Daarover kan alleen Danny beslissen en die is nu op vakantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Noca het volgende:
Komen Vaduz en Suijkie nog weer terug of wat?
Nou idd! pvdquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Noca het volgende:
Komen Vaduz en Suijkie nog weer terug of wat?
Nee, dat hadden we doorquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro is weer in the air....zonder BB-zipje
althans het ging niet zoals ik wilde
Gisteren heb ik Leffe gedronken, dus kun je gerust spreken van afwisselingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Afwisseling
één bavaria voor Bossie
ach.....ik had tong aan de lijn, was het zo opgelostquote:
Ja hoor. Alleen was ik zaterdag al bijna door de voorraad lekkere dingen heenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
Heb je jezelf nog een beetje verwend van het weekend Bos?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen was ik zaterdag al bijna door de voorraad lekkere dingenwijven heen. Maar toch heb ik me prima vermaakt.
Pfff, nog een keer? Of wil je per mail?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro is weer in the air....zonder BB-zipje
althans het ging niet zoals ik wilde
mmmnnn laat maar...wel lief geprobeert hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff, nog een keer? Of wil je per mail?
Nu loop je wel de TIETN miSCHquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef Bjoro het volgende:
mmmnnn laat maar...wel lief geprobeert hoor
ships....kun je niet een foto van die van jou opsturenquote:
droom maar lekker van afgelopen zondagquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik ook zo. Eens kijken of ik nu normaal slaap. Vannacht drie keer wakker geschrokken omdat ik droomde dat ik telkens flauwviel en tegelijkertijd de boel onder kotste. En ook drie keer kijken of het zo was, hè
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:11 schreef dndiek het volgende:
Trusten Pascal en Clauw
Wacht ff op het 24uurs topic van SCHquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
ships....kun je niet een foto van die van jou opsturen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Bjoro het volgende:
sorry....zat inderdaad in het verkeerde topic
ja foutje joh...kan gebeuren tochquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wacht ff op het 24uurs topic van SCH
[..]
uit de mond van Erwin Koemanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Kan gebeuren...waar hebben we dat eerder gehoord![]()
Trusten mensjes
Je doet je Pele-award eer aanquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
Aan een mod die wel online zou komen maar over de scheef gaat zit ook niemand op te wachten, denk ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
We hebben een mod die niet on line komt na een nederlaag van z'n club
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Succes in elk gevalquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Morgenmiddag weer eens voor het eerst sinds een paar maanden een gesprekje met een headhunter.
Beetje op tijd er in straks dus.
Even voor 3 uur dus uiterlijk.![]()
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
goed uitgeslapen voor de dag komen!
Ongeveer een maand geleden een assessment gedaan en dat was toch best vermoeiend.. met name door de ongelooflijke hoeveelheid vragen
Was voor mij voor het eerst, maar ik vond die lijsten echt langquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, ik heb dit al zovaak gedaan.
Appeltje, eitje.
Die Belg is transfervrij toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
en toch snap ik niets van Feyenoord........ze verkopen Kuijt en Kalou.....en vervolgens kopen ze een Belgische linksback en ze zetten hun zinnen op Tiendalli........
Dat heeft BlueSCH net gemaaktquote:
Zeg is het nou afgelopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:37 schreef Eilanden het volgende:
De Bluezz variant van Appelsientjes 'Faas Wilkes'?
Voor wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |