Tja, wat belet je hier aan gehoor te geven:quote:Op maandag 4 september 2006 15:42 schreef hayder het volgende:
Gelukkig toch wel een topic..maar niet zo bijzoder als de vorige jaren
Dus kom op hayder! Schrijf, post foto's, geef een voorbeschouwing, wat dan ook!quote:Er waren grote plannen voor dit topic.... Helaas is het door omstandigheden lastiger te realiseren, maar de overgebleven liefhebbers van C..... Kom op, maak er nog wat van!
Lijkt mij niet. Ook de terreinknecht kan met zulke spelers kampioen worden.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Alleen de trainer zou wel eens een probleem kunnen zijn toch?
DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt niet echt een favoriete ploeg waar je elke week gaat kijken Georg?
Okee. Logisch dan dat je naar Genemuiden gaat!quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:51 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
DOS is mijn favoriete ploeg, zie praktisch alle thuiswedstrijden en soms uitwedstrijden. Go Ahead kampen daar ga ik alleen bij thuiswedstrijden wel eens naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |