Dat was het vooral, dat laatste. Tukker was bang dat zijn spelers zich daar toch door zouden laten intimideren. Teams als Haaglandia enzo, dat is ook niet eenvoudig. Aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen dat die jongens van Papendrecht, met toch ook de nodige Dordtenaren, daar nou zo'n probleem mee gehad zouden hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ze in B zaten, we hebben een aantal jaren terug nog tegen ze gespeeld in A. Kloteploeg vond ik het altijd...
En die hardheid, tja, fysiek valt het volgens mij wel mee hoor. Verbaal daarentegen is een ander verhaal!
Hoorde wel dat het afgelast was daar, maar nog niet waarom. Trieste zaak.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tragisch bij Deltasport trouwens, de verzorger voor de match overleden.
Leuke competitie jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Spijkenisse doet het goed in 1B, ook wel gekscherend de hoofdklasse D genaamd.
Erg spannend daar met een ploeg of vijf kort bij elkaar bovenin.
Dat zou te hoog zijn na twee jaartjes eerste klasse. Daar is de club niet aan toe. 300 Ijsselmeervogelsupporters kunnen we niet kwijt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef Zjakkie het volgende:
Netjes tong! Dat wordt hoofdklasse volgend jaar!
Theo is een held speelt op z'n 36ste nog steeds. Scoorde vandaag niet. Maar het mooie is dat we amper betalen en Patrick Peelen hier gewoon voor nop speelt. En een schitterend doelpunt maakte. We zijn er echt beter op geworden vergeleken met vorig jaar. Roberto Verhagen speelt nu hier. Dat is echt een genot om te zien. Vandaag weer een doelpunt vanaf 30 meter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:31 schreef HPayne het volgende:
Mooi van Nivo! Spelen Theo van Geffen en Patrick Peelen er nog?? Vorig jaar gezien tegen Nunspeet, konden we kampioen worden, maar toen won Nivo die wedstrijd, weg onze ongeslagen status en voortijdige kampioenschap.
Mooi doelsaldo ook trouwens!!
Bijna voor nop. Echt het is niet te vergelijken met andere clubs.quote:
Ik dacht dat die nog bij Lienden speelde.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
Vanaf volgende week speelt de ex-FV Den Bosch-speler Henk Damen, jawel de volkszanger, voor NIVO-Sparta. Zijn club DESO uit Oss uit de competitie genomen wegens mollestatie van een scheidsrechter.
En Richard, Xander en Wally?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Leuke competitie ja.
Barendrecht - Rijnvogels 3-0
Oke, het was weer niet briljant, maar de stijgende lijn was in ieder geval goed te zien. Vrdedigend stond het aardig en ook aanvallend wat leuke combinaties gezien. Vooral Akkermans was sterk. Vond hem vorig jaar al ontzettend onderschat, gelukkig is vd Berg dat met me eens en heeft hij nu een basisplaats. Franken ook weer terug van een blessure, viel in. Wat slordigheidjes, maar toch absoluut iemand die de lijnen uitzet en rust brengt, onmisbaar straks.
Die zat te jubelen naast me op de tribune omdat op een gegeven moment met 0-3 voorstonden mede dankzij 2 treffers van het broertje van LadyFCDBquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Hoe hebben de mannen van Yeahinho het vandaag gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |