Hij kwam me al zo bekend voor! Maar daarvan dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanished gaat over een kidnapping en bovenstaand menneke speelt een FBI agent
zo nu heb je dus eindelijk voordeel van die kraagjes op een poloquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
en dan heel hip kraagje omhoog dan is het toch voldoende gecamoufleerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn haartjes zijn lang genoeg om ze strategisch in mijn nek te laten vallen, hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een zuigzoen in mijn nek ter grootte van een vuist.
Hoe white trash.
Als ik een zuigzoen ha dgekregen, dan zou ik niet blij zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Pret, pret, pretdag! Prachtige dag!
Hulde aan deze dag!
Je had erin kunnen stikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
ja dames en heren onze demonstrator toont hier ons nieuwste model waterpijp
Had je dat graag gewild dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had erin kunnen stikken.
It would've been a pleasant sight.quote:
Misschien. Zou het uitmaken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien zou je eens aardig moeten doen.
Ach, gelukkig compenseer ik genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De wereld zou een stuk leuker en gezelliger zijn.
Oh ja? Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, gelukkig compenseer ik genoeg
Ieuww, strak sdenken ze nog dat je gay bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef Weemz het volgende:
Tsss... Wil ik bij de verlenging van mijn abo een Nokia N72, is hij alleen in het roze te krijgen... Grrr
Ik ben tegen genoeg mensen heel liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |