de echte bikkels beginnen om half 8quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Moet jij niet werken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte bikkels beginnen om half 8
*stiekum even VBL binnensluipt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
[..]
*stiekum even VBL binnensluipt*
Al een baby in zicht DD?
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisterenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt in ieder geval rustig voetbal kunnen kijken gisteren
lang leve de GSMquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs naar het stadion gegaan. Vanavond 'gewoon' naar FC Den Bosch, vrijdag in principe ook.
Tjonge dat zou gezellig zijn....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Kleine Sneijdertje, dat klinkt als een soort dubbel pleonasme. ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Je hebt nog steeds kans dat je kind op dezelfde dag geboren wordt als het kleine Sneijdertje
Dat zei ik gisteren ook tegen mevrouw DD...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
Nee, was eigenlijk best gezellig gisteravond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom![]()
Dan is je kind al gelijk voor het leven getekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
Hij is nu 9000 euro rijker![]()
.
Kun je daar niet een honderdje van eisenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik trouwens weer. Zat er van de week een vaste klant bij me aan de bar, zegt ie tegen me, op welke wedstrijden zou je inzetten dit weekend... Dus ik 10 wedstrijden aangekruist...
.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
.
Klopt. Verliefd zijn welquote:
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waaromWat een zuur begin van de week, en zeker aangezien vandaag de opleidingen weer starten en het laatste personeel van vakantie terugkomt. Wordt een erg druk weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |