Precies daarom is het zo mooi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:41 schreef HPayne het volgende:
Erg Netjes van Nivo!! Vorig jaar streden ze nog tegen degradatie in de 1e klasse D
Volgens teletekst heeft OJC met 2-5 verlorenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Toevallig ergens gehoord, OJC - Una is geworden BOS?
Ik blijf het leuk vinden te lezen over oude tegenstanders van mequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto speelt 2-2 tegen het altijd lastige DVO'60. De koploper verliest, dus we lopen toch een puntje in!
Dat is mooi. Dan zal ik wekelijks de uitslagen blijven postenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden te lezen over oude tegenstanders van me
Nou, VVSB snapt zelf ook nog niet helemaal hoe het kan! Echt veel hebben ze niet gehaald volgens mij (op onze linksback en spits na dan...) en het is feitelijk ook niet meer dan een redelijk elftal met een goed collectief, een beetje net als ons eigenlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
ADO '20 gaat inderdaad goed Sersjee!!! Net als VVSB, dat vind ik wel verrassend. Hebben die zoveel gehaald??
Waren ze anders in A ingedeeld. ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar die hebben al wel wat puntjes verspeeld. Al komen ze denk ik nog wel bovendrijven straks.
Trouwens wel leuk: Papendrecht durfde vorig jaar niet in A te gaan spelen, gezien de hardheid van de teams daar.
Ja, wel wat verder reizen natuurlijk, maar gemoedelijkheid weegt wat zwaarder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ze hadden de keuze tussen A en B en hebben B aangevraagd. Toch wat gemoedelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |