quote:Op donderdag 7 september 2006 11:57 schreef Koningin het volgende:
Heb het veranderd, had niet gelijk in de gaten dat er zoveel spoilers in zaten.
hier vliegen woorden als HOER SLET GREPPELDEL regelmatig richting de tv als julia weer eens met dr tieten doet schudden om holden of jack dr nest in te krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ik heb het gisteren en vanmorgen gemist... Hoe reageerde Lily toen ze die twee zag?
Ik kan die Julia niet uitstaan, zeg!Ik krijg echt van die schreeuw neigingen tegen de tv
![]()
boos op julia omdat holden en lily vrienden van dr zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat was de reactie van Lisa dan?
Ik heb het namelijk ook gemist gister en vanochtend..![]()
Nah... Boos?! Ik heb d'r wel eens bozer gezienquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:41 schreef Dibbl het volgende:
[..]
boos op julia omdat holden en lily vrienden van dr zijn
Nou, Holden kwam al naar haar toe gerend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nah... Boos?! Ik heb d'r wel eens bozer gezien![]()
Ze zei alleen dat Julia een vriendin was, ofzo, maar dat ze het tussen Julia en Holden noooooit zou goedkeuren omdat ze Holden en, vooral, Lily nou eenmaal veel langer kent.
En toen ging Juultje huilen. En naar Holden rennen, uiteraard.
zoals ze zei dat ze hem best wel wou omarmenquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, Holden kwam al naar haar toe gerend.
juul (onschuldig als ze is de hoer) stelde hem de vraag of hij boos was vanwege het onverwachte logeerpartijtje of omdat ie zag dat ze holden zoende.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jack![]()
![]()
![]()
(nou heb ik alleen mee gekregen dat hij tegen Juul stond te scheeuwen, hoe is dat afgelopen? Zat te eten namelijk)
Als in haar rolbeschrijving staat; "Irritant huilwijf, die op aandacht geilt en graag haar zoon voor dat doel misbruikt, samen met de rest van de wereld" dan is het inderdaad een verrot goede actricequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:28 schreef DarkElf het volgende:
tis dus wel een goede actrice, iedereen kan haar wel door de tv trekken van irritatie
Kon Jack Holden zien? Of was dat weer een "ik ben zooooooooo onschuldig en hij gaat zómaar schreeuwen tegen me dat heb je met je eigen ogen geziehienquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:23 schreef Dibbl het volgende:
[..]
juul (onschuldig als ze is de hoer) stelde hem de vraag of hij boos was vanwege het onverwachte logeerpartijtje of omdat ie zag dat ze holden zoende.
Jack stil en holden op de achtergrond
takkewijf gadver![]()
nee jack zag holden niet en zij ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kon Jack Holden zien? Of was dat weer een "ik ben zooooooooo onschuldig en hij gaat zómaar schreeuwen tegen me dat heb je met je eigen ogen geziehien"-truukje?
Hmm, ben benieuwd wat daar van gaat komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef Dibbl het volgende:
[..]
nee jack zag holden niet en zij ook niet
dan nog het is een achterbakse goedkope hoer
carly is kewl![]()
Nou denkt dat hij die gevoel negeert..voor Katiequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die Mike geilt echt wel op Katie, ik weet het zeker, hij weet het alleen nog niet..![]()
En Katie, het is zo jammer.. Ik vond haar voordat ze wegging zo leuk..![]()
Om nog even heel erg origineel te blijven:
Julia..![]()
![]()
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:51 schreef Dibbl het volgende:
het barbar verhaal duurt me nu wel te lang hoor
quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je echt van KILOMETERS... nee... ZONNESTELSELS afstand aankomen...quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
toch is zij een leuk personage. Is james alweer terug ?
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet afquote:Op maandag 11 september 2006 18:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat zie je echt van KILOMETERS... nee... ZONNESTELSELS afstand aankomen...
Bar in de gevangenis, Rosanna die Cabot hoort en Jordan die vertrekt. Het is bijna zo'n neonreclame die "James" knippert.
Bijna niet leuk meer![]()
![]()
Maar goed, we zullen zien. Af en toe is James niet zo heel erg voorspelbaar als dat het lijkt.
Er zit eindelijk schot in Bar d'r verhaal. Al zal ze nog wel 30 afleveringen door in de gevangenis blijven zeuren dat ze het niet heeft gedaan en dat iedereen tegen haar en Will is en BOEHOE![]()
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.quote:Op maandag 11 september 2006 18:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet af![]()
Zoiets vaags ja.quote:Op maandag 11 september 2006 18:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
uhuh en doordat james nu verder gaat met rosanna gek maken word barbar hier weer van vrijgesproken en zijn we dus nog niet van het secreet af![]()
Ja, maar niet dezelfde tot in den treure. Alleen Julia (Lindsey) en James mogen lekker gek blijven doen, dat verveelt nooit.quote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.
helemaal met je eens maar het duurt te lang nuquote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat hebben mensen toch tegen sekreten. heerlijk toch die horen juist in een soap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
Ik zal je ff toelichtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik mis het steeds voor een groot deel aangezien dochterlief Sesamstraat wil kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |