merci jij ook (alvast)quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
best een leuk idee eigenlijk en slaap lekker
Jazekers! Met jou ook? Wist niet dat jij een baggeraar wasquote:
wat wel eigenlijk buiten sexen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
Xboxen is niet hip rond dit tijdsstip.
Slapen daarentegen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
Xboxen is niet hip rond dit tijdsstip.
Ik ben dan ook niet zo'n baggeraar. Ik kwam net thuis van stappen en dacht van "laat ik eens kijken".quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jazekers! Met jou ook? Wist niet dat jij een baggeraar was. Behalve dat ene topic heb ik je hier nog nooit eerder gespot
![]()
Buiten seksen is altijd hip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat wel eigenlijk buiten sexen?
trusten Ludoquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slapen daarentegen..
Weltrusten!
Ik word nagenoeg nooit gestoken door muggen, en het koud hebben is voor mietjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neen (of je zou het weer of gigantisch veel muggen kunnen negeren),
Baggeren is best leuk hoor! En volgens mij kan jij dat primaquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo'n baggeraar. Ik kwam net thuis van stappen en dacht van "laat ik eens kijken".
Met mij gaat het verder zeker goed.; Carriere = goed, liefde wat minder. God, ik werd vandaag afgewezen voor een date omdat ze "iemand anders op het oog had".
welk topic?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:44 schreef arneaux het volgende:
He bedankt dat je mn topic sloot.
ik vermoed dat de opmerking seks in Afrika niet insloot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neen (of je zou het weer of gigantisch veel muggen kunnen negeren),
Dank dank voor deze lofzang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Het was nog wel een kwaliteitstopic eerste klas.
nah, zou je zo een plek hier kunnen laten zien (den bosch) wat eigenlijk een super plek zou zijn maar door de muggen niet te doen is. Maar weet je wat, ik ga slapen, tot zo in bed en dromenland (K)jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik word nagenoeg nooit gestoken door muggen, en het koud hebben is voor mietjes.
Kijk eens in FBquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:49 schreef Qunix het volgende:
Is Yvonne echt jarig?
[CENTRAAL][BIER] Yvonne is jarig!
Klopt, zal me verder ook jeuken. Ik had het alleen niet verwacht met haar "lonkende" blikkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Baggeren is best leuk hoor! En volgens mij kan jij dat prima.
Lullig van die zgn. date, word je ook niks wijzer van. Genoeg andere leuke vrouwen toch moet je maar denken?!?!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nah, zou je zo een plek hier kunnen laten zien (den bosch) wat eigenlijk een super plek zou zijn maar door de muggen niet te doen is. Maar weet je wat, ik ga slapen, tot zo in bed en dromenland (K)je
quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:49 schreef Qunix het volgende:
Is Yvonne echt jarig?
[CENTRAAL][BIER] Yvonne is jarig!
Omdat er alleen maar bagger is in ONZ heden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Waarom zou iemand een nepverjaardagstopic openen.
Conflict was ooit elke dag jarig, dus zo vreemd is het nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Waarom zou iemand een nepverjaardagstopic openen.
Waarom kom ik je dan nooit tegen? Bagger ik op de verkeerde plekken somsquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt, zal me verder ook jeuken. Ik had het alleen niet verwacht met haar "lonkende" blikken
En wat betreft baggeren, dat doe ik idd vaak genoeg.
HALLôquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Conflict was ooit elke dag jarig, dus zo vreemd is het niet.
baggerquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar bagger is in ONZ heden.
Ik ben meer lid van de skype bagger crew... misschien dat dat het is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom kom ik je dan nooit tegen? Bagger ik op de verkeerde plekken soms?
Meer bagger dan dit kan niet (msm niet meegerekend).
Ik houd nu al van jequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben meer lid van de skype bagger crew... misschien dat dat het is?
Verder bagger ik zelden tot nooit. Sterker nog, ik kan er in een serieus gesprek echt een hekel aan hebben. (maar goed, dat lijkt me niet slecht als pol-mod)
HALLôquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Verder bagger ik zelden tot nooit. Sterker nog, ik kan er in een serieus gesprek echt een hekel aan hebben. (maar goed, dat lijkt me niet slecht als pol-mod)
Mag ik vragen wat je precies hier doetquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wilde gok hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je precies hier doet
Waarom zou je dat niet mogen vragen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je in een serieus gesprek niet baggert.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
HALLô dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol ziequote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat je in een serieus gesprek niet baggert.
Maarja de serieusheid is hier ver te zoeken, en dat heeft ook wel zijn charmes.
Maar in POL zal je dat inderdaad niet snel hebben....of hebben ze daar ook een bagger-sc?
HALLô geef dan antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen vragen?
Maar hij zei "Verder bagger ik zelden tot nooit."quote:
Geen idee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen vragen?
ExtraWaskracht is kjoetquote:Op zondag 20 augustus 2006 05:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
heb daar nog nooit gekekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol zie.
Eej! Jij was toch al met die andere penis. PeZa ofzo? Of ja die ene?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eej! Jij was toch al met die andere penis. PeZa ofzo? Of ja die ene?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |