Ze woont in Grunnquote:
Ik werk zelf op een ROC. Na enkele jaren daar doorgebracht te hebben ben ik er maar gewoon gebleven. Tof hoor al die vakantiesquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]![]()
Succes met je opleiding.
Oeh, relaxtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Kaap het volgende:
Poeh de volgende alweer...
[..]
Ik werk zelf op een ROC. Na enkele jaren daar doorgebracht te hebben ben ik er maar gewoon gebleven. Tof hoor al die vakantiesIk hoef ze niet tegelijk met deelnemers te nemen, die uren staan gewoon op mijn verlofkaart
![]()
Jaha ik zat reply te typen alleen telkens klanten tussendoor en toen ik dus op reply drukte wast topic alweer volquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oeh, relaxt. Enne, niet door slotje posten
.
Jaquote:
ik niet lyon schijtclubquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wiltord scoort vijf minuten voor tijd de winnende tegen Bordeaux. Ik geloof dat daar iemand heel erg om gejuichd heeft.
Een beetje dom geweest dusquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje dom geweest dus![]()
En dan doe je het de volgende keer wel zelf, gaat het compleet fout![]()
Op jou(w neus)?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef SCH het volgende:
Is zij ook verliefd?
Een grote combo van 10 wedstrijdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ervaring mee?.
@ Da_S: Waren het combo's of zo'n totolijstje met kruisjes?
quote:
Lol, kans 1 op 59049 dat je die goed hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een grote combo van 10 wedstrijden.
Dat denk ik wel danquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ze is toch niet wie ik denk dat het is Da_S
Het wordt steeds vager? Kom op zeg, hoe heet hijquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat zou dan een hele grote liefde moeten zijn in Da_S zijn geval![]()
Ik doelde eigenlijk op de grootte van Jasper zijn neusquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt steeds vager? Kom op zeg, hoe heet hij![]()
Ja ik ook, waarom postte ik het andersquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de grootte van Jasper zijn neus
Hoiquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt steeds vager? Kom op zeg, hoe heet hij![]()
Heb je hem ook weerquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoi
De OP is al heel lang hetzelfde hoor
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer![]()
Oke oke de titel dan...
Is het ook wat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Ze bestaat!
Oe dat wil ik ook wel.. Sinds wanneer ben je dusdanig in den Heeren SCH?quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zei tegen d'r Dag, mar weet je wel dat je een zeeuw aan de haak hebt geslagen?
Overigens heeft de dame in kwestie ook nog een bijnaam wat een twist is van haar echte naam.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
Sandman hecht terecht veel waarde aan mijn oordeel
Hoho, sand heeft ook recht op privacy, nou ja, een beetje danquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef Kaap het volgende:
[..]
Overigens heeft de dame in kwestie ook nog een bijnaam wat een twist is van haar echte naam.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoho, sand heeft ook recht op privacy, nou ja, een beetje dan
Gradam?
Je hebt mailquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:07 schreef Superheld het volgende:
Hey, bliksemschigt, help mij ook eens met wedden op voetbal dan gebruik ik jouw reffer code![]()
(zie profiel>mail)
Die gast zag ik van het weekend nog op tv, hij ging bij z'n kampfamilie langs om het vooroordeel over kampers weg te poetsenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft Grad Damen er nou weer mee te maken
Nauwelijks, verhalen over iemand die vermoord zou gaan worden hielpen daar ook niet echt bijquote:
quote:
quote:
Bluezzzzziequote:
Lekkerrrrrrrrrr lui, en lekker getapast onverwachts met zwager en zwagerin, en hoe is het met u, mens?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef appelsientje het volgende:
BluezzzzzieAlles goed?? goed weekend gehad? (wat belangstelling in de mens
)
Hier schijnt nu de zonquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
En het blijft maar hard regenen hier zeg.
Woensdag met R naar Ajaxquote:
Wees gerust, eendjes kunnen tegen water.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
hier ook droog
nog geen rubbereend gesignaleerd?
Ah! Gezellig. Waar zitten jullie?quote:
Weet ik niet, R gaat morgen kaartjes halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah! Gezellig. Waar zitten jullie?
Ik ga ook, maar ik eet eerst bij mijn broer. Misschien samen terug? En dan even een feestje bij SSR of Lauri meepakken?![]()
ja en ik zag op tv dat hij ook graag broodjes hamburger lustquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wees gerust, eendjes kunnen tegen water.
Ah ok, probeer Noord tweede ringquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Weet ik niet, R gaat morgen kaartjes halen![]()
FF kijken hoe het met de financiele status gaat op dat moment, maar moet wel goed komen denk ik![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en ik zag op tv dat hij ook graag broodjes hamburger lust![]()
Ik geloof dat we voor 411 of 412 gingen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok, probeer Noord tweede ringEn als je nou eerder was geweest, had ik ze gehaald..!
Mijn financiele situatie gaat steeds beter, deze maand 5x werken, volgendemaand elke vrijdag. Plus wat bijverdiensten door het wedden; ik kan bijna mijn lening bij IBG opzeggen
met mens gaat het goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrr lui, en lekker getapast onverwachts met zwager en zwagerin, en hoe is het met u, mens?
Goezoquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:05 schreef appelsientje het volgende:
met mens gaat het goed
Weer veilig thuis gekomen en een zeer goed weekend gehad
Jorien van den Herik. Scoutingsadvies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie! Da's spannend!
Voortgezet onderwijs, die mogen een weekje langer rustenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Jullie nog een week??? Zelfde regio toch?
Maar jullie hebben toch altijd ook al 3 weken eerder vrij of is dat een misverstand?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voortgezet onderwijs, die mogen een weekje langer rusten
Scholen voor middelbare onderwijs stoppen idd weken eerder met les. Wij, praktijkschool, zijn t/m laatste dag doorgegaan, net zoals basisscholen. Ik heb dus 1 weekje meer dan jijquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch altijd ook al 3 weken eerder vrij of is dat een misverstand?
waar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef pascalheister het volgende:
28 november Muse in Nederland, ga je ook Voreg?
ouwe vreetzakquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
i knowquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Beschouw het volgende:
@pascalheister
Muse vanavond op tv, bij VPRO. Lowlandsuitzending.
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
ik zag het in de lijst voorbij komen iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezien
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
heb jij nog een link voor 4 BB schermen in 1 beeld....die van hanff doet het bij mij niet goed !quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
Bloc Party is cool he
Loco Loco blijft ook leuk
ik zag je vrijdag nog voorbij komen op ned 3 toen je lekker een broodje aan het eten was
Ok Veils zag er ook leuk uit op tv. Wil volgend jaar ook eens een keer naar Sziget, 7 daags festival in Boedapestquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebben
dat moet erg gaaf zijn van wat ik er over hoor. Hartje Budapest op een eilandquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ok Veils zag er ook leuk uit op tv. Wil volgend jaar ook eens een keer naar Sziget, 7 daags festival in Boedapest
Epica, dat is toch meer mijn muziek ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Epicavooral dat gedoe in het rode doek
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Epica, dat is toch meer mijn muziek ?
(met een oud-lid van After Forever)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef DarkShine het volgende:
Hoi.
http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
heb jij nog een link voor 4 BB schermen in 1 beeld....die van hanff doet het bij mij niet goed !
Daar willen wij natuurlijk foto's van zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haartjes geverfd, spannend avondrood
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooooooooood evening ladiez and gentlepeople!
Alsof mannen daar verstand van hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik vin dat stel wel leuk. Met de rest heb ik ook nog niks nee.
Goed gelukt volgens Nocaatje.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooooooooood evening ladiez and gentlepeople!
Bluezz komt voornamelijk in Caps van mannelijk naaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik vin dat stel wel leuk. Met de rest heb ik ook nog niks nee.
stelt e-mail in: if sender = Bluezz, then return to senderquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zer
* Bluezz heeft bjoor een zipje toegestuurd, en nu is heel Hoofddorp zonder SCHtroom ???
Ja ik merk utquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zer
* Bluezz heeft bjoor een zipje toegestuurd, en nu is heel Hoofddorp zonder SCHtroom ???
Ja die had ik ook al ontdekt natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz komt voornamelijk in Caps van mannelijk naakt![]()
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof mannen daar verstand van hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?
Nooit met een vrouw in discussie gaan over dat onderwerpquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?
Biertje?quote:
Doe voor de afwisselling maar een keer een Bavariaquote:
Afwisselingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe voor de afwisselling maar een keer een Bavaria
Daarover kan alleen Danny beslissen en die is nu op vakantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Noca het volgende:
Komen Vaduz en Suijkie nog weer terug of wat?
Nou idd! pvdquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Noca het volgende:
Komen Vaduz en Suijkie nog weer terug of wat?
Nee, dat hadden we doorquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro is weer in the air....zonder BB-zipje
althans het ging niet zoals ik wilde
Gisteren heb ik Leffe gedronken, dus kun je gerust spreken van afwisselingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Afwisseling
één bavaria voor Bossie
ach.....ik had tong aan de lijn, was het zo opgelostquote:
Ja hoor. Alleen was ik zaterdag al bijna door de voorraad lekkere dingen heenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
Heb je jezelf nog een beetje verwend van het weekend Bos?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen was ik zaterdag al bijna door de voorraad lekkere dingenwijven heen. Maar toch heb ik me prima vermaakt.
Pfff, nog een keer? Of wil je per mail?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro is weer in the air....zonder BB-zipje
althans het ging niet zoals ik wilde
mmmnnn laat maar...wel lief geprobeert hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff, nog een keer? Of wil je per mail?
Nu loop je wel de TIETN miSCHquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef Bjoro het volgende:
mmmnnn laat maar...wel lief geprobeert hoor
ships....kun je niet een foto van die van jou opsturenquote:
droom maar lekker van afgelopen zondagquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik ook zo. Eens kijken of ik nu normaal slaap. Vannacht drie keer wakker geschrokken omdat ik droomde dat ik telkens flauwviel en tegelijkertijd de boel onder kotste. En ook drie keer kijken of het zo was, hè
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:11 schreef dndiek het volgende:
Trusten Pascal en Clauw
Wacht ff op het 24uurs topic van SCHquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
ships....kun je niet een foto van die van jou opsturen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Bjoro het volgende:
sorry....zat inderdaad in het verkeerde topic
ja foutje joh...kan gebeuren tochquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wacht ff op het 24uurs topic van SCH
[..]
uit de mond van Erwin Koemanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Kan gebeuren...waar hebben we dat eerder gehoord![]()
Trusten mensjes
Je doet je Pele-award eer aanquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
Aan een mod die wel online zou komen maar over de scheef gaat zit ook niemand op te wachten, denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Succes in elk gevalquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
goed uitgeslapen voor de dag komen!
Ongeveer een maand geleden een assessment gedaan en dat was toch best vermoeiend.. met name door de ongelooflijke hoeveelheid vragen
Was voor mij voor het eerst, maar ik vond die lijsten echt langquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.
Appeltje, eitje.
Die Belg is transfervrij toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik niets van Feyenoord........ze verkopen Kuijt en Kalou.....en vervolgens kopen ze een Belgische linksback en ze zetten hun zinnen op Tiendalli........
Dat heeft BlueSCH net gemaaktquote:
Zeg is het nou afgelopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:37 schreef Eilanden het volgende:
De Bluezz variant van Appelsientjes 'Faas Wilkes'?
Voor wie?quote:
Paar minuten nog gezien.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn zusje heeft mn moeder MSN uitgelegd, de kleine bitch. Hoe verneukeratief is dat
Heb je geen tv daar? Wytske is eropquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat programma van die Rick van Veldhuijsen is ook pure bagger zeg.. Mijn god.
Maar is dan wel het meest vermakelijke op de radio; op dit tijdstip
Op een hotel letten 's nachtsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:19 schreef tong80 het volgende:
Waar werk je dan BS. Doe je iets in de beaking ?
Hehe dat is lekker binnen komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:34 schreef Againzender het volgende:
mogguh
Het eerste dat ik te horen kreeg toen ik op kantoor kwam: 'Wil je alsjeblieft even helemaal niets doen??'
Ach, dat kan ik wel. Koffie![]()
Als veel cadeaus gekregen??quote:
Krijg je van zoenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
* Da_Sandman is beetje ziekjes...
Je hoeft geen antwoord op mijn vraag te gevenquote:
Maar je krijgt wel allemaal doorbetaald?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik lig niet voor 13.00 te tukken
Slot wordt nu veranderd, om ongeveer half 12 pas de rookmelders, wat anderhalfuur duurt.. Wordt een leuke dag dit
Nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel allemaal doorbetaald?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, was het maar waarDit is gewoon in mijn eigen kamer.
Augustus is echt ruk. Maar goed, moet toch studeren vandaag, al wil ik vanavond nog wel FF richting eindfeest van de KEI.quote:
Vanochtend ook, was pikzwart.. echt heel bizar om te zien. Kwam echt met bakken uit de hemel (en daardoor stond ik natuurlijk in de filequote:
succes voor straksquote:
Thanx, ik ga zo de deur uit.quote:
heeft-ie blauwtong ?quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools, alles goed?
Vrijdag beginnen, maar daar probeer ik nog niet aan te denken. Fijn dat je me er aan herinnerdequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]beschouwtje...hoe lang heb jij nog vakantie ?
Ken het, zo zijn mijn pocket azen (en maakte trips) ook een keer keihard gekraakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, wat krijgen we nou. Ongelofelijk short stacked, ik krijg 22 en ga all in. Ik wordt gecalled door Kh10s. Flop is 2 5 6. Turn is een Q en de river een T. Maar de vier laatste zijn alle vier harten
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, wat krijgen we nou. Ongelofelijk short stacked, ik krijg 22 en ga all in. Ik wordt gecalled door Kh10s. Flop is 2 5 6. Turn is een Q en de river een T. Maar de vier laatste zijn alle vier harten
Fukc hell, dit is nog irritanter dan ik had gedachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn zusje heeft mn moeder MSN uitgelegd, de kleine bitch. Hoe verneukeratief is dat
Whehehequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Fukc hell, dit is nog irritanter dan ik had gedacht
Kreeg een mail, 31 augustus pas ivm vakanties.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef pascalheister het volgende:
clau al iets van je solli gehoord?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Baby was ingedaald, nu niet meer...
Mietjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
zo, 14 uur geslapen vannachten ik zou er zo weer in kunnen
Dat zijn de betere collegesquote:Joint draaien eerste college
Ook niet-rokende studenten konden gisteren leren een joint te draaien.
Tijdens de introductiedagen op het terrein van de Vrije Universiteit werd een workshop gehouden waarbij nog veel vloeitjes verprutst werden. Studentenvereniging Cyclades probeerde met deze ludieke les de eerstejaars studenten in Amsterdam een thuisgevoel te geven.
Wie het handigheidje snel door had, kon een superjoint winnen.
klinkt bekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef rubbereend het volgende:
zo, 14 uur geslapen vannachten ik zou er zo weer in kunnen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Baby was ingedaald, nu niet meer...
Hoooooooooooooooooooiquote:
Ga toch slapenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die rookmelders doen het, maar wat een kutgeluid is dat zeg
Eindelijk slapenquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Volgens mij gebruik jij je werk om uit te rustenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Hmmm DD, en nu??
Clauw, geduld is een schone zaak
golfer is bij de headhunter, In pak
poes was weggelopen vannacht, had vleermuis gevangen, net weer weggelopenen ik heb de keuken gesopt en ramen gezeemd
Pffff
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef DeTolk het volgende:
Zow, die zijn snel. Werd net gebeld door Bo^rent, of ik morgen al naar Weesp kan komen, voor wat tests.
Sinds wanneer moet je bij een headhunter solliciteren om in een bejaardentehuis te worden toegelaten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van gesprek met headhunter.
Gauw pakkie weer uitgedaan.
Gesprek ging goed. Hij gaat mij voordragen bij zijn opdrachtgever.
Nu dus maar afwachten of ze zo'n ouwe knar ook willen hebben daar.
met 4 km/h of watquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik denk dat ik maar eens langzaam richting huis ga
Omdat de headhunter de aula van een verpleeghuislokatie afgehuurd had voor het gesprekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer moet je bij een headhunter solliciteren om in een bejaardentehuis te worden toegelaten?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |