Zondermeer. Het komt regelmatig voor dat ik dingen dicht zou gooien als het een puur politiek forum was. Dat is het echter niet, dus ik moet andere standaards handhaven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehe wat voor bagger ik af en toe in pol zie.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zondermeer. Het komt regelmatig voor dat ik dingen dicht zou gooien als het een puur politiek forum was. Dat is het echter niet, dus ik moet andere standaards handhaven.
Ook nie met mij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
.. ik heb met niemand, en dat is voorlopig ook niet de bedoeling
![]()
Die heb ik lang niet gehoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:04 schreef arneaux het volgende:
Wat ben je serieus? Zit er een drol scheef? Offfff maak je maar een fopje.
fopje klinkt liefquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef arneaux het volgende:
Fopjes zijn cool.
Sprak ik met gevoel voor understatement.
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met niemand niet...ben sinds 11 jaar vrijgezel...laat mij ook even genieten![]()
* NanKing zingt * een vrij gezel die gaat pas slapen la la la laquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met niemand niet...ben sinds 11 jaar vrijgezel...laat mij ook even genieten![]()
Ha-ha! Fop-je.quote:
Ik ben dan ook wel wat ouder dan de gem. fokker in ONZquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.
Het is niet voor iedereen hel hoor, een relatiequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
11 Jaar. Fucking hell. Das echt lang.
For the love of God. Laat Dromenvanger er alsjeblieft buiten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:07 schreef Qunix het volgende:
Please activate, the DREAMCATCHER!
Kun je die iets toelichtenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er zit trouwens wel enige verandering aan te komen in aanloop naar de verkiezingen.
06966seks dat is een lekker nummertjequote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
* NanKing zingt * een vrij gezel die gaat pas slapen la la la la
Voor jou wel begrijp ik uit deze woorden? Vrouwke toch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen hel hoor, een relatie.
Eigen Sensation Black filmpie kijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
For the love of God. Laat Dromenvanger er alsjeblieft buiten.
0696666quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
06966seks dat is een lekker nummertje![]()
Rijpe negerinnen! Hmmmmmm.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
06966seks dat is een lekker nummertje![]()
Leer PI's lezen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor jou wel begrijp ik uit deze woorden? Vrouwke toch.
Nul-Negen-Nul-Zes-Nul-SEX-SEX-SEX. Dat is een lekker nuHHHUUmertje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
0696666.
Ik hoor het nog precies in mijn hoofd.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
0696666.
Ik hoor het nog precies in mijn hoofd.
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.quote:
OOhhooh. Leer dan.quote:
Vanaf morgen ga ik ook posten in POLquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.
Ik kan wel zeggen dat het redelijk parmanent is en dat de verkiezingen iets is om het goed te starten.
Wat is je doorkiesnummer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
... ik heb altijd zo'n lol als ik uitga en mijn nr. wordt gevraagd...dan zeg ik dat altijd dus
![]()
Dat juich ik toe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik ook posten in POL![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen, maar ik weet niet hoeveel ik kwijt zou mogen.
Ik kan wel zeggen dat het redelijk parmanent is en dat de verkiezingen iets is om het goed te starten.
Mijn dank is groot en eeuwig.quote:
Hehe, ik wilde oorspronkelijk tiepen dat half fok zou komen, maar nu ik erover denk zal waarschijnlijk heeel fok komen. Op zich wel een goed democratisch signaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik kom niet zo vaak meer in pol, maar met de verkiezingen zal ik er vast wel vaker komen.
Maar ik ben heul nie leuk!quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geef ik alleen als je heel erg leuk en niet te jong bent![]()
Jullie zullen het druk krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde oorspronkelijk tiepen dat half fok zou komen, maar nu ik erover denk zal waarschijnlijk heeel fok komen. Op zich wel een goed democratisch signaal.
VVD of CU.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jullie zullen het druk krijgen.
Waar ga jij op stemmen.
quote:
Aan de hoeveelste zit je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef Qunix het volgende:
Let me show you the real power of the Dreamcatcha. This only can do, the megamix!
*boem* *boem* *boem* *boem*
So gaaf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 06:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
DJ Catscan draait Dune - Hardcore Vibes![]()
volgens mij is dat een nr van total touchquote:Op zondag 20 augustus 2006 06:19 schreef arneaux het volgende:
[..].
He maar : I will never ever leave my dan nog iets, FOR SOMEBODY ELSES lover! kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |