Nou ja, ik weet in ieder geval heel zeker dat ik niemand gewaarschuwd heb over Kug op de manier zoals ie zelf heeft beschreven. Enfin, hij moet maar geloven wat ie wil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Of alles wordt gewoon opgeblazen tot het helemaal buiten alle proporties is en iedereen alles aandikt over iedereen, waardoor mensen boos worden om niks.
I know.. had je ook gemaild. Maar ik zie nog steeds je oude (webicon) hier op fok. Zie nu dat je deze wel het geupload op fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp
ik wou mijn avatar hierin verwijderen maar hij pakt hem niet
[afbeelding]
Gezien jah. Erg grappig, vooral de joodse ouders van Adamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef samjustme het volgende:
Heeft iemand van jullie overigens de film Adam en Steve gezien
Lachen jongens
[afbeelding]
Een homofiele Gothic-jongen Adam komt in een soort stripbar een homofiele danser Steve tegen en zij besluiten de liefde te gaan bedrijven, maar door een vervelende complicatie komt het niet tot een daadwerkelijke daad. 17 jaar later vindt er door omstandigheden opnieuw een ontmoeting plaats en slaat de vonk weer over, maar zij weten niet van elkaar dat ze elkaar eerder al gezien hebben omdat hun uiterlijk nogal veranderd is. Als Adam verteld over de complicatie van destijds, stort Steve in elkaar maar zoals gebruikelijk bij een romantische komedie kun je op voorhand wel raden hoe het verhaal afloopt. Beetje langzaam verhaal en ook wat vage scenes met de vriendin van Adam als mislukte standup-komedienne.
Hoezo dat zijn we toch ook, beter iniedergeval dan flikker/nicht'daar heb ik pas een hekel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord homofiel..
Heb je ook Mambo Italiano gezien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gezien jah. Erg grappig, vooral de joodse ouders van Adam
Liever homosexueel of gewoon homo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo dat zijn we toch ook, beter iniedergeval dan flikker/nicht'daar heb ik pas een hekel.
Oh, ik ben geen grote liefhebber van bi'squote:
Biseksuele jongens die willen gewoon eens een keertje seks hebben met een homo en als ze genoeg hebben daarvan, dan nemen ze een vrouw en kinderen etc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh, ik ben geen grote liefhebber van bi's
De meeste bi's eindigen met een vrouw en ik heb geen zin om met een vrouw te strijden om een manquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Biseksuele jongens die willen gewoon eens een keertje seks hebben met een homo en als ze genoeg hebben daarvan, dan nemen ze een vrouw en kinderen etc.
Stomme bi's![]()
Je zegt het niet zo expliciet, maar kan ik opmaken uit je woorden dat jij vindt dat bi's alleen maar even seks willen met een jongen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
De meeste bi's eindigen met een vrouw en ik heb geen zin om met een vrouw te strijden om een man
Mambo Italiano heb ik (nog) niet gezien. Kijken of ie ergens te plukken valtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb je ook Mambo Italiano gezien?
Ook een hele leuke film
Buitenstaanderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mambo Italiano heb ik (nog) niet gezien. Kijken of ie ergens te plukken valt.
Helemaal niet en overigens als bi heb je het makkelijker dan de homo's, je kan uiteindelijk met een vrouw trouwen en kinderen hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je zegt het niet zo expliciet, maar kan ik opmaken uit je woorden dat jij vindt dat bi's alleen maar even seks willen met een jongen?
Oh jeetje,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een hekel aan het woord homofiel..
Makkelijker? Ik weet niet zeker of er wel serieus gedaan wordt over biseksualiteit. Het wordt vaak toch als twijfelperiode afgedaan en weggewuifd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Helemaal niet en overigens als bi heb je het makkelijker dan de homo's, je kan uiteindelijk met een vrouw trouwen en kinderen hebben
Wat een rare kijk heb jij op biseksualiteit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Helemaal niet en overigens als bi heb je het makkelijker dan de homo's, je kan uiteindelijk met een vrouw trouwen en kinderen hebben
Ik geloof niet in bi's, eerlijk gezegd zie ik ze meer als homo's die hun gevoelens niet durven toe te gevenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Makkelijker? Ik weet niet zeker of er wel serieus gedaan wordt over biseksualiteit. Het wordt vaak toch als twijfelperiode afgedaan en weggewuifd.
Dat is vast wederzijds.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal kut zijn.
Als een jongen zegt dat ie bi is dan ben ik meestal vrij snel op afgekeken, een relatie zou iniedergeval niet in zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een rare kijk heb jij op biseksualiteit.
Ja, dat heb ik ook. Ik denk dat hij me uiteindelijk toch wel gaat verlaten voor n vrouw, want een vrouw kan hem een 'normaal' leven geven. En ja, daar zit ik dan met die gevoelens voor hem die hij kiest naast zich neer te leggen, alleen maar om een vrouw en kinderen en acceptatie te hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als een jongen zegt dat ie bi is dan ben ik meestal vrij snel op afgekeken, een relatie zou iniedergeval niet in zitten
En laten we eerlijk wezen welke vrouw wil een man wiens leuter bij een man is geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik denk dat hij me uiteindelijk toch wel gaat verlaten voor n vrouw, want een vrouw kan hem een 'normaal' leven geven. En ja, daar zit ik dan met die gevoelens voor hem die hij kiest naast zich neer te leggen, alleen maar om een vrouw en kinderen en acceptatie te hebben.
Mij zul je zeker niet met een biseksuele jongen zien![]()
![]()
Sinds wanneer mag je je mening niet uittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef NanKing het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk topic.
Vooral zonder vooroordelen enzoot.
Zei ik dat ergens dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je je mening niet uitten
Nou, tussen neus- en lippiercing door....quote:
Ik heb geen neuspiercingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, tussen neus- en lippiercing door....
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, maar je zei het wel tussen lip en tongpiercing door.
Neen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:31 schreef Andyvie het volgende:
Kun je iets voor iemand gaan voelen terwijl je hem alleen kent van MSN?
O, waarom heb ik dan het idee dat ik iemand erg mis, alleen maar omdat ik hem 2 dagen niet heb gesproken op MSN?quote:
Dat betekent toch niet dat je verliefd op hem bent?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, waarom heb ik dan het idee dat ik iemand erg mis, alleen maar omdat ik hem 2 dagen niet heb gesproken op MSN?
Ik denk dat je zeker wel een beginsel van eventuele groeibare liefde kan voelen op msn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, waarom heb ik dan het idee dat ik iemand erg mis, alleen maar omdat ik hem 2 dagen niet heb gesproken op MSN?
Dat zeg ik toch niet? Daar geloof ik zeker niet in. Iemand kan zich op MSN namelijk heel anders voordoen dan in het echt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je verliefd op hem bent?
Euhmm, het is al laat en ik geloof dat ik moe begin te worden, dus ik volg je even niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je hebt het idee dat je de persoon die je op MSN hebt leren kennen mist. Dat is niet de persoon die je wilt leren kennenToch?
Neuh, ik ga lekker slapenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien moet je gaan krassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |