SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer dus!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef Zwaffel het volgende:
wanneer komt het weer om 16:00?
Hopelijk niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:38 schreef Zwaffel het volgende:
wanneer komt het weer om 16:00?
Julie?????quote:
Ja sowwy, geen zin om te edittenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Julie?????Waar heb jij die gezien? Die is toch al zo'n tien jaar uit de serie?
Jen vind ik ook vreselijk, vooral door dat langwerpige paardenhoofd en die vragende wenkbrauwen (zelfs die zijn ovaal)
Oh, wacht je bedoelt JuliaHad ik echt even niet door.
Dat had ze zich van te voren natuurlijk ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef maril het volgende:
Wat Carly en lily van plan is ken ik niet zeggen dat zou een spoiler zijn, maar gister probeerde lily Julia om te kopen dat liep dus niet goed af, en brengt haar alleen dichter naar Holden.
T was een dom idee dat van Carly afkwam , de dames zijn wanhopig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat had ze zich van te voren natuurlijk ook wel kunnen bedenken.![]()
Nou ik denk dat Paul binnenkort wel 1 en 1 bij elkaar gaat optellen nu Emily al heeft laten vallen dat Barbar thee voor haar maakte etc..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Aventura het volgende:
Hopelijk komt er snel een doorbraak in het BarBAr-Emilyverhaal.
Kun je het niet in een spoilertag zetten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef maril het volgende:
Wat Carly en lily van plan is ken ik niet zeggen dat zou een spoiler zijn, maar gister probeerde lily Julia om te kopen dat liep dus niet goed af, en brengt haar alleen dichter naar Holden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
Kun je het niet in een spoilertag zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef maril het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een beetje met een half oog en oor gekeken, maar wat ik er van begreep kreeg hij weer waanideeen. Werd hij weer half gek zeg maar, zoals eerst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jawel, en ik denk ook dat het zo zit, maar waarom dan niet gelijk tegen Rosanna zeggen dat je de auto niet wil en kan aannemen omdat het gewoon niet goed voelt en omdat je nog boos bent?
Waarom de auto wel aannemen, zeggen dat je hem prachtig en stoer vind en hem vervolgens met een duivelse blik in je ogen het ravijn in duwen?![]()
Dat is wat ik niet helemaal snap nog.. Had het in ieder geval niet verwacht..
Hij werd boos op Rosanna omdat Rosanna wel meelevend deed over Emily, terwijl ze bij hem konstant hysterisch en beschuldigend reageerde, tenminsten daar viel ik zelf een beetje over (ondanks dat ik weet hoe het echt zit) en nu slijmt ze met auto,s ect ect om het goed te maken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik heb een beetje met een half oog en oor gekeken, maar wat ik er van begreep kreeg hij weer waanideeen. Werd hij weer half gek zeg maar, zoals eerst.
Dat 'she didn't do it to Rosanna, she did it to me' slaat natuurlijk niet op Rosanna, maar op Emily. Dan zou Will dus denken dat de acties van Emily tegen hem zijn gericht. Maar waarom hij dan boos wordt op Rosanna, dat snap ik dan ook weer niet nee.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef maril het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang duurt het nog voordat die aflevering komt?
Die mag ik niet missen!
Deze week al heb ik gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat die aflevering komt?
Die mag ik niet missen!
T gaat vandaaag gebeuren, dus video aanzetten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hopelijk niet vandaag, want dan kan ik het niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |