Hij viel zelfs niet in. Trainer wil niet met Barendregt en Wally tegelijk spelen, omdat ze vrij gelijke spelers zijn. Dus Vermunt (meer een targetman zeg maar) speelt er dan doorgaans met een van die twee, waar Barendregt nu dus de voorkeur krijgt. Vermuntt speelde in de tweede helft trouwens wat meer achter de spitsen, waarna Akkermans (die niet echt een lekkere wedstrijd speelde) samen met Barendregt de spits invulde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Okee. Arme Wally, Jack komt en weer is ie wissel.
Ramon Barendregt lekker bezig, maar dat is dan ook gewoon een hoofdklassewaardige spits natuurlijk.
JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.quote:
Ik zei al eerder tegen je dat het allemaal oude tegenstanders zijn. JPS is een leuke club trouwens een beetje studenten vereniging.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
JPS uit Tilburg, uit. Vorig jaar was JPS nog een gevaarlijke topper in deze klasse, nu bezetten ze de middenmoot.
Het is gewoon een week later...quote:
wat de kenner zegtquote:
Dat zal niet, maar het verbaast me wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vond EVV wel wat tegenvallen MM, maar ze zullen heus niet voor niets bovenin staan...
Cees Lok heb ik gelezenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
IJsselmeervogels zoekt een trainer.
Het was toch echt Schelluinen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef tong80 het volgende:
NIVO-Sparta - Nieuw Lekkerland 4-2
Dan is Baronie toch goed bezig de laatste tijd, ze begonnen heel zwak aan de competitie (als ik het goed gevolgd heb)quote:Op zondag 5 november 2006 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Geldrop/AEK - Baronie 0-2
Met de rust had het eigenlijk al 0-5 moeten zijn. Gelukkig is dat niet gebeurd
Volgens mij begonnen ze inderdaad niet goed aan de competitie. Maar wat ik vandaag van hun gezien heb, is het een elftal met redelijk veel kwaliteiten. Ze kunnen dus best in de top van het klassement gaan eindigen als ze zo door blijven spelen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dan is Baronie toch goed bezig de laatste tijd, ze begonnen heel zwak aan de competitie (als ik het goed gevolgd heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |