Krijg je van zoenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
* Da_Sandman is beetje ziekjes...
Je hoeft geen antwoord op mijn vraag te gevenquote:
Maar je krijgt wel allemaal doorbetaald?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik lig niet voor 13.00 te tukken
Slot wordt nu veranderd, om ongeveer half 12 pas de rookmelders, wat anderhalfuur duurt.. Wordt een leuke dag dit
Nee, was het maar waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel allemaal doorbetaald?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, was het maar waarDit is gewoon in mijn eigen kamer.
Augustus is echt ruk. Maar goed, moet toch studeren vandaag, al wil ik vanavond nog wel FF richting eindfeest van de KEI.quote:
Vanochtend ook, was pikzwart.. echt heel bizar om te zien. Kwam echt met bakken uit de hemel (en daardoor stond ik natuurlijk in de filequote:
succes voor straksquote:
Thanx, ik ga zo de deur uit.quote:
heeft-ie blauwtong ?quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools, alles goed?
Vrijdag beginnen, maar daar probeer ik nog niet aan te denken. Fijn dat je me er aan herinnerdequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]beschouwtje...hoe lang heb jij nog vakantie ?
Ken het, zo zijn mijn pocket azen (en maakte trips) ook een keer keihard gekraakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, wat krijgen we nou. Ongelofelijk short stacked, ik krijg 22 en ga all in. Ik wordt gecalled door Kh10s. Flop is 2 5 6. Turn is een Q en de river een T. Maar de vier laatste zijn alle vier harten
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, wat krijgen we nou. Ongelofelijk short stacked, ik krijg 22 en ga all in. Ik wordt gecalled door Kh10s. Flop is 2 5 6. Turn is een Q en de river een T. Maar de vier laatste zijn alle vier harten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |