruising in en liet sportpark De Vijf Eiken voor het eerst juichen.

TSC kon hier weinig tegen in brengen, maar de eerste de beste kans was wel raak. Marco Broers kopte een vrije trap van aanvoerder Erik van Beek in de lange hoek binnen. Na deze gelijkmaker kwamen de bezoekers wat beter in de wedstrijd al bleven de echte kansen uit. Na rust bleef TSC de betere ploeg en na een misser in de achterhoede van Rijen, was het wederom Broers die de trekker overhaalde en de bij Rijen teruggekeerde Omer Bahtiyar verschalkte, 1-2.

Kruising

Deze stand bleef erg lang op het bord staan en TSC leek de drie punten ook mee naar huis te nemen. Maar niets bleek minder waar. Rijen speelde in het laatste kwartier alles of niets en creëerde enkele goede kansen. Maar met name Paul Andrik en Rik de Hoon hadden het vizier niet op scherp staan. Wie het vizier gisterenmiddag wel op scherp had staan, was Patrick de Jong. In de laatste minuut van de officiële speeltijd schoot hij wederom een vrije trap de kruising in. Maar het bleef niet bij deze 2-2, want enkele minuten later, in de blessuretijd, zeilde een als voorzet bedoelde bal van rechtsback Joep Laming over TSC-doelman Nicky van Vlimmeren de kruising van het doel in. Tot grote vreugde van alles wat Rijen was en tot woede en teleurstelling bij het TSC-kamp.

Zo ook bij trainer Arno de Vries. „We roepen het natuurlijk over onszelf af. We vergaten te voetballen. Er lag voldoende ruimte achter hun laatste linie, maar dat hebben we niet goed uitgespeeld. En de manier waarop we verliezen is natuurlijk ongelofelijk. Dit zijn de meest verschrikkelijke nederlagen.“
pi_41749821
IJsselmeervogels - Nijenrodes 5-1

Kevin Winter 1-0 (pen.), Mirco Bovo 1-1 (e.d.), Sjoerd van der Waal 2-1, 3-1 en 4-1, Alexander de Jong 5-1.

Wel een half B-team:

Mirco Bovo; JP, Daniel de Haan, Pierre Tosch (45. Dogan Corneille), Luc Joordens; Erwin Schouten, Kevin Winter (65. Dennis Knuppe), Alexander de Jong, Chris Opschoor; André Kemper (45. Jeff Winter) en Sjoerd vd Waal

Door in de districsbeker.

[ Bericht 43% gewijzigd door F1Bas op 12-09-2006 21:59:15 ]
pi_41772808
Kijk aan, drie Sjoerdjes en een Lexie.

Spakenburg deed nog maar eens een 8-0.

ASWH 2 heeft VVGZ 1 geloot in de districtsbeker. ASWH 1 nog steeds vrijgeloot volgens mij.

[ Bericht 41% gewijzigd door methodmich op 13-09-2006 16:16:38 ]
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 september 2006 @ 16:59:17 #106
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41774340
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
Is er bij HBC sprake van (hatelijke) afgunst/concurrentie tussen de zaterdag en de zondag afdeling?
voor de hele club (en vooral het bestuur) is de zondagafdeling alles en de zaterdag (bijna) niets.

Voor de zondag wordt alles geregeld (tot trainingskleding aan toe, die ook nog eens gewassen wordt) en de zaterdag bedruipt zichzelf.

Alle spelers die in de zaterdag spelen komen van de zondag(selektie) dus van afgunst is geen sprake !
256 goals !
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 13:24:02 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_41833301
Morgen de moeilijke uitwedstrijd tegen Rijsoord.

vrijdag 15 september 2006 @ 15:53:34 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41836412
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef Bjoro het volgende:

[..]

voor de hele club (en vooral het bestuur) is de zondagafdeling alles en de zaterdag (bijna) niets.

Voor de zondag wordt alles geregeld (tot trainingskleding aan toe, die ook nog eens gewassen wordt) en de zaterdag bedruipt zichzelf.

Alle spelers die in de zaterdag spelen komen van de zondag(selektie) dus van afgunst is geen sprake !
OK.

Heb zelf altijd bij een club gezeten waar ze ook 2 afdelingen hadden maar er was onderling zeer veel rivaliteit.
Biede afdelingen konden zich destijds goed bedruipen.

Een mooi voorbeeld van die rivaliteit washet 'Bosch zaalvoetbaltoernooi van 10 jaar terug ofzo.

Elk jaar tegen het eind van het jaar wordt er voor alle clubs uit de regio een zaalvoetbaltoernooi gehouden en de winnaar speelt dan tegen FC Den Bosch en tegenwoordig tegen FCK de Hommel dacht ik.
Anyway, het toeval wil dat beide afdelingen bij elkaar in de poule zaten en de laatste poulewedstrijd was de zaterdag tegen de zondag.
De zaterdag had aan een punt genoeg om door te gaan naar de halve finales terwijl de zondag al was uitgeschakeld.
Iedereen ging er vanuit dat het op een akkoordje gegooid zou worden maar die kwamen bedrogen uit.
In de allerlaatste seconden van die wedstrijd scoorde de zondag de 3-2 waardoor beide afdelingen uitgeschakeld waren.
Ik ben zelden zo fanatiek geweest bij een wedstrijd als toen. Ik was zelf een "zondagman"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41837156
Wehehe, mooi is dat om te lezen... die onderlinge rivaliteit .

Wij hebben alleen een zondagkant, dus ik kan er niet over meepraten.
pi_41843297
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef tong80 het volgende:
Morgen de moeilijke uitwedstrijd tegen Rijsoord.

Kan zeker lastig worden. Lopen een paar aardige spelers tussen. Nielsinho speelt er trouwens ook....
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 september 2006 @ 19:44:28 #111
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41843423
Barendrecht - Deltasport 3-2

Na Scheveningen ook van Deltasport gewonnen, twee degradandi uit de hoofdklasse dus . Wel heel gelukkig, 3-2 viel in de blessuretijd, blunder van de keeper, die de bal te lang aan z'n voet hield en hem kwijtraakte . Morgen thuis tegen JAC .
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:04:56 #112
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41866104
Barendrecht - JAC 2-1

Erg slechte wedstrijd. Voor rust nog wel aardig, veel mogelijkheden, maar aanvallend te slordig, anders hadden er zo een stuk of 4/5 in kunnen liggen. 2-0 bij rust, doelpunten vlak voor de pauze, eentje uit een penalty. Na rust was het echt dramatisch, had JAC nog goede kansen op de 2-2. Maargoed, 9 punten uit 3 wedstrijden is netjes .
pi_41868166
Gewoon een goede start natuurlijk.

Wie waren de schutters en hoe deden Richard en Xander het?
www.thuisuiteten.nl
pi_41868527
De Meeuwen - GPC Vlissingen 0-2.

Koploper nu in de tweede klasse, samen nog met Arnemuiden. Gaat de goede kant op .
In Southern Sun
pi_41868546
Netjes. De Meeuwen moet je over de vleugels pakken, maar dat wist GPC vast al!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:20:12 #116
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41870927
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een goede start natuurlijk.

Wie waren de schutters en hoe deden Richard en Xander het?
Germain Akkermans (die dit seizoen eindelijk een basisplaats heeft, aanvallend vanaf het middenveld ipv de spits en is een van de beste ) en Walter van Ommeren vanuit de strafschop . Hij stond in de basis, Barendregt (vorige wedstrijd twee goals) viel pas in de tweede helft in, misschien dat hij een blessuretje had ofzo, want hij doet het toch goed tot nu toe. Franken was ook geblesseerd trouwens, die missen ze dan toch wel.

Deden het ook wel oke . Wel een stuk zekerder centrum dan vorig jaar, alhoewel de gehele verdediging vandaag af en toe nogal stond te schutteren, maar dat gold voor de hele ploeg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 22:01:33 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_41871954
Rijsoord - NIVO Sparta 1-3

pi_41889162
Seolto wint met maar liefst 8-1 van The Gunners uit Breda. 5x Parick de Klerk, waarvan 1 uit een penalty, 2 schitterende vrije trappen van Danny Potters, die nog in de jeugd van NAC heeft gespeeld, en 1 doelpunt van veteraan Frank vd Noort, met zijn 37 jaar.

Smetje is dat er een Seolto speler, vroeger uitkomend voor de tegenpartij, 2 minuten nadat ie was ingevallen, er weer uit moest met een gebroken rib en een ingeklapte long.
pi_41893263
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Germain Akkermans (die dit seizoen eindelijk een basisplaats heeft, aanvallend vanaf het middenveld ipv de spits en is een van de beste ) en Walter van Ommeren vanuit de strafschop . Hij stond in de basis, Barendregt (vorige wedstrijd twee goals) viel pas in de tweede helft in, misschien dat hij een blessuretje had ofzo, want hij doet het toch goed tot nu toe. Franken was ook geblesseerd trouwens, die missen ze dan toch wel.

Deden het ook wel oke . Wel een stuk zekerder centrum dan vorig jaar, alhoewel de gehele verdediging vandaag af en toe nogal stond te schutteren, maar dat gold voor de hele ploeg.
Leuk voor Wally!

En Richard is echt een topper achterin. Xander is wat op zijn retour, vind ik. Maar nog altijd zeer bruikbaar. Moet wel lukken, die promotie van jullie.
www.thuisuiteten.nl
pi_41893330
Da's minder dan, al kan dat tegen zo'n ploeg gebeuren. Nog gekeken bij ze Rob?
www.thuisuiteten.nl
pi_41893479
Spijkenisse alweer verloren. Van Delta Sport ditmaal, 2-0
pi_41893604
Dat is geen schande, die horen tot de promotiekandidaten. En in het enge bos gebeuren rare dingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41893893
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Da's minder dan, al kan dat tegen zo'n ploeg gebeuren. Nog gekeken bij ze Rob?
Nee, was het wel van plan maar mn huiswerkschema en het weer werkten niet echt mee.
pi_41902033
Hoezo het weer? Het regende niet ofzo hoor, was juist lekker voetbalweer .

Wel jammer dat verlies. Gelijkspel hadden ze wel verdiend eigenlijk.
pi_41902591
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:33 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo het weer? Het regende niet ofzo hoor, was juist lekker voetbalweer .

Wel jammer dat verlies. Gelijkspel hadden ze wel verdiend eigenlijk.
Weer als in lekker in het zonnetje een biertje drinken en voetbal kijken-weer zoals het de afgelopen dagen was. Vandaag een stuk minder.
pi_41902635
Ach, je mag toch geen bier meenemen naar het hoofdveld.
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2006 @ 22:11:39 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_41903452
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Yeahinho het volgende:
We werden laatst door de scheids weggestuurd omdat we met bier langs de lijn stonden

pi_41907281
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Yeahinho het volgende:
Op de tribune ook niet? Kutclub.
pi_41907763
Lekker bij de Maliskamp gaan kijken dan .
  maandag 18 september 2006 @ 13:26:36 #131
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41918066
Sersjee wint met 10-0 tegen Kon HFC 2

HBC zat 1 wint met 3-2 van VSV
en HBC Zon 1 wint met 2-1 van ZTS (stonden in de 92e min nog met 1-0 achter )
256 goals !
pi_41918433
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:26 schreef Bjoro het volgende:
Sersjee wint met 10-0 tegen Kon HFC 2

HBC zat 1 wint met 3-2 van VSV
en HBC Zon 1 wint met 2-1 van ZTS (stonden in de 92e min nog met 1-0 achter )
En het was niet eens geflatteerd! Zelden zo'n makkelijke wedstrijd gehad... Nou gooide de Keuninklukke de poort ook wel open door na de 3-0 1 op 1 te gaan spelen achterin, maar godskolere, wat waren we goed.

ADO'20 1 - Turkiyemspor 1 0-3
Terecht verlies, maar die eerste penalty sloeg nergens op (schwalbe van Meric, fantastische voetballer overigens). Ach, daarna werd een goal van Turkiyem afgekeurd wegens buitenspel, maar dat was het zeker niet.
  Trouwste user 2022 maandag 18 september 2006 @ 15:59:31 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_41922655
Knappe overwinning NIVO Sparta bij Rijsoord (1-3) (16-9-2006)

Na de zeperd van vorige week boekte NIVO Sparta een uiterst belangrijke zege op Rijsoord. Door deze overwinning heeft NIVO 4 punten uit 3 duels en is er weer aansluiting. Bij verlies had men gelijk in de gevarenzone beland.

Eenvoudig was de winst niet. Aanvankelijk was Rijsoord de beter voetballende ploeg. Bij NIVO Sparta stond het 't eerste half uur niet goed. De paal en keeper Joris van de Cammen behoedde NIVO voor een snelle achterstand. En toen was daar plots Theo van Geffen. Uit de kluts pikte hij de bal op, omspeelde zijn directe tegenstander en ronde met een lage schuiver beheerst af (0-1). Rijsoord was de kluts kwijt en NIVO putte moed uit de voorsprong. Nog voor rust volleerde Bjorn Cevat de bal in de kruising, maar de boomlange keeper van Rijsoord tikte de bal nog net uit het doel. Rust 0-1.

Na de pauze een ander spelbeeld. NIVO Sparta speelde veel beter dan voor rust. Echter uit een buitenspelsituatie (de assistentgrensrechter zag vanwege de zon de pass en de bal niet) scoorde Rijsoord al binnen 5 minuten de gelijkmaker (1-1). Toch ging NIVO niet bij de pakken neerzitten. Nadat eerst Niels Blom van afstand bijna scoorde (weer een goede redding van de keeper), was het wederom Theo van Geffen die NIVO Sparta aan de leiding bracht. Goed doorzetten bracht hem alleen voor de keeper, die met een schijnbeweging het bos in werd gestuurd, waarna het doel leeg was (1-2). Rijsoord zette nu nog eens aan, maar ook NIVO had deze middag een fantastische keeper. In de slotminuut was het weer Theo van Geffen die een hoofdrol opeiste. Hij maakte het de laatste man van Rijsoord zo moeilijk dat deze pardoes in eigen doel schoot (1-3). De speler van Rijsoord vond dat Van Geffen een overtreding maakte, de scheidsrechter zag er niets in. Felle protesten leverde de Rijsoord-speler nog de rode kaart op in een overigens verder uiterst sportief duel.

pi_41923090
Heb je dit zelf geschreven tong?
  Trouwste user 2022 maandag 18 september 2006 @ 17:27:13 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_41924822
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je dit zelf geschreven tong?
Nee, ik haalde de berichten eerst uit het Brabants Dagblad. Maar die zijn niet mee on line te zien helaas. Dit is van de NIVO-Sparta site. Geen idee wie ze schrijft.

pi_41927367
Theo!!

En tong schrijft nooit meer dan 3 zinnen achter elkaar Robbie (anders gaat z'n postgemiddelde omlaag), dus dat had je kunnen weten.
pi_41927376
Dit zegt Rijsoord er over:
quote:
RIJSOORD VALT DOOR DE MAND
Verlies na betere wedstrijd

RIJSOORD - Bij vlagen was de wedstrijd van de kant van Rijsoord best wel redelijk. Zowel in de eerste als in de tweede helft startte de thuisploeg voortvarend, doch wist dat niveau niet vast te houden. Verdedigingsfouten zorgden er uiteindelijk voor dat het bezoekende Nivo Sparta er met de winst vandoor ging. Uitermate teleurstellend was het eigen doelpunt van Patrick Sluimers in de blessuretijd en zijn onbezonnen reactie daarop. De verdediger, die meende een vrije schop in zijn voordeel te moeten krijgen, kon zijn frustratie ten opzichte van scheidsrechter Zwaard niet in bedwang houden en mocht met een rode kaart direct het veld verlaten. Trainer Joop Warner zal de komende tijd geen beroep op Sluimers kunnen doen.

Voor de aftrap stond Rijsoord bovenaan de ranglijst, maar iedereen wist dat dit geflatteerd was. De Kraaien hadden de eerste twee gewonnen wedstrijden niet overtuigd en waren meerdere malen door het oog van de naald gekropen. Vooral de wedstrijd tegen GJS mocht ronduit slecht genoemd worden. Tegenstander Nivo Sparta was op voorhand al een lastige tegenstander. De resultaten waren nog niet al te best, maar dat het bezoekende team kwalitatief duidelijk beter was werd ook door Joop Warner vastgesteld. "Ze willen toonaangevend binnen deze competitie zijn. We zullen het lastig krijgen", aldus de trainer kort voor de wedstrijd. Rijsoord begon echter voortvarend en zette de toon. De druk op het doel van Nivo Sparta werd opgevoerd en na zeven minuten kwam er een eerste mogelijkheid om de score te openen. Het harde schot werd echter in een kluts van spelers afgeketst. Nog eens zes minuten later een tweede kans, maar Rob van der Veen zag zijn schot op de paal belanden. Rijsoord rammelde nadrukkelijk aan de poort van Nivo Sparta, echter zonder succes. Na een twintig minuten zakte het initiatief van Rijsoord weg en zochten de bezoekers regelmatig de aanval en dat was niet zonder gevaar. Gelukkig stond doelman Aart Kranendonk deze zaterdagmiddag zijn mannetje, anders had Rijsoord al eerder op achterstand gestaan. Echter vijf minuten voor de rust was het dan toch raak. Theo van Geffen mocht door niet adequaat ingrijpen van de verdediging in alle rust aanleggen en liet Kranendonk kansloos: 0-1.

Achteruit
De tweede helft begon Rijsoord even voortvarend als de eerste en na twee minuten lag de gelijkmaker in het doel van Nivo Sparta. Raymond Smit mocht alleen op de doelman afgaan. Zijn inzet dreigde bijna te smoren op doelman Joris van der Cammen, maar Smit zag toch nog kans om de bal in het doel te koppen: 1-1 en Rijsoord was weer in de race. Weer zes minuten later de 2-1 voor Rijsoord, maar scheidsrechter Zwaard had als enige een overtreding van Rijsoord gezien en dus werd het doelpunt afgekeurd. "De bal ging via een hand van een Rijsoorspeler het doel in en dan kan ik het doelpunt niet goedkeuren", legde de leidsman later in de bestuurskamer uit. Hierna was het vooral Nivo Sparta dat de aanval zocht en Rijsoord speelde steeds meer achteruit, daarbij loerend op een snelle aanval. Een kwartier voor het einde was Lawrence Lynch bijna bij de voorsprong van Rijsoord, maar hij zag zijn fraaie schot via de lat van het doel wegdraaien. In de 81e minuut kwam Nivo Sparta op voorsprong door alweer een aarzalende Rijsoordverdediging. Theo van Geffen liet wederom deze kans niet onbenut en bracht de bezoekers op voorsprong; 1-2. Rijsoord kon geen vuist meer maken, maar de gifbeker was nog niet helemaal leeg. In blessuretijd passeerde Patrick Sluimers, achtervolgd door een aanvaller van Nivo Sparta, met een lage inzet zijn eigen doelman en bracht daarmee de stand op 1-3. De jonge verdediger ging woest verhaal halen bij de scheidsrechter, omdat hij in zijn ogen een duw zou hebben gekregen. Sluimers deed dat echter zo onbesuisd dat hij direct met een rode kaart het veld kon verlaten. Een even domme als onnodige zet, die een behoorlijk aantal wedstrijden zal nadreunen.

Leren van fouten
Trainer Joop Warner vond dat zijn team beter gepresteerd had dan de twee voorafgaande wedstrijden. "We hebben zowel de eerste als de tweede helft een tijd goed gespeeld, maar daarna zakte het toch weer in. Met het afgekeurde doelpunt, waarin ik geen overtreding zag, zijn wij tekort gedaan. Maar er zijn vandaag achterin ook essentiële fouten gemaakt, waarbij we verloren van de ervaring van Nivo Sparta. Jonge spelers leren van cruciale fouten en reken er maar op dat ze die niet meer maken."

De volgende wedstrijd is de uitwedstrijd tegen Achilles Veen. Deze wedstrijd begint om 15.00 uur.

Opstelling: Aart Kranendonk - Jacco van Pelt - Patrick Sluimers - Dennis Snijders - Maxime van Kuilenburg - Mattijs Bekkers (83. Niels van Muyen) - Mariusz Smolarek - Nick Warner - Raymond Smit (72. Lawrence Lynch) - Rob van der Veen - John Brussé.

Leuk dat Rijsoord boos is om de afgekeurde tweede goal en met geen woord over vermeend buitenspel bij de 1-1 rept en dat bij NIVO de afgekeurde 2-1 "vergeten" wordt.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 18 september 2006 @ 19:18:38 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_41927751

donderdag 21 september 2006 @ 08:44:13 #139
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_42006856
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Sersjee het volgende:
En het was niet eens geflatteerd! Zelden zo'n makkelijke wedstrijd gehad... Nou gooide de Keuninklukke de poort ook wel open door na de 3-0 1 op 1 te gaan spelen achterin, maar godskolere, wat waren we goed.
mijn zwagertje vertelde dat inderdaad...hij was dan ook nog nooit zo blij geweest dat de trainer hem niet liet invallen
256 goals !
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:29:52 #140
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42078484
Barendrecht weer drama zo te horen .
Verliezen bij Spijkenisse .

edit: 3-0 zelfs . Je zag het vorige week al aankomen, toen was het al zó matig. Goed spelers, maar het loopt gewoon nog niet.

[ Bericht 34% gewijzigd door BVO op 23-09-2006 16:34:53 ]
pi_42078771
Mijn clubje (HHC Hardenberg) staat gedeelt eerste op dit moment in de hoofdklasse C whooot
  Trouwste user 2022 zondag 24 september 2006 @ 11:00:44 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_42088609
NIVO-Sparta - GJS 4-1

Natuurlijk met een goaltje van Theo van Geffen.

pi_42089163
GPC Vlissingen - AZVV 4-1

Nog steeds gedeeld koploper, volgende week de kraker tegen Arnemuiden om de koppositie/periodetitel...
In Southern Sun
pi_42089399
Seolto verliest de derby tegen Klundert met 5-3. Eerste nederlaag van het seizoen. VVC won wel weer, dus nu staan we 2e

[ Bericht 6% gewijzigd door Zjakkie op 24-09-2006 22:11:17 ]
pi_42094625
Goeie uitslagen voor de teams van Sand, Ilcila (waarom post je niet in C topic?) en Tong!

Barendrecht inderdaad erg matig zeg.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 september 2006 @ 16:59:49 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42094844
We misten wel een aantal sleutelspelers las ik net. Franken, Barendregt, Van der Veeke, nog wat anderen. Maar goed, het valt wel wat tegen ja .
pi_42097411
OJC verloor met 2-1 bij Baronie, die nog puntloos waren.
pi_42099475
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef BVO het volgende:
Barendrecht weer drama zo te horen .
Verliezen bij Spijkenisse .

edit: 3-0 zelfs . Je zag het vorige week al aankomen, toen was het al zó matig. Goed spelers, maar het loopt gewoon nog niet.
Ja, Spijkenisse wint met 3-0 van Barendrecht, dat ongeveer een vier keer hogere begroting heeft.
Toch mooi dat dit nog kan. Jammer dat ik er niet bij was. Beschouw heeft Rozenburg zien verliezen van GOZ (derde klasse D za, West 2). Na 2-0 uiteindelijk 2-3. Vermakelijk potje.
pi_42108724
Elinkwijk 1 - ADO'20 1 1-4
Niet gezien, maar ik heb ui betrouwbare bron dat er prima gespeeld is. Een goede revanche op de nederlaag tegen Turkiyem van vorige week.

Blauw Wit 2 - ADO'20 2 0-2
Draak van een wedstrijd, maar wel gewonnen. Weer een beetje lucht in de banden van de platte kar...
pi_42114764
23 september 06 Zaterdag 2 - de Foresters 2 4 - 1

DE DROOM EINDIGT MAAR NIET.

Na de knappe en zwaarbevochten zege vorige week bij BOL stond nu de eerste thuiswedstrijd op het programma.

De vedetten dachten er wat gemakkelijk over.

Met Schijtkabouter Ceau (errug dronken geweest de avond ervoor) , Pietertje V en Edje Raketje als wissels startte Z2 de wedstrijd tegen Foresters.

Het begon allemaal een beetje lauw. Het tempo was (te) traag. De vloeiende combinaties en de hartverwarmende inzet van vorige week kon ik helaas niet ontdekken.

Toch was Z2 wel de betere partij.

Rene DubbelDee was na een kwartier al helemaal kapot (minder zuipen en roken dus voortaan) en moest vervangen worden door Edje Raketje.

Uit een mooie pass van Cha scoorde Spijkertje de 1-0. Het was zijn eerste competitietreffer, dus nog 49 te gaan voor die bonestaak.

Het spel werd langzamerhand wat beter maar het tempo bleef aan de trage kant.

Uit het niets wist Jeroen echter de bal van buiten het strafschopgebied snoeihard in de kruising te jassen: 2-0.
Jeroen, vorig seizoen had hij ook al een keer gescoord, heeft zijn productie voor dit seizoen er waarschijnlijk al op zitten. Of zou dit het begin van een lange reeks doelpunten zijn.
Jeroen keek na zijn doelpunt echter of hij het allemaal zo bedoeld had dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Vlak voor de rust wist Spijkertje nog de 3-0 op het scorebord te brengen.
Op de een of andere manier weet die bonestaak telkens op de juiste plaats te staan als er gescoord moet worden.
Verstopt hij zich misschien achter een grasspriet, zodat zijn tegenstander hem niet kan zien???

De eerste 2 competitiedoelpunten van de beloofde 50 in dit seizoen heeft hij er in ieder geval in liggen.

Na de rust, met een andere middenveldbezetting, zou er nog verder afstand genomen worden van Foresters. Foresters zou moe zijn en wij brachten nieuwe jonge goden binnen de lijnen.

Dat was echter een falikante misrekening van de heren.
Foresters ging steeds beter spelen en bij Z2 begon het steeds meer op los zand te lijken.

Combinaties liepen niet meer en de aansluiting tussen de linies was ook ver te zoeken.

Foresters wist terug te komen tot 3-1.

Even later was er een duel tussen Edje Raketje, de keeper van Foresters en een speler van Foresters.
Er was niets aan de hand maar de keeper van Foresters had een wel heel erg kort lontje.
Hij smeet scheldend de bal tegen Edje Raketje aan en kon vertrekken met een rode kaart.
Langs de lijn bleef hij nog even foeteren en Tias de Pias begon ook nog even te zeuren tegen hem.
Met gevaar voor eigen leven heeft Koots de keeper van een rituele slachting van Pias weten af te houden.

Ondanks dat het spelpeil te laag bleef wist Edje Raketje de 4-1 aan te laten tekenen.

Ondanks dat Z2 een numerieke meerderheid had wisten ze niet meer tot scoren te komen.

Het was niet allemaal even verheffend, maar als je ook slechte wedstrijden weet te winnen ben je op de goede weg.

Kanttekeningen:
De beleving mag bij sommigen iets beter worden.
Op tijd komen kan ook geen kwaad (boetepotje instellen???).
Lars keept de sterren van de hemel nu hij zijn huis verkocht heeft en dus van de druk verlost is.
Paul kwam keurig zij afspraak na en kwam mij een biertje brengen na de wedstrijd.
Erwin scoort volgende week 2 x anders moet hij Koots 2 biertjes geven.
Afspraak is afspraak Hunebed!!!
Dennis snapt het vlaggen, na instructies van Schijtkabouter Ceau, nu perfect.
Mevrouw Baltus was ook aanwezig en ik ga er van uit dat zij nu ook tot de vaste supporterschare zal behoren. WELKOM!!

Man of the match: Wally.
Hij is sterk gegroeid in zijn nieuwe rol als facilitair manager en heeft het zo druk als een klein baasje.
Zijn rondetijden met bier halen heeft hij deze week aanzienlijk scherper gesteld.

Dan rest ons nog de huiskamervraag:
Was Worm te dik voor het shirtje of was het shirtje te klein voor Worm????
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:38:36 #151
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42263727
Nou, het was weer drama alom. Barendrecht begon zwak, maar omdat RVVH nog vele malen slechter startte was het in het eerste half uur éénrichtingsverkeer, werd alleen te weinig uitgericht voorin. 0-1 kwam uit de lucht vallen, maar vanaf toen was het huilen met de pet op.
Blessuretijd eerste helft penalty, doelpunt van Barendregt en dus met 1-1 de rust in. Tweede helft was van beide kanten slecht, echt gevoetbald werd er niet meer, nauwelijks kansen, beste kansen zelfs voor RVVH. Blessuretijd wederom sloeg Barendrecht toe, doelpunt Kayis, en dus toch nog de 2-1 zege. Maar makkelijk ging het weer niet .
Deltasport wel verloren, thuis tegen Voorschoten, dus das wel oke. Al moet Barendrecht volgende week eerst maar eens een resultaat zien te halen in Voorschoten. Franken nog steeds geblesseerd, die missen ze toch echt wel.

1. Gravenzandse SV 's 5 - 13
2. Voorschoten '97 5 - 12
3. Barendrecht 5 - 12
4. Spijkenisse 5 - 9
5. Deltasport 5 - 9
6. Scheveningen 5 - 9
pi_42263926
In ieder geval wel gewonnen dus, daar gaat het uiteindelijk toch om.
www.thuisuiteten.nl
pi_42264231
Spijkenisse-JAC 7-0

Beschouw was bij Bernisse-Simonshaven 1-2 (4e klasse D). Afgrijselijk voetbal.
pi_42264276
Dat wil ik wel geloven... 4e klasse, da's niveau SteDoCo, EBOH, Drechtstreek en Reeland....
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 20:05:09 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_42264303
NIVO-Sparta - Oostkapelle 3-2

Staan nu gedeeld 2de in de eerste klas.

pi_42264311
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Dat wil ik wel geloven... 4e klasse, da's niveau SteDoCo, EBOH, Drechtstreek en Reeland....
Het kletsen met bekenden langs de kant vergoedt veel
pi_42265630
Seolto wint met 4-1 van Olympia uit Dongen. Daardoor blijven ze in het spoor van de koploper, VVC, dat nog zonder puntverlies de ranglijst aanvoert. De nummers 3 en 4 hebben verloren.

Ook leuk detail is dat de drie meest scorende ploegen uit de regio de eerst drie uit deze competitie zijn, volgens het zilveren schoen klassement van BN/De Stem.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 21:00:46 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_42265725
Slechte herinneringen aan Olympia Dongen. In 1986 verloren we in heel de kompetitie twee maal. Uitgerekend tegen Olympia. We werden tweede op 2 punten achterstand van Olympia.

pi_42265847
Vorig jaar was Olympia een gevaarlijk team dat veel scoorde, nu staan ze na 5 wedstrijden puntloos onderaan...

En 1986 is al wel heel lang geleden
pi_42265872
Gaat lekker met NIVO tong.

Ik zag net op jullie site trouwens dat columnist Herman vermist is...
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 21:07:27 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_42265943
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Yeahinho het volgende:
Gaat lekker met NIVO tong.

Ik zag net op jullie site trouwens dat columnist Herman vermist is...
Ja ik heb te laat iets ingestuurd. Heb ze al gemaild.

Trouwste user 2022 zaterdag 30 september 2006 @ 21:07:59 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_42265961
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:04 schreef Zjakkie het volgende:
Vorig jaar was Olympia een gevaarlijk team dat veel scoorde, nu staan ze na 5 wedstrijden puntloos onderaan...

En 1986 is al wel heel lang geleden
Toen speelde ik al 8 jaar in het eerste

zaterdag 30 september 2006 @ 21:26:20 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42266385
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval wel gewonnen dus, daar gaat het uiteindelijk toch om.
Uiteraard, maar willen ze kampioen worden zal het echt veel beter moeten. Zeker met de lastige wedstrijd van komende week voor de boeg. Maar goed, kwaliteit is er meer dan genoeg, daar houd ik me maar aan vast .
pi_42272473
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:05 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Oostkapelle 3-2

Staan nu gedeeld 2de in de eerste klas.

Hoe meer ploegen van Oostkapelle winnen, hoe beter . Wij hebben van hun derde gewonnen vandaag, het tweede heeft ook verloren en het eerste dus ook. Mooi zo.

GPC Vlissingen 1 geeft in de topper tegen Arnemuiden tien minuten voor tijd een 0-1 voorsprong weg, 2-1 verloren...
In Southern Sun
pi_42280271
Hoeveel wedstrijden telt de eerste periode eigenlijk? 7 toch? (1e periode 7, dan 8 dan weer 7?)
pi_42280698
Eerste 8...
In Southern Sun
pi_42283152
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:26 schreef BVO het volgende:

[..]

Uiteraard, maar willen ze kampioen worden zal het echt veel beter moeten. Zeker met de lastige wedstrijd van komende week voor de boeg. Maar goed, kwaliteit is er meer dan genoeg, daar houd ik me maar aan vast .
Kenmerk van kampioensteams: slechte duels winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42284433
Be Quick 1887 wint met 3-1 van Babberich.
En wat Robur et Velocitas 1882 uit Apeldoorn heeft gedaan weet ik nog niet....
pi_42286737
OJC wint met 1-6 bij Groene Ster .
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:44:06 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42286767
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kenmerk van kampioensteams: slechte duels winnen.
Toen ik de bal er in de 94e minuut, na een drama tweede helft, toch nog in zag vliegen, was dat wel het eerste wat ik dachtja .
  Trouwste user 2022 zondag 1 oktober 2006 @ 18:47:25 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_42286858
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
OJC wint met 1-6 bij Groene Ster .
Lekkere uitslag

pi_42316795
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Toen ik de bal er in de 94e minuut, na een drama tweede helft, toch nog in zag vliegen, was dat wel het eerste wat ik dachtja .
Precies!

Houdt Jack zich nog een beetje rustig langs de lijn of dendert hij alweer regelmatig de dug-out uit?

En Yeahinho: OJC gaat goed zeg! JVC Cuijk tot nu toe foutloos, maar daarna komen jullie al bijna. Netjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_42317102
Het verslag van deze week.

Eerste verliespartij!

30 september 06 Vrone 3 - Zaterdag 2 5 - 3

MET HET HOOFD IN DE WOLKEN, MAAR WEER MET BEIDE VOETEN OP DE GROND!

Op de, voor Z2 begrippen, onmenselijke tijd van 12.00 uur moest er worden aangetreden tegen Vrone in St. Pancras.

Jeroen had het na een pokeravondje niet helemaal begrepen, maar hij was nog net op tijd. Tot zijn grote opluchting vielen er een paar druppels en hij bood spontaan aan om wissel te staan.

Facilitair manager WallyBallie deed zijn naam geen eer aan want hij had de ballen niet gefaciliteerd.

Pieter Rufter had de avond ervoor 6 x gescoord in de zaal en gaf voor de wedstrijd al aan zijn kruit waarschijnlijk wel verschoten te hebben.

Het Hunebed had ook gescoord in de zaal, dus wat mochten we daar nog van verwachten?

Worm afwezig: Verhuizen, nieuw adres: onder Frieschebrug, derde doos links.

Owen afwezig: verhuist WEL naar een huis.

Tias de Pias afwezig: Moest nog even proberen het reeds gezonken schip Super de Boer te redden.

Menno afwezig: dom opgelopen spierscheuring , maar moest vloertje leggen en kwam om 15.00 uur nog bij Vrone kijken!?!

Warming up zonder ballen dus en later 1 geleende bal van een jochie langs de lijn.

Afijn, uiteindelijk ging er ook nog gevoetbald worden.

De eerste 5 minuten ging het best goed met Z2 en we kregen een paar leuke kansen.

Na een kwartier stond Z2 echter wel met 3-0 achter!!!

Vrone was feller op de bal en in de duels en dat liepen de verwende zondagskinderen dus even flink op.
Vooral door het midden kwam Vrone een aantal malen met een overmacht aan spelers opstomen.
Het middenveld van Z2 gaf even niet thuis en voila: 3-0 achter.

Na een wissel en wat omzettingen ging het beter lopen bij Z2.

SOAmolli wist uit een heuse scrimmage de 3-1 op het bord (wat niet aanwezig was) te brengen.

Vanaf een uittrap van Hunebed werd Spijkertje in 1 keer vrij voor de keeper gezet, maar de lob was net niet hoog genoeg om de keeper te passeren.

Een pegel van Pieter Rufter werd knap uit de hoek geranseld door de keeper.

Na de thee, en wederom wat omzettingen, werd er beter gevoetbald door Z2. Er werd meer druk uitgeoefend op Vrone en dat resulteerde in de 3-2 van Spijkertje.

SOAmolli kreeg twee maal volledig vrijstaand de kans om er een doelpunt in te koppen maar hij had zijn jampotjes niet gepoetst en de avond ervoor veel te weinig gezopen, dus dat werd 2 x niets.

Spijkertje maaide vlak voor het doel finaal over de bal heen, wat normaal gesproken ook een doelpunt had moeten zijn.

Hierna liet hij zich wisselen.
Een golf van onrust zoemde door het stadion. Wat bleek namelijk???
In zijn spillebeentjes is slechts ruimte voor vel over been. Om wat stoerder te lijken heeft hij een paar hamstrings met pleisters er op geplakt. Die pleisters gingen irriteren en kwam hij dus met hamstringklachten naar de kant.
Hoe kan men het bedenken......

Uit een aanval van Vrone wist een speler van Vrone op zeer behendige wijze een aantal Z2-ers in de luren te leggen en de 4-2 aan te tekenen.

Z2 liet de koppies echter niet hangen en Edje Raketje miste jammerlijk in kansrijke positie.

Bij Spijkertje was inmiddels weer alles vastgeplakt en afgeknepen door dr. Pourhamad.
Hij kwam weer in het veld en scoorde met een halve omhaal de 4-3.

Z2 rook bloed en er werd op, en soms over, het randje gespeeld.

Erik viel uit met duizeligheidsklachten na een elleboog in zijn nekholte en verdween ook in de ziekenboeg.

De dood of de gladiolen was wederom het credo, en lijken vielen er!!

Schijtkabouter Ceau maakte een ontzettend lullige overtreding wat niet op dit niveau past!! En dan maar lullen dat hij slechts een klein zetje gaf. LUL!!
Hier had diep rood op zijn plaats geweest.

Pieter Rufter was te laat en vond het nodig om een Vrone-speler een roei te geven binnen de zestien. Bal op de stip en 5-3 achter.
Had ook niet nodig geweest dus.

Ondanks dat Vrone een keeper en een spits van het eerste had ingezet had het niet nodig geweest om deze partij te verliezen.
Als een aantal vedetten beter had opgelet en de kansen beter waren benut hadden we deze wedstrijd niet behoeven te verliezen.

De langs de lijn aanwezige mevrouw Hunebed had het ook wel een beetje gehad na de wedstrijd.
Met een simpel maar sissend "M'teen thuskomm'n, kreng" werd de hoop op nazitten voor Hunebed de grond in geboord.

Man of the match: Dr. Pourhamad.
Deze man had beter bij artsen zonder grenzen kunnen gaan werken, dan had hij nog eer gehad van zijn bovenmatige inspanningen. Bij Z2 is zijn werk parels voor de zwijnen.

DE MORAAL:
Het kan best zijn dat het allemaal niet zo loopt als het zou moeten.
Beleving is een prima zaak, maar wel op de goede manier.
Doe de beleving in het spel en niet, zoals sommigen, in overtredingen of teveel ouwehoeren.
Er mag best iets gezegd worden maar dan moet het ook over zijn.
pi_42317847
Het lijkt me persoonlijk beter als je even kort (of wat langer) vermeld wat jullie hebben gedaan, en daarna eventueel een link naar het complete verslag plaatst .
pi_42334886
Oja, dit is ook het topic over de 1e elftallen.

Onze eigen verrichtingen vertellen we hier: Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de start .

[/mod-mode]
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:01:26 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_42456773
Veen - NIVO Sparta 2-5.

Gewoon de derby van de oud-hoofdklasser gewonnen en doen mee in de kop

Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:35:34 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_42458938
STAND

LRC 5 4 1 0 13 14- 4 +10
Nivo Sparta 6 4 1 1 13 17- 10 +7
Rijsoord 6 4 1 1 13 9- 7 +2
VVGZ 5 3 2 0 11 8- 1 +7
GJS 6 3 1 2 10 11- 10 +1
Roda Boys/B. 6 3 1 2 10 12- 12 0
Nieuw Lekkerland 6 2 2 2 8 7- 5 +2
SV Meerkerk 6 2 0 4 6 9- 15 -6
Oostkapelle 5 1 1 3 4 9- 10 -1
Achilles Veen 6 1 1 4 4 8- 13 -5
Schelluinen 5 0 2 3 2 3- 10 -7
Terneuzense Boys 6 0 1 5 1 4- 14 -10

pi_42459093
Erg Netjes van Nivo!! Vorig jaar streden ze nog tegen degradatie in de 1e klasse D
pi_42459126
Gaat lekker, allebei 'mijn' clubs met 2-0 verloren.

Nunspeet - IJsselmeervogels 2-0
Benschop - CJVV 2-0
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:50:42 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_42459371
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:41 schreef HPayne het volgende:
Erg Netjes van Nivo!! Vorig jaar streden ze nog tegen degradatie in de 1e klasse D
Precies daarom is het zo mooi.

pi_42460202
Ik had je al gezegd dat 1C wel een mooie competitie zou zijn, met veel gelijkwaardige teams. LRC moet die match tegen VVGZ nog uitspelen, volgens mij was die bij 0-0 gestaakt. Zou mooi zijn voor NIVO als dat gelijk zou blijven of als VVGZ zou winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_42460344
RVVH-Spijkenisse 0-3

Beschouw was weer bij een derby in de vierde klasse D: SC Botlek-Bernisse 2-1
Onderhoudend potje, ditmaal.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:40:26 #183
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_42482426
Geldrop won zojuist thuis met 3-1 van Papendrecht, maar de score had eigenlijk andersom moeten uitvallen. Papendrecht kreeg al in de eerste minuten opgelegde kansen om al ruim op voorsprong te komen. Uit een van de eerste aanvallen van Geldrop werd wel gescoord. Daarna kwam Geldrop uit een penalty op 2-0.

Papendrecht kwam voor de rust nog met 10 te spelen. Na de rust bleef Papendrecht ondanks een man minder de meest overtuigende ploeg. Toch was het de thuisclub die uit een counter kon scoren. Kort voor tijd kon Papendrecht nog iets terug doen door vanaf 11 meter de marge te verkleinen tot 2 doelpunten, maar scoren deed het niet meer.

Overigens werd halverwege de tweede helft de trainer van Papendrecht, naar de tribunes verwezen.
pi_42482563
Toevallig ergens gehoord, OJC - Una is geworden BOS?
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:05:16 #185
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_42483287
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Toevallig ergens gehoord, OJC - Una is geworden BOS?
Volgens teletekst heeft OJC met 2-5 verloren
pi_42483380
GPC Vlissingen wint met 4-0 van Zwaluwe .

Ik zag dat Nivo Sparta met 2-5 gewonnen had Tong?
In Southern Sun
pi_42485276
Robur et Velocitas 1882 wint met 3-0 van vv Beekbergen. Goede zaak!
pi_42486497
OJC inderdaad 2-5 verloren .

De spits stond niet in de basis, kwam na de rust erin, en maakte meteen de 1-2. Ook de 2-4 kwam schoot ie binnen, maar daar koop je weinig voor als je er achterin 5 tegen krijgt .
pi_42496747
Seolto speelt 2-2 tegen het altijd lastige DVO'60. De koploper verliest, dus we lopen toch een puntje in!
pi_42497771
VUC - ADO'20 1-2
2x rood voor VUC, rood voor onze trainer en reservekeeper (!) en diep in blessuretijd de 1-2 gemaakt... Heb het niet gezien, maar mijn verslaggever ter plekke vond ADO een draak van een wedstrijd afleveren. Ondertussen staan we wel gedeeld 2e, zal mij benieuwen hoe lang we dat volhouden, want ik vind dat we nu boven ons stand leven. O, en Peter Zonneveld moet terug in het 1e!

En ADO 2 heeft weer gewonnen, 15 uit 5, al 14 punten meer dan vorig seizoen na 5 wedstrijden!
pi_42498055
En GSV Be Quick 1887 speelt gelijk met 1-1 en verspeelt de koppositie
  Trouwste user 2022 maandag 9 oktober 2006 @ 01:18:38 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_42500257
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto speelt 2-2 tegen het altijd lastige DVO'60. De koploper verliest, dus we lopen toch een puntje in!
Ik blijf het leuk vinden te lezen over oude tegenstanders van me

pi_42509662
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik blijf het leuk vinden te lezen over oude tegenstanders van me

Dat is mooi. Dan zal ik wekelijks de uitslagen blijven posten
pi_42520033
ADO '20 gaat inderdaad goed Sersjee!!! Net als VVSB, dat vind ik wel verrassend. Hebben die zoveel gehaald??
www.thuisuiteten.nl
pi_42543764
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
ADO '20 gaat inderdaad goed Sersjee!!! Net als VVSB, dat vind ik wel verrassend. Hebben die zoveel gehaald??
Nou, VVSB snapt zelf ook nog niet helemaal hoe het kan! Echt veel hebben ze niet gehaald volgens mij (op onze linksback en spits na dan...) en het is feitelijk ook niet meer dan een redelijk elftal met een goed collectief, een beetje net als ons eigenlijk.

Ach, het is een aangename verrassing, normaal zie je standaard Turkiyem en Argon bovenaan staan...
pi_42553370
Klopt, maar die hebben al wel wat puntjes verspeeld. Al komen ze denk ik nog wel bovendrijven straks.

Trouwens wel leuk: Papendrecht durfde vorig jaar niet in A te gaan spelen, gezien de hardheid van de teams daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_42554906
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar die hebben al wel wat puntjes verspeeld. Al komen ze denk ik nog wel bovendrijven straks.

Trouwens wel leuk: Papendrecht durfde vorig jaar niet in A te gaan spelen, gezien de hardheid van de teams daar.
Waren ze anders in A ingedeeld. ?

Ik kan me namelijk herinneren dat Papendrecht ook in de Eerste Klasse bij Geldrop was ingedeeld?

pi_42554983
Ze hadden de keuze tussen A en B en hebben B aangevraagd. Toch wat gemoedelijker.
www.thuisuiteten.nl
pi_42555019
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ze hadden de keuze tussen A en B en hebben B aangevraagd. Toch wat gemoedelijker.
Ja, wel wat verder reizen natuurlijk, maar gemoedelijkheid weegt wat zwaarder.
pi_42576808
Ik vond het al zo raar dat ze in B zaten, we hebben een aantal jaren terug nog tegen ze gespeeld in A. Kloteploeg vond ik het altijd...

En die hardheid, tja, fysiek valt het volgens mij wel mee hoor. Verbaal daarentegen is een ander verhaal!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:14:00 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42578099
Barendrecht verloren bij Voorschoten, 2-1. Goede en gelijkwaardige wedstrijd, gelijkspel had terechter geweest. Erg close aan kop allemaal, maar met de selectie die weer redelijk fit en blessurevrij aan het worden is heb ik er wel vertrouwen in voor zaterdag .
pi_42581804
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ze in B zaten, we hebben een aantal jaren terug nog tegen ze gespeeld in A. Kloteploeg vond ik het altijd...

En die hardheid, tja, fysiek valt het volgens mij wel mee hoor. Verbaal daarentegen is een ander verhaal!
Dat was het vooral, dat laatste. Tukker was bang dat zijn spelers zich daar toch door zouden laten intimideren. Teams als Haaglandia enzo, dat is ook niet eenvoudig. Aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen dat die jongens van Papendrecht, met toch ook de nodige Dordtenaren, daar nou zo'n probleem mee gehad zouden hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_42677344
Vanmiddag een mooie pot voetbal gezien: Spijkenisse-Voorschoten 2-1
Vooral tweede helft was het aanzien meer dan waard.
pi_42677387
Spijkenisse doet het goed in 1B, ook wel gekscherend de hoofdklasse D genaamd.

Erg spannend daar met een ploeg of vijf kort bij elkaar bovenin. Tragisch bij Deltasport trouwens, de verzorger voor de match overleden.

De mannen van tong geven hem een goed verjaarscadeau zeg, 6-0!!
www.thuisuiteten.nl
pi_42677506
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tragisch bij Deltasport trouwens, de verzorger voor de match overleden.
Hoorde wel dat het afgelast was daar, maar nog niet waarom. Trieste zaak.
pi_42680691
Seolto komt goed weg in de thuiswedstrijd tegen Rust Roest. Beide teams hebben vrij grote kansen gehad, maar de tegenstander meer en grotere. Desondanks houden we de punten in eigen huis door met 2-0 te winnen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:37:31 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_42682629
NIVO-Sparta - Terneuzense Boys 6-0

STAND

Nivo Sparta 7 5 1 1 16 23- 10 +13
Rijsoord 7 5 1 1 16 13- 9 +4
LRC 6 4 2 0 14 15- 5 +10
VVGZ 6 3 3 0 12 9- 2 +7
Nieuw Lekkerland 7 3 2 2 11 8- 5 +3
GJS 7 3 2 2 11 12- 11 +1
Roda Boys/B. 7 3 2 2 11 13- 13 0
Oostkapelle 6 2 1 3 7 10- 10 0
SV Meerkerk 7 2 0 5 6 9- 16 -7
Achilles Veen 7 1 1 5 4 8- 14 -6
Schelluinen 6 0 2 4 2 5- 14 -9
Terneuzense Boys 7 0 1 6 1 4- 20 -16

pi_42684000
Netjes tong! Dat wordt hoofdklasse volgend jaar!
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:16:40 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42685383
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Spijkenisse doet het goed in 1B, ook wel gekscherend de hoofdklasse D genaamd.

Erg spannend daar met een ploeg of vijf kort bij elkaar bovenin.
Leuke competitie ja .

Barendrecht - Rijnvogels 3-0

Oke, het was weer niet briljant, maar de stijgende lijn was in ieder geval goed te zien. Vrdedigend stond het aardig en ook aanvallend wat leuke combinaties gezien. Vooral Akkermans was sterk . Vond hem vorig jaar al ontzettend onderschat, gelukkig is vd Berg dat met me eens en heeft hij nu een basisplaats. Franken ook weer terug van een blessure, viel in. Wat slordigheidjes, maar toch absoluut iemand die de lijnen uitzet en rust brengt, onmisbaar straks.
pi_42685414
Tholense Boys - GPC Vlissingen 1-2

Blijven tweede achter Arnemuiden in de tweede klasse.
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 00:29:52 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_42685834
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Zjakkie het volgende:
Netjes tong! Dat wordt hoofdklasse volgend jaar!
Dat zou te hoog zijn na twee jaartjes eerste klasse. Daar is de club niet aan toe. 300 Ijsselmeervogelsupporters kunnen we niet kwijt.

Maar het is geweldig hoe we presteren als relatief kleine club.

pi_42687797
Mooi van Nivo! Spelen Theo van Geffen en Patrick Peelen er nog?? Vorig jaar gezien tegen Nunspeet, konden we kampioen worden, maar toen won Nivo die wedstrijd, weg onze ongeslagen status en voortijdige kampioenschap.
Mooi doelsaldo ook trouwens!!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 01:45:05 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_42688081
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef HPayne het volgende:
Mooi van Nivo! Spelen Theo van Geffen en Patrick Peelen er nog?? Vorig jaar gezien tegen Nunspeet, konden we kampioen worden, maar toen won Nivo die wedstrijd, weg onze ongeslagen status en voortijdige kampioenschap.
Mooi doelsaldo ook trouwens!!
Theo is een held speelt op z'n 36ste nog steeds. Scoorde vandaag niet. Maar het mooie is dat we amper betalen en Patrick Peelen hier gewoon voor nop speelt. En een schitterend doelpunt maakte. We zijn er echt beter op geworden vergeleken met vorig jaar. Roberto Verhagen speelt nu hier. Dat is echt een genot om te zien. Vandaag weer een doelpunt vanaf 30 meter.

zondag 15 oktober 2006 @ 01:47:51 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42688130
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor nop, tuurlijk
Voor een paar vrouwen wsl
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 01:49:52 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_42688171
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor nop, tuurlijk
Bijna voor nop. Echt het is niet te vergelijken met andere clubs.

Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 16:33:14 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_42699507
Vanaf volgende week speelt de ex-FV Den Bosch-speler Henk Damen, jawel de volkszanger, voor NIVO-Sparta. Zijn club DESO uit Oss uit de competitie genomen wegens mollestatie van een scheidsrechter.

zondag 15 oktober 2006 @ 17:08:23 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42700143
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vanaf volgende week speelt de ex-FV Den Bosch-speler Henk Damen, jawel de volkszanger, voor NIVO-Sparta. Zijn club DESO uit Oss uit de competitie genomen wegens mollestatie van een scheidsrechter.

Ik dacht dat die nog bij Lienden speelde.

Henkie Damen, scoorde bij zijn debuut destijds in Oss de 0-1.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 17:13:04 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_42700231
Ik dacht ook dat ie bij Lienden zat.

Tegen Oss was ie geloof ik 17 jaar oud.

pi_42700306
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:16 schreef BVO het volgende:

[..]

Leuke competitie ja .

Barendrecht - Rijnvogels 3-0

Oke, het was weer niet briljant, maar de stijgende lijn was in ieder geval goed te zien. Vrdedigend stond het aardig en ook aanvallend wat leuke combinaties gezien. Vooral Akkermans was sterk . Vond hem vorig jaar al ontzettend onderschat, gelukkig is vd Berg dat met me eens en heeft hij nu een basisplaats. Franken ook weer terug van een blessure, viel in. Wat slordigheidjes, maar toch absoluut iemand die de lijnen uitzet en rust brengt, onmisbaar straks.
En Richard, Xander en Wally?

Wel leuk tong, Henkie Damen. Altijd gezellig na de wedstrijd natuurlijk.

Hoe hebben de mannen van Yeahinho het vandaag gedaan?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 oktober 2006 @ 17:25:59 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42700544
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:

Hoe hebben de mannen van Yeahinho het vandaag gedaan?
Die zat te jubelen naast me op de tribune omdat op een gegeven moment met 0-3 voorstonden mede dankzij 2 treffers van het broertje van LadyFCDB
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42700573
Ah, leuk. Zijn goed bezig dus dit seizoen, de mannen.

Overigens heeft DOVO het in zaterdag 1D nog erg lastig... Of die in één keer terug gaan komen??
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 17:50:47 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_42701099
Dat is dan ook de sterkste eerste klasse. Met 9 ex-hoofdklassers.

pi_42701118
1B lijkt me nog net iets zwaarder bezet, maar 1D mag er ook zeker wezen ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_42702637
Ik hoef het hier zelf niet eens meer te melden zie ik .

Jubelen valt ook nog wel mee . In de Vliert valt op de tribune sowieso niet al te veel te jubelen..
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:15:00 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42703063
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Richard, Xander en Wally?
Wally heeft de bank mogen warm houden .

Die andere twee stonden vrij stabiel. Af en toe wat kleine dingetjes, maar over het algemeen nu wel vrij sterk . Al lag dat ook wel aan de tegenstander, die niet heel bijzonder was.
pi_42706697
ADO'20 1 - Omniworld 4-0
Puike wedstrijd van ons eerste, nog steeds 2e in de hoofdklasse op 2 punten van koploper VVSB. Snap er nog steeds geen kl*te van waarom we zo hoog staan, maar om nou te zeggen da'k het erg vind...

ADO'20 2 - AFC 2 6-1
Wij stonden (en staan) 2e, AFC stond (en staat) 4e. Appeltje-eitje, nu 18 uit 6 met een doelsaldo van +24. Waar houdt dit op? Houdt het wel eens op? Ik weet het niet... Weet alleen dat er vanavond een extra puffie lucht wordt gepompt in de rechter achterband van de platte kar!
pi_42722783
ADO '20 gaat inderdaad nog steeds geweldig zeg! En Argon weer niet gewonnen zag ik, toch verrassend allemaal.

BVO, dank voor de update!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:35:54 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42722814
Van der Veeke stond zelfs in het elftal van de week in het AD zag ik .
Stond in het artokel ook wat van vd Berg in, die niet heel optiomistisch klonk . Zal nog een heel stuk beter moeten om kampioen te worden zei 'ie (terecht), en nog een jaar in de eerste klasse moet 'ie voorlopig niet aan denken.
pi_42722878
Nou is Jack nooit heel optimistisch hoor.... Zelfs toen wij in 2004/05 een punt of 7 los stonden van de nummer twee, met nog een pot of vijf te gaan, was Jack nog niet zeker van de titel.
www.thuisuiteten.nl
pi_42869074
Slecht bekerdagje!

ASWH 2 deed het goed tegen VVGZ, was lange tijd de betere en kwam dan ook terecht 1-0 voor. Een fout achterin betekende de 1-1, waarna er wederom een speler met een blessure uitviel en er niet meer gewisseld kon worden. Tegen 10 man kon VVGZ nog de 1-2 maken, maar dit overwegend jonge team van ASWH 2 verdient een groot compliment.

ASWH 1 liet zich verrassen in Papendrecht, al nam men de beker niet al te serieus gezien het feit dat er slechts 13 spelers mee waren en iedereen met kleine pijntjes werd gespaard. Desondanks moet je daar gewoon winnen, want Papendrecht was niet best.

PAPENDRECHT COUNTERT ASWH UIT DE BEKER

Vanmiddag mocht ASWH onder herfstachtige omstandigheden aantreden in de districtsbeker. Zoals bekend wist ASWH deze trofee vorig seizoen te winnen, maar na het bezoek aan Papendrecht is het bekeravontuur dit seizoen reeds afgelopen. De zondagamateurs, vorig seizoen nog getraind door Bill Tukker, wisten namelijk maximaal te profiteren van de vele mogelijkheden en kansen die ASWH na rust niet kon benutten.

Trainer Bill Tukker moest wederom een aanzienlijk aantal spelers missen. In vergelijking met de overwinning in Delft vorige week ontbraken Derk Schut en Boudy Hoogendoorn in de beginformatie. Wel was Johan Sturrus weer terug na zijn schorsing. Hij nam zijn vertrouwde positie als linksback in, zodat Danny Versluis naar het centrum en Roël Gorré naar de rechterflank konden doorschuiven. Arjan Human was nu de man die naast Stefan van Dam voorin begon, wat inhield dat Danny Slingerland na zijn uitstekende optreden van een week eerder opnieuw een basisplaats had. Op de bank zaten bij aanvang van de wedstrijd slechts Rory van der Weijden en de voor deze gelegenheid weer in keeperstenue gehulde Willem-Jan Barendregt.

ASWH leek al vroeg in de wedstrijd de score te openen, maar deze treffer werd toch wel om enigszins onduidelijke redenen afgekeurd. Zoals het feit dat er in deze wedstrijd gewerkt werd met clubgrensrechters toch al niet altijd tot een even objectieve waarneming leek te leiden. Papendrecht kreeg in de openingsfase ook wat kansen en raakte na een corner zelfs de paal naast Joan van Belzen. Zonder sterk te spelen was ASWH toch wel sterker dan de gastheren. Arjan Human had kunnen scoren toen hij een voorzet van Danny Versluis goed controleerde, maar zijn poging ging voorlangs. In een niet al te boeiende eerste helft was het lange tijd de beste kans voor ASWH, tot de slotfase. Toen brak Ferry van Lare door de defensie heen, maar schuin voor goalie Rudolf Peute schoot hij over. In blessuretijd was er nog een ziedend schot van Arjan Human, dat naast getikt werd. ASWH stond in die fase met 1-0 achter, want na een scherpe counter dook Giovanni Ada ineens vrij voor Joan op. Hij wipte de bal over de keeper heen en bracht Papendrecht op voorsprong.

In de tweede helft ontstond er een vrij eenzijdig beeld. Papendrecht koesterde de voorsprong en deed er alles aan om ASWH van scoren te houden. Rory van der Weijden was na rust in de ploeg gekomen voor Jerry de Jong. Tussen het verdedigen door gokte Papendrecht op de counter. Het leverde via Jeffrey Beek zelfs de eerste noemenswaardige doelpoging van de tweede helft op, maar verder was het ASWH dat de klok sloeg. Het zat echter niet mee. De ploeg zocht de verdiende gelijkmaker, maar te vaak vielen de ballen net niet goed of wist de thuisploeg middels een verdedigende actie schade te voorkomen. Rory van der Weijden was enkele malen koppend gevaarlijk, de weer constant inschuivende Nixon Dias zag een schot eindigen op de vuisten van de keeper en Danny Slingerland gleed helaas onder een mooie voorzet van Arjan Human door. Diezelfde Arjan had eerder na een knappe actie op de achterlijn Rory een goede kans geboden, maar diens poging werd van de lijn gehaald, waarna Stefan van Dam net verkeerd uitkwam om in te tikken.

Kort nadat een vrije trap van Danny Versluis over de goal werd getikt, counterde Papendrecht zich naar de winst. Een snelle uitval stelde Kenneth Klaverweide in staat om met een schuiver Joan van Belzen te passeren en de voorsprong te verdubbelen. Met nog minder dan tien minuten op de klok leek het voor ASWH onmogelijk om dit nog om te buigen. Toch viel de 2-1 nog en doordat dit vrij snel na de 2-0 gebeurde, was er toch nog een kansje. Arjan Human kreeg de bal in het strafschopgebied en schoot schuin voor de goal goed binnen. In de slotfase bleven de echte kansen op 2-2 helaas uit, zodat ASWH het bekeravontuur al snel beëindigd zag. Er had meer ingezeten tegen deze ploeg, maar de kansen werden niet benut. Gevolg is dat ASWH zich volledig kan richten op de competitie, waarin volgende week Excelsior Maassluis wacht.

Papendrecht – ASWH 2-1 (1-0)
40. 1-0 Giovanni Ada 82. 2-0 Kenneth Klaverweide 84. 2-1 Arjan Human
Scheidsrechter: Toorenaar

Papendrecht: Rudolf Peute; Damien Vereecken, Danny van Valen, John den Dunnen, Bas Verhoeven; Guy Duijm (68. Samir Acharrat), Maarten van Gastelen (14. Kevin van Valen), Giovanni Klaverweide (73. Kersis Simon); Kenneth Klaverweide, Giovanni Ada en Jeffrey Beek

ASWH: Joan van Belzen; Roël Gorré, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Jerry de Jong (46. Rory van der Weijden); Arjan Human en Stefan van Dam
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:34:30 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42869148
quote:
Barendrecht 1 heeft zaterdag eenvoudig de volgende ronde van het bekertoernooi bereikt. Derdeklasser Koudekerk werd met 2-5 geklopt. Bob Vermunt (foto) scoorde tweemaal, de andere goals waren van Laurens Visser, Ramon Barendregt en John de Ronde. Opmerkelijk: één van de invallers in de tweede helft was elftalleider en BVV-coryfee Frans Brienen.
In de volgende ronde speelt Barendrecht thuis tegen het tweede elftal van Quick Boys.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:50:52 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43013418
's Gravendeel - Barendrecht 0-4
Eindelijk eens een aardige wedstrijd, met vrij dominant voetbal van begin tot eind. Okay, vooral in de eerste helft leidde dat tot weinig kansen, maar er werd vrij redelijk gevoetbald, stijgende lijn zit er echt in. Deltasport,. Scheveninge, Voorschoten en 's Gravenzande hebben punten verloren. Barendrecht, Spijkenisse en 's Gravenzande nu samen aan kop met 18 uit 8.
pi_43015271
Rijnvogels-Spijkenisse 1-4
Kan voorlopig nog niet op: periodekampioen.
Ik was bij Simonshaven-Zinkwegse Boys 0-0 west 2, klasse 4D (droefenisvoetbal)
pi_43016250
Wie scoorden er voor Barendrecht en hoe deden mijn vrienden het BVO?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:51:01 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43016288
3x Barendregt (waarvan één penalty) en 1x Tabbers.
Wally weer op de bank, Lodder en Veeke speelden sterk .
pi_43016467
Okee. Arme Wally, Jack komt en weer is ie wissel.

Ramon Barendregt lekker bezig, maar dat is dan ook gewoon een hoofdklassewaardige spits natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:28:02 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_43023876
VVGZ - NIVO Sparta 2-2

Mooie uitslag in een uitwedsrijd tegen één van de kampioenskandidaten.

We doen gewoon mee met de besten van de afdeling

pi_43023898
Seolto wint met 2-0, en blijft nog steeds in het spoor van koploper VVC'68!

Edit: Oeps, ik zie net dat het 3-1 geworden is Het 2e heeft 2-0 gewonnen, en daarmee overigens de koppositie overgenomen. Zij moesten tegen Good Luck, dat bovenaan stond. De vorige nummer 2, Unitas'30, verloor de derby van Internos met 3-4.

[ Bericht 53% gewijzigd door Zjakkie op 29-10-2006 11:46:45 ]
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:29:42 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_43023921
Tegen wie Zjakkie ?

zondag 29 oktober 2006 @ 00:30:45 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43023949
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee. Arme Wally, Jack komt en weer is ie wissel.

Ramon Barendregt lekker bezig, maar dat is dan ook gewoon een hoofdklassewaardige spits natuurlijk.
Hij viel zelfs niet in. Trainer wil niet met Barendregt en Wally tegelijk spelen, omdat ze vrij gelijke spelers zijn. Dus Vermunt (meer een targetman zeg maar) speelt er dan doorgaans met een van die twee, waar Barendregt nu dus de voorkeur krijgt. Vermuntt speelde in de tweede helft trouwens wat meer achter de spitsen, waarna Akkermans (die niet echt een lekkere wedstrijd speelde) samen met Barendregt de spits invulde.

Heb er iig weer veel vertrouwen in na vandaag .
pi_43023963
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie Zjakkie ?

JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:36:04 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_43024090
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.
Ik zei al eerder tegen je dat het allemaal oude tegenstanders zijn. JPS is een leuke club trouwens een beetje studenten vereniging.

zondag 29 oktober 2006 @ 00:44:30 #245
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43024310
HBC Zat 1 wint derby tegen RCH

* Bjoro stond zowaar in de basis (blessures, vakanties etc.), maar werd na 25 minuten "geslachtofferd".
We kwamen nl. na 20 min. met 10 man te spelen (verdediger kreeg zijn 2e gele kaart)
en toen wilde de trainer een extra controlerende speler op het middenveld en dus moest een aanvanllend ingestelde middenvelder (cést moi) het strijdperk verlaten....en bedankt.
Met 10 man werd het overigens wel 3-1 (0-0 bij de rust)
256 goals !
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:48:02 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_43024382
Tong is terug en het topic loopt weer

pi_43025407
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Tong is terug en het topic loopt weer

Het is gewoon een week later...

GPC Vlissingen - Kapelle 3-1

Tweede geworden in de periode, periode gewonnen door waarschijnlijke kampioen Arnemuiden dus nacompetitie nu al zo goed als zeker...
In Southern Sun
pi_43025573
Precies, doordeweeks valt hier nou eenmaal weinig te posten .

Morgen OJC - EVV, de nummers 3 en 2 tegen elkaar .
pi_43031055
EVV was ik vorig seizoen niet zo van onder de indruk. Dat zou moeten kunnen voor OJC, lijkt me dan.

En tong, toch zonde. Bij VVGZ had NIVO best kunnen winnen denk ik, zo goed zijn die niet. Wel een leuke competitie zo, 1C, met een stuk of zes, zeven ploegen die kampioen kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_43040737
Geldrop/AEK - SV Meerssen 4-0
pi_43050090
VVSB 1 - ADO'20 1 4-1
Helaas, geen periode en koppositie... Ik heb de 2e helft mogen aanschouwen, nou, ik was blij da'k al een zooi pils in m'n mik had! Wat een drama!

Quick 1890 2 - ADO'20 2 1-6
Joepie, de periodetitel is binnen! Eerste helft was fantastisch, echt genieten voor de liefhebber (0-5). De tweede helft hadden we beter schriftelijk kunnen afwerken, want dat leek nergens op. Het feest in de bus (eerst naar VVSB en later naar ADO) was er niet minder om, ik heb geen stem meer over.
pi_43065666
OJC - EVV 2-0 .
pi_43076066
Netjes Yeahinho. EVV inderdaad weer niet best?

En Sersjee, die mannen van VVSB gaan wel erg goed nu... Argon gewoon dikke klop bij VUC, wat is daar aan de hand?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 20:43:19 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_43080002
Gefeliciteerd Sersjee

pi_43082248
Ik vond EVV wel wat tegenvallen MM, maar ze zullen heus niet voor niets bovenin staan...
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:05:34 #256
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43084195
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd Sersjee

wat de kenner zegt

ook namens mijn zwager die bij KonHFC 2 speelt
256 goals !
pi_43097066
Dank u, dank u, dank u! Al mijn ADO2-promotie heeft eindelijk wat los gemaakt binnen de club, in enen informeren wildvreemden naar de lotgevallen van het immer onvolprezen tweede...
Bjoro, wens je zwager maar sterkte... Kon wel eens een heel lang en vervelend seizoen worden voor KHFC 2

Tja, Argon. Geen idee wat daar loos is. Volgens mij hebben ze weinig last van blessures e.d., misschien is het Zoutman-effect wel uitgewerkt. Heb begrepen dat Lokken rood heeft gekregen, dat zal ook lekker opschieten.
pi_43112193
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond EVV wel wat tegenvallen MM, maar ze zullen heus niet voor niets bovenin staan...
Dat zal niet, maar het verbaast me wel.

Misschien dat Zoutman dan wel weggaat bij Argon Sersjee. IJsselmeervogels zoekt een trainer.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 november 2006 @ 17:58:27 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_43237817
NIVO-Sparta - Nieuw Lekkerland 4-2

STAND

Nivo Sparta 9 6 2 1 20 29- 14 +15
Rijsoord 9 6 1 2 19 15- 11 +4
LRC 8 5 3 0 18 19- 7 +12
Roda Boys/B. 9 5 2 2 17 16- 13 +3
VVGZ 8 4 4 0 16 17- 6 +11
GJS 9 4 3 2 15 18- 14 +4
Nieuw Lekkerland 9 3 3 3 12 9- 8 +1
Oostkapelle 8 2 1 5 7 12- 15 -3
SV Meerkerk 9 2 1 6 7 13- 21 -8
Achilles Veen 9 2 1 6 7 12- 21 -9
Terneuzense Boys 9 1 1 7 3 7- 23 -16
Schelluinen 8 0 2 6 2 7- 21 -14

pi_43239162
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

IJsselmeervogels zoekt een trainer.
Cees Lok heb ik gelezen

Spijkenisse alweer gewonnen, van 's-Gravendeel dit keer (1-0)
pi_43240714
Is het geworden ja.

Barendrecht verliest zag ik. Netjes van NIVO tong, Lekkerland toch een aardige ploeg voorin.

Vandaag een mooi artikel over Damiën Vereecken van Papendrecht in de krant. Die is dus gewoon make-up artist / kapper.... Drie keer raden wat de eerste vraag van al zijn nieuwe teamgenoten is.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:44:35 #262
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43240804
Zo onterecht weer . Oke, het was niet goed, zeker in vergelijking met die 0-4 bij 's Gravendeel afgelopen week, maar een gelijkspel of een kleine overwinning had verdiend geweest.
Het was weer vooral aanvallend matig. Spelers zijn niet verkeerd, maar het ontbrak gewoon weer aan de eindpass en het was allemaal weer veel te slordig. Kayis was wel weer sterk.
pi_43241046
Seolto verliest met 2-0 uit bij Good Luck... Ik heb er verder nog geen nieuws over, heb het niet gezien; ik moest zelf voetballen (en vraag alsjeblieft niet hoe dat gegaan is)
pi_43261870
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Nieuw Lekkerland 4-2
Het was toch echt Schelluinen!

www.thuisuiteten.nl
pi_43263244
Geldrop/AEK - Baronie 0-2

Met de rust had het eigenlijk al 0-5 moeten zijn. Gelukkig is dat niet gebeurd
pi_43263284
Dinteloord - GPC Vlissingen 1-4

Arnemuiden wint ook weer, dus nog steeds tweede...
In Southern Sun
pi_43263377
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Geldrop/AEK - Baronie 0-2

Met de rust had het eigenlijk al 0-5 moeten zijn. Gelukkig is dat niet gebeurd
Dan is Baronie toch goed bezig de laatste tijd, ze begonnen heel zwak aan de competitie (als ik het goed gevolgd heb)
pi_43264119
OJC wint ondanks een achterstand met 1-2 bij Gemert .
pi_43270001
ADO'20 1 - Excelsior'20 1 2-1
Draak van een wedstrijd tegen een zeer zwakke ploeg, veel kaarten, irritatie en heul slecht voetbal... Goed, er is gewonnen, maar dit leek in niets op het voetbal dat pre-VVSB gespeeld werd.

ADO'20 2 - Almere 2 5-2
Tja, 5-0 voor en dan gaan lopen kloten achterin. Niet handig en niet leuk voor onze keeper! Schrikmoment in de 1e minuut: captain John stort na een duel ter aarde en gilt als een speenvarken het hele sportpark bij elkaar "ik hoorde wat knakken! Ik hoorde wat knakken!" Ambulance gebeld, want iedereen dacht aan een beenbreuk, maar het "viel mee". Een en ander zwaar verdraaid en op krukken naar huis. Volgende week de spuit erin en gewoon voetballen, want dan wacht concurrent Turkiyem 2!
pi_43270161
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dan is Baronie toch goed bezig de laatste tijd, ze begonnen heel zwak aan de competitie (als ik het goed gevolgd heb)
Volgens mij begonnen ze inderdaad niet goed aan de competitie. Maar wat ik vandaag van hun gezien heb, is het een elftal met redelijk veel kwaliteiten. Ze kunnen dus best in de top van het klassement gaan eindigen als ze zo door blijven spelen.
  Trouwste user 2022 zondag 5 november 2006 @ 20:29:27 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_43270291
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het was toch echt Schelluinen!

Je hebt helemaal gelijk

pi_43275114
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk

Zeker de hele dag de kantine niet uitgeweest
  Trouwste user 2022 zondag 5 november 2006 @ 22:22:13 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_43275499
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Beschouw het volgende:

[..]

pi_43275636
Wat een supporter
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 13:35:14 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_43289498
Van Geffen blijkt nog niet versleten

door Kees van der Zandt

Maandag 6 november 2006 - Zaltbommel - De bijna 37-jarige spits Theo van Geffen had zaterdag met twee goals een groot aandeel in de 4-2 overwinning van Nivo Sparta op Schelluinen.

Veghelaar Emiel van de Sanden is het middelpunt van het feestje, nadat hij de 3-0 voor Nivo Sparta heeft gemaakt.
Theo van Geffen verruilde anderhalf jaar geleden OJC Rosmalen voor eersteklasser Nivo Sparta uit Zaltbommel. Van Geffen bleek nog uitermate productief, want hij werd afgelopen seizoen clubtopscorer van Nivo met zeventien goals.
De afgelopen twee competitiewedstrijden moest de slimme goaltjesdief vanwege een blessure verstek laten gaan. De Bommelse ploeg scoorde in die duels maar liefst acht doelpunten en leek het af te kunnen zonder Van Geffen. Maar zaterdag bewees de Rosmalenaar het tegendeel met twee puntgave treffers.

Lokale radio.

Van Geffen tekende in het begin van de wedstrijd koeltjes de 1-0 aan door optimaal te profiteren van een gigantische verdedigingsfout van de bezoekers. Na een halfuur verdubbelde hij de score tot 2-0. „Zorg dat je in de uitzending komt, want ik ga zo mijn derde goal maken“, riep de niet door bescheidenheid gehinderde spits tegen de verbaasde verslaggever van de lokale radio langs de lijn. Van Geffen maakte die grootspraak vlak voor rust bijna waar, maar zijn inzet ging nipt langs doelman De Vries.
Vanwege een gescheurde lip keerde de spits in de tweede helft niet meer terug. Hij werd vervangen door Dennis Jansen. „Maar ik ben blij dat ik vandaag weer mijn visitekaartje heb afgegeven. Ik heb bewezen nog lang niet te zijn versleten als voetballer“, verklaarde Van Geffen na afloop.
Nadat Veghelaar Emiel van de Sanden vlak na rust uiterst fraai 3-0 aantekende, leek de matig bezochte wedstrijd beslist voor de Bommelse ploeg. Roberto Verhagen verzuimde halverwege de tweede helft, alleen voor de keeper, de vierde treffer voor Nivo te maken.

Opluchting

In de slotfase kreeg de thuisclub het nog even knap benauwd, toen een plots ontketend Schelluinen zowaar terugkwam tot 3-2. Maar in de extra tijd zorgde middenvelder Bjorn Cevat voor opluchting bij de Bommelse fans door de 4-2 via een counter te scoren.
Nivo Sparta is na deze zege de verrassende koploper in de eerste klasse. „Maar laten we ons nog niet rijk rekenen en met twee benen op de grond blijven staan. Want er is vandaag bij ons toch heel veel mis gegaan“, waarschuwde trainer Bert Ruysch na de wedstrijd. „In de komende wedstrijden tegen Meerkerk, Roda Boys en het bekerduel met OJC Rosmalen zal pas blijken hoe goed we werkelijk zijn.“
Nivo Sparta: Van der Cammen, Van Kessel, Jongste, Blom, Peelen, Brothwell, Cevat, Verhagen, Paijmans, Van Geffen (46. Jansen), Van de Sanden.

pi_43300510
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:13 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Vond het al raar. Op MSN zei tong Lekkerland, maar hij kon zich de negers voorin niet herinneren. Dus vandaar.

Schelluinen clubje van Cees den Braven, wie kent hem niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_43302208
Theo is tof. Altijd lullen met de mensen langs de lijn, geweldig .

Dat je niet veel/niets van de wedstrijd hebt gezien valt me tegen tong....
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 20:37:39 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_43303344
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Theo is tof. Altijd lullen met de mensen langs de lijn, geweldig .

Dat je niet veel/niets van de wedstrijd hebt gezien valt me tegen tong....
Heel de wedstrijd gezien hoor.Dat heet ironie.

Theo laatst tegen iemand die zei dat ie geen kaart verdiende :

'Je krijgt straks een tientje van me.'

Trouwste user 2022 zaterdag 11 november 2006 @ 17:17:01 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_43456501
Meerkerk - NIVO-Sparta afgelast

zaterdag 11 november 2006 @ 17:19:49 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43456564
Barendrecht belangrijk duel bij kampioenskandidaat 's Gravenzande gewonnen met 1-4 .
Was erniet bij, dus moet het zo op de site maar even nalezen, maar dit was wel heel erg nodig. Spijkenisse en Scheveningen nu met 22 punten aan kop, Barendrecht derde met 21 punten. Dit gewoon doortrekken en doen wat met deze ploeg mogelijk is en ze moeten vrij eenvoudig kampioen kunnen worden . Al vrees ik dat er toch weer teveel foutjes a la vorige week tussen komen.
pi_43459274
Netjes, 's-Gravenzandse SV was toch aardig begonnen aan de competitie.

Jammer tong, NIVO eruit. VVGZ ook niet gespeeld, concurrenten van jullie.

Morgen speelt Papendrecht tegen de club van Yeahinho, waarbij trainer Roger Schouwenaar zijn zoon treft in de voorhoede van OJC.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 november 2006 @ 19:23:32 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_43459609
Ja staat een leuk stukje in het Brabants Dagblad over de Schouwenaars.

zaterdag 11 november 2006 @ 20:20:18 #283
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43461164
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk - NIVO-Sparta afgelast

HBC - Hoofddorp ook
256 goals !
pi_43465558
Seolto verliest thuis met 3-0 van koploper VVC'68, en keldert gelijk 2 of 3 plaatsen. Nu staan we dus 4e of 5e.
pi_43465838
Spijkenisse 0-0 uit bij Xerxes DZB. Blijft spannend in 1B
  Trouwste user 2022 maandag 13 november 2006 @ 18:10:08 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_43514895
LRC speelt gelijk tegen Rijsoord, dus blijven we koploper

STAND

Nivo Sparta 9 6 2 1 20 29- 14 +15
Roda Boys/B. 10 6 2 2 20 19- 13 +6
Rijsoord 10 6 2 2 20 17- 13 +4
LRC 9 5 4 0 19 21- 9 +12
VVGZ 8 4 4 0 16 17- 6 +11
Nieuw Lekkerland 10 4 3 3 15 10- 8 +2
GJS 10 4 3 3 15 18- 17 +1
Oostkapelle 9 2 1 6 7 12- 16 -4
SV Meerkerk 9 2 1 6 7 13- 21 -8
Achilles Veen 10 2 1 7 7 16- 26 -10
Schelluinen 9 1 2 6 5 12- 25 -13
Terneuzense Boys 9 1 1 7 3 7- 23 -16

Zaterdag tegen de nummer 2 Roda Boys. Een derby om van te smullen.

pi_43537029
AFC 1 - ADO'20 1 2-1
Niet gezien, maar heb begrepen dat ADO slecht speelde en pas het laatste half uur een beetje begon te ballen. Sniegoe!

Turkiyemspor 2 - ADO'20 2 1-0
Eerste verlies, nog wel door een buitenspelgoal ook... Heel slechte wedstrijd, bijbehorende scheidsrechter, maar ach, we zijn nog steeds koploper.

Geen beste dag!

He Bjoro, ik hoorde dat bij HBC - DEM de grensrechter van DEM de bal in z'n handen pakte, terwijl die nog binnen de lijn was... Die gozer spoort niet, vals vlaggen is de norm bij hem en nou weer zoiets.
pi_43537093
GPC Vlissingen - Zaamslag 4-0

Arnemuiden wint ook weer, dus nog steeds tweede. Gat met de rest begint wel serieuze vormen aan te nemen, nummer vier staat al op 11 punten.
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 23:19:33 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_43562483
Gatuso, heb je het topic kunnen vinden ?

pi_43563022
Ik las het vanmiddag toevallig in het NIVO-gastenboek tong.

Wie is Gatuso, een oud-OJC'er soms?
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 23:36:47 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_43563071
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Ik las het vanmiddag toevallig in het NIVO-gastenboek tong.

Wie is Gatuso, een oud-OJC'er soms?
Ik ben niet zeker, de eerste elftal spelers gebruiken allemaal een nickname. Volgens mij is het David Brothwell.

Trouwste user 2022 dinsdag 14 november 2006 @ 23:37:37 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_43563108
Trouwens tegen jullie voor de beker

pi_43568804
Ey Tong heb gatuso nog niet gezien maar ik ben er wel je weet wel die lange die de keepers jarenlang nachtmerries bezorgde
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:15:22 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_43584556
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:52 schreef Elftalleider het volgende:
Ey Tong heb gatuso nog niet gezien maar ik ben er wel je weet wel die lange die de keepers jarenlang nachtmerries bezorgde

Met het legendarische schot in de 90ste minuut

Welkom Mike.

pi_43584970
Tomg, Beschouw is present zaterdag in Zaltbommel.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:33:58 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585272
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:25 schreef Beschouw het volgende:
Tomg, Beschouw is present zaterdag in Zaltbommel.
Klasse, spreken we nog wat af waar mekaar te ontmoeten ?

pi_43585394
Clubhuis van NIVO, neem ik aan? Of wacht je me onderweg al op?
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:39:56 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585503
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:37 schreef Beschouw het volgende:
Clubhuis van NIVO, neem ik aan? Of wacht je me onderweg al op?
We zijn geen hockeyclub, wij noemen dat een kantine.

Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:42:06 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585590
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:42:23 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585599
Dan kan deze naar de archieven.

Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:42:35 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585607
Dicht.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')