Is er al een nieuwe Prison Break?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m nu gezien
En zo maar Prison Break kijken en Vanished met hij uit QAF USA
Ja s2 is gister begonnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe Prison Break?
Ik moet seizoen 1 nog afkijken maar weet niet meer waar ik ben gebleven.
wie vond je een smakelijk hapje in QAF USA?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m nu gezien
En zo maar Prison Break kijken en Vanished met hij uit QAF USA
Geen Marissaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja s2 is gister begonnen
En godverdomme, wat duurt t lang voor ik weer naar Summer en Seth kan kijken![]()
"kopje verse jus dan maar op de tafel neerzet"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb het echt afwisselend ijskoud (rillen) en stikheet (zweten)Niet fijn
Kga maar ff op de bank amelie-en
This FOX drama centers on the search for Sara Collins. She's the wife of Senator Jeffrey Collins. Sara vanishes and the FBI lead by Agent Graham Kelton is on the job, but before they can find her they need to find out who she really is. The mystery surrounding the disappearance is seen through the eyes of the FBI, members of the family and a reporter trying to get the story of her career. The search for Sara will expose many secrets. Nothing is as it seems.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar gaat vanished over en wie uit QAF US?
Oh Brianquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanished gaat over een kidnapping en bovenstaand menneke speelt een FBI agent
Hij kwam me al zo bekend voor! Maar daarvan dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanished gaat over een kidnapping en bovenstaand menneke speelt een FBI agent
zo nu heb je dus eindelijk voordeel van die kraagjes op een poloquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
en dan heel hip kraagje omhoog dan is het toch voldoende gecamoufleerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn haartjes zijn lang genoeg om ze strategisch in mijn nek te laten vallen, hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
Als ik een zuigzoen ha dgekregen, dan zou ik niet blij zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Pret, pret, pretdag! Prachtige dag!
Hulde aan deze dag!
Je had erin kunnen stikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
ja dames en heren onze demonstrator toont hier ons nieuwste model waterpijp
Had je dat graag gewild dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had erin kunnen stikken.
It would've been a pleasant sight.quote:
Misschien. Zou het uitmaken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien zou je eens aardig moeten doen.
Ach, gelukkig compenseer ik genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De wereld zou een stuk leuker en gezelliger zijn.
Oh ja? Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, gelukkig compenseer ik genoeg
Ieuww, strak sdenken ze nog dat je gay bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef Weemz het volgende:
Tsss... Wil ik bij de verlenging van mijn abo een Nokia N72, is hij alleen in het roze te krijgen... Grrr
Ik ben tegen genoeg mensen heel liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |