Oh je hebt weer DVD's nodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
Jeuj, binnenkort weer een weekendje Londen.
er zijn slechtere oorden denkbaar dan Londonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
Nah, nodig, nodig...
Ik ga net als vorige keer proberen weinig aan DVD's uit te geven en gewoon heerlijk te relaxen en bij te komen. Dat heb ik dan weer wel nodig.
Maar ook vele beterequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn slechtere oorden denkbaar dan London![]()
Wellesquote:
Ik ook voor jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ooooh, ik ben zo blij.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Oehdeze jongen lijkt eigenlijk best wel veel op ene oud klasgenoot en toenmalig goede vriend van me
Ik denk dat ik tezamen met mijn verjaardag/housewarming ook maar een reünietje moet houden. Puur om te checken of foto 3 en 4 ook waarheidsgetrouw zijn dan he
Jij hebt helemaal geen krullenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef TehRockstar het volgende:
Hip & Trendy.![]()
Krullen van miiiij.
't vriendje wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen krullen![]()
oke dan is het goedquote:
Wat heb je dan wel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen krullen. Ook geen rode krullen.
Rechte haartjes enzoquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou je dat willen weten, vraag ik me dan af.
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over gingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is zonder krullen. Waar dan ook.
Ach ja, pubertjes hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over hoofdhaar, hè, en ik dacht dat het daar namelijk hier ook over ging.
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ach ja, pubertjes heGewoon niet te veel op in gaan
Ik zie het jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf ook nog maar een pubertje.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Ik voel me opeens heel oud
Wat een vrolijke bedoeningquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De
-smiley's spreken boekdelen
.
dequote:
en
Aanstellerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Whehequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de [afbeelding] en.'t Komt vreemdop me over. Maar ik zal wel in een te vermoeide en afwezige bui zijn om er echt helder over na te denken
.
Want?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, hard? Het was geestelijk intensief zegmaar..
Dat zal het zijn.quote:
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassenquote:
Ga ander werk zoeken danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onze Duitse meesters wensen dat wij onze programmatuur en databases aan hun wensen aanpassen
Hehe niet zeuren danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. het is op een bepaalde vage manier best leuk werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |