Discipline problemen? *zweep pak*quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jamaar... dat zou regelmaat impliceren. En ik ben hartstikke slecht in regelmaat en discipline.
Zweepjes zijn sowieso niet mijn ding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef wonderer het volgende:
Discipline problemen? *zweep pak*
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hemquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:42 schreef Parleur het volgende:
Zeg... ons topicengeltje isvolgens mij ernstig zoek! Dat Lowlandsgedoe is toch zeker allang weer af? Hij smst niet eens! Of zou d'r GSM weer ergens in gevallen zijn? Moeten we iemand bellen? 112? De AVRO? Peter R.?
Niet dat ik haar mis natuurlijk hoor... hou me ten goede... maar ik weet dat ie makkelijk zo zeven sloten tegelijk inloopt. Zeker zonder lenzen!
Owh my God... het is dus nog ergerder dan ik al dacht... je laat de kat toch ook niet op de muizen passen... heeft er iemand het nummer van Lowlands... ik zoek een verregende engel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom had hij TMM toch meegenomen, die moest opletten dat het hiet in het honderd liep voor hem![]()
Ik dacht dat je naar Lowlands was... maar dit klinkt gewoon als een maandafsluiting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Vlarp merkt kennelijk dat je nog steeds intensief meelurkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Twoflower het volgende:
Hoe kom ik nou toch weer in die H terecht? Ik had mezelf er toch al tijden geleden uit gesloopt!
Beterschap!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Awwww.... Arm Ang3ltje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
Ik had het niet over jou.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.quote:
Over jou droom ik alleen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat weet ik, Dave, dat weet ik. Je hebt het nooit over mij.
Now be a dear, and get me my beer.
Sterkte en beterschap!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Thuis.
Moe.
Dood.
Vies.
Douchen.
O ja, al 2,5 dag ziek
Tot ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |