Of tis bilzweet, dikke mensne zweten meer, dus dikke billen vast ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een poepvlek!
Raad eens wie misschien wel mijn vriendje wilt zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Of tis bilzweet, dikke mensne zweten meer, dus dikke billen vast ook![]()
Oeeoehhh, echt!!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Raad eens wie misschien wel mijn vriendje wilt zijn.
Ik geloof wel in dat je iemand leuk kan vinden via msn maar verliefd Nee. Voor verliefdheid moet je toch iemand beter leren kennen, hoe men echt isquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Daar geloof ik zeker niet in. Iemand kan zich op MSN namelijk heel anders voordoen dan in het echt.
Ik heb alleen wel het idee dat er potentie is en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nog nooit eerder gevoeld heb bij iemand in mijn MSN die ik nog nooit gezien heb. Ik vind het gewoon een apart gevoel en eigenlijk wel een beetje eng.
Ik zie niks, maar hij heeft wel een achterkant die niet klein is maar het valt op zich wel meequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een poepvlek!
Toen was ik aan het feestenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier onweerde het vannacht, met flitsen en donders enzo.
Neen, ik ben vandaag jarig, maar ja, dat gaat in wezen al in vanaf 00u, hè.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neen, ik ben vandaag jarig, maar ja, dat gaat in wezen al in vanaf 00u, hè.
Dankquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoe oud ben je geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nanking had nog 'n topic voor me gemaakt
[ Bericht 13% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 20-08-2006 15:31:05 ]alias Capriccio Dieu Donné
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
Lach niet:Wat ben jij oud gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nanking had nog 'n topic voor me gemaakt
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
Ik zag ook al wat vage meldingen in de nieuwe regeling. In ieder geval is het overal, behalve in de randstad en brabant slechter geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
Alhoewel... huh? Het lijkt alsof ze een intercity laten stoppen op Amersfoort Schothorst?.
Klopt die planner wel?
je bent 26 toch dus het valt reuze mee. Ik houd ook niet meer van verjaardagen want het gaat richting the BIG 30quote:
Dat denk jij ik ben zelf 23 dus nog 7 jaar maar ik word volgend jaar al 24quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De 30 is voor mij gelukkig nog een heul eind weg.
Ik ben nog zeven jaar verwijderd van jouw leeftijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat denk jij ik ben zelf 23 dus nog 7 jaar maar ik word volgend jaar al 24
Het gaat sneller dan je denkt
Moet je nagaan, bij jou duurt het nog 3 jaar langer!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat denk jij ik ben zelf 23 dus nog 7 jaar maar ik word volgend jaar al 24
Het gaat sneller dan je denkt
geen probquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:06 schreef Stroekie het volgende:
En ja sorry BB_Koning voor het abrupte einde gisteren![]()
Natuurlijk. Waarom niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:31 schreef Andyvie het volgende:
Kun je iets voor iemand gaan voelen terwijl je hem alleen kent van MSN?
Na je 20e zal je verjaardigen niet meer leuk vindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog zeven jaar verwijderd van jouw leeftijd.
Ik heb er nu al niet altijd meer zin in, maar dat komt meer door mijn zeurfamiliequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Na je 20e zal je verjaardigen niet meer leuk vinden
Daar heb je wel gelijk in maar ja ik zie wel als ik 30 word, dan wordt je bang om 40 te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je nagaan, bij jou duurt het nog 3 jaar langer!
Kinderen. Nee dankje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ja ik zie wel als ik 30 word, dan wordt je bang om 40 te worden.
Op mijn 40e hoop ik dan al kids te hebben
Wat leuk, je wordt een adopteerhomoquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ja ik zie wel als ik 30 word, dan wordt je bang om 40 te worden.
Op mijn 40e hoop ik dan al kids te hebben
Nu ben ik ook niet aan toe aan kinderen maar als je 35-40 bent dan wel, het liefst eigen kinderen en geen geadopteerde. Gewoon met een vrouwquote:
Je wilt eindigen met een vrouw, of bedoel je een draagmoeder ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nu ben ik ook niet aan toe aan kinderen maar als je 35-40 bent dan wel, het liefst eigen kinderen en geen geadopteerde. Gewoon met een vrouw
Nou, ik ga sowieso never nooit een vrouw nemen, en een draagmoeder, no thanks.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt eindigen met een vrouw, of bedoel je een draagmoeder ofzo?
Nou er zijn nou eenmaal vrouwen die een kind willen hebben en naar de spermabank gaan dus met zo iemand en het kind heeft dan ook een vader.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt eindigen met een vrouw, of bedoel je een draagmoeder ofzo?
Hoe zie je dat voor je? Het kind woont bij de moeder en jij gat af en toe langs?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou er zijn nou eenmaal vrouwen die een kind willen hebben en naar de spermabank gaan dus met zo iemand en het kind heeft dan ook een vader.
Ik zou dichterbij dan kunnen gaan wonen en zou het kind dan financieel steunen en in het weekend zou ik hem dan krijgen en ik zou eventueel met een vrouw samen kunnen gaan wonen. Want ik kan ook op vrouwen verliefd worden maar seks Nee. Maar ik zie mezelf niet een kind samen met een ander man opvoeden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Het kind woont bij de moeder en jij gat af en toe langs?
Denk je dat een vrouw die naar een spermabank gaat daarop zit te wachten? Volgens mij willen ze gewoon leuk in hun eentje een kind opvoeden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zou dichterbij dan kunnen gaan wonen en zou het kind dan financieel steunen en in het weekend zou ik hem dan krijgen en ik zou eventueel met een vrouw samen kunnen gaan wonen. Want ik kan ook op vrouwen verliefd worden maar seks Nee. Maar ik zie mezelf niet een kind samen met een ander man opvoeden.
Ik zou wel een vriend willen hebben en waarmee ik samen gelukkig zou worden, maar een kind zou ik samen met een vrouw willen opvoeden dus wat dat betreft ben ik traditioneelquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Denk je dat een vrouw die naar een spermabank gaat daarop zit te wachten? Volgens mij willen ze gewoon leuk in hun eentje een kind opvoeden.
Je bent homo, waarom in godsnaam denk je dat je je leven met een vrow door kunt brengen? Jouw soort mens vindt de ware liefde bij een man.
Wil je uberhaupt wel een leuke vreind en samen gezellig in een huisje wonen en samen oud worden?
Intercity's worden ook meer sneltreinen. Mijn intercity van Den Helder naar Nijmegen gaat voortaan ook stoppen in Heiloo, Castricum, Zaandam, Driebergen-Zeist en Veenendaal de Klompquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag ook al wat vage meldingen in de nieuwe regeling. In ieder geval is het overal, behalve in de randstad en brabant slechter geworden.
Maar kreeg ook al de melding dat er van Rotterdam CS naar Amsterdam CS een intercity rijdt die in Haarlem en Heemstede-Aerdenhout stopt. Klopt ook niet, dat moet een sneltrein zijn.
En de sneltrein Rotterdam - Arnhem verdwijnt, altijd overstap in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |