ouwe vreetzakquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
i knowquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Beschouw het volgende:
@pascalheister
Muse vanavond op tv, bij VPRO. Lowlandsuitzending.
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
ik zag het in de lijst voorbij komen iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezien
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
heb jij nog een link voor 4 BB schermen in 1 beeld....die van hanff doet het bij mij niet goed !quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
Bloc Party is cool he
Loco Loco blijft ook leuk
ik zag je vrijdag nog voorbij komen op ned 3 toen je lekker een broodje aan het eten was
Ok Veils zag er ook leuk uit op tv. Wil volgend jaar ook eens een keer naar Sziget, 7 daags festival in Boedapestquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebben
dat moet erg gaaf zijn van wat ik er over hoor. Hartje Budapest op een eilandquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ok Veils zag er ook leuk uit op tv. Wil volgend jaar ook eens een keer naar Sziget, 7 daags festival in Boedapest
Epica, dat is toch meer mijn muziek ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
Epicavooral dat gedoe in het rode doek
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Epica, dat is toch meer mijn muziek ?
(met een oud-lid van After Forever)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef DarkShine het volgende:
Hoi.
http://www.nowlive.eu/quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Bjoro het volgende:
heb jij nog een link voor 4 BB schermen in 1 beeld....die van hanff doet het bij mij niet goed !
Daar willen wij natuurlijk foto's van zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haartjes geverfd, spannend avondrood
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooooooooood evening ladiez and gentlepeople!
Alsof mannen daar verstand van hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik vin dat stel wel leuk. Met de rest heb ik ook nog niks nee.
Goed gelukt volgens Nocaatje.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Goooooooooooooood evening ladiez and gentlepeople!
Bluezz komt voornamelijk in Caps van mannelijk naaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik vin dat stel wel leuk. Met de rest heb ik ook nog niks nee.
stelt e-mail in: if sender = Bluezz, then return to senderquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zer
* Bluezz heeft bjoor een zipje toegestuurd, en nu is heel Hoofddorp zonder SCHtroom ???
Ja ik merk utquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo zer
* Bluezz heeft bjoor een zipje toegestuurd, en nu is heel Hoofddorp zonder SCHtroom ???
Ja die had ik ook al ontdekt natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz komt voornamelijk in Caps van mannelijk naakt![]()
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof mannen daar verstand van hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?
Nooit met een vrouw in discussie gaan over dat onderwerpquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin haar haar blauw verft en haar wenkbrauwen net als Bert van Ernie heeft en zij zegt dat dat mooi is, dan neem jij dat maar aan omdat je er geen verstand van hebt?
Biertje?quote:
Doe voor de afwisselling maar een keer een Bavariaquote:
Afwisselingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe voor de afwisselling maar een keer een Bavaria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |