abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42576808
Ik vond het al zo raar dat ze in B zaten, we hebben een aantal jaren terug nog tegen ze gespeeld in A. Kloteploeg vond ik het altijd...

En die hardheid, tja, fysiek valt het volgens mij wel mee hoor. Verbaal daarentegen is een ander verhaal!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:14:00 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42578099
Barendrecht verloren bij Voorschoten, 2-1. Goede en gelijkwaardige wedstrijd, gelijkspel had terechter geweest. Erg close aan kop allemaal, maar met de selectie die weer redelijk fit en blessurevrij aan het worden is heb ik er wel vertrouwen in voor zaterdag .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_42581804
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ze in B zaten, we hebben een aantal jaren terug nog tegen ze gespeeld in A. Kloteploeg vond ik het altijd...

En die hardheid, tja, fysiek valt het volgens mij wel mee hoor. Verbaal daarentegen is een ander verhaal!
Dat was het vooral, dat laatste. Tukker was bang dat zijn spelers zich daar toch door zouden laten intimideren. Teams als Haaglandia enzo, dat is ook niet eenvoudig. Aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen dat die jongens van Papendrecht, met toch ook de nodige Dordtenaren, daar nou zo'n probleem mee gehad zouden hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42677344
Vanmiddag een mooie pot voetbal gezien: Spijkenisse-Voorschoten 2-1
Vooral tweede helft was het aanzien meer dan waard.
pi_42677387
Spijkenisse doet het goed in 1B, ook wel gekscherend de hoofdklasse D genaamd.

Erg spannend daar met een ploeg of vijf kort bij elkaar bovenin. Tragisch bij Deltasport trouwens, de verzorger voor de match overleden.

De mannen van tong geven hem een goed verjaarscadeau zeg, 6-0!!
www.thuisuiteten.nl
pi_42677506
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tragisch bij Deltasport trouwens, de verzorger voor de match overleden.
Hoorde wel dat het afgelast was daar, maar nog niet waarom. Trieste zaak.
pi_42680691
Seolto komt goed weg in de thuiswedstrijd tegen Rust Roest. Beide teams hebben vrij grote kansen gehad, maar de tegenstander meer en grotere. Desondanks houden we de punten in eigen huis door met 2-0 te winnen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:37:31 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_42682629
NIVO-Sparta - Terneuzense Boys 6-0

STAND

Nivo Sparta 7 5 1 1 16 23- 10 +13
Rijsoord 7 5 1 1 16 13- 9 +4
LRC 6 4 2 0 14 15- 5 +10
VVGZ 6 3 3 0 12 9- 2 +7
Nieuw Lekkerland 7 3 2 2 11 8- 5 +3
GJS 7 3 2 2 11 12- 11 +1
Roda Boys/B. 7 3 2 2 11 13- 13 0
Oostkapelle 6 2 1 3 7 10- 10 0
SV Meerkerk 7 2 0 5 6 9- 16 -7
Achilles Veen 7 1 1 5 4 8- 14 -6
Schelluinen 6 0 2 4 2 5- 14 -9
Terneuzense Boys 7 0 1 6 1 4- 20 -16

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42684000
Netjes tong! Dat wordt hoofdklasse volgend jaar!
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:16:40 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42685383
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Spijkenisse doet het goed in 1B, ook wel gekscherend de hoofdklasse D genaamd.

Erg spannend daar met een ploeg of vijf kort bij elkaar bovenin.
Leuke competitie ja .

Barendrecht - Rijnvogels 3-0

Oke, het was weer niet briljant, maar de stijgende lijn was in ieder geval goed te zien. Vrdedigend stond het aardig en ook aanvallend wat leuke combinaties gezien. Vooral Akkermans was sterk . Vond hem vorig jaar al ontzettend onderschat, gelukkig is vd Berg dat met me eens en heeft hij nu een basisplaats. Franken ook weer terug van een blessure, viel in. Wat slordigheidjes, maar toch absoluut iemand die de lijnen uitzet en rust brengt, onmisbaar straks.
pi_42685414
Tholense Boys - GPC Vlissingen 1-2

Blijven tweede achter Arnemuiden in de tweede klasse.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 00:29:52 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_42685834
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Zjakkie het volgende:
Netjes tong! Dat wordt hoofdklasse volgend jaar!
Dat zou te hoog zijn na twee jaartjes eerste klasse. Daar is de club niet aan toe. 300 Ijsselmeervogelsupporters kunnen we niet kwijt.

Maar het is geweldig hoe we presteren als relatief kleine club.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42687797
Mooi van Nivo! Spelen Theo van Geffen en Patrick Peelen er nog?? Vorig jaar gezien tegen Nunspeet, konden we kampioen worden, maar toen won Nivo die wedstrijd, weg onze ongeslagen status en voortijdige kampioenschap.
Mooi doelsaldo ook trouwens!!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 01:45:05 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_42688081
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef HPayne het volgende:
Mooi van Nivo! Spelen Theo van Geffen en Patrick Peelen er nog?? Vorig jaar gezien tegen Nunspeet, konden we kampioen worden, maar toen won Nivo die wedstrijd, weg onze ongeslagen status en voortijdige kampioenschap.
Mooi doelsaldo ook trouwens!!
Theo is een held speelt op z'n 36ste nog steeds. Scoorde vandaag niet. Maar het mooie is dat we amper betalen en Patrick Peelen hier gewoon voor nop speelt. En een schitterend doelpunt maakte. We zijn er echt beter op geworden vergeleken met vorig jaar. Roberto Verhagen speelt nu hier. Dat is echt een genot om te zien. Vandaag weer een doelpunt vanaf 30 meter.

zondag 15 oktober 2006 @ 01:47:51 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42688130
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor nop, tuurlijk
Voor een paar vrouwen wsl
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 01:49:52 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_42688171
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor nop, tuurlijk
Bijna voor nop. Echt het is niet te vergelijken met andere clubs.

Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 16:33:14 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_42699507
Vanaf volgende week speelt de ex-FV Den Bosch-speler Henk Damen, jawel de volkszanger, voor NIVO-Sparta. Zijn club DESO uit Oss uit de competitie genomen wegens mollestatie van een scheidsrechter.

zondag 15 oktober 2006 @ 17:08:23 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42700143
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vanaf volgende week speelt de ex-FV Den Bosch-speler Henk Damen, jawel de volkszanger, voor NIVO-Sparta. Zijn club DESO uit Oss uit de competitie genomen wegens mollestatie van een scheidsrechter.

Ik dacht dat die nog bij Lienden speelde.

Henkie Damen, scoorde bij zijn debuut destijds in Oss de 0-1.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 17:13:04 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_42700231
Ik dacht ook dat ie bij Lienden zat.

Tegen Oss was ie geloof ik 17 jaar oud.

pi_42700306
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:16 schreef BVO het volgende:

[..]

Leuke competitie ja .

Barendrecht - Rijnvogels 3-0

Oke, het was weer niet briljant, maar de stijgende lijn was in ieder geval goed te zien. Vrdedigend stond het aardig en ook aanvallend wat leuke combinaties gezien. Vooral Akkermans was sterk . Vond hem vorig jaar al ontzettend onderschat, gelukkig is vd Berg dat met me eens en heeft hij nu een basisplaats. Franken ook weer terug van een blessure, viel in. Wat slordigheidjes, maar toch absoluut iemand die de lijnen uitzet en rust brengt, onmisbaar straks.
En Richard, Xander en Wally?

Wel leuk tong, Henkie Damen. Altijd gezellig na de wedstrijd natuurlijk.

Hoe hebben de mannen van Yeahinho het vandaag gedaan?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 oktober 2006 @ 17:25:59 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42700544
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:

Hoe hebben de mannen van Yeahinho het vandaag gedaan?
Die zat te jubelen naast me op de tribune omdat op een gegeven moment met 0-3 voorstonden mede dankzij 2 treffers van het broertje van LadyFCDB
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42700573
Ah, leuk. Zijn goed bezig dus dit seizoen, de mannen.

Overigens heeft DOVO het in zaterdag 1D nog erg lastig... Of die in één keer terug gaan komen??
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 17:50:47 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_42701099
Dat is dan ook de sterkste eerste klasse. Met 9 ex-hoofdklassers.

pi_42701118
1B lijkt me nog net iets zwaarder bezet, maar 1D mag er ook zeker wezen ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_42702637
Ik hoef het hier zelf niet eens meer te melden zie ik .

Jubelen valt ook nog wel mee . In de Vliert valt op de tribune sowieso niet al te veel te jubelen..
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:15:00 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42703063
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Richard, Xander en Wally?
Wally heeft de bank mogen warm houden .

Die andere twee stonden vrij stabiel. Af en toe wat kleine dingetjes, maar over het algemeen nu wel vrij sterk . Al lag dat ook wel aan de tegenstander, die niet heel bijzonder was.
pi_42706697
ADO'20 1 - Omniworld 4-0
Puike wedstrijd van ons eerste, nog steeds 2e in de hoofdklasse op 2 punten van koploper VVSB. Snap er nog steeds geen kl*te van waarom we zo hoog staan, maar om nou te zeggen da'k het erg vind...

ADO'20 2 - AFC 2 6-1
Wij stonden (en staan) 2e, AFC stond (en staat) 4e. Appeltje-eitje, nu 18 uit 6 met een doelsaldo van +24. Waar houdt dit op? Houdt het wel eens op? Ik weet het niet... Weet alleen dat er vanavond een extra puffie lucht wordt gepompt in de rechter achterband van de platte kar!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_42722783
ADO '20 gaat inderdaad nog steeds geweldig zeg! En Argon weer niet gewonnen zag ik, toch verrassend allemaal.

BVO, dank voor de update!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:35:54 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42722814
Van der Veeke stond zelfs in het elftal van de week in het AD zag ik .
Stond in het artokel ook wat van vd Berg in, die niet heel optiomistisch klonk . Zal nog een heel stuk beter moeten om kampioen te worden zei 'ie (terecht), en nog een jaar in de eerste klasse moet 'ie voorlopig niet aan denken.
pi_42722878
Nou is Jack nooit heel optimistisch hoor.... Zelfs toen wij in 2004/05 een punt of 7 los stonden van de nummer twee, met nog een pot of vijf te gaan, was Jack nog niet zeker van de titel.
www.thuisuiteten.nl
pi_42869074
Slecht bekerdagje!

ASWH 2 deed het goed tegen VVGZ, was lange tijd de betere en kwam dan ook terecht 1-0 voor. Een fout achterin betekende de 1-1, waarna er wederom een speler met een blessure uitviel en er niet meer gewisseld kon worden. Tegen 10 man kon VVGZ nog de 1-2 maken, maar dit overwegend jonge team van ASWH 2 verdient een groot compliment.

ASWH 1 liet zich verrassen in Papendrecht, al nam men de beker niet al te serieus gezien het feit dat er slechts 13 spelers mee waren en iedereen met kleine pijntjes werd gespaard. Desondanks moet je daar gewoon winnen, want Papendrecht was niet best.

PAPENDRECHT COUNTERT ASWH UIT DE BEKER

Vanmiddag mocht ASWH onder herfstachtige omstandigheden aantreden in de districtsbeker. Zoals bekend wist ASWH deze trofee vorig seizoen te winnen, maar na het bezoek aan Papendrecht is het bekeravontuur dit seizoen reeds afgelopen. De zondagamateurs, vorig seizoen nog getraind door Bill Tukker, wisten namelijk maximaal te profiteren van de vele mogelijkheden en kansen die ASWH na rust niet kon benutten.

Trainer Bill Tukker moest wederom een aanzienlijk aantal spelers missen. In vergelijking met de overwinning in Delft vorige week ontbraken Derk Schut en Boudy Hoogendoorn in de beginformatie. Wel was Johan Sturrus weer terug na zijn schorsing. Hij nam zijn vertrouwde positie als linksback in, zodat Danny Versluis naar het centrum en Roël Gorré naar de rechterflank konden doorschuiven. Arjan Human was nu de man die naast Stefan van Dam voorin begon, wat inhield dat Danny Slingerland na zijn uitstekende optreden van een week eerder opnieuw een basisplaats had. Op de bank zaten bij aanvang van de wedstrijd slechts Rory van der Weijden en de voor deze gelegenheid weer in keeperstenue gehulde Willem-Jan Barendregt.

ASWH leek al vroeg in de wedstrijd de score te openen, maar deze treffer werd toch wel om enigszins onduidelijke redenen afgekeurd. Zoals het feit dat er in deze wedstrijd gewerkt werd met clubgrensrechters toch al niet altijd tot een even objectieve waarneming leek te leiden. Papendrecht kreeg in de openingsfase ook wat kansen en raakte na een corner zelfs de paal naast Joan van Belzen. Zonder sterk te spelen was ASWH toch wel sterker dan de gastheren. Arjan Human had kunnen scoren toen hij een voorzet van Danny Versluis goed controleerde, maar zijn poging ging voorlangs. In een niet al te boeiende eerste helft was het lange tijd de beste kans voor ASWH, tot de slotfase. Toen brak Ferry van Lare door de defensie heen, maar schuin voor goalie Rudolf Peute schoot hij over. In blessuretijd was er nog een ziedend schot van Arjan Human, dat naast getikt werd. ASWH stond in die fase met 1-0 achter, want na een scherpe counter dook Giovanni Ada ineens vrij voor Joan op. Hij wipte de bal over de keeper heen en bracht Papendrecht op voorsprong.

In de tweede helft ontstond er een vrij eenzijdig beeld. Papendrecht koesterde de voorsprong en deed er alles aan om ASWH van scoren te houden. Rory van der Weijden was na rust in de ploeg gekomen voor Jerry de Jong. Tussen het verdedigen door gokte Papendrecht op de counter. Het leverde via Jeffrey Beek zelfs de eerste noemenswaardige doelpoging van de tweede helft op, maar verder was het ASWH dat de klok sloeg. Het zat echter niet mee. De ploeg zocht de verdiende gelijkmaker, maar te vaak vielen de ballen net niet goed of wist de thuisploeg middels een verdedigende actie schade te voorkomen. Rory van der Weijden was enkele malen koppend gevaarlijk, de weer constant inschuivende Nixon Dias zag een schot eindigen op de vuisten van de keeper en Danny Slingerland gleed helaas onder een mooie voorzet van Arjan Human door. Diezelfde Arjan had eerder na een knappe actie op de achterlijn Rory een goede kans geboden, maar diens poging werd van de lijn gehaald, waarna Stefan van Dam net verkeerd uitkwam om in te tikken.

Kort nadat een vrije trap van Danny Versluis over de goal werd getikt, counterde Papendrecht zich naar de winst. Een snelle uitval stelde Kenneth Klaverweide in staat om met een schuiver Joan van Belzen te passeren en de voorsprong te verdubbelen. Met nog minder dan tien minuten op de klok leek het voor ASWH onmogelijk om dit nog om te buigen. Toch viel de 2-1 nog en doordat dit vrij snel na de 2-0 gebeurde, was er toch nog een kansje. Arjan Human kreeg de bal in het strafschopgebied en schoot schuin voor de goal goed binnen. In de slotfase bleven de echte kansen op 2-2 helaas uit, zodat ASWH het bekeravontuur al snel beëindigd zag. Er had meer ingezeten tegen deze ploeg, maar de kansen werden niet benut. Gevolg is dat ASWH zich volledig kan richten op de competitie, waarin volgende week Excelsior Maassluis wacht.

Papendrecht – ASWH 2-1 (1-0)
40. 1-0 Giovanni Ada 82. 2-0 Kenneth Klaverweide 84. 2-1 Arjan Human
Scheidsrechter: Toorenaar

Papendrecht: Rudolf Peute; Damien Vereecken, Danny van Valen, John den Dunnen, Bas Verhoeven; Guy Duijm (68. Samir Acharrat), Maarten van Gastelen (14. Kevin van Valen), Giovanni Klaverweide (73. Kersis Simon); Kenneth Klaverweide, Giovanni Ada en Jeffrey Beek

ASWH: Joan van Belzen; Roël Gorré, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Jerry de Jong (46. Rory van der Weijden); Arjan Human en Stefan van Dam
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:34:30 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42869148
quote:
Barendrecht 1 heeft zaterdag eenvoudig de volgende ronde van het bekertoernooi bereikt. Derdeklasser Koudekerk werd met 2-5 geklopt. Bob Vermunt (foto) scoorde tweemaal, de andere goals waren van Laurens Visser, Ramon Barendregt en John de Ronde. Opmerkelijk: één van de invallers in de tweede helft was elftalleider en BVV-coryfee Frans Brienen.
In de volgende ronde speelt Barendrecht thuis tegen het tweede elftal van Quick Boys.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:50:52 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43013418
's Gravendeel - Barendrecht 0-4
Eindelijk eens een aardige wedstrijd, met vrij dominant voetbal van begin tot eind. Okay, vooral in de eerste helft leidde dat tot weinig kansen, maar er werd vrij redelijk gevoetbald, stijgende lijn zit er echt in. Deltasport,. Scheveninge, Voorschoten en 's Gravenzande hebben punten verloren. Barendrecht, Spijkenisse en 's Gravenzande nu samen aan kop met 18 uit 8.
pi_43015271
Rijnvogels-Spijkenisse 1-4
Kan voorlopig nog niet op: periodekampioen.
Ik was bij Simonshaven-Zinkwegse Boys 0-0 west 2, klasse 4D (droefenisvoetbal)
pi_43016250
Wie scoorden er voor Barendrecht en hoe deden mijn vrienden het BVO?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:51:01 #237
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43016288
3x Barendregt (waarvan één penalty) en 1x Tabbers.
Wally weer op de bank, Lodder en Veeke speelden sterk .
pi_43016467
Okee. Arme Wally, Jack komt en weer is ie wissel.

Ramon Barendregt lekker bezig, maar dat is dan ook gewoon een hoofdklassewaardige spits natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:28:02 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_43023876
VVGZ - NIVO Sparta 2-2

Mooie uitslag in een uitwedsrijd tegen één van de kampioenskandidaten.

We doen gewoon mee met de besten van de afdeling

pi_43023898
Seolto wint met 2-0, en blijft nog steeds in het spoor van koploper VVC'68!

Edit: Oeps, ik zie net dat het 3-1 geworden is Het 2e heeft 2-0 gewonnen, en daarmee overigens de koppositie overgenomen. Zij moesten tegen Good Luck, dat bovenaan stond. De vorige nummer 2, Unitas'30, verloor de derby van Internos met 3-4.

[ Bericht 53% gewijzigd door Zjakkie op 29-10-2006 11:46:45 ]
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:29:42 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_43023921
Tegen wie Zjakkie ?

zondag 29 oktober 2006 @ 00:30:45 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43023949
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee. Arme Wally, Jack komt en weer is ie wissel.

Ramon Barendregt lekker bezig, maar dat is dan ook gewoon een hoofdklassewaardige spits natuurlijk.
Hij viel zelfs niet in. Trainer wil niet met Barendregt en Wally tegelijk spelen, omdat ze vrij gelijke spelers zijn. Dus Vermunt (meer een targetman zeg maar) speelt er dan doorgaans met een van die twee, waar Barendregt nu dus de voorkeur krijgt. Vermuntt speelde in de tweede helft trouwens wat meer achter de spitsen, waarna Akkermans (die niet echt een lekkere wedstrijd speelde) samen met Barendregt de spits invulde.

Heb er iig weer veel vertrouwen in na vandaag .
pi_43023963
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie Zjakkie ?

JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:36:04 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_43024090
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.
Ik zei al eerder tegen je dat het allemaal oude tegenstanders zijn. JPS is een leuke club trouwens een beetje studenten vereniging.

zondag 29 oktober 2006 @ 00:44:30 #245
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_43024310
HBC Zat 1 wint derby tegen RCH

* Bjoro stond zowaar in de basis (blessures, vakanties etc.), maar werd na 25 minuten "geslachtofferd".
We kwamen nl. na 20 min. met 10 man te spelen (verdediger kreeg zijn 2e gele kaart)
en toen wilde de trainer een extra controlerende speler op het middenveld en dus moest een aanvanllend ingestelde middenvelder (cést moi) het strijdperk verlaten....en bedankt.
Met 10 man werd het overigens wel 3-1 (0-0 bij de rust)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 00:48:02 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_43024382
Tong is terug en het topic loopt weer

pi_43025407
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Tong is terug en het topic loopt weer

Het is gewoon een week later...

GPC Vlissingen - Kapelle 3-1

Tweede geworden in de periode, periode gewonnen door waarschijnlijke kampioen Arnemuiden dus nacompetitie nu al zo goed als zeker...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43025573
Precies, doordeweeks valt hier nou eenmaal weinig te posten .

Morgen OJC - EVV, de nummers 3 en 2 tegen elkaar .
pi_43031055
EVV was ik vorig seizoen niet zo van onder de indruk. Dat zou moeten kunnen voor OJC, lijkt me dan.

En tong, toch zonde. Bij VVGZ had NIVO best kunnen winnen denk ik, zo goed zijn die niet. Wel een leuke competitie zo, 1C, met een stuk of zes, zeven ploegen die kampioen kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_43040737
Geldrop/AEK - SV Meerssen 4-0
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')