Niets mis meequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Een Engelse titel, ik wist het..
ik lurktequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tien views! En maar twee posts! Ik neem aan dat jij niet 9 keer op F5 hebt zitten rammen, CDP, dus kom op, wie zijn jullie! Posten, die andere 8 lurkers!.
Een meisje!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een meisje! [afbeelding] Wat moeten we daar nou weer mee!
*paniekerig rondren*
*in een donker hoekje tegen beavje op bots*
*bewusteloos neerval*
Okay majesteit dan zal ik u vanaf heden met BB aanspreken sirequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
geen prob![]()
Enne, zeg maar BB, we kennen elkaar daar lang en goed genoeg voor![]()
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de Hquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Het is ook al een verouderd plaatje....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de H
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hierquote:
I wouldn't count on it.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hier![]()
Zou SAJ die hint ook opvatten ?![]()
wat zie jij er moe uiquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
boeboe hallooo
breng je het er beter vanaf dan ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef TehRockstar het volgende:
jaaaaa. ik had het fijn.
je ging al zweven van de drankquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
ik viel van een soort zitplek in de trut.![]()
ik dacht dat ik er op zat, maar dat was de schioot van t. en daar rolde ik vanaf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je ging al zweven van de drank![]()
of iemand stootte per ongeluk tegen je aan waardoor je van de kruk viel ?
Navondquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:15 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
en geen grote sterke armen in de buurt om je aan vast te grijpen, of die je opvingen zodat je niet op de grond vielquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik dacht dat ik er op zat, maar dat was de schioot van t. en daar rolde ik vanaf.
hm, ja wel redelijk. maar hij is best dunquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen grote sterke armen in de buurt om je aan vast te grijpen, of die je opvingen zodat je niet op de grond viel
maar jij bent toch ook zo licht als een veertjequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
hm, ja wel redelijk. maar hij is best dun
that was supposed to be my linequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
ik ga wel op mijn bek als een wijf van 150 kilo.
Brad had zich verslapen. Oepsquote:
Groeten terug.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
groetjes uit griekenland 8)
lekker weer, lekker eten, leuke mensen
Onhandig! En je zal hem zelf ook niet even wakker maken?quote:
Ja, ik werd om 20 over acht wakker. Best knap trouwens, om half negen zat ie op de fiets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Onhandig! En je zal hem zelf ook niet even wakker maken?
Waarom ben ik intussen alweer verkouden?
Da's pas knap als-ie dan ook geschoren, gewassen/gedoucht en aangekleed is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik werd om 20 over acht wakker. Best knap trouwens, om half negen zat ie op de fiets.
En alweer verkouden? Eet je wel genoeg fruit en vitamientjes?
Jamaar... dat zou regelmaat impliceren. En ik ben hartstikke slecht in regelmaat en discipline.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
Elke ochtend sinaasappel- of cranberrysap werkt prima.
Of is het iets chronisch?
Discipline problemen? *zweep pak*quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar... dat zou regelmaat impliceren. En ik ben hartstikke slecht in regelmaat en discipline.
Zweepjes zijn sowieso niet mijn ding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef wonderer het volgende:
Discipline problemen? *zweep pak*
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hemquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Parleur het volgende:
Zeg... ons topicengeltje isvolgens mij ernstig zoek! Dat Lowlandsgedoe is toch zeker allang weer af? Hij smst niet eens! Of zou d'r GSM weer ergens in gevallen zijn? Moeten we iemand bellen? 112? De AVRO? Peter R.?
Niet dat ik haar mis natuurlijk hoor... hou me ten goede... maar ik weet dat ie makkelijk zo zeven sloten tegelijk inloopt. Zeker zonder lenzen!
Owh my God... het is dus nog ergerder dan ik al dacht... je laat de kat toch ook niet op de muizen passen... heeft er iemand het nummer van Lowlands... ik zoek een verregende engel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hem![]()
Ik dacht dat je naar Lowlands was... maar dit klinkt gewoon als een maandafsluiting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Vlarp merkt kennelijk dat je nog steeds intensief meelurkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Beterschap!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Awwww.... Arm Ang3ltje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Ik had het niet over jou.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.quote:
Over jou droom ik alleen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.
Now be a dear, and get me my beer.
Sterkte en beterschap!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Dag jongedame.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
Dag heren.
Gister gaf ik kusjes aan een lesbie.quote:
gemilimeterd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef BB_Koning het volgende:
Mijn haar zit zooooooo goed vandaag, nog beter dan normaal![]()
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
Oh. Hihi.
Ik heb écht een vriendje.
Wat leukkkkkkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Fijn he? Gouden krulletjes.
Weet hij al dat je lesbiëntjes zoent?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef TehRockstar het volgende:
Oh. Hihi.
Ik heb écht een vriendje.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
jij hebt stomme stekels ofzowat voor haar heb je eigenlijk
wat n schatje is je vreindje oevrigens
Kusjes geven is iets anders, gekke beebie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Weet hij al dat je lesbiëntjes zoent?
Nik is de mooistequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef samjustme het volgende:
Net weer naar een heerlijke aflevering van America's next top model gekeken
Bree was tof
Daar ben ik met je eens.quote:
Het is niet leuk meer hier.. that's whyquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Tralalala... Het is niet echt druk hier hè..
En ik dacht dat Waxje al weer een PC had..
Hoezo niet leuk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is niet leuk meer hier.. that's why
Dat is het al 1744 delen niet meer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhuh...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ruk een eind op, sigaarzuiger..
quote:
Maar ja. Om nou weer terug te gaan naar #gay.jongeren.quote:
Waren de eerste 30 nog wel de moeite?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is het al 1744 delen niet meer..
leeft dat uberhaupt nog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Maar ja. Om nou weer terug te gaan naar #gay.jongeren..
Dat kan niet meer op mijn leeftijd..
Ik heb alsnkere vingersquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een foto! Ben jij dat, BB? [afbeelding]
Nou je gezicht nog! Kom op, je kunt het!![]()
Waarom doet je cu2 het niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij doet gemeenKomt dat omdat je oud bent, ben je nu oud en verbitterd?
![]()
Nee. Gewoon lekker vals afreageren op een willekeurig slachtoffer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij doet gemeenKomt dat omdat je oud bent, ben je nu oud en verbitterd?
![]()
Het bestaat nogquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen idee. Wie is hier nog jong genoeg om te kijken of het nog iets doet?.
Je had toch al een keuken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Pffffff..... van gister 18:30 tot nu 8:00 geslapen...... en alleen maar wakke romdat om de deurbel ging: Goedemorgen keukenconcurrent!
*knuffel*quote:
Moeten we iemand langssturen om je van de kippensoep te verlossen, dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Er hebben zich al meerdere mannen aangeboden op MSN om dat te doen dus ik denk dat ik zometeen stik in de kippensoep :[
je inschrijving is geaccepteerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:33 schreef TehRockstar het volgende:
Lyrisch! Extatisch!
en dat was genoeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar zijn we weer na 16 uur slaap
Maar dat is toch een bijzaak als je wel een superleuk weekend gehad hebt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar zijn we weer na 16 uur slaap
nee die was daar niet, 16 uur was genoeg nu begint de grote opruimingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch een bijzaak als je wel een superleuk weekend gehad hebt?
heb je de gitarist van de cursus nog gezien en gesproken?
hoeveel kilo jonge zeeklei heb je uit Biddinghuizen mee naar huis genomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee die was daar niet, 16 uur was genoeg nu begint de grote opruiming
je hebt het gewoon gezien als een kuuroord, en een kleipakking genomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
viel op zich wel mee
de klei/modder was erg sfeerverhogend
Ik heb m gister voor t eerst gezienquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m gister voor t eerst gezien![]()
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m gister voor t eerst gezien![]()
Ja. Hoi.quote:
Ja. Ook Hoi. Enzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja. Hoi.
Ik zie al genoeg films, series enzo![]()
Is er al een nieuwe Prison Break?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m nu gezien
En zo maar Prison Break kijken en Vanished met hij uit QAF USA
Ja s2 is gister begonnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe Prison Break?
Ik moet seizoen 1 nog afkijken maar weet niet meer waar ik ben gebleven.
wie vond je een smakelijk hapje in QAF USA?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m nu gezien
En zo maar Prison Break kijken en Vanished met hij uit QAF USA
Geen Marissaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja s2 is gister begonnen
En godverdomme, wat duurt t lang voor ik weer naar Summer en Seth kan kijken![]()
"kopje verse jus dan maar op de tafel neerzet"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb het echt afwisselend ijskoud (rillen) en stikheet (zweten)Niet fijn
Kga maar ff op de bank amelie-en
This FOX drama centers on the search for Sara Collins. She's the wife of Senator Jeffrey Collins. Sara vanishes and the FBI lead by Agent Graham Kelton is on the job, but before they can find her they need to find out who she really is. The mystery surrounding the disappearance is seen through the eyes of the FBI, members of the family and a reporter trying to get the story of her career. The search for Sara will expose many secrets. Nothing is as it seems.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar gaat vanished over en wie uit QAF US?
Oh Brianquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanished gaat over een kidnapping en bovenstaand menneke speelt een FBI agent
Hij kwam me al zo bekend voor! Maar daarvan dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanished gaat over een kidnapping en bovenstaand menneke speelt een FBI agent
zo nu heb je dus eindelijk voordeel van die kraagjes op een poloquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
en dan heel hip kraagje omhoog dan is het toch voldoende gecamoufleerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn haartjes zijn lang genoeg om ze strategisch in mijn nek te laten vallen, hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
Als ik een zuigzoen ha dgekregen, dan zou ik niet blij zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Pret, pret, pretdag! Prachtige dag!
Hulde aan deze dag!
Je had erin kunnen stikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
ja dames en heren onze demonstrator toont hier ons nieuwste model waterpijp
Had je dat graag gewild dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had erin kunnen stikken.
It would've been a pleasant sight.quote:
Misschien. Zou het uitmaken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien zou je eens aardig moeten doen.
Ach, gelukkig compenseer ik genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De wereld zou een stuk leuker en gezelliger zijn.
Oh ja? Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, gelukkig compenseer ik genoeg
Ieuww, strak sdenken ze nog dat je gay bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef Weemz het volgende:
Tsss... Wil ik bij de verlenging van mijn abo een Nokia N72, is hij alleen in het roze te krijgen... Grrr
Ik ben tegen genoeg mensen heel liefquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[CDP]
Weemz is al roze genoeg van zichzelf.
[/CDP]
Wat is dit nou weer voor een overstigmatiserende, flauwe kutgrap?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[CDP]
Weemz is al roze genoeg van zichzelf.
[/CDP]
Ik vond m wel leuk, TRS heeft wel humor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een overstigmatiserende, flauwe kutgrap?
Da's iets met naald en draad toch? En dan drie keer half om, zes laten vallen en de rest ophalen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:51 schreef Rood_schaap het volgende:
GVDSommige debielen weten echt niet wat autorijden is
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's iets met naald en draad toch? En dan drie keer half om, zes laten vallen en de rest ophalen?
En wat ga jij er aan doen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toen had deze reeks nog humor. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url].
Misschien moeten diegenen maar zo stilaan verhuizen naar [lesbeau]....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toen had deze reeks nog humor..
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
En wat ga jij er aan doen?
Meisjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Misschien moeten diegenen maar zo stilaan verhuizen naar [lesbeau]....
Nah, humour us with one-liners. Daar heb je geen grappige mede-user voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.
[..]
Meisjes.
Nee, soms wel een vlaag in een Goeiemorgen-Dave-topic ofzo.
Om Joop den Uyl te quoten: "Die tijd komt nooit meer terug."
Kon je die deuren niet even uit elkaar schuiven ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
Heel fijn die Phileas bussen in eindhoven
ik heb vanochtend 5 minuten klem gezeten tussen de deuren bij het instappen
Er zit niet eens een ontgrendelaar op die de chauffeur kan bedienen, daar moet dan weer iemand uit de garage voor komen
Jah, da's wel jammer vindt ik altijd. Het mist iets.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.
[..]
Meisjes.
Er zijn wel meer kamers in Den Haag die wel meer iets hebben.quote:
Ach zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:
* petre86 heeft een kamer in dan haag!
-edit- sinds vandaag dus
14-16m2 met een inbouwkast, vlakbij centrum rijswijk/den haagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo.
Proficiat
En hoe groot is 't?
Gefeli petre!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
14-16m2 met een inbouwkast, vlakbij centrum rijswijk/den haag
Naar bed jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
Beebies.
Heel stom en heel gemeen en jij had er allang in moeten liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:13 schreef TehRockstar het volgende:
Stomme gemenerd!
Moet ik me wel schappelijk gedragen, d'r zitten al schappen in namelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gefeli petre!
Dus als je wilt, kun je ook meteen weer de (inbouw)kast in?![]()
Dat is een bed en houdt in dat je de kast kan onderverhuren als kamer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
Moet ik me wel schappelijk gedragen, d'r zitten al schappen in namelijk
Nee dat gaat dus niet, die deuren die blijven continu onder druk en op spanning staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kon je die deuren niet even uit elkaar schuiven ofzo?
gefeliciteerd Peetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:
* petre86 heeft een kamer in dan haag!
-edit- sinds vandaag dus
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat gaat dus niet, die deuren die blijven continu onder druk en op spanning staan
Erger vind ik nog dat de chauffeur ze niet eens zelf kan ontgrendelen maar daar een mannetje van de bussengarage voor nodig heeft
ze hadden daar toch al magneetjes voor in de busbaan gestopt jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellend
Tja, de Phileas. Ziet er mooi futuristisch uit... maar het is een duur drama aan het worden.
En hoe gaat het met de patient ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellend
Tja, de Phileas. Ziet er mooi futuristisch uit... maar het is een duur drama aan het worden.
zo dan nog maar eens een glaasje verse jusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
De 15.000 SMS-jes van Bart () helpen wel een beetje. Ik moet om de 10 minuten ff laten weten dat ik nog ziek ben zodat ie me beter kan kussen (jeez, wat klef als je dat zo terugleest
).
Ben al een stukje minder ziek dan gister, maar nog wel grieperig. Minder duizelig, minder hoofdpijn, minder oorpijn. Maar van alles nog wel een beetje.
Bart wie is Bart nou weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
De 15.000 SMS-jes van Bart () helpen wel een beetje. Ik moet om de 10 minuten ff laten weten dat ik nog ziek ben zodat ie me beter kan kussen (jeez, wat klef als je dat zo terugleest
).
Ben al een stukje minder ziek dan gister, maar nog wel grieperig. Minder duizelig, minder hoofdpijn, minder oorpijn. Maar van alles nog wel een beetje.
ja en ik kan alleem maar gedurende kantoortijden m'n bijdrage leverenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bart wie is Bart nou weer
met jou gaat het gelukkig beter dan met dit topic, het is op sterven na dood hier
nou da's wel heel erg lang hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
laten we hopen dat het met een week of 2 als de scholen weer beginnen beter gaat
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Krijg ik een kusje?
de musical hugo boss jongenquote:
Kusje voor de PP?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Krijg ik een kusje?
PP?quote:
Oh je hebt weer DVD's nodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
Jeuj, binnenkort weer een weekendje Londen.
er zijn slechtere oorden denkbaar dan Londonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
Nah, nodig, nodig...
Ik ga net als vorige keer proberen weinig aan DVD's uit te geven en gewoon heerlijk te relaxen en bij te komen. Dat heb ik dan weer wel nodig.
Maar ook vele beterequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn slechtere oorden denkbaar dan London![]()
Wellesquote:
Ik ook voor jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ooooh, ik ben zo blij.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Oehdeze jongen lijkt eigenlijk best wel veel op ene oud klasgenoot en toenmalig goede vriend van me
Ik denk dat ik tezamen met mijn verjaardag/housewarming ook maar een reünietje moet houden. Puur om te checken of foto 3 en 4 ook waarheidsgetrouw zijn dan he
Jij hebt helemaal geen krullenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
't vriendje wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen krullen![]()
oke dan is het goedquote:
Wat heb je dan wel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen krullen. Ook geen rode krullen.
Rechte haartjes enzoquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou je dat willen weten, vraag ik me dan af.
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over gingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.
Ach ja, pubertjes hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over ging.
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ach ja, pubertjes heGewoon niet te veel op in gaan
Ik zie het jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertje.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ik voel me opeens heel oud
Wat een vrolijke bedoeningquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De
-smiley's spreken boekdelen
.
dequote:
en
Aanstellerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Whehequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Want?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, hard? Het was geestelijk intensief zegmaar..
Dat zal het zijn.quote:
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassenquote:
Ga ander werk zoeken danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassen
Hehe niet zeuren danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. het is op een bepaalde vage manier best leuk werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |