de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ikquote:
Okeequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
de belgische kust, oostduinkerke, al wordt het weer niet veel geloof ik
Denk je nog aan de jupiler-totoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
maar jullie zullen mij weer voor een midweek moeten missen![]()
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag in het stadion?Regenachtig?
op tv is wat anders dan radio?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Muse wilde niet dat het concert werd uitgezonden, maar 3fm heeft em al de hele tijd aanstaan. Heeerlijk
Onder het afdakje zeker?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon het wel flink te regenen, maar daar heb ik zelf geen last van ondervonden.
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.quote:
Dat wel, zonde dat ze dit niet uitzenden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op tv is wat anders dan radio?
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bierquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Bavaria toch? niet zo erg dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die mensen moeten ze meteen uit het stadion zetten. Gooien met bier![]()
Jawel, het blijft bier. Geef het dan aan mij, ipv het te verspillenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Bavaria toch? niet zo erg dus
plastic beker bedoel jequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon bier wat uit het glas van je bovenbuurman komt![]()
Achja. In Rotterdam werd je pas natquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zit nog wel onder het dak, maar met een strakke westerwind is er wel kans dat ik wat regen voel vanaf mijn stoel.
Gadverdammequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Op Lowlands hadden ze geen last van de regen hoor
En dan gaat het nog niet eens om de modder.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Gadverdamme zeg.
ik zal hem straks ff invullen en dan mailen/postenquote:
vergeleken met haar is een zeug een lekker wijfquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef VoreG het volgende:
Das pas een echte zeug
voor de 3 maal dit toernooitje met overmacht.quote:
voor de 3 maal dit toernooitje met overmacht.quote:
Gemist.quote:
Was op Sport1 al heel de week.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemist.![]()
Maar ik heb nog wel Studio Voetbal op de band staan voor zometeen.
Nee hoor, die zenden ook altijd The Masters uit, maar de rechten van het USA PGA hebben die niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zocht het op de BBC maar die zijn te chauvinistisch die zenden alleen hun eigen toernooien uit.
Hij is door god gezondenquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het zal je kind maar wezen.
Nee, eigenlijk niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
daarom plan ik mijn afspraken bij de tandarts altijd 's middag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoordquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
Heerlijk zo'n auto van de zaakquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoord
regenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Noca heeft de auto altijd mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n auto van de zaak
Nergens last van... hehe
Komt straks jouw kant uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
regenvoor het eerst sinds dagen weer eens zonder regenpak kunnen fietsen!
voorlopig zit ik toch binnenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?![]()
Dan doet hij het toch beter dan jij....alhoewel.. jij bent natuurlijk erg gezond bezigquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca heeft de auto altijd mee...
de echte bikkels beginnen om half 8quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Moet jij niet werken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte bikkels beginnen om half 8
*stiekum even VBL binnensluipt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
[..]
*stiekum even VBL binnensluipt*
Al een baby in zicht DD?
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisterenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisteren
lang leve de GSMquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.
Tjonge dat zou gezellig zijn....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Kleine Sneijdertje, dat klinkt als een soort dubbel pleonasme. ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Dat zei ik gisteren ook tegen mevrouw DD...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Nee, was eigenlijk best gezellig gisteravond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom![]()
Dan is je kind al gelijk voor het leven getekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
Hij is nu 9000 euro rijker![]()
.
Kun je daar niet een honderdje van eisenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Klopt. Verliefd zijn welquote:
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waaromWat een zuur begin van de week, en zeker aangezien vandaag de opleidingen weer starten en het laatste personeel van vakantie terugkomt. Wordt een erg druk weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |