Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Remlof heeft ze niet geupdatequote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Qunix het volgende:
Update die delen eens.........
Ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wie heeft dat plaatje in de OP gezet van wiki
Kan het ook laten hoor... Maar moet de volgende het doen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:44 schreef Bierbroeder het volgende:
fuck ik wil naar bed
maar ik ga het zooitje wel weer updaten
Yvonnequote:Op zondag 20 augustus 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Deze wou ik nog in het vorige topic deponeren:
Uiteraard niet klikken als je een zwakke maag hebt, dit plaatje kan door sommigen als zeer schokkend worden beschouwen!
Klik
Van waar die waarschuwingquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
Deze wou ik nog in het vorige topic deponeren:
Uiteraard niet klikken als je een zwakke maag hebt, dit plaatje kan door sommigen als zeer schokkend worden beschouwen!
Klik
Ow oké...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar dat plaatje is heel grof enzo (volgens sommige mensen)
Geloof me, sommige mensen hier op Fok! vinden dat soort plaatjes echt niet kunnen. Ik zeg maar niet wie, maar ik weet dat ze er zijn.quote:
Nee dan de vorige NBquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geloof me, sommige mensen hier op Fok! vinden dat soort plaatjes echt niet kunnen. Ik zeg maar niet wie, maar ik weet dat ze er zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |