Niets mis meequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Een Engelse titel, ik wist het..
ik lurktequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Tien views! En maar twee posts! Ik neem aan dat jij niet 9 keer op F5 hebt zitten rammen, CDP, dus kom op, wie zijn jullie! Posten, die andere 8 lurkers!.
Een meisje!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een meisje! [afbeelding] Wat moeten we daar nou weer mee!
*paniekerig rondren*
*in een donker hoekje tegen beavje op bots*
*bewusteloos neerval*
Okay majesteit dan zal ik u vanaf heden met BB aanspreken sirequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
geen prob![]()
Enne, zeg maar BB, we kennen elkaar daar lang en goed genoeg voor![]()
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de Hquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Het is ook al een verouderd plaatje....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij vindt de H manager dat je avatar een fraai plaatje is, en volgens hem toch nog steeds een plekje verdient in de H
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hierquote:
I wouldn't count on it.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er mensen plaatjes gaan posten hier zal het wel weer stormlopen hier![]()
Zou SAJ die hint ook opvatten ?![]()
wat zie jij er moe uiquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
boeboe hallooo
breng je het er beter vanaf dan ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef TehRockstar het volgende:
jaaaaa. ik had het fijn.
je ging al zweven van de drankquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:52 schreef TehRockstar het volgende:
ik viel van een soort zitplek in de trut.![]()
ik dacht dat ik er op zat, maar dat was de schioot van t. en daar rolde ik vanaf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je ging al zweven van de drank![]()
of iemand stootte per ongeluk tegen je aan waardoor je van de kruk viel ?
Navondquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:15 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
en geen grote sterke armen in de buurt om je aan vast te grijpen, of die je opvingen zodat je niet op de grond vielquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
ik dacht dat ik er op zat, maar dat was de schioot van t. en daar rolde ik vanaf.
hm, ja wel redelijk. maar hij is best dunquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en geen grote sterke armen in de buurt om je aan vast te grijpen, of die je opvingen zodat je niet op de grond viel
maar jij bent toch ook zo licht als een veertjequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
hm, ja wel redelijk. maar hij is best dun
that was supposed to be my linequote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
ik ga wel op mijn bek als een wijf van 150 kilo.
Brad had zich verslapen. Oepsquote:
Groeten terug.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
groetjes uit griekenland 8)
lekker weer, lekker eten, leuke mensen
Onhandig! En je zal hem zelf ook niet even wakker maken?quote:
Ja, ik werd om 20 over acht wakker. Best knap trouwens, om half negen zat ie op de fiets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Onhandig! En je zal hem zelf ook niet even wakker maken?
Waarom ben ik intussen alweer verkouden?
Da's pas knap als-ie dan ook geschoren, gewassen/gedoucht en aangekleed is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik werd om 20 over acht wakker. Best knap trouwens, om half negen zat ie op de fiets.
En alweer verkouden? Eet je wel genoeg fruit en vitamientjes?
Jamaar... dat zou regelmaat impliceren. En ik ben hartstikke slecht in regelmaat en discipline.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef wonderer het volgende:
Elke ochtend sinaasappel- of cranberrysap werkt prima.
Of is het iets chronisch?
Discipline problemen? *zweep pak*quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar... dat zou regelmaat impliceren. En ik ben hartstikke slecht in regelmaat en discipline.
Zweepjes zijn sowieso niet mijn ding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef wonderer het volgende:
Discipline problemen? *zweep pak*
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hemquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Parleur het volgende:
Zeg... ons topicengeltje isvolgens mij ernstig zoek! Dat Lowlandsgedoe is toch zeker allang weer af? Hij smst niet eens! Of zou d'r GSM weer ergens in gevallen zijn? Moeten we iemand bellen? 112? De AVRO? Peter R.?
Niet dat ik haar mis natuurlijk hoor... hou me ten goede... maar ik weet dat ie makkelijk zo zeven sloten tegelijk inloopt. Zeker zonder lenzen!
Owh my God... het is dus nog ergerder dan ik al dacht... je laat de kat toch ook niet op de muizen passen... heeft er iemand het nummer van Lowlands... ik zoek een verregende engel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hem![]()
Ik dacht dat je naar Lowlands was... maar dit klinkt gewoon als een maandafsluiting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Vlarp merkt kennelijk dat je nog steeds intensief meelurkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Beterschap!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Awwww.... Arm Ang3ltje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Ik had het niet over jou.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.quote:
Over jou droom ik alleen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.
Now be a dear, and get me my beer.
Sterkte en beterschap!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |