abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:41:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585557
Hier weer verder.

Hier kun je alles kwijt over je favoriete amateurclub. Extra leuk is het als je zelf in het eerste speelt, zoals Bjoro.
Dus wedstrijdverslagen, incidenten, standen, nieuwtjes etc. Alles is welkom. Voor posts over je eigen presteren in het 8ste van Abacawalde is er een ander topic.

Mijn club is NIVO-Sparta.

[ Bericht 62% gewijzigd door tong80 op 15-11-2006 19:58:59 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43585650
Ben er om een uur of twee. Moeten de boksbeugels mee?
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:44:11 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585672
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Beschouw het volgende:
Ben er om een uur of twee. Moeten de boksbeugels mee?
Nee Dick houdt de boel wel in de gaten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43585822
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee Dick houdt de boel wel in de gaten.

Blauwe jas, zwart blauw horizontaal gestreepte trui, snor. Dat zal hem zijn. Tot zaterdag.
pi_43585931
Je weet nu al welke trui je zaterdag aandoet Beschouw?

mooie tvp al zeg ik het zelf .
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:51:13 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_43585948
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Blauwe jas, zwart blauw horizontaal gestreepte trui, snor. Dat zal hem zijn. Tot zaterdag.
Hier een blauw soort regenjack met capouchone, dikke kop, bakkebaarden en een bril.

pi_43586059
Oja, maak nou eens een fatsoenlijke OP tong .

Zet er op z'n minst effe een regeltje in wat hier de bedoeling is ofzo.
Scheelt wellicht weer wat van die noobs die hier de uitslagen van hun eigen team komen roepen...

Jij kunt dit topic inmiddels dromen, maar veel Fokkers zien het voor het eerst.
pi_43586100
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hier een blauw soort regenjack met capouchone, dikke kop, bakkebaarden en een bril.

Wie is die adonis in je Fotoboek dan?!
  Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:55:30 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_43586112
Je hebt gelijk Yeahinho. Maar dan moet je wel die kwaadkijksmilie weghalen.

Trouwste user 2022 woensdag 15 november 2006 @ 19:59:59 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_43586302
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wie is die adonis in je Fotoboek dan?!
Een nog jonge Tong

pi_43601096
Hey tong is best lachen dit heb gisteren alles rustig op mijn gemak zitten lezen, vanavond gaan we met de jongens weer trainen en de boel op scherp zetten voor zaterdag ik hoor in de wandelgangen dat er erg veel publiek zal komen nu maar hopen dat we een beetje goede weersomstandigheden hebben...voorspelling 3-1 met goals van boerke, otreboR en theobeto natuurlijk...laterrrr
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_43618327
Beschouw, kan je niet beter een olifantenslurf voorbinden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43622738
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je weet nu al welke trui je zaterdag aandoet Beschouw?

mooie tvp al zeg ik het zelf .
Ik heb maar 1 trui
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, kan je niet beter een olifantenslurf voorbinden?
Dan heb ik er 2
pi_43641578
Het wordt een aangenaam voetbalweertje in ieder geval. Wel bijzonder, Beschouw gaat één van de weinige mensen op FOK! worden die tong80 live heeft gezien!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:07:01 #15
11721 scheur
maar toch.....................
pi_43644581
Tong is nog steeds een geweldige adonis.
pi_43645269
Het zijn er inderdaad niet veel, Beschouw boft maar .
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 november 2006 @ 22:34:34 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_43645419
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef scheur het volgende:
Tong is nog steeds een geweldige adonis.

Tot morgen Scheur.

Trouwste user 2022 zaterdag 18 november 2006 @ 01:32:34 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_43647778
Derby in Bommelerwaard (16-11-2006)

Hij is nu captain van Nivo Sparta. Maar Bjørn Jongste droeg ook het shirt van Roda Boys/Bommelerwaard. En juist die twee treffen elkaar komende zaterdag. Er staat zoveel meer op het spel dan de koppositie in de eerste klasse. Het gaat om de hegemo­nie van de Bommelerwaard. De winnaar van Nivo Sparta - Roda Boys/Bommelerwaard zaterdag mag zich in elk geval tot eind april 2007 de beste van de regio noemen. Het lijkt wel of de competitieleider het erom heeft gedaan. Op de allerlaatste competitiedag is de return. Als de situatie aan kop dan nog zo is als vandaag, dan wordt in Aalst beslist wie volgend seizoen hoofdklasser is.
Maar dat is nog ver weg. Nivo Sparta-aanvoerder Bjørn Jong­ste wil het daar absoluut niet over hebben. Aan de ene kant begrijpt hij de sentimenten wel die tussen beide clubs leven. Voor Aalstenaren zijn de ’patse­rige’ Bommelaars te stads. Roda Boys is qua voetbalcul­tuur altijd veel verder geweest dan Nivo Sparta. Toen Nivo Sparta nog derdeklasser was, speelde Roda Boys al op het hoogste amateurniveau. Maar sinds ook in Zaltbommel het roer om is, meldt de club van voorzitter Peter Remie zich nadrukkelijk in de subtop.

Jongste kijkt met plezier terug naar zijn jaar bij Roda Boys, drie seizoenen geleden. „Alles leeft daar voor de club. De sup­porters zingen en schelden, als het maar in het belang van Ro­da Boys is.” Jongste werd naar Aalst ge­haald vanwege zijn kracht en loopvermogen. „Met Jorko de Kok en Arjen Dekkers vormde ik toen het aanvallende deel. Dekkers was fantastisch, dood­zonde dat hij niet meer mag voetballen.” De prestaties van Jongste in de eerste klasse vielen destijds on­der meer op bij Schijndel. En als die club met de beurs gaat rammelen, is een speler ver­kocht. Dat gold ook voor Jongste.

Zijn verblijf bij Schijndel bleef echter beperkt tot één sei­zoen. „Een keurige club, op alle gebied. Ik speelde helaas niet al te veel. Ik had Raymond Bee­rens (ex-PSV en FC Groningen) voor mij. Dat werd een lastig verhaal.”
Kleine Zoë
Toen de ambities bij Nivo Sparta vorm kregen, was de keuze voor een terugkeer snel gemaakt. „De kleine Zoë was net geboren en bovendien werd de afstand mij wat te veel.” Met Nivo Sparta, dat inmiddels Bert Ruijsch als trainer had binnen­gehaald, werd meteen het kam­pioenschap in de tweede klasse gevierd. Inmiddels is er een team met een volwaardige eer­steklassestatus opgebouwd.

„Het is wel een verschil. Ik heb nog de periode meegemaakt dat Nivo Sparta de derby’s te­gen Zuilichem en Kerkwijk speelde. Nu spelen wij zaterdag tegen Roda Boys, om de koppo­sitie in de eerste klasse. Het is niet uitgesloten dat wij de stap naar de hoofdklasse maken. Dat zou natuurlijk een lastig verhaal worden, maar voor de­ze groep is het geweldig om een keer mee te maken.” Zaterdag om 14.30 uur in eigen huis dus tegen Roda Boys, dat naar verluidt een fanatieke aan­hang van drie- tot vierhonderd supporters meeneemt. „Maar onze supporters zullen voor honderd procent achter Nivo Sparta staan. Ik heb begrepen dat er zelfs spandoekacties op­gestart zijn.”

Trouwste user 2022 zaterdag 18 november 2006 @ 16:58:29 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_43659898
NIVO-Sparta - Roda Boys 1-1.

Zo'n 800 toeschouwers zagen een slechte wedstrijd met een zeer matig NIVO en een iets minder slecht Roda Boys.

Roda Boys kwam in de tweede helft op een terechte 0-1 voorsprong, het had op dat moment ook een groter verschil kunnen zijn.

Maar NIVO maakte 5 minuten voor tijd uit het niets de 1-1. Roda Boys gefrustreerd door het op een Duitse manier behaald punt door NIVO.

Snel vergeten deze wedstrijd.

En beschouw was aangenaam gezelschap.

pi_43661868
Hoe was de meet?! Vertel!
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:03:33 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43661920
BVV Barendrecht - LYRA 2-0

In de eerste helft was het bij vlagen echt briljant, vooral van Giovanni Franken . Die scoorde ook met een mooie krul vrije trap de 1-0. Tweede helft begon matig, maar na de 2-0 van mijn persoonlijke favoriet Akkermans (op heel mooi aangeven van Franken wederom) liep het weer leuk. Verdiende overwinning.

Spijkenisse verloor, dus Barendrecht nu 1 punt achter Scheveningen. Komende wedstrijd is 2 december, thuis tegen, jawel, Scheveningen .Uit wonnen we met 0-1, maar Scheveningen doet het leuk de laatste tijd. Ook DeltaSport verloor weer. Met het oog op de rest van het programma (4 van de mede'favorieten' thuis en enkel DeltaSport uit) én het goede spel dat er bij vlagen was, heb ik er weer veel vertrouwen in .

Wally viel in de rust in voor Barendregt, die licht geblesseerd was. Speelde verder geen bijzondere wedstrijd.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 november 2006 @ 18:18:09 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_43662360
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe was de meet?! Vertel!
Lekker ouwehoeren tijdens een klote wedstrijd. Hij moest nog iemand meeten dus dat hadden we verdeeld over de speelhelften. Hij keek wel op van het aantal toeschouwers, dat kende ie helemaal niet in Spijkenisse. Het drinken liet ie aan mij over omdat ie nog moest rijden.

zaterdag 18 november 2006 @ 18:52:50 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43663293
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:18 schreef tong80 het volgende:

. Het drinken liet ie aan mij over omdat ie nog moest rijden.

Wat een mietje zeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43663322
Welke helft was Beschouw aan de beurt? Ben benieuwd hoe ie het zelf vond.

800 toeschouwers valt toch nog wel mee trouwens? Ik dacht dat zaterdagvoetbal in de Randstad wel meer gewend was. Zelfs hier hebben we regelmatig meer bezoekers (de topwedstrijden dan).
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 november 2006 @ 18:59:17 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_43663471
Dacht ook dat een club als Spijkenisse meer toeschouwers zou trekken.

Trouwens ik zei 800.Kunnen er ook 1000 zijn geweest hoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')