Vanaf 10.000 voer ik die regel inquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit![]()
.
stop dan meteen met posten hier op fok! voor de rest van je levenquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:11 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit![]()
.
Niet zo negatief jegens mijn persoontjequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
stop dan meteen met posten hier op fok! voor de rest van je leven
Weinig in onz.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef Qunix het volgende:
En wat zie jij onder "kwaliteit".
ik ben hier op fok! alleen nickname gerelateerd bezig, (K)jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo negatief jegens mijn persoontje![]()
Jij bent Dracula?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als er maar gelachen om kan worden, sorry ik weet het, ga me zo opbaren
"Ik vind dat jij nogal lastige vragen stelt zo laat op de avond.. in je onderbroek"quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:13 schreef Qunix het volgende:
En wat zie jij onder "kwaliteit".
Daarom zijn al mijn topics nog open van de afgelopen 2 dagen....OP uitgebreid en weinig baggerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oa. ja.
Geen bagger topics. Niet alleen smilies posten...
Hou je weinig over.
Bingo, weinig 14.gif waard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oa. ja.
Geen bagger topics. Niet alleen smilies posten...
Hou je weinig over.
Neeeeeee joh....maar jij zei 'ik ga me zo opbaren' toen dacht ik aan Dracula die ook weer terug in z'n kist gaan liggenquote:
Je vergeet : 2609 en Partrick11.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:18 schreef Qunix het volgende:
Maar jah... Je hebt ook bagger users zoals:
seto
Teije
Nashje
jefflan
rival
Die alle topics verneuken met hun bagger kut geblaat![]()
Nou zégquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:21 schreef LudoSanders het volgende:
SeaOfLove is wat men noemt een kwaliteitsuser!
redelijk bizarre naam, de eerste 4 namen die ik wilde registreren lukte niet, tis een soort van stopwoordje van mij en ach, iedereen baart zich ooit opquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:21 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Neeeeeee joh....maar jij zei 'ik ga me zo opbaren' toen dacht ik aan Dracula die ook weer terug in z'n kist gaan liggen![]()
Ik vind jouw naam best wel bizar eigenlijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik open in ieder geval niet tig keer op een dag een topic![]()
9?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik open in ieder geval niet tig keer op een dag een topic![]()
gewoon op maximaal en hij lijkt zwart, wel duidelijke vooruitgangquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou het opvallen als ik mijn ava iedere dag iets sneller laat gaan![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou het opvallen als ik mijn ava iedere dag iets sneller laat gaan![]()
Hmm..zet in dat geval ook nog maar 'momento mori' bij je avatarquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
redelijk bizarre naam, de eerste 4 namen die ik wilde registreren lukte niet, tis een soort van stopwoordje van mij en ach, iedereen baart zich ooit op
een il morituri te salutant? Maar dan correct (wat ik niet beheers)quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:28 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Hmm..zet in dat geval ook nog maar 'momento mori' onder je avatar
Nee, mijn tanden staan rechtquote:
best een leuk idee eigenlijk en slaap lekkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:33 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Bedoelde dus als ondertitel en dan als avatar een doodskop nemen...ja just perfect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |