Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een 4de vrouw in midlife-crisis kan hij er vast niet bij hebben... (topic gevonden dus)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:50 schreef LudoSanders het volgende:
Nog wat te beleven hierzo?
Niet echtquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:50 schreef LudoSanders het volgende:
Bier ofzo?
Hmpf ik val hier bijna van me stoelquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet nog eens een nieuw icoontje maken zie ik net, dat WK is ondertussen al een tijdje afgelopen..
ik ga jou dragen naar die andere stoelquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hmpf ik val hier bijna van me stoel.
Dus ik verplaats mezelf naar een andere stoel.
voetbalquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet nog eens een nieuw icoontje maken zie ik net, dat WK is ondertussen al een tijdje afgelopen..
je liegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:57 schreef Qunix het volgende:
Nog 5 posts en ik ga slapen...
Dan zou ik moeten opstaan..quote:
Heel af en toe kan ik best lief zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:02 schreef LudoSanders het volgende:
Virtueel wijn drinken, daar krijg je enkel dorst van.
Maar toch, lief aangeboden
Vanaf 10.000 voer ik die regel inquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit![]()
.
stop dan meteen met posten hier op fok! voor de rest van je levenquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit![]()
.
Niet zo negatief jegens mijn persoontjequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stop dan meteen met posten hier op fok! voor de rest van je leven
Weinig in onz.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef Qunix het volgende:
En wat zie jij onder "kwaliteit".
ik ben hier op fok! alleen nickname gerelateerd bezig, (K)jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo negatief jegens mijn persoontje![]()
Jij bent Dracula?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als er maar gelachen om kan worden, sorry ik weet het, ga me zo opbaren
"Ik vind dat jij nogal lastige vragen stelt zo laat op de avond.. in je onderbroek"quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef Qunix het volgende:
En wat zie jij onder "kwaliteit".
Daarom zijn al mijn topics nog open van de afgelopen 2 dagen....OP uitgebreid en weinig baggerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oa. ja.
Geen bagger topics. Niet alleen smilies posten...
Hou je weinig over.
Bingo, weinig 14.gif waard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oa. ja.
Geen bagger topics. Niet alleen smilies posten...
Hou je weinig over.
Neeeeeee joh....maar jij zei 'ik ga me zo opbaren' toen dacht ik aan Dracula die ook weer terug in z'n kist gaan liggenquote:
Je vergeet : 2609 en Partrick11.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:18 schreef Qunix het volgende:
Maar jah... Je hebt ook bagger users zoals:
seto
Teije
Nashje
jefflan
rival
Die alle topics verneuken met hun bagger kut geblaat![]()
Nou zégquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:21 schreef LudoSanders het volgende:
SeaOfLove is wat men noemt een kwaliteitsuser!
redelijk bizarre naam, de eerste 4 namen die ik wilde registreren lukte niet, tis een soort van stopwoordje van mij en ach, iedereen baart zich ooit opquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Neeeeeee joh....maar jij zei 'ik ga me zo opbaren' toen dacht ik aan Dracula die ook weer terug in z'n kist gaan liggen![]()
Ik vind jouw naam best wel bizar eigenlijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik open in ieder geval niet tig keer op een dag een topic![]()
9?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik open in ieder geval niet tig keer op een dag een topic![]()
gewoon op maximaal en hij lijkt zwart, wel duidelijke vooruitgangquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou het opvallen als ik mijn ava iedere dag iets sneller laat gaan![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou het opvallen als ik mijn ava iedere dag iets sneller laat gaan![]()
Hmm..zet in dat geval ook nog maar 'momento mori' bij je avatarquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
redelijk bizarre naam, de eerste 4 namen die ik wilde registreren lukte niet, tis een soort van stopwoordje van mij en ach, iedereen baart zich ooit op
een il morituri te salutant? Maar dan correct (wat ik niet beheers)quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:28 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hmm..zet in dat geval ook nog maar 'momento mori' onder je avatar
Nee, mijn tanden staan rechtquote:
best een leuk idee eigenlijk en slaap lekkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:33 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Bedoelde dus als ondertitel en dan als avatar een doodskop nemen...ja just perfect!
merci jij ook (alvast)quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
best een leuk idee eigenlijk en slaap lekker
Jazekers! Met jou ook? Wist niet dat jij een baggeraar wasquote:
wat wel eigenlijk buiten sexen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
Xboxen is niet hip rond dit tijdsstip.
Slapen daarentegen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
Xboxen is niet hip rond dit tijdsstip.
Ik ben dan ook niet zo'n baggeraar. Ik kwam net thuis van stappen en dacht van "laat ik eens kijken".quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jazekers! Met jou ook? Wist niet dat jij een baggeraar was. Behalve dat ene topic heb ik je hier nog nooit eerder gespot
![]()
Buiten seksen is altijd hip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat wel eigenlijk buiten sexen?
trusten Ludoquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slapen daarentegen..
Weltrusten!
Ik word nagenoeg nooit gestoken door muggen, en het koud hebben is voor mietjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neen (of je zou het weer of gigantisch veel muggen kunnen negeren),
Baggeren is best leuk hoor! En volgens mij kan jij dat primaquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo'n baggeraar. Ik kwam net thuis van stappen en dacht van "laat ik eens kijken".
Met mij gaat het verder zeker goed.; Carriere = goed, liefde wat minder. God, ik werd vandaag afgewezen voor een date omdat ze "iemand anders op het oog had".
welk topic?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:44 schreef arneaux het volgende:
He bedankt dat je mn topic sloot.
ik vermoed dat de opmerking seks in Afrika niet insloot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neen (of je zou het weer of gigantisch veel muggen kunnen negeren),
Dank dank voor deze lofzang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Het was nog wel een kwaliteitstopic eerste klas.
nah, zou je zo een plek hier kunnen laten zien (den bosch) wat eigenlijk een super plek zou zijn maar door de muggen niet te doen is. Maar weet je wat, ik ga slapen, tot zo in bed en dromenland (K)jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik word nagenoeg nooit gestoken door muggen, en het koud hebben is voor mietjes.
Kijk eens in FBquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:49 schreef Qunix het volgende:
Is Yvonne echt jarig?
[CENTRAAL][BIER] Yvonne is jarig!
Klopt, zal me verder ook jeuken. Ik had het alleen niet verwacht met haar "lonkende" blikkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Baggeren is best leuk hoor! En volgens mij kan jij dat prima.
Lullig van die zgn. date, word je ook niks wijzer van. Genoeg andere leuke vrouwen toch moet je maar denken?!?!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, zou je zo een plek hier kunnen laten zien (den bosch) wat eigenlijk een super plek zou zijn maar door de muggen niet te doen is. Maar weet je wat, ik ga slapen, tot zo in bed en dromenland (K)je
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:49 schreef Qunix het volgende:
Is Yvonne echt jarig?
[CENTRAAL][BIER] Yvonne is jarig!
Omdat er alleen maar bagger is in ONZ heden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Waarom zou iemand een nepverjaardagstopic openen.
Conflict was ooit elke dag jarig, dus zo vreemd is het nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Waarom zou iemand een nepverjaardagstopic openen.
Waarom kom ik je dan nooit tegen? Bagger ik op de verkeerde plekken somsquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt, zal me verder ook jeuken. Ik had het alleen niet verwacht met haar "lonkende" blikken
En wat betreft baggeren, dat doe ik idd vaak genoeg.
HALLôquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Conflict was ooit elke dag jarig, dus zo vreemd is het niet.
baggerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar bagger is in ONZ heden.
Ik ben meer lid van de skype bagger crew... misschien dat dat het is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom kom ik je dan nooit tegen? Bagger ik op de verkeerde plekken soms?
Meer bagger dan dit kan niet (msm niet meegerekend).
Ik houd nu al van jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben meer lid van de skype bagger crew... misschien dat dat het is?
Verder bagger ik zelden tot nooit. Sterker nog, ik kan er in een serieus gesprek echt een hekel aan hebben. (maar goed, dat lijkt me niet slecht als pol-mod)
HALLôquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verder bagger ik zelden tot nooit. Sterker nog, ik kan er in een serieus gesprek echt een hekel aan hebben. (maar goed, dat lijkt me niet slecht als pol-mod)
Mag ik vragen wat je precies hier doetquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wilde gok hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies hier doet
Waarom zou je dat niet mogen vragen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je in een serieus gesprek niet baggert.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
HALLô dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol ziequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je in een serieus gesprek niet baggert.
Maarja de serieusheid is hier ver te zoeken, en dat heeft ook wel zijn charmes.
Maar in POL zal je dat inderdaad niet snel hebben....of hebben ze daar ook een bagger-sc?
HALLô geef dan antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen vragen?
Maar hij zei "Verder bagger ik zelden tot nooit."quote:
Geen idee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen vragen?
ExtraWaskracht is kjoetquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
heb daar nog nooit gekekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol zie.
Eej! Jij was toch al met die andere penis. PeZa ofzo? Of ja die ene?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eej! Jij was toch al met die andere penis. PeZa ofzo? Of ja die ene?
Zondermeer. Het komt regelmatig voor dat ik dingen dicht zou gooien als het een puur politiek forum was. Dat is het echter niet, dus ik moet andere standaards handhaven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol zie.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zondermeer. Het komt regelmatig voor dat ik dingen dicht zou gooien als het een puur politiek forum was. Dat is het echter niet, dus ik moet andere standaards handhaven.
Ook nie met mij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
.. ik heb met niemand, en dat is voorlopig ook niet de bedoeling
![]()
Die heb ik lang niet gehoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:04 schreef arneaux het volgende:
Wat ben je serieus? Zit er een drol scheef? Offfff maak je maar een fopje.
fopje klinkt liefquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef arneaux het volgende:
Fopjes zijn cool.
Sprak ik met gevoel voor understatement.
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met niemand niet...ben sinds 11 jaar vrijgezel...laat mij ook even genieten![]()
* NanKing zingt * een vrij gezel die gaat pas slapen la la la laquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met niemand niet...ben sinds 11 jaar vrijgezel...laat mij ook even genieten![]()
Ha-ha! Fop-je.quote:
Ik ben dan ook wel wat ouder dan de gem. fokker in ONZquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.
Het is niet voor iedereen hel hoor, een relatiequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.
For the love of God. Laat Dromenvanger er alsjeblieft buiten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef Qunix het volgende:
Please activate, the DREAMCATCHER!
Kun je die iets toelichtenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er zit trouwens wel enige verandering aan te komen in aanloop naar de verkiezingen.
06966seks dat is een lekker nummertjequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing zingt * een vrij gezel die gaat pas slapen la la la la
Voor jou wel begrijp ik uit deze woorden? Vrouwke toch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen hel hoor, een relatie.
Eigen Sensation Black filmpie kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
For the love of God. Laat Dromenvanger er alsjeblieft buiten.
0696666quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
06966seks dat is een lekker nummertje![]()
Rijpe negerinnen! Hmmmmmm.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
06966seks dat is een lekker nummertje![]()
Leer PI's lezen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor jou wel begrijp ik uit deze woorden? Vrouwke toch.
Nul-Negen-Nul-Zes-Nul-SEX-SEX-SEX. Dat is een lekker nuHHHUUmertje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
0696666.
Ik hoor het nog precies in mijn hoofd.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
0696666.
Ik hoor het nog precies in mijn hoofd.
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.quote:
OOhhooh. Leer dan.quote:
Vanaf morgen ga ik ook posten in POLquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.
Ik kan wel zeggen dat het redelijk parmanent is en dat de verkiezingen iets is om het goed te starten.
Wat is je doorkiesnummer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... ik heb altijd zo'n lol als ik uitga en mijn nr. wordt gevraagd...dan zeg ik dat altijd dus
![]()
Dat juich ik toe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik ook posten in POL![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.
Ik kan wel zeggen dat het redelijk parmanent is en dat de verkiezingen iets is om het goed te starten.
Mijn dank is groot en eeuwig.quote:
Hehe, ik wilde oorspronkelijk tiepen dat half fok zou komen, maar nu ik erover denk zal waarschijnlijk heeel fok komen. Op zich wel een goed democratisch signaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik kom niet zo vaak meer in pol, maar met de verkiezingen zal ik er vast wel vaker komen.
Maar ik ben heul nie leuk!quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geef ik alleen als je heel erg leuk en niet te jong bent![]()
Jullie zullen het druk krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde oorspronkelijk tiepen dat half fok zou komen, maar nu ik erover denk zal waarschijnlijk heeel fok komen. Op zich wel een goed democratisch signaal.
VVD of CU.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jullie zullen het druk krijgen.
Waar ga jij op stemmen.
quote:
Aan de hoeveelste zit je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef Qunix het volgende:
Let me show you the real power of the Dreamcatcha. This only can do, the megamix!
*boem* *boem* *boem* *boem*
So gaaf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
DJ Catscan draait Dune - Hardcore Vibes![]()
volgens mij is dat een nr van total touchquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef arneaux het volgende:
[..].
He maar : I will never ever leave my dan nog iets, FOR SOMEBODY ELSES lover! kijk.
Jezus, ik "moet" steeds aan anderen antwoorden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een verschil eigenlijk.
Waarom VVD en waarom CU?
mijn muziek is het iig nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:23 schreef arneaux het volgende:
Dat klopt. Die was net op de radio. Kut he?
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jezus, ik "moet" steeds aan anderen antwoorden.
VVD omdat ik mezelf als liberaal zie en zij dan het dichtst in de buurt komen.
Daarentegen vind ik ook dat de VVD mij naait met dingen als consequente verhoging van de kinderbijslag en de bijdrage in kinderopvang
Kinderopvang, vind ik, hoort bij de ouders als het kan. Dat moet dus juist niet gestimuleerd worden van belastinggeld. Daarnaast moet er een private society komen die dingen financiert, buiten de overheid om.
Wat betreft de Christen Unie zou ik daar vooral op stemmen vanwege de zuiverheid van de lijsttrekker.
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.quote:
Ach, ik sluit topics, ik verwijder reacties, ik doe dingen. Ik vind het wel ok om mezelf even wat bloot te geven op deze manier.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoor.
Maar tof dat je toch even antwoorde.
Vind het altijd leuk om te lezen waarom iemand op een bepaalde partij stemt.
Wat stem jij en vooral waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoor.
Maar tof dat je toch even antwoorde.
Vind het altijd leuk om te lezen waarom iemand op een bepaalde partij stemt.
Nena - 99 Luftballons.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.
Ik luister nu Public Enemyquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.
Kijk we hebben een kenner.quote:
Ik heb serieus geen idee waar ik op ga stemmen nogquote:
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.quote:
Jou stijl is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.
Dat meen je nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.
Hoi nieuwquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik ben nieuw.
Dat heb ik dus ook. Ik ben politiek heel erg progressief ingesteld alleen ben ik het dus niet eens met de gang waarop. Vrije handel en stimulatie tot het starten van bedrijven enzo is echt zo minimaal in Nederland dus ga je op de VVD ofzo stemmen, maarrrrr, de VVD heeft ook weer dingen waarvan ik denk zo-zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar ik op ga stemmen nog.
Er is geen een partij die tegenwordig nog bij mij aansluit.
Hoi welkomquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik ben nieuw.
eeh, ik bedoel halloquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:32 schreef Sebasser het volgende:
eeh, ik bedoel wakker
Das toch die met Dr. Dre of niet? Ik weet t serieus niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat meen je niet.... NWA ken je wel?
Ik vind dat een nieuwe stijl worden... Electro Dance van 2006.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
www.arneaux.nl zoiets.
Enneuhm. Opgezwolle.
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind dat een nieuwe stijl worden... Electro Dance van 2006.
Eurodancequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.
What an amaaazing animal!quote:
Waarom zou ik fotobloed hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk maar... Hij heeft geen fotoboed![]()
![]()
!!!!!!!1
yepzquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das toch die met Dr. Dre of niet? Ik weet t serieus niet.
VVD zal ik nooit op stemmen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik ben politiek heel erg progressief ingesteld alleen ben ik het dus niet eens met de gang waarop. Vrije handel en stimulatie tot het starten van bedrijven enzo is echt zo minimaal in Nederland dus ga je op de VVD ofzo stemmen, maarrrrr, de VVD heeft ook weer dingen waarvan ik denk zo-zo.
Wat ik club vind is toch wat anders.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.
Dus ik ga stemmen voor CU.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
VVD zal ik nooit op stemmen.
CDA, is het al helemaal niet. De Christelijke partij wie zijn eigen fundament kwijt is
PVDA, neen, al is het alleen maar omdat ik Bos walgelijk vind.
GroenLinks, staat open maar ben het niet altijd even eens met het activisme
SP, moet mij over de streep trekken want ik twijfel
CU, Ik ben zwaar fan van Rouvoet, maar ik kan niet op een partij stemmen die een stuk van mijzelf niet accepteerd (homoseksualiteit).
Al die splinterpartijen worden 't al helemaal niet.
En NGCquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die gast komt ook op dis, en sbs6 en rtl5 ect
Public Enemy en NWA zijn toch wel de grondleggers van hiphop (waar ik een pleurishekel aan heb, alleen van hun kan ik het hebben en van Cypress Hill).quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das toch die met Dr. Dre of niet? Ik weet t serieus niet.
Hm ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:38 schreef Qunix het volgende:
PNVD FTW!!!!!
Of die nieuwe partij Dierensex recht!
Weet ik veelquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm ?
De PNVD was toch ook voor dierensex ?
Ik vond in de jaren 90 Snow - Informer wel goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Public Enemy en NWA zijn toch wel de grondleggers van hiphop (waar ik een pleurishekel aan heb, alleen van hun kan ik het hebben en van Cypress Hill).
Lime-wire maar even![]()
Ja, idd goed punt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:38 schreef arneaux het volgende:
Groenlinks heeft Halsema en is derhalve geen optie.
Ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm ?
De PNVD was toch ook voor dierensex ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond in de jaren 90 Snow - Informer wel goed
Fonetisch: aaj liekie boem boem down.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wist ik toen veel
Vind hem nog steeds goed... Ik versta er geen zak van maar toch
Snow best leuk...maar heeft geen ene ruk te maken met NWA/PublicEnemy enzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wist ik toen veel
Vind hem nog steeds goed... Ik versta er geen zak van maar toch
Zoiets jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fonetisch: aaj liekie boem boem down..
NWA zijn negers en Snow was een wiggerquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Snow best leuk...maar heeft geen ene ruk te maken met NWA/PublicEnemy enzo.
dat sowiesoquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
NWA zijn negers en Snow was een wigger
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:44 schreef SeaOfLove het volgende:
arneaux is hem ook gesmeerd zonder truste te zeggen he![]()
Dude, der waren tijden dat er 3 topic in 2 uur doorgingen of zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:44 schreef Qunix het volgende:
Volgens mij is NB nooit zo actief geweest als vandaag in de afgelopen 7 uur
Owja... In het begin ja.... Was ff vergeten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, der waren tijden dat er 3 topic in 2 uur doorgingen of zo
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dude, der waren tijden dat er 3 topic in 2 uur doorgingen of zo
Sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owja... In het begin ja.... Was ff vergeten.
ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:48 schreef Sebasser het volgende:
Wie is er ongestelt dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |