Je doet je Pele-award eer aanquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
Aan een mod die wel online zou komen maar over de scheef gaat zit ook niemand op te wachten, denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Succes in elk gevalquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
goed uitgeslapen voor de dag komen!
Ongeveer een maand geleden een assessment gedaan en dat was toch best vermoeiend.. met name door de ongelooflijke hoeveelheid vragen
Was voor mij voor het eerst, maar ik vond die lijsten echt langquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.
Appeltje, eitje.
Die Belg is transfervrij toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik niets van Feyenoord........ze verkopen Kuijt en Kalou.....en vervolgens kopen ze een Belgische linksback en ze zetten hun zinnen op Tiendalli........
Dat heeft BlueSCH net gemaaktquote:
Zeg is het nou afgelopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:37 schreef Eilanden het volgende:
De Bluezz variant van Appelsientjes 'Faas Wilkes'?
Voor wie?quote:
Paar minuten nog gezien.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn zusje heeft mn moeder MSN uitgelegd, de kleine bitch. Hoe verneukeratief is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |