Jezus, ik "moet" steeds aan anderen antwoorden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een verschil eigenlijk.
Waarom VVD en waarom CU?
mijn muziek is het iig nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:23 schreef arneaux het volgende:
Dat klopt. Die was net op de radio. Kut he?
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jezus, ik "moet" steeds aan anderen antwoorden.
VVD omdat ik mezelf als liberaal zie en zij dan het dichtst in de buurt komen.
Daarentegen vind ik ook dat de VVD mij naait met dingen als consequente verhoging van de kinderbijslag en de bijdrage in kinderopvang
Kinderopvang, vind ik, hoort bij de ouders als het kan. Dat moet dus juist niet gestimuleerd worden van belastinggeld. Daarnaast moet er een private society komen die dingen financiert, buiten de overheid om.
Wat betreft de Christen Unie zou ik daar vooral op stemmen vanwege de zuiverheid van de lijsttrekker.
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.quote:
Ach, ik sluit topics, ik verwijder reacties, ik doe dingen. Ik vind het wel ok om mezelf even wat bloot te geven op deze manier.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoor.
Maar tof dat je toch even antwoorde.
Vind het altijd leuk om te lezen waarom iemand op een bepaalde partij stemt.
Wat stem jij en vooral waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je had ook gewoon 'nee ik heb geen zin om te antwoorden' kunnen zeggen hoor.
Maar tof dat je toch even antwoorde.
Vind het altijd leuk om te lezen waarom iemand op een bepaalde partij stemt.
Nena - 99 Luftballons.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.
Ik luister nu Public Enemyquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Nu : Nena (ofzo) - Neughtine Loeftballonen. Ook kut. Wat is wel je muziek.
Kijk we hebben een kenner.quote:
Ik heb serieus geen idee waar ik op ga stemmen nogquote:
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.quote:
Jou stijl is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.
Dat meen je nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ken eeriljk gezegd eigenlijk geen 1 nummer van ze.
Hoi nieuwquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik ben nieuw.
Dat heb ik dus ook. Ik ben politiek heel erg progressief ingesteld alleen ben ik het dus niet eens met de gang waarop. Vrije handel en stimulatie tot het starten van bedrijven enzo is echt zo minimaal in Nederland dus ga je op de VVD ofzo stemmen, maarrrrr, de VVD heeft ook weer dingen waarvan ik denk zo-zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee waar ik op ga stemmen nog.
Er is geen een partij die tegenwordig nog bij mij aansluit.
Hoi welkomquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik ben nieuw.
eeh, ik bedoel halloquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:32 schreef Sebasser het volgende:
eeh, ik bedoel wakker
Das toch die met Dr. Dre of niet? Ik weet t serieus niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat meen je niet.... NWA ken je wel?
Ik vind dat een nieuwe stijl worden... Electro Dance van 2006.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
www.arneaux.nl zoiets.
Enneuhm. Opgezwolle.
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind dat een nieuwe stijl worden... Electro Dance van 2006.
Eurodancequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.
What an amaaazing animal!quote:
Waarom zou ik fotobloed hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk maar... Hij heeft geen fotoboed![]()
![]()
!!!!!!!1
yepzquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das toch die met Dr. Dre of niet? Ik weet t serieus niet.
VVD zal ik nooit op stemmen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik ben politiek heel erg progressief ingesteld alleen ben ik het dus niet eens met de gang waarop. Vrije handel en stimulatie tot het starten van bedrijven enzo is echt zo minimaal in Nederland dus ga je op de VVD ofzo stemmen, maarrrrr, de VVD heeft ook weer dingen waarvan ik denk zo-zo.
Wat ik club vind is toch wat anders.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Electro Dance. Dat klinky gay. Noem het club.
Dus ik ga stemmen voor CU.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
VVD zal ik nooit op stemmen.
CDA, is het al helemaal niet. De Christelijke partij wie zijn eigen fundament kwijt is
PVDA, neen, al is het alleen maar omdat ik Bos walgelijk vind.
GroenLinks, staat open maar ben het niet altijd even eens met het activisme
SP, moet mij over de streep trekken want ik twijfel
CU, Ik ben zwaar fan van Rouvoet, maar ik kan niet op een partij stemmen die een stuk van mijzelf niet accepteerd (homoseksualiteit).
Al die splinterpartijen worden 't al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |