Tnxquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:39 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik zal je ff toelichtenLily is Julia dr kamer binnengesneakt, ik geloof om iets te vinden over een Ex-vriend van Juul. Julia en Holden komen binnen en Lily verstopt zich onder het bed, waar ze een help smsje naar Carly stuurt omdat Julia en Holden op het punt staan om te gaan sexen
en tenslotte Carly die Holden opbelt en daarna langskomt met een of andere vage smoes over JJ om hun uit de slaapkamer te lokken, zodat Lily kan ontsnappen.
Ja... Zal ik het even vertalen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:16 schreef Dibbl het volgende:
James had rosanna in een blokhut opgesloten en liet paul kiezen wie hij zou redden rosanna of cabot paul ging voor rosanna en dat is maar goed ook want achteraf bleek dat james er vandoor was met cabot in een vliegtuig waarheen dunno
sorry dat ik een verkorte versie gaf hoor zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja... Zal ik het even vertalen?
James had Cabot en Rosanna ontvoerd naar een blokhut en er een bom onder gelegd. Rosanna in de ene kamer, Cabot in de ander. Paul kwam heroïsch doen, maar moest toen van James kiezen wie hij wilde redden. Hij had geen tijd om ze allebei te redden. Rosanna heeft Paul gesmeekt om Cabot te redden, maar Paul koos voor Rosanna. Heel drama geweest nog....
James laat niet zomaar zijn kleinzoon doodgaan, het is een crimineel, geen sicko, dus die heeft Cabot gered en is toen met hem vertrokken, maar dat weten Rosanna, Paul en Jordan dus niet. En iedereen vermoed dat James weer terug is, vanwege Bar en omdat Rosanna telkens Cabot hoort roepen.
Nou ja, interpunctie was belangrijker geweest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef Dibbl het volgende:
[..]
sorry dat ik een verkorte versie gaf hoor zal het nooit meer doen
klein detail is wel dat cabot dus NOOIT in die blokhut heeft gezeten![]()
tape recorderquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, interpunctie was belangrijker geweest.
Dat weet ik niet, ik heb hem horen huilen, dat is alles. Maar het verbaast me niets.
Maar is James uit de gevangenis ontsnapt? Lijkt me niet dat hij vrijgelaten is toch?quote:
Hij is ontsnapt toen hij werd overgeplaatst naar een andere gevangenis.. Uiteraard met hulp van Barbar. Ze had een helicopter voor hem geregeld omdat hij dreigde Will iets aan te doen. Volgens mij klopt die zin niet, maar goed..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef Foeske het volgende:
[..]
Maar is James uit de gevangenis ontsnapt? Lijkt me niet dat hij vrijgelaten is toch?![]()
En inderdaad, Emma was echt kwaad!!![]()
Jordan is dan ook een Stenbeckquote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Koningin het volgende:
Emma![]()
Is James opa van Cabot?? Hoe dat dan? Hij is toch van Rosanna en Jordan?
Ok, dat heb ik dan blijkbaar gemist......hoe zit dat dan precies in elkaar?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:00 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jordan is dan ook een Stenbeck
Jordan bleek een tijdje terug de zoon van Stenbeck te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik dan blijkbaar gemist......hoe zit dat dan precies in elkaar?
Ze kan idd geen kinderen krijgen, ze heeft Cabot geadopteerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef Aventura het volgende:
Rosanna was toch onvruchtbaar? Meen ik me te herinneren (ik heb een paar jaar gemist)
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Moja het volgende:
[..]
Ze kan idd geen kinderen krijgen, ze heeft Cabot geadopteerd.
Weet niemand!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Juist. En wie de moeder van Jordan is weet ik trouwens niet :S
Barbar is nog een meer evil-mama als Kate in Days of our Livesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef Sasandra het volgende:
Als ik Ali was, zou ik het wel weten. Will![]()
Maar ja, dan krijg je Barbar er ook bij.![]()
De nieuwe Luke vind ik btw nou ook niet echt bijzonderquote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef Moja het volgende:
Will is idd bestiig leuker dan die grafkop van Aaron
![]()
Nou dat vind ik nou weer niet echt, Willquote:Op woensdag 13 september 2006 19:22 schreef Moja het volgende:
Will is idd bestiig leuker dan die grafkop van Aaron
![]()
*wil nog steeds dr eigen henryquote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jaaaa! Paul!!!![]()
![]()
Maar de meest leuke vent uit ATWT is toch echt Henry..![]()
Ik heb het trouwens vandaag gemist, morgenochtend niet vergeten op te nemen..![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar de meest leuke vent uit ATWT is toch echt Henry..![]()
je zag james toen wegrennen en paul kwam al tijd tekort om rosanna te redden ik betwijfel dat james cabot heeft moeten "redden" vreemd genoeg staat me ook iets bij van een taperecorderquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Hmm, was James nou aan het liegen toen hij zei dat híj Cabot uit de andere kamer had gered?
Same here..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:21 schreef Foeske het volgende:
Stond Mike nou echt op het punt om Katie te kussen? Ik zag gisterenmiddag en net juist dat ene stukje, maar ik heb niet kunnen zien wat er precies aan vooraf ging...
EN HOE !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Noop, er is niet gezoend, Henry liep binnen...
Das anders ook een bitchquote:Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Barbar is nog een meer evil-mama als Kate in Days of our Lives![]()
Vandaag niet zoveel bijzonders toch? Behalve roepen dat ze niet de gevangenis in wil...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:57 schreef massy het volgende:
SHIT !!! Vergeten te kijken![]()
Wat heeft Barbara gedaan ??
Maar heeft ze die schuldbekentenis getekend of niet ?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Foeske het volgende:
[..]
Vandaag niet zoveel bijzonders toch? Behalve roepen dat ze niet de gevangenis in wil...
Henry moest huilen!Gelukkig ziet Katie eindelijk hoe Henry zich voelt...
neequote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef massy het volgende:
[..]
Maar heeft ze die schuldbekentenis getekend of niet ?
Henry is echt leuk... Die moeten ze echt eens een meisje geven, anders wordt het écht te zielig..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Foeske het volgende:
[..]
Henry moest huilen!Gelukkig ziet Katie eindelijk hoe Henry zich voelt...
Hmmja, Henry wist ervan en Katie weet niet wat Henry voor d'r voelt (misschien nu wel eindelijk...)quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Geeranne het volgende:
Ik vond Henry zo zielig, ik moest zelf ook bijna huilen toen.![]()
Ik vind Katie echt zo vreselijk, ze heeft die arme Henry gewoon zo gebruikt, wat een kutwijf. Ze had zo'n bord voor haar kop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door static op 21-09-2006 16:08:27 ]Salsa Española
Dat vond ik echt zo'n vage scenequote:Op donderdag 21 september 2006 09:41 schreef Urnie het volgende:
Lucinda blijft ook hylarisch, met haar massage door Paolo.![]()
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...quote:Op donderdag 21 september 2006 10:15 schreef Salsagirl het volgende:
Ja die JJ is een opgewonden standje,maar wat wil je met zo moeder die van bed naar bed hopt.
Volgens mij was het een alles-is-mogelijk-grapquote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Het zou zomaar kunnen, maar dan moet het inderdaad wel tussen spoilertags, of in het spoilertopic.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef poebeertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een wilde gok is van je, want anders zit je hier niet in het goede topic...
Nee, kan even niet op zijn naam komen, maar JJ is weer van een andere ex van Juliaquote:Op donderdag 21 september 2006 13:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Is Keith dan niet de pappa van JJ?
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
MAAR PAS OP, HET BEVAT SPOILERS.
http://www.youtube.com/watch?v=4fFkTnrNAJI
troost je er was niet echt veel gebeurdquote:Op donderdag 21 september 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb voor de verandering weereens alles gemist![]()
WTF! leuk!!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
He, ik heb een filmpje gevonden van een stukje van ATWT, waar Ruben Nicolai van de Lama's meespeelt als barman.
Geluid uitzetten helpt.. Alleen moet je de laatste 20 seconden niet kijken en daar ging het nou net omquote:Op donderdag 21 september 2006 16:39 schreef Geeranne het volgende:
uhm, James chanteert Rosanna met Cabot. Als Rosanna ervoor kan zorgen dat Barbara niet de bak indraait, belooft ie haar Cabot terug.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:30 schreef Aventura het volgende:
Huh, ik heb een weekje niet gekeken en ik snap er geen hol meer van.
Wat de fuck doet Rosanna nu met Emily?
Nee, het is dus echt haar broerquote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef annoh het volgende:
Nouja hoe kan Julia dit nou allemaar weer verzinnen? Met foto's enzo?!?! Die keith is toch echt zekersteweten wel haar ex man? En flirten de hele tijd! stom wijf!!
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.quote:
Broer van Juul en James is terug, die heeft tegen Rosanna gezegd dat als ze Cabot terug wil, dat Barbar uit de gevangenis moet blijven, dus is zij Emily weer aan het drogeren waardoor Emily Rosanna verdenkt en niet Barbar.. Joost mag weten wat ze met dat kind wil doen als ze in de gevangenis beland, maar och.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Wie is die kerel bij Juultje en waarom is Rosanna Emily aan het drogeren?
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nou ja, het is en blijft een soap, bloedverwantheid is ook maar zo-zo.
Maar tot nu toe is hij blijkbaar écht haar broer..
Nou ja, het blijft natuurlijk een soap, maar incest gaat waarschijnlijk voor ATWT ook een beetje te verquote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
al heb ik het vermoeden dat ze in el passo hebben geneuktof zie ik dat fout?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren we hier al maar zo ver als in de US
Misschien is ze wel in bed gedoken met zijn verloofde! Of is dat ook weer té controversieel voor Amerika? Ja hequote:Op maandag 25 september 2006 18:48 schreef miss-scofield het volgende:
Het is toch niet duidelijk wat in El Paso is gebeurd?? Misschien heeft ze daar ook een huwelijk kapot gemaakt!
Wel tof dat Keith haar wel een bitch vindt in tegenstelling tot Holden/Jack!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DarkElf op 26-09-2006 12:44:14 (spoilertags gezet) ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Uhm, je bent nogal aan het spoilerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:00 schreef Sk00p het volgende:
knip
Waar? die van America's Next Topmodel heb ik wel gezien maar die van ATWT niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:27 schreef Sk00p het volgende:
tja ...hou daar heel erg vanMaar dit is nog niks hoor..
ach joh!! pleur op!! Was niet expresquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan nooit meer spoileren.
Spoileren kan hierquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
geen spoilers plaatsen in dit topic.
er is daar een speciaal topic voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |