Voortgezet onderwijs, die mogen een weekje langer rustenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Jullie nog een week??? Zelfde regio toch?
Maar jullie hebben toch altijd ook al 3 weken eerder vrij of is dat een misverstand?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voortgezet onderwijs, die mogen een weekje langer rusten
Scholen voor middelbare onderwijs stoppen idd weken eerder met les. Wij, praktijkschool, zijn t/m laatste dag doorgegaan, net zoals basisscholen. Ik heb dus 1 weekje meer dan jijquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch altijd ook al 3 weken eerder vrij of is dat een misverstand?
waar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef pascalheister het volgende:
28 november Muse in Nederland, ga je ook Voreg?
ouwe vreetzakquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
i knowquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Beschouw het volgende:
@pascalheister
Muse vanavond op tv, bij VPRO. Lowlandsuitzending.
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
ik zag het in de lijst voorbij komen iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dus een dag nadat ik daar Iron Maiden heb gezien
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:oi
uurtje thuis, fris gedouchteindelijk eens
verslagje volgt dadelijk....... hopelijk want ik ben nu al doodmoe.... vannacht maar niet geslapen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Brabanthallen Den Bosch
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=10815
heb jij nog een link voor 4 BB schermen in 1 beeld....die van hanff doet het bij mij niet goed !quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, de hamburgervreter is weer thuis.
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
Bloc Party is cool he
Loco Loco blijft ook leuk
ik zag je vrijdag nog voorbij komen op ned 3 toen je lekker een broodje aan het eten was
Ok Veils zag er ook leuk uit op tv. Wil volgend jaar ook eens een keer naar Sziget, 7 daags festival in Boedapestquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen hebben we de bloc party van buiten de tent moeten kijken want het was zo enorm druk en we kwamen gedurende het optreden aan omdat we the Veils helemaal afgekeken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |