Niets mis meequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Een Engelse titel, ik wist het..
ik lurktequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tien views! En maar twee posts! Ik neem aan dat jij niet 9 keer op F5 hebt zitten rammen, CDP, dus kom op, wie zijn jullie! Posten, die andere 8 lurkers!.
Een meisje!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een meisje! [afbeelding] Wat moeten we daar nou weer mee!
*paniekerig rondren*
*in een donker hoekje tegen beavje op bots*
*bewusteloos neerval*
Okay majesteit dan zal ik u vanaf heden met BB aanspreken sirequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
geen prob![]()
Enne, zeg maar BB, we kennen elkaar daar lang en goed genoeg voor![]()
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de Hquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Het is ook al een verouderd plaatje....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de H
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hierquote:
I wouldn't count on it.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hier![]()
Zou SAJ die hint ook opvatten ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |