abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40977692
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Of alles wordt gewoon opgeblazen tot het helemaal buiten alle proporties is en iedereen alles aandikt over iedereen, waardoor mensen boos worden om niks .
Nou ja, ik weet in ieder geval heel zeker dat ik niemand gewaarschuwd heb over Kug op de manier zoals ie zelf heeft beschreven. Enfin, hij moet maar geloven wat ie wil.
Huh!?
pi_40977732
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp
ik wou mijn avatar hierin verwijderen maar hij pakt hem niet
[afbeelding]
I know.. had je ook gemaild. Maar ik zie nog steeds je oude (webicon) hier op fok. Zie nu dat je deze wel het geupload op fok.
Huh!?
pi_40977821
Dag meiden.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_40977874
Heeft iemand van jullie overigens de film Adam en Steve gezien
Lachen jongens

Een homofiele Gothic-jongen Adam komt in een soort stripbar een homofiele danser Steve tegen en zij besluiten de liefde te gaan bedrijven, maar door een vervelende complicatie komt het niet tot een daadwerkelijke daad. 17 jaar later vindt er door omstandigheden opnieuw een ontmoeting plaats en slaat de vonk weer over, maar zij weten niet van elkaar dat ze elkaar eerder al gezien hebben omdat hun uiterlijk nogal veranderd is. Als Adam verteld over de complicatie van destijds, stort Steve in elkaar maar zoals gebruikelijk bij een romantische komedie kun je op voorhand wel raden hoe het verhaal afloopt. Beetje langzaam verhaal en ook wat vage scenes met de vriendin van Adam als mislukte standup-komedienne.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_40977936
Ik heb een hekel aan het woord homofiel..
Huh!?
pi_40977961
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Heeft iemand van jullie overigens de film Adam en Steve gezien
Lachen jongens

[afbeelding]

Een homofiele Gothic-jongen Adam komt in een soort stripbar een homofiele danser Steve tegen en zij besluiten de liefde te gaan bedrijven, maar door een vervelende complicatie komt het niet tot een daadwerkelijke daad. 17 jaar later vindt er door omstandigheden opnieuw een ontmoeting plaats en slaat de vonk weer over, maar zij weten niet van elkaar dat ze elkaar eerder al gezien hebben omdat hun uiterlijk nogal veranderd is. Als Adam verteld over de complicatie van destijds, stort Steve in elkaar maar zoals gebruikelijk bij een romantische komedie kun je op voorhand wel raden hoe het verhaal afloopt. Beetje langzaam verhaal en ook wat vage scenes met de vriendin van Adam als mislukte standup-komedienne.
Gezien jah. Erg grappig, vooral de joodse ouders van Adam
pi_40977998
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Hoezo dat zijn we toch ook, beter iniedergeval dan flikker/nicht'daar heb ik pas een hekel.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:55:18 #158
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_40978044
Bifiel
bb_koning.hyves.nl
pi_40978046
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Gezien jah. Erg grappig, vooral de joodse ouders van Adam
Heb je ook Mambo Italiano gezien?
Ook een hele leuke film
pi_40978048
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef samjustme het volgende:

[..]

Hoezo dat zijn we toch ook, beter iniedergeval dan flikker/nicht'daar heb ik pas een hekel.
Liever homosexueel of gewoon homo.
Huh!?
pi_40978067
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef BB_Koning het volgende:
Bifiel
Oh, ik ben geen grote liefhebber van bi's
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:57:59 #162
106955 BB_Koning
pi_40978121
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:56 schreef samjustme het volgende:

[..]

Oh, ik ben geen grote liefhebber van bi's
Biseksuele jongens die willen gewoon eens een keertje seks hebben met een homo en als ze genoeg hebben daarvan, dan nemen ze een vrouw en kinderen etc.

Stomme bi's
bb_koning.hyves.nl
pi_40978172
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Biseksuele jongens die willen gewoon eens een keertje seks hebben met een homo en als ze genoeg hebben daarvan, dan nemen ze een vrouw en kinderen etc.

Stomme bi's
De meeste bi's eindigen met een vrouw en ik heb geen zin om met een vrouw te strijden om een man
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:00:37 #164
106955 BB_Koning
pi_40978208
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef samjustme het volgende:

[..]

De meeste bi's eindigen met een vrouw en ik heb geen zin om met een vrouw te strijden om een man
Je zegt het niet zo expliciet, maar kan ik opmaken uit je woorden dat jij vindt dat bi's alleen maar even seks willen met een jongen?
bb_koning.hyves.nl
pi_40978229
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef samjustme het volgende:

[..]

Heb je ook Mambo Italiano gezien?
Ook een hele leuke film
Mambo Italiano heb ik (nog) niet gezien. Kijken of ie ergens te plukken valt .
pi_40978339
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Mambo Italiano heb ik (nog) niet gezien. Kijken of ie ergens te plukken valt .
Buitenstaander
Angelo Barberini (Kirby) is altijd al een beetje een buitenstaander geweest. In zijn jongste jaren is Nino Paventi (Miller) zijn beste vriend. Wanneer Angelo zijn reputatie op school steeds slechter wordt, gaat Nino ook niet meer met hem om. Angelo is alleen, wordt gepest, en leeft ervoor om ooit een keer een goede tv-serie te schrijven. Eenmaal volwassen komt hij Nino weer tegen en dan beginnen zij een relatie die kosten wat het kost voor de buitenwereld geheim gehouden moet worden.

Geheim
En zoals het bijna altijd gaat met geheimen worden ze vroeg of laat een keer ontdekt. Ditmaal door Anna (Ferri) de zus van Angelo, wanneer ze haar broertje met vriend in bed betrapt. Op zich voor Angelo niet het grootste drama, want nu kan hij er ook met iemand over praten. Nino daarentegen heeft er meer moeite mee. Hij wil niet dat het uitkomt, want hij heeft toch een reputatie hoog te houden. Bij zijn alleenstaande moeder, maar ook bij zijn vriendjes van het politiekorps.

Uit de kast
Wanneer Angelo het geheim niet meer voor zich kan houden en bij zijn ouders uit de kast komt, beginnen de problemen pas echt. Wat een solide relatie lijkt te zijn, stort ineen omdat Nino zich nooit zal openstellen als homoseksueel naar de buitenwereld. Zowel Angelo als zijn ouders moeten een manier vinden om met al deze ontwikkelingen om te leren gaan. En dat doen ze op de Italiaanse manier. Masculien, veel schreeuwen, koppigheid en vooral niet willen toegeven dat het er uiteindelijk om gaat wie je bent.

Kirby en Ferri
De twee leukste rollen zijn in Mambo Italiano weggelegd voor broer en zus Barberini. Broer die met zijn homoseksuele gevoelens zit en daar geen raad meer mee weet. En zus die haar psychische problemen door de familie elke keer weer aan een andere psychiater verteld. Want, ze gaat nooit twee keer naar dezelfde. Luke Kirby en Claudia Ferri geven ons een compleet beeld van de Italiaanse familie in de tweede generatie. Beiden weten op hun eigen manier sympathie te krijgen voor hun ‘uitzonderlijke’ leventje.

Conclusie
Net als in My Big Fat Greek Wedding worden alle vooroordelen over Italianen uit de kast gehaald. Wie My Big Fat Greek Wedding een leuke film vond, moet ook zeker Mambo Italiano gaan kijken. Wie de Griekse familie niet in het hart heeft kunnen sluiten, zal dit wel lukken met de Italianen. Mambo Italiano weet de zelfspot van en vooroordelen over de Italiaanse gemeenschap in Amerika leuk over te brengen. Het is allemaal niet te extreem, maar daar waar ze over the top gaan, is dit zeer acceptabel. Mambo Italiano is voor iedereen een leuke, grappige en luchtige film die net een niveau hoger haalt.
pi_40978426
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Je zegt het niet zo expliciet, maar kan ik opmaken uit je woorden dat jij vindt dat bi's alleen maar even seks willen met een jongen?
Helemaal niet en overigens als bi heb je het makkelijker dan de homo's, je kan uiteindelijk met een vrouw trouwen en kinderen hebben
pi_40978480
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Oh jeetje,
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:07:17 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40978485
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:

[..]

Helemaal niet en overigens als bi heb je het makkelijker dan de homo's, je kan uiteindelijk met een vrouw trouwen en kinderen hebben
Makkelijker? Ik weet niet zeker of er wel serieus gedaan wordt over biseksualiteit. Het wordt vaak toch als twijfelperiode afgedaan en weggewuifd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:07:43 #170
106955 BB_Koning
pi_40978501
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:

[..]

Wat een rare kijk heb jij op biseksualiteit.
bb_koning.hyves.nl
pi_40978616
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Makkelijker? Ik weet niet zeker of er wel serieus gedaan wordt over biseksualiteit. Het wordt vaak toch als twijfelperiode afgedaan en weggewuifd.
Ik geloof niet in bi's, eerlijk gezegd zie ik ze meer als homo's die hun gevoelens niet durven toe te geven
pi_40978679
Ik denk dat jullie allemaal kut zijn.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:12:29 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40978696
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal kut zijn.
Dat is vast wederzijds.
Hoogachtend,
Erik.
pi_40978700
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Wat een rare kijk heb jij op biseksualiteit.
Als een jongen zegt dat ie bi is dan ben ik meestal vrij snel op afgekeken, een relatie zou iniedergeval niet in zitten
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:18:08 #175
106955 BB_Koning
pi_40978927
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef samjustme het volgende:

[..]

Als een jongen zegt dat ie bi is dan ben ik meestal vrij snel op afgekeken, een relatie zou iniedergeval niet in zitten
Ja, dat heb ik ook. Ik denk dat hij me uiteindelijk toch wel gaat verlaten voor n vrouw, want een vrouw kan hem een 'normaal' leven geven. En ja, daar zit ik dan met die gevoelens voor hem die hij kiest naast zich neer te leggen, alleen maar om een vrouw en kinderen en acceptatie te hebben.

Mij zul je zeker niet met een biseksuele jongen zien

bb_koning.hyves.nl
pi_40979027
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Ik denk dat hij me uiteindelijk toch wel gaat verlaten voor n vrouw, want een vrouw kan hem een 'normaal' leven geven. En ja, daar zit ik dan met die gevoelens voor hem die hij kiest naast zich neer te leggen, alleen maar om een vrouw en kinderen en acceptatie te hebben.

Mij zul je zeker niet met een biseksuele jongen zien

En laten we eerlijk wezen welke vrouw wil een man wiens leuter bij een man is geweest.
Bi-vrouwen is een heel ander verhaal daar zal geen enkel man/vrouw moeite mee hebben.
pi_40979075
Wat is dit toch een heerlijk topic .
Vooral zonder vooroordelen enzoot .
ijs_beer fan!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:22:29 #178
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40979091
Mawin
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40979737
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef NanKing het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk topic .
Vooral zonder vooroordelen enzoot .
Sinds wanneer mag je je mening niet uitten
pi_40979763
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef samjustme het volgende:

[..]

Sinds wanneer mag je je mening niet uitten
Zei ik dat ergens dan? .
ijs_beer fan!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:55:03 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40980265
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:41 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zei ik dat ergens dan? .
Nou, tussen neus- en lippiercing door....
Hoogachtend,
Erik.
pi_40980315
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, tussen neus- en lippiercing door....
Ik heb geen neuspiercing .
ijs_beer fan!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:56:52 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40980355
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik heb geen neuspiercing .
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:41 schreef NanKing het volgende:

[..]

Zei ik dat ergens dan? .
Hoogachtend,
Erik.
pi_40980391
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

Nee, maar je zei het wel tussen lip en tongpiercing door .
ijs_beer fan!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:01:56 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40980543
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee, maar je zei het wel tussen lip en tongpiercing door .
Je hebt me door .
Hoogachtend,
Erik.
pi_40985106
Dus ofzo.
pi_40985421
Kun je iets voor iemand gaan voelen terwijl je hem alleen kent van MSN?
pi_40985687
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:31 schreef Andyvie het volgende:
Kun je iets voor iemand gaan voelen terwijl je hem alleen kent van MSN?
Neen.
pi_40985761
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:40 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Neen.
O, waarom heb ik dan het idee dat ik iemand erg mis, alleen maar omdat ik hem 2 dagen niet heb gesproken op MSN?
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:45:03 #191
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40985808
Je hebt het idee dat je de persoon die je op MSN hebt leren kennen mist. Dat is niet de persoon die je wilt leren kennen Toch?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40985812
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Andyvie het volgende:

[..]

O, waarom heb ik dan het idee dat ik iemand erg mis, alleen maar omdat ik hem 2 dagen niet heb gesproken op MSN?
Dat betekent toch niet dat je verliefd op hem bent?
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:45:16 #193
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40985815
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ik denk dat je zeker wel een beginsel van eventuele groeibare liefde kan voelen op msn.

Maar ik ga slapen. Truste.
Hoogachtend,
Erik.
pi_40986037
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Dat betekent toch niet dat je verliefd op hem bent?
Dat zeg ik toch niet? Daar geloof ik zeker niet in. Iemand kan zich op MSN namelijk heel anders voordoen dan in het echt.
Ik heb alleen wel het idee dat er potentie is en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nog nooit eerder gevoeld heb bij iemand in mijn MSN die ik nog nooit gezien heb. Ik vind het gewoon een apart gevoel en eigenlijk wel een beetje eng.
pi_40986062
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt het idee dat je de persoon die je op MSN hebt leren kennen mist. Dat is niet de persoon die je wilt leren kennen Toch?
Euhmm, het is al laat en ik geloof dat ik moe begin te worden, dus ik volg je even niet?
pi_40986142
Misschien moet je gaan krassen.
pi_40986256
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien moet je gaan krassen.
Neuh, ik ga lekker slapen Truste!
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:01:31 #198
106955 BB_Koning
pi_40986270
[M] Sexy & Gewaagd #20.

Hij denkt nog steeds dat hij geen vette reet heeft

Edit http://i92.photobucket.com/albums/l25/use_this_name/02.jpg

Broertje, help hem eens uit de droom
bb_koning.hyves.nl
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:04:03 #199
106955 BB_Koning
pi_40986330
oeps
bb_koning.hyves.nl
pi_40986361
Er zit een poepvlek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')