quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[CDP]
Weemz is al roze genoeg van zichzelf.
[/CDP]
Wat is dit nou weer voor een overstigmatiserende, flauwe kutgrap?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[CDP]
Weemz is al roze genoeg van zichzelf.
[/CDP]
Ik vond m wel leuk, TRS heeft wel humor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een overstigmatiserende, flauwe kutgrap?
Da's iets met naald en draad toch? En dan drie keer half om, zes laten vallen en de rest ophalen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:51 schreef Rood_schaap het volgende:
GVDSommige debielen weten echt niet wat autorijden is
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's iets met naald en draad toch? En dan drie keer half om, zes laten vallen en de rest ophalen?
En wat ga jij er aan doen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toen had deze reeks nog humor. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url].
Misschien moeten diegenen maar zo stilaan verhuizen naar [lesbeau]....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger... toen had deze reeks nog humor..
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
En wat ga jij er aan doen?
Meisjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Misschien moeten diegenen maar zo stilaan verhuizen naar [lesbeau]....
Nah, humour us with one-liners. Daar heb je geen grappige mede-user voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.
[..]
Meisjes.
Nee, soms wel een vlaag in een Goeiemorgen-Dave-topic ofzo.
Om Joop den Uyl te quoten: "Die tijd komt nooit meer terug."
Kon je die deuren niet even uit elkaar schuiven ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
Heel fijn die Phileas bussen in eindhoven
ik heb vanochtend 5 minuten klem gezeten tussen de deuren bij het instappen
Er zit niet eens een ontgrendelaar op die de chauffeur kan bedienen, daar moet dan weer iemand uit de garage voor komen
Jah, da's wel jammer vindt ik altijd. Het mist iets.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De humor zit in de interactie met grappige mede-users. Daar is niet door één user wat aan te doen.
[..]
Meisjes.
Er zijn wel meer kamers in Den Haag die wel meer iets hebben.quote:
Ach zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:
* petre86 heeft een kamer in dan haag!
-edit- sinds vandaag dus
14-16m2 met een inbouwkast, vlakbij centrum rijswijk/den haagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo.
Proficiat
En hoe groot is 't?
Gefeli petre!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
14-16m2 met een inbouwkast, vlakbij centrum rijswijk/den haag
Naar bed jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:10 schreef TehRockstar het volgende:
Beebies.
Heel stom en heel gemeen en jij had er allang in moeten liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:13 schreef TehRockstar het volgende:
Stomme gemenerd!
Moet ik me wel schappelijk gedragen, d'r zitten al schappen in namelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gefeli petre!
Dus als je wilt, kun je ook meteen weer de (inbouw)kast in?![]()
Dat is een bed en houdt in dat je de kast kan onderverhuren als kamer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef petre86 het volgende:
Moet ik me wel schappelijk gedragen, d'r zitten al schappen in namelijk
Nee dat gaat dus niet, die deuren die blijven continu onder druk en op spanning staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kon je die deuren niet even uit elkaar schuiven ofzo?
gefeliciteerd Peetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:
* petre86 heeft een kamer in dan haag!
-edit- sinds vandaag dus
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat gaat dus niet, die deuren die blijven continu onder druk en op spanning staan
Erger vind ik nog dat de chauffeur ze niet eens zelf kan ontgrendelen maar daar een mannetje van de bussengarage voor nodig heeft
ze hadden daar toch al magneetjes voor in de busbaan gestopt jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellend
Tja, de Phileas. Ziet er mooi futuristisch uit... maar het is een duur drama aan het worden.
En hoe gaat het met de patient ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog steeds de bedoeling dat die chauffeur helemaal verdwijnd uit die bussen. Lekker geruststellend
Tja, de Phileas. Ziet er mooi futuristisch uit... maar het is een duur drama aan het worden.
zo dan nog maar eens een glaasje verse jusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
De 15.000 SMS-jes van Bart () helpen wel een beetje. Ik moet om de 10 minuten ff laten weten dat ik nog ziek ben zodat ie me beter kan kussen (jeez, wat klef als je dat zo terugleest
).
Ben al een stukje minder ziek dan gister, maar nog wel grieperig. Minder duizelig, minder hoofdpijn, minder oorpijn. Maar van alles nog wel een beetje.
Bart wie is Bart nou weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
De 15.000 SMS-jes van Bart () helpen wel een beetje. Ik moet om de 10 minuten ff laten weten dat ik nog ziek ben zodat ie me beter kan kussen (jeez, wat klef als je dat zo terugleest
).
Ben al een stukje minder ziek dan gister, maar nog wel grieperig. Minder duizelig, minder hoofdpijn, minder oorpijn. Maar van alles nog wel een beetje.
ja en ik kan alleem maar gedurende kantoortijden m'n bijdrage leverenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bart wie is Bart nou weer
met jou gaat het gelukkig beter dan met dit topic, het is op sterven na dood hier
nou da's wel heel erg lang hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
laten we hopen dat het met een week of 2 als de scholen weer beginnen beter gaat
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Krijg ik een kusje?
de musical hugo boss jongenquote:
Kusje voor de PP?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
Krijg ik een kusje?
PP?quote:
Oh je hebt weer DVD's nodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
Jeuj, binnenkort weer een weekendje Londen.
er zijn slechtere oorden denkbaar dan Londonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
Nah, nodig, nodig...
Ik ga net als vorige keer proberen weinig aan DVD's uit te geven en gewoon heerlijk te relaxen en bij te komen. Dat heb ik dan weer wel nodig.
Maar ook vele beterequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn slechtere oorden denkbaar dan London![]()
Wellesquote:
Ik ook voor jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ooooh, ik ben zo blij.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Oehdeze jongen lijkt eigenlijk best wel veel op ene oud klasgenoot en toenmalig goede vriend van me
Ik denk dat ik tezamen met mijn verjaardag/housewarming ook maar een reünietje moet houden. Puur om te checken of foto 3 en 4 ook waarheidsgetrouw zijn dan he
Jij hebt helemaal geen krullenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
't vriendje wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen krullen![]()
oke dan is het goedquote:
Wat heb je dan wel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen krullen. Ook geen rode krullen.
Rechte haartjes enzoquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou je dat willen weten, vraag ik me dan af.
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over gingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.
Ach ja, pubertjes hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over ging.
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ach ja, pubertjes heGewoon niet te veel op in gaan
Ik zie het jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertje.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ik voel me opeens heel oud
Wat een vrolijke bedoeningquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De
-smiley's spreken boekdelen
.
dequote:
en
Aanstellerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Whehequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Want?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, hard? Het was geestelijk intensief zegmaar..
Dat zal het zijn.quote:
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassenquote:
Ga ander werk zoeken danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassen
Hehe niet zeuren danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. het is op een bepaalde vage manier best leuk werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |