SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer dus!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef Zwaffel het volgende:
wanneer komt het weer om 16:00?
Hopelijk niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef Zwaffel het volgende:
wanneer komt het weer om 16:00?
Julie?????quote:
Ja sowwy, geen zin om te edittenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Julie?????Waar heb jij die gezien? Die is toch al zo'n tien jaar uit de serie?
Jen vind ik ook vreselijk, vooral door dat langwerpige paardenhoofd en die vragende wenkbrauwen (zelfs die zijn ovaal)
Oh, wacht je bedoelt JuliaHad ik echt even niet door.
Dat had ze zich van te voren natuurlijk ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef maril het volgende:
Wat Carly en lily van plan is ken ik niet zeggen dat zou een spoiler zijn, maar gister probeerde lily Julia om te kopen dat liep dus niet goed af, en brengt haar alleen dichter naar Holden.
T was een dom idee dat van Carly afkwam , de dames zijn wanhopig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat had ze zich van te voren natuurlijk ook wel kunnen bedenken.![]()
Nou ik denk dat Paul binnenkort wel 1 en 1 bij elkaar gaat optellen nu Emily al heeft laten vallen dat Barbar thee voor haar maakte etc..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Aventura het volgende:
Hopelijk komt er snel een doorbraak in het BarBAr-Emilyverhaal.
Kun je het niet in een spoilertag zetten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef maril het volgende:
Wat Carly en lily van plan is ken ik niet zeggen dat zou een spoiler zijn, maar gister probeerde lily Julia om te kopen dat liep dus niet goed af, en brengt haar alleen dichter naar Holden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Kun je het niet in een spoilertag zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef maril het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een beetje met een half oog en oor gekeken, maar wat ik er van begreep kreeg hij weer waanideeen. Werd hij weer half gek zeg maar, zoals eerst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jawel, en ik denk ook dat het zo zit, maar waarom dan niet gelijk tegen Rosanna zeggen dat je de auto niet wil en kan aannemen omdat het gewoon niet goed voelt en omdat je nog boos bent?
Waarom de auto wel aannemen, zeggen dat je hem prachtig en stoer vind en hem vervolgens met een duivelse blik in je ogen het ravijn in duwen?![]()
Dat is wat ik niet helemaal snap nog.. Had het in ieder geval niet verwacht..
Hij werd boos op Rosanna omdat Rosanna wel meelevend deed over Emily, terwijl ze bij hem konstant hysterisch en beschuldigend reageerde, tenminsten daar viel ik zelf een beetje over (ondanks dat ik weet hoe het echt zit) en nu slijmt ze met auto,s ect ect om het goed te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik heb een beetje met een half oog en oor gekeken, maar wat ik er van begreep kreeg hij weer waanideeen. Werd hij weer half gek zeg maar, zoals eerst.
Dat 'she didn't do it to Rosanna, she did it to me' slaat natuurlijk niet op Rosanna, maar op Emily. Dan zou Will dus denken dat de acties van Emily tegen hem zijn gericht. Maar waarom hij dan boos wordt op Rosanna, dat snap ik dan ook weer niet nee.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef maril het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het nog voordat die aflevering komt?
Die mag ik niet missen!
Deze week al heb ik gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat die aflevering komt?
Die mag ik niet missen!
T gaat vandaaag gebeuren, dus video aanzetten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hopelijk niet vandaag, want dan kan ik het niet zien.
Serieus? Ben pas om 19.00 uur klaar met werken en mijn man om half 6......quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef maril het volgende:
[..]
T gaat vandaaag gebeuren, dus video aanzetten.![]()
Zuurquote:
Tof! Alvast veel plezier met het doorspoelen van >45 minuten belspelsloeriesquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef Aventura het volgende:
Maar ik kan het morgenochtend nog opnemen bedenk ik me
Koop dan gelijk een harddiskrecorder!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof! Alvast veel plezier met het doorspoelen van >45 minuten belspelsloeries.
Zodra ik een baan vind, ga ik een video kopen.
Hij was met Alli aan het babbelen enzo en ineens werd 'ie wat dizzy en greep 'ie naar z'n hoofd en toen stortte 'ie neerquote:
Oeh, wat toevalligquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
En alle artsen zijn op vakantie en nou is heeeel toevallig Ben aanwezig in het ziekenhuis...
Ja nouja, degene die iets met grijze cellen doen tenminste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh, wat toevalligalle dokters?
Ik keeek naar sporza ronde v spanje, wat leuk is is dat Zabel heeft gewonnen, alleen ging het dus ten kostte van, compleet vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef MiLalaa het volgende:
Ik ook vergeten![]()
17.00 vind ik bij nader inzien toch niet zo'n heel handige tijd. Hoewel nog steeds beter dan eerder op de dag. Morgen nieuwe poging
Ze gingen bij elkaar uithuilen en dat eindigde in seks..niets verrassends dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef maril het volgende:
Ben vergeten te kijkenhoe was het met Holden en Julia?
![]()
ikookikookikookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef Angelic_Rose het volgende:
En ik moest weer zo lachen om Henry, ik vind hem zo leuk..![]()
Dat zou met Henry en Katie ook eens moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef flubub het volgende:
[..]
Ze gingen bij elkaar uithuilen en dat eindigde in seks..niets verrassends dus
iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Ticootje het volgende:
ik begin het verhaal van emily, paul en barbar wat saai worden.
ik wil een henryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:37 schreef Michellee het volgende:
Henry is best lief..
casey dan die is opeens ook ouder en leukerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:21 schreef Foeske het volgende:
Ben nu de herhaling aan het kijken, maar wtf happened to Luke? Die is ook weer ineens 5 jaar ouder of wat? In ieder geval wel een betere acteur denk ik, maar ja, dat was ook niet zo moeilijk...
Het is niet echt prettig nee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef Smittend het volgende:
Die nieuwe tijd is K*T !!![]()
Wij eten altijd rond 17:30 dus dan kan ik niet rustig gaan ATWT kijken.
( Ik moet namelijk zelf koken)
En na 18:00 pas beginnen aan het eten (koken) is een beetje te laat voor de kinderen.
Dus het is gewoon een K*T tijd !![]()
That's a understatement !quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:17 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het is niet echt prettig nee.
Ik vond oude Casey juist erg schattig, al was ie wel wat weinig in beeld. Die zien we dus nooit meer terug.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
casey dan die is opeens ook ouder en leuker
zag je dat niet aankomen dan dat chris zou weggaan? dat doet ie namelijk elke keer als het tegenzitquote:Op zondag 3 september 2006 19:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die nieuwe Casey erg slecht vind acteren..
En dat Chris opeens weg is vond ik ook nogal vreemd, echt van het 1 op het andere moment..
Maar goed, hij had zijn charme een tijd geleden al verloren..![]()
Luke was ook ineens wat cm gegroeid.....terwijl toen verteld werd dat Holden en Lily uit elkaar gingen, hij nog klein was...quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
casey dan die is opeens ook ouder en leuker
Yepquote:Op maandag 4 september 2006 17:57 schreef Ticootje het volgende:
erg slecht... zag ik nou goed dat dusty lucy ten huwelijk gaat vragen?
Precies, weer naar een ander kinderziekenhuisquote:Op maandag 4 september 2006 15:58 schreef Dibbl het volgende:
[..]
zag je dat niet aankomen dan dat chris zou weggaan? dat doet ie namelijk elke keer als het tegenzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 18:46 schreef Marvellous het volgende:
Chris is niet de enige die vertrekt...
Kijk eens hoe erg ik dat NIET vind..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er, want ik kan het nu niet afzien, moet zo naar de kapperquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:22 schreef Koningin het volgende:
Vond gister het einde wel spannend...
Volgens mij 2 digen Lily die te horen krijgt van LUke dat holden en julia met elkaar hebben gezoendquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gebeurde er, want ik kan het nu niet afzien, moet zo naar de kapper.
Emma is een paar dagen naar Iva en dus zijn Julia en Holden en JJ alleen thuis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat gebeurde er, want ik kan het nu niet afzien, moet zo naar de kapper.
Ooh la la! Thnxquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Emma is een paar dagen naar Iva en dus zijn Julia en Holden en JJ alleen thuis.
Toen heeft Julia op erg lullige wijze JJ kunnen droppen bij Jack, waar Carly niet op zat te wachten toen ze in haar sexy shirtje de deur voor Jack open deed.
Nu zijn Julia en Holden alleen..........
En Luke is bij Aaron in het ziekenhuis, wat niet mag, want hij spijbelt. Lily vraagt wat aan de hand is en na lang zeuren zegt ie dat ie Holden met Julia heeft zien kussen....
Sloeriequote:Op woensdag 6 september 2006 14:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh men! Die Julia!
Eerst mag Jack die J.J niet zien want blabla, en nu ze opeens de kans krijgt om flink genomen te worden door Holden stuurt ze dat kind gewoon met hem mee..
Hoe bedoel je, in je eigen belang.. Snol..
Als ik Carly was had ik allang mijn koffers gepakt, wat een kneus die Jack!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Omdat het voor hem zijn vader is..![]()
Jack zegt toch ook altijd 'he is my son Carly!'...![]()
Ik ben het weer eens met je eens DEquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens met je eens DE.
Nu al?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef Moja het volgende:
Zelfs ik begin Julia nu toch wel een bitch te vinden.
Nou inderdaadquote:
Jennifer is van Darrylquote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het kan ook aan mij liggen hoor, dat ik het verkeerd gehoord heb, maar ik durf echt te zweren dat Barbar tegen Will zei: 'you're the only child your father (Hal) and I have together'...
Ehh en Jennifer dan?....![]()
yepz volgens mij welquote:Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef Torio het volgende:
ja ik hoorde ook dat jennifer tegen will zei dat hij de enige zoon is van haar en hal. maar weet jennifer dat hal munson niet haar biologische vader is?
Nee zegt dat !! en dan die bitch Julia..die kan ik wel wat aan doen..wat een slet is dat toch.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Holden helemaal niet meer sympatiek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back in business.
Vrouwenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nee zegt dat !! en dan die bitch Julia..die kan ik wel wat aan doen..wat een slet is dat toch.
En Jack en Holden die er met open ogen in trappen![]()
Hoezo dat?quote:
Joh!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef kv26 het volgende:
Hal is niet Jennifers biologische vader. Dat is Darryl Crawford.
Nou, Lily is ook een beetje een mus.....quote:Op woensdag 6 september 2006 22:26 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Holden echt een sukkel geworden! Zo zielig voor Lily!
quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Koningin op 07-09-2006 11:56:55 ]
Ik kijk het al vanaf dat het op Sky werd uitgezonden...zal zo'n 17/18 jaar geleden zijn nuquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Joh!Nou dat is echt compleet nieuw voor mij..
Ik kijk toch al zeker 4/5 jaar ATWT maar dit heb ik nooit voorbij zien komen..![]()
Ach, weer wat geleerd..![]()
Zal ik de tags voor je weghalen dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:14 schreef lookinforyou het volgende:
Waarom hier dan die spoilers plaatsen, zit ik niet op te wachten.
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:57 schreef Koningin het volgende:
Heb het veranderd, had niet gelijk in de gaten dat er zoveel spoilers in zaten.
hier vliegen woorden als HOER SLET GREPPELDEL regelmatig richting de tv als julia weer eens met dr tieten doet schudden om holden of jack dr nest in te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ik heb het gisteren en vanmorgen gemist... Hoe reageerde Lily toen ze die twee zag?
Ik kan die Julia niet uitstaan, zeg!Ik krijg echt van die schreeuw neigingen tegen de tv
![]()
boos op julia omdat holden en lily vrienden van dr zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat was de reactie van Lisa dan?
Ik heb het namelijk ook gemist gister en vanochtend..![]()
Nah... Boos?! Ik heb d'r wel eens bozer gezienquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:41 schreef Dibbl het volgende:
[..]
boos op julia omdat holden en lily vrienden van dr zijn
Nou, Holden kwam al naar haar toe gerend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nah... Boos?! Ik heb d'r wel eens bozer gezien![]()
Ze zei alleen dat Julia een vriendin was, ofzo, maar dat ze het tussen Julia en Holden noooooit zou goedkeuren omdat ze Holden en, vooral, Lily nou eenmaal veel langer kent.
En toen ging Juultje huilen. En naar Holden rennen, uiteraard.
zoals ze zei dat ze hem best wel wou omarmenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, Holden kwam al naar haar toe gerend.
juul (onschuldig als ze is de hoer) stelde hem de vraag of hij boos was vanwege het onverwachte logeerpartijtje of omdat ie zag dat ze holden zoende.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jack![]()
![]()
![]()
(nou heb ik alleen mee gekregen dat hij tegen Juul stond te scheeuwen, hoe is dat afgelopen? Zat te eten namelijk)
Als in haar rolbeschrijving staat; "Irritant huilwijf, die op aandacht geilt en graag haar zoon voor dat doel misbruikt, samen met de rest van de wereld" dan is het inderdaad een verrot goede actricequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef DarkElf het volgende:
tis dus wel een goede actrice, iedereen kan haar wel door de tv trekken van irritatie
Kon Jack Holden zien? Of was dat weer een "ik ben zooooooooo onschuldig en hij gaat zómaar schreeuwen tegen me dat heb je met je eigen ogen geziehienquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef Dibbl het volgende:
[..]
juul (onschuldig als ze is de hoer) stelde hem de vraag of hij boos was vanwege het onverwachte logeerpartijtje of omdat ie zag dat ze holden zoende.
Jack stil en holden op de achtergrond
takkewijf gadver![]()
nee jack zag holden niet en zij ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kon Jack Holden zien? Of was dat weer een "ik ben zooooooooo onschuldig en hij gaat zómaar schreeuwen tegen me dat heb je met je eigen ogen geziehien"-truukje?
Hmm, ben benieuwd wat daar van gaat komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nee jack zag holden niet en zij ook niet
dan nog het is een achterbakse goedkope hoer
carly is kewl![]()
Nou denkt dat hij die gevoel negeert..voor Katiequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Mike geilt echt wel op Katie, ik weet het zeker, hij weet het alleen nog niet..![]()
En Katie, het is zo jammer.. Ik vond haar voordat ze wegging zo leuk..![]()
Om nog even heel erg origineel te blijven:
Julia..![]()
![]()
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:51 schreef Dibbl het volgende:
het barbar verhaal duurt me nu wel te lang hoor
quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?
Dat zie je echt van KILOMETERS... nee... ZONNESTELSELS afstand aankomen...quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet afquote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat zie je echt van KILOMETERS... nee... ZONNESTELSELS afstand aankomen...
Bar in de gevangenis, Rosanna die Cabot hoort en Jordan die vertrekt. Het is bijna zo'n neonreclame die "James" knippert.
Bijna niet leuk meer![]()
![]()
Maar goed, we zullen zien. Af en toe is James niet zo heel erg voorspelbaar als dat het lijkt.
Er zit eindelijk schot in Bar d'r verhaal. Al zal ze nog wel 30 afleveringen door in de gevangenis blijven zeuren dat ze het niet heeft gedaan en dat iedereen tegen haar en Will is en BOEHOE![]()
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.quote:Op maandag 11 september 2006 18:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet af![]()
Zoiets vaags ja.quote:Op maandag 11 september 2006 18:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet af![]()
Ja, maar niet dezelfde tot in den treure. Alleen Julia (Lindsey) en James mogen lekker gek blijven doen, dat verveelt nooit.quote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.
helemaal met je eens maar het duurt te lang nuquote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
Ik zal je ff toelichtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik mis het steeds voor een groot deel aangezien dochterlief Sesamstraat wil kijken![]()
Tnxquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik zal je ff toelichtenLily is Julia dr kamer binnengesneakt, ik geloof om iets te vinden over een Ex-vriend van Juul. Julia en Holden komen binnen en Lily verstopt zich onder het bed, waar ze een help smsje naar Carly stuurt omdat Julia en Holden op het punt staan om te gaan sexen
en tenslotte Carly die Holden opbelt en daarna langskomt met een of andere vage smoes over JJ om hun uit de slaapkamer te lokken, zodat Lily kan ontsnappen.
Ja... Zal ik het even vertalen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:16 schreef Dibbl het volgende:
James had rosanna in een blokhut opgesloten en liet paul kiezen wie hij zou redden rosanna of cabot paul ging voor rosanna en dat is maar goed ook want achteraf bleek dat james er vandoor was met cabot in een vliegtuig waarheen dunno
sorry dat ik een verkorte versie gaf hoor zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja... Zal ik het even vertalen?
James had Cabot en Rosanna ontvoerd naar een blokhut en er een bom onder gelegd. Rosanna in de ene kamer, Cabot in de ander. Paul kwam heroïsch doen, maar moest toen van James kiezen wie hij wilde redden. Hij had geen tijd om ze allebei te redden. Rosanna heeft Paul gesmeekt om Cabot te redden, maar Paul koos voor Rosanna. Heel drama geweest nog....
James laat niet zomaar zijn kleinzoon doodgaan, het is een crimineel, geen sicko, dus die heeft Cabot gered en is toen met hem vertrokken, maar dat weten Rosanna, Paul en Jordan dus niet. En iedereen vermoed dat James weer terug is, vanwege Bar en omdat Rosanna telkens Cabot hoort roepen.
Nou ja, interpunctie was belangrijker geweest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef Dibbl het volgende:
[..]
sorry dat ik een verkorte versie gaf hoor zal het nooit meer doen
klein detail is wel dat cabot dus NOOIT in die blokhut heeft gezeten![]()
tape recorderquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, interpunctie was belangrijker geweest.
Dat weet ik niet, ik heb hem horen huilen, dat is alles. Maar het verbaast me niets.
Maar is James uit de gevangenis ontsnapt? Lijkt me niet dat hij vrijgelaten is toch?quote:
Hij is ontsnapt toen hij werd overgeplaatst naar een andere gevangenis.. Uiteraard met hulp van Barbar. Ze had een helicopter voor hem geregeld omdat hij dreigde Will iets aan te doen. Volgens mij klopt die zin niet, maar goed..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef Foeske het volgende:
[..]
Maar is James uit de gevangenis ontsnapt? Lijkt me niet dat hij vrijgelaten is toch?![]()
En inderdaad, Emma was echt kwaad!!![]()
Jordan is dan ook een Stenbeckquote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Koningin het volgende:
Emma![]()
Is James opa van Cabot?? Hoe dat dan? Hij is toch van Rosanna en Jordan?
Ok, dat heb ik dan blijkbaar gemist......hoe zit dat dan precies in elkaar?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jordan is dan ook een Stenbeck
Jordan bleek een tijdje terug de zoon van Stenbeck te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan blijkbaar gemist......hoe zit dat dan precies in elkaar?
Ze kan idd geen kinderen krijgen, ze heeft Cabot geadopteerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef Aventura het volgende:
Rosanna was toch onvruchtbaar? Meen ik me te herinneren (ik heb een paar jaar gemist)
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Moja het volgende:
[..]
Ze kan idd geen kinderen krijgen, ze heeft Cabot geadopteerd.
Weet niemand!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Juist. En wie de moeder van Jordan is weet ik trouwens niet :S
Barbar is nog een meer evil-mama als Kate in Days of our Livesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef Sasandra het volgende:
Als ik Ali was, zou ik het wel weten. Will![]()
Maar ja, dan krijg je Barbar er ook bij.![]()
De nieuwe Luke vind ik btw nou ook niet echt bijzonderquote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef Moja het volgende:
Will is idd bestiig leuker dan die grafkop van Aaron
![]()
Nou dat vind ik nou weer niet echt, Willquote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef Moja het volgende:
Will is idd bestiig leuker dan die grafkop van Aaron
![]()
*wil nog steeds dr eigen henryquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa! Paul!!!![]()
![]()
Maar de meest leuke vent uit ATWT is toch echt Henry..![]()
Ik heb het trouwens vandaag gemist, morgenochtend niet vergeten op te nemen..![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar de meest leuke vent uit ATWT is toch echt Henry..![]()
je zag james toen wegrennen en paul kwam al tijd tekort om rosanna te redden ik betwijfel dat james cabot heeft moeten "redden" vreemd genoeg staat me ook iets bij van een taperecorderquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Hmm, was James nou aan het liegen toen hij zei dat híj Cabot uit de andere kamer had gered?
Same here..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:21 schreef Foeske het volgende:
Stond Mike nou echt op het punt om Katie te kussen? Ik zag gisterenmiddag en net juist dat ene stukje, maar ik heb niet kunnen zien wat er precies aan vooraf ging...
EN HOE !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Noop, er is niet gezoend, Henry liep binnen...
Das anders ook een bitchquote:Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbar is nog een meer evil-mama als Kate in Days of our Lives![]()
Vandaag niet zoveel bijzonders toch? Behalve roepen dat ze niet de gevangenis in wil...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:57 schreef massy het volgende:
SHIT !!! Vergeten te kijken![]()
Wat heeft Barbara gedaan ??
Maar heeft ze die schuldbekentenis getekend of niet ?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Foeske het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel bijzonders toch? Behalve roepen dat ze niet de gevangenis in wil...
Henry moest huilen!Gelukkig ziet Katie eindelijk hoe Henry zich voelt...
neequote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef massy het volgende:
[..]
Maar heeft ze die schuldbekentenis getekend of niet ?
Henry is echt leuk... Die moeten ze echt eens een meisje geven, anders wordt het écht te zielig..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Foeske het volgende:
[..]
Henry moest huilen!Gelukkig ziet Katie eindelijk hoe Henry zich voelt...
Hmmja, Henry wist ervan en Katie weet niet wat Henry voor d'r voelt (misschien nu wel eindelijk...)quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Geeranne het volgende:
Ik vond Henry zo zielig, ik moest zelf ook bijna huilen toen.![]()
Ik vind Katie echt zo vreselijk, ze heeft die arme Henry gewoon zo gebruikt, wat een kutwijf. Ze had zo'n bord voor haar kop!
[ Bericht 14% gewijzigd door static op 21-09-2006 16:08:27 ]Salsa Española
Dat vond ik echt zo'n vage scenequote:Op donderdag 21 september 2006 09:41 schreef Urnie het volgende:
Lucinda blijft ook hylarisch, met haar massage door Paolo.![]()
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:15 schreef Salsagirl het volgende:
Ja die JJ is een opgewonden standje,maar wat wil je met zo moeder die van bed naar bed hopt.
Volgens mij was het een alles-is-mogelijk-grapquote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Het zou zomaar kunnen, maar dan moet het inderdaad wel tussen spoilertags, of in het spoilertopic.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Nee, kan even niet op zijn naam komen, maar JJ is weer van een andere ex van Juliaquote:Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Keith dan niet de pappa van JJ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
MAAR PAS OP, HET BEVAT SPOILERS.
http://www.youtube.com/watch?v=4fFkTnrNAJI
troost je er was niet echt veel gebeurdquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb voor de verandering weereens alles gemist![]()
WTF! leuk!!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
Geluid uitzetten helpt.. Alleen moet je de laatste 20 seconden niet kijken en daar ging het nou net omquote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
uhm, James chanteert Rosanna met Cabot. Als Rosanna ervoor kan zorgen dat Barbara niet de bak indraait, belooft ie haar Cabot terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Aventura het volgende:
Huh, ik heb een weekje niet gekeken en ik snap er geen hol meer van.
Wat de fuck doet Rosanna nu met Emily?
Nee, het is dus echt haar broerquote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef annoh het volgende:
Nouja hoe kan Julia dit nou allemaar weer verzinnen? Met foto's enzo?!?! Die keith is toch echt zekersteweten wel haar ex man? En flirten de hele tijd! stom wijf!!
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.quote:
Broer van Juul en James is terug, die heeft tegen Rosanna gezegd dat als ze Cabot terug wil, dat Barbar uit de gevangenis moet blijven, dus is zij Emily weer aan het drogeren waardoor Emily Rosanna verdenkt en niet Barbar.. Joost mag weten wat ze met dat kind wil doen als ze in de gevangenis beland, maar och.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Wie is die kerel bij Juultje en waarom is Rosanna Emily aan het drogeren?
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.
Maar tot nu toe is hij blijkbaar écht haar broer..
Nou ja, het blijft natuurlijk een soap, maar incest gaat waarschijnlijk voor ATWT ook een beetje te verquote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktof zie ik dat fout?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren we hier al maar zo ver als in de US
Misschien is ze wel in bed gedoken met zijn verloofde! Of is dat ook weer té controversieel voor Amerika? Ja hequote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef miss-scofield het volgende:
Het is toch niet duidelijk wat in El Paso is gebeurd?? Misschien heeft ze daar ook een huwelijk kapot gemaakt!
Wel tof dat Keith haar wel een bitch vindt in tegenstelling tot Holden/Jack!
[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 26-09-2006 12:44:14 (spoilertags gezet) ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Uhm, je bent nogal aan het spoilerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Sk00p het volgende:
knip
Waar? die van America's Next Topmodel heb ik wel gezien maar die van ATWT niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:27 schreef Sk00p het volgende:
tja ...hou daar heel erg vanMaar dit is nog niks hoor..
ach joh!! pleur op!! Was niet expresquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.
Spoileren kan hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |