Hm, is hij echt zo geloofwaardig dat iedereen der in traptquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:53 schreef Qunix het volgende:
This Page is Hacked By
Say that again-Warrior LinSadore!
Hey you , yeah!..
you forget 2 update your CMS system n00b, i have come to you and alert you.
Please join the war of non-updated CMS system's!
Maybe some day the crowd will be smart enough 2 update the shit!
For now i will leave you.
But, if u replace the same old CMS system..
i'll be back some day..
Gr33t'z your favorite Anti-non-updated CMS system's teacher.
LinSadore
PS: Dont use preconfigured CMS shit!
Be smarter..![]()
![]()
![]()
!!!!1111111
Nou zegquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, is hij echt zo geloofwaardig dat iedereen der in trapt?
Eerst zeker weten... Anders mag je hier niet meer posten........quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga slapen denk ik
Ja, ik heb over het forum tegen de 1000 posts staan waarin staat dat ik ga slapen of zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerst zeker weten... Anders mag je hier niet meer posten........
Want net als in de vorige NB's heb je ook alleen maar gezegt dat je gaat slapenWat hebben wij er nou aan?
?
Oké........quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zeker weten slapen. Ik heb tieten in de buurt, Wel met best kort haar maar je moet toch eat...
So what.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zeker weten slapen. Ik heb tieten in de buurt, Wel met best kort haar maar je moet toch eat...
In dit topic al 20quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik heb over het forum tegen de 1000 posts staan waarin staat dat ik ga slapen of zo
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:04 schreef -skippybal- het volgende:
noddy sucksquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omfg1!!11!!!!!
NODDY ~!!!!!!~
www.noddy.com!1!!!!!
Bij mij ookquote:
Misschien wel slimmer jaquote:
Go SOLquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een 4de vrouw in midlife-crisis kan hij er vast niet bij hebben... (topic gevonden dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |