Onhoudbaar idd.. Maar dat is meestal bij penaltiesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie pingel van El Hama
Totaal onhoudbaar natuurlijk
Keller, Schut, Cornelisse en Shew-A-Tjon zijn geblesseerd, en Braafheid zit een schorsing uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef descendent1 het volgende:
ZIjn er nu zoveel verdedigers geblesseerd bij jullie offe...![]()
Dat is de hele basis zo ongeveer... Nou ja; dan MAG je ook van Willem II verliezen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Keller, Schut, Cornelisse en Shew-A-Tjon zijn geblesseerd, en Braafheid zit een schorsing uit.
Hey, Ernie Brandts zit op FOKquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is de hele basis zo ongeveer... Nou ja; dan MAG je ook van Willem II verliezen...![]()
quote:
Komende wedstrijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:41 schreef dndiek het volgende:
Het gaat helemaal goed komen met die eerste zege
Maar wanneer?
VVV Venlo zouden we ook wel ff doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Stampie22 het volgende:
Ja, tegen Sparta gewoon die drie punten pakken en daarna tegen RKC ook. Heracles-uit is ook te doen, gewoon 9 uit 4. Geen slechte start. En dan knallen tegen Heerenveen en Ajax.
Wat verwachten jullie van de beker dit jaar? AGOVV-thuis moet natuurlijk een makkie zijn. Hoop dat we weer ouderwets ver komen.
Zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Stampie22 het volgende:
Ja, tegen Sparta gewoon die drie punten pakken en daarna tegen RKC ook. Heracles-uit is ook te doen, gewoon 9 uit 4. Geen slechte start. En dan knallen tegen Heerenveen en Ajax.
Wat verwachten jullie van de beker dit jaar? AGOVV-thuis moet natuurlijk een makkie zijn. Hoop dat we weer ouderwets ver komen.
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:46 schreef thaduck het volgende:
[..]
VVV Venlo zouden we ook wel ff doen
quote:UTRECHT - FC Utrecht heeft vergaande interesse in Ghanees international Francis Dickoh. De 23-jarige verdediger komt momenteel uit voor het Deense FC Nordsjaelland.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy zag Dickoh zondag aan het werk tegen Odense BK. De Ghanees heeft een aflopend contract bij FC Nordsjaelland.
FC Utrecht is door de vele blessures achterin op zoek naar een nieuwe verdediger.
En weer een van Fortuna die het EN niet maakte EN niet scoorde EN geen reet opbrengtquote:Rajcomar naar KVSK United
Prince Rajcomar is per direct overgestapt naar de Belgische tweedeklasser KVSK United. Het contract van de 21-jarige aanvaller met FC Utrecht is ontbonden.
In 2004 nam FC Utrecht Rajcomar over van Fortuna Sittard. Hij speelde twintig competitieduels voor FC Utrecht, maar kwam daarin niet tot scoren. Rajcomar kwam het afgelopen seizoen op huurbasis uit voor FC Den Bosch.
Ook Nicolas Lombaerts (AA Gent) en Steve Colpaerts (FC Brussels) worden genoemd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
bron : rtvutrecht.nl
Dat zou echt het aller maar dan allerstomste zijn wat Utreg nu zou kunnen doen. Dan hebben we tenminste helemaal geen verdediging meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Volgens TV Rijnmond zou Feyenoord zo spoedig mogelijk rechtsback Dwight Tiendalli van FC Utrecht willen overnemen. Tiendalli's contract bij de Domstedelingen, waar hij sinds 2004 speelt, loopt nog twee jaar.
Tenzij ze al het een en ander achter de hand hebben. Maar Tiendalli hoeft van mij echt niet te vertrekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat zou echt het aller maar dan allerstomste zijn wat Utreg nu zou kunnen doen. Dan hebben we tenminste helemaal geen verdediging meer
Van Braafheid denk ik dat je dat kan verwachten. Maar Tiendalli denk ik niet. Maar goed mocht het wel zo zijn de hoofdprijs + 10 % vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Het lukt feyenoord vast wel , op z'n ooijers...
Tiendallie wil vast graag naar feyenoord, en hij gaat gewoon net als Ooijer weigeren om te voetballen
Dat is mijn voorspelling
rtvutrecht.nlquote:22 augustus 2006 14:40 uur
Tiendalli verruilt FC Utrecht voor Feyenoord
UTRECHT - FC Utrecht heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli naar De Kuip. De rechtsback reisde dinsdag af naar Rotterdam om de laatste details te regelen.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy gaat er vanuit dat de zaak voor het weekend beklonken is en dat hij zaterdag tegen Sparta niet meer kan beschikken over de jeugdinternational.
Tiendalli kan zondag al debuteren voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Heracles.
Het is nog niet bekend voor hoe lang Tiendalli tekent. Ook de afkoopsom is nog niet bekend.
Oh ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij had toch een clausule van 2 miljoen in zn contract staan?
Nogsteeds teveel tho'![]()
Ik ken zijn contract niet dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij had toch een clausule van 2 miljoen in zn contract staan?
Nogsteeds teveel tho'![]()
Ik ga uit van meer, en hoop dat de FC nu een ECHTE versterking haalt voor centraal achterin.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie em niet zo erg zitten als Feyenoorder..
Ik denk dat het uiteindelijk iets van 1.5 tot 2 miljoen is geworden..
Broerse vind ik echt geen slechte speler hoor, het is alleen een middenvelder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:08 schreef thaduck het volgende:
Maar een positief punt, we hebben nog wel 1 man over met meer dan 2 wedstrijden ervaring in het 1e.. Het negatieve hiervan is het feit dat het Broerse is
En dat is net de speler waar ik het meeste hekel aan heb bij FCUquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:08 schreef thaduck het volgende:
Maar een positief punt, we hebben nog wel 1 man over met meer dan 2 wedstrijden ervaring in het 1e.. Het negatieve hiervan is het feit dat het Broerse is
Sluit ik me volledig bij aan. Met wel de vermelding dat het feit hoe hij zich uit de naad werkt in de positie waarin hij nu staat en het probeert altijd goed op te lossen dat dat de persoon Broerse tekend (om maar met woorden van Foeke te pratenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Broerse vind ik echt geen slechte speler hoor, het is alleen een middenvelder.
quote:De clubs FC Utrecht en FC Nordsjaelland uit Denemarken hebben een overeenstemming bereikt over de transfer van Francis Dickoh naar FC Utrecht. De Ghanese-verdediger speelt sinds 2002 voor de Deense club en is ook international van Ghana.
Zondag bekeken Foeke Booy en hoofdscout Nol de Ruiter de lange verdediger en beide waren het er over eens dat Dickoh een directe versterking is voor FC Utrecht. Foeke Booy ziet veel voordelen in Dickoh: "Hij is lang, ruim 1.90 meter, is atletisch, is tweebenig en kan dus zowel links als rechts in het centrum uit de voeten," aldus een enthousiaste Foeke Booy in het AD.
Na het vertrekken van Tiendalli naar Feyenoord heeft FC Utrecht gelijk werk gemaakt van Francis Dickoh. De clubs hebben al een overeenkomst met elkaar, het wachten is nu nog op de handtekening van Dickoh zelf. Ook Malmö FF kan nog roet in het eten gooien. De club uit Zweden is ook gecharmeerd van de kwaliteiten van Dickoh.
Dickoh heeft zelf echter aangegeven meer toekomst te zien in Nederland. In een gesprek met Foeke Booy heeft Dickoh verteld de Nederlandse competitie als ideale tussenstap in zijn voetbalcarrière.
Mede dankzij oud-international Hendrik Anderson kwamen FC Utrecht en Dickoh bij elkaar. Anderson maakte Dickoh enthousiast over de club FC Utrecht en zag het helemaal zitten om naar de Domstad te verkassen.
Inderdaad , we zullen zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:45 schreef Eilanden het volgende:
Goed bericht! Klinkt als een versterking
Cornelisse, en Kees van Buuren als reserve.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Jullie verdienen wel even goed geld aan Feyenoord deze week.
Cornelisse nu rechtsback of die Dickoh?
Feyenoord verdiendt anders nog een stukje meer aan kuyt. Terwijl die bij ons weg moest om de schulden. Terwijl feyenoord veel meer schuld hebt. Dus van mij mag die club zo snel mogelijk de maas in zakken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Jullie verdienen wel even goed geld aan Feyenoord deze week.
Cornelisse nu rechtsback of die Dickoh?
Ok das dan wel beter. Was ff in de wat met keller die ook op het randje ban fit is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:40 schreef Eilanden het volgende:
Cornelisse heeft al twee keer met Jong Utrecht gespeeld en traint gewoon voor de volle 100%, dus die kan wat mij betreft zaterdag gewoon spelen.
in de wat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ok das dan wel beter. Was ff in de wat met keller die ook op het randje ban fit is.
Ik had echt nog geen druppel alcohol op. Was wel voor het eerst in vele jaren om 5 uur in de ochtend opgestaan. Raad ik alle mensen echt af das niet te doen man.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
in de wat?randje ban fit?
Nog een biertje Druppel?
En dan hierbij de spellingcontrolle met een normaal toestenbord.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:09 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ok das dan wel beter. Was ff in de wat met keller die ook op het randje ban fit is.
Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als op amateur basis door gaan bij de club. Dan kan je het altijd nog een jaar langer aan kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef thaduck het volgende:
Tis sneu, maar ik denk dat er geen andere optie is. Zowiezo zou ik zijn contract simpelweg niet verlengen, hij kost tenslotte toch geld en heeft in mijn ogen zijn kans gehad. Waarmee ik overigens niet zeg dat hij er iets aan kan doen verder. Maar soms moet je reeël zijn, hoe hard het ook is
Dat klopt, maar dat betekend wel een nieuw contract met een lager salarisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Druppel het volgende:
[..]
Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als op amateur basis door gaan bij de club. Dan kan je het altijd nog een jaar langer aan kijken.
Dat snap ik. Maar persoonlijk lijkt mij dat wel het overwegen waard.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:15 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekend wel een nieuw contract met een lager salaris
wegens het tog wel te veel bier drinken dat ik doe is het verstandig dat ik niet met de auto kom. Ik zal dan ook echt niet weten waar je hem moet parkeren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand trouwens een idee waar je morgen moet parkeren ?
Ma-Vr = Veemarkt
Zondag = Rijnsweerd
Maar Zaterdag dan ?
Echte supporters drinken koffie manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef Druppel het volgende:
[..]
wegens het tog wel te veel bier drinken dat ik doe is het verstandig dat ik niet met de auto kom. Ik zal dan ook echt niet weten waar je hem moet parkeren.
Zou je mij kunnen uilege hoe ik dat in het home moet vragen... Verkopen ze wel koffie eigenlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte supporters drinken koffie man
Hey harsus ... geef me effe bakkie pleur!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uilege hoe ik dat in het home moet vragen...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey harsus ... geef me effe bakkie pleur!![]()
Dat jullie het niet vergetenquote:Kaartverkoop AGOVV thuis
Datum: 25-08-2006
FC Utrecht - AGOVV, 19 september 19.45 uur
Seizoenkaarthouders kunnen vanaf 26 augustus tot en met 01 september hun eigen plaats terugkopen via TicketBox. Vanaf 02 september start de vrije verkoop. Dan geldt er geen clubkaartverplichting. Op de wedstrijddag zullen de kassa's geopend zijn vanaf 18.15 uur. Prijzen zie www.fcutrecht.nl.
Ik ben blij dat Cornelisse terug is, alhoewel nog niet op 100% maakt hij toch een redelijke indruk. Dickoh speelde ook niet onaardig. Broerse speelde in mijn ogen belabberd en voor mijn gevoel had Van Buuren meer vat op die Bouaouzan dan Pieters. Maar ik ben wel met je eens dat de gehele verdediging wel wat stabieler mag. Ik vond Vorm ook trouwens niet sterk in zijn eigen 5-meter-gebied .... blijft vaak op zijn lijn staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef thaduck het volgende:
VerdommeVerdedigend is het echt een zooi!
Wel leuk om te zien hoe Fortuné het redt nu hij in de basis staat, ik vind het 200% beter dan vorig jaar. Zeer balvast en leuke acties.
In de beker moeten we trouwens tegen AGOVV, datum/tijd is nog niet bekend
FC Utrecht - AGOVV, 19 september 19.45 uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:38 schreef thaduck het volgende:
In de beker moeten we trouwens tegen AGOVV, datum/tijd is nog niet bekend
Ik zie ut nu ook, ik poste het ook al hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef Druppel het volgende:
[..]
FC Utrecht - AGOVV, 19 september 19.45 uur
is al een tijdje bekend hoor, sinds gisteren kan je ook al je eigen plekkie terug kopen.
Ik zal eigenlijk is verder moeten lezen, om daarna pas een antwoord te moeten geven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik zie ut nu ook, ik poste het ook al he
Het was niet best, maar er staat wel een half nieuw elftal met Vorm, Pieters, Dickoh, Van Dijk, Kopteff en Van der Gun. Dan kan je niet gelijk supertop niveau verwachten denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was gewoon belabberd gister
Valt wel mee naar mijn idee, is vele malle slechter geweest. Maar zoals eilanden hier boven schrijft is het halve team nieuw. En dan kan je niet direct het beste verwachten,quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Het was gewoon belabberd gister
de sfeer op de tribune is al enkele jaren verdwenen. En ben bang als niemand het voortouw gaat nemen in de toch der staantribunes mogen we denk nog zo afentoe wat sfeer proefen. Voor de rest is het een slappe hap geworden. incl mijzelf. Maar na 30 keer zitten achter je gehoort te hebben gaan we maar zitten. Ik zit meer op een familie zijde dan op de ozo mooie ouwe bunnikszijde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja ik zei het ook maar simpel maar ik had gewoon een gevoel van ... dit was niets ik merkte het ook aan de sfeer ... er gingen zelfs veel mensen om me heen zitten die normaal hele wedstrijd staan.
Ik kreeg gewoon zo slecht gevoel over de wedstrijd en dat had ik tegen charlton athletic daar dacht ik van nou hier zit veel in dit gaat echt goed zo met FCU !
Nu had ik zoiets van wat een zooitje ! waar is de strijdlust enz
Ik waardeer je inzit maar verleden jaar zoals je ook al schreef speelde we gelijk met 0-0 tegen NEC dat is dan ook 1 punt. Dus we staan gelijk met vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:51 schreef thaduck het volgende:
Laten we er dan maar ff statistieken bijpakken voor jullie
Seizoen 2005/2006:
zo 14/08/05 14.30 uur NEC - FC Utrecht 0-0
zo 21/08/05 14.30 uur FC Utrecht - AZ 1-2
zo 28/08/05 14.30 uur FC Utrecht - FC Twente 1-3
za 10/09/05 19.30 uur PSV - FC Utrecht 1-0
zo 18/09/05 14.30 uur FC Utrecht - Vitesse 1-0
Vorig jaar hadden we na 2 wedstrijden 0 punten en nu 1. Dus vooralsnog gaat het beter dan vorig jaarHet jaar ervoor (2004/2005) pakte we in de 2e wedstrijd 3 punten door een 5-1 overwinning op RBC overigens.
Ik maak me nog niet druk
Klopt, lekker wakker was ik he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:13 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzit maar verleden jaar zoals je ook al schreef speelde we gelijk met 0-0 tegen NEC dat is dan ook 1 punt. Dus we staan gelijk met vorig jaar.
En druk maak ik me zeker niet.
Dat is een lijst die echt mijlenver van compleet isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Kennen jullie deze aardige lijst van Wikipedia al?
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_FC_Utrecht-spelers
Vond hem best leuk, soms toch jongens dat je dacht: oh ja!
Inderdaad, deze lijst is wel erg beknopt. Zal misschien nog wel aangevuld worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is een lijst die echt mijlenver van compleet is
Je kunt hem zelf aanvullen toch? Mocht je tijd en zin hebben. Ik heb er ook al één een edit gegeven, waarvan alleen de naam er stond. Mag jij raden welke.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is een lijst die echt mijlenver van compleet is
Eeh ja iemand heeft gewoon dan aangegeven dat die weg moet , 1 iemandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Eilanden het volgende:
De pagina staat op de nominatie om verwijderd te worden, dus ik vraag me af of het nut heeft iets toe te voegen
Ik zal hem missenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef thaduck het volgende:
Terol gaat trouwens naar Sparta!
"Sparta is de dump van Utereeg!"
Precies mijn gedachte ... niet echt een opwaartse lijn in zijn loopbaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef thaduck het volgende:
Die Bosschaart is overigens wel vreselijk mislukt zeg.. Bij FC Utrecht in de basis naar de bank naar Feyenoord om vervolgens bij Ado verder te prutsen
En van de twee wedstrijden die gespeeld zijn gewoon de eerste in de basis stondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Feyenoord was gewoon zo dom om te denken dat ie linksback is, wat ie bij ons ooit wel stond, maar hij was altijd op zijn best als stofzuiger op t middenveld.
Raar verhaal van Kruys trouwens, 2 weken geleden las ik nog een interview dat ie tevreden was en hij vertrouwen voelde van Booy, en gisteren in VI ineens roepen dat het andersom is en dat ie weg wil...
1 klasse?quote:Op maandag 11 september 2006 07:23 schreef Eilanden het volgende:
Nelisse was waarschijnlijk pissig dat Pino mocht invallen en niet hij, maar inderdaad triest gedrag. De basis kan hij sowieso vergeten want Fortune speelt gewoon een klasse beter
En de 5-0 tegen RKC gemist!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Man ik ben drie weken op vakantie en alles is omgegooid; Tiendalli weg omdat ie hogerop wilde (gaat ie naar feyenoord...) Bosschaart naar ADO, Charisteas(!) bij Feyenoord. Drie weken weg, en ik snap de hele competitie niet meer...
Nou ja snel maar weer naar het stadion dus; dinsdag eerste kans!
Zwart wit , heracles kleurenquote:Op zondag 17 september 2006 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het uitvak in het wit ?
Wil je ECHT een reactie?????quote:Op zondag 17 september 2006 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vond trouwens vd Gun wel een paar mooie acties maken![]()
Of had je iets gebruikt?quote:Op maandag 18 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja was geweest en hij kwam voor mn neus voorbijrennen misschien dat het daardoor mooi leek![]()
dan had ie hier staan schreeuwen dat we gewonnen haddenquote:
Hoezo helaas. we zijn geen fan van een club die 30 kilometer westerlijk licht hoor die dan een wek sagie zijn. Volgende week weer een nieuwe kans. OF beter morgen avond al een nieuwe kans.quote:Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Breemz het volgende:
Helaas jongen, succes verder in de competitie!
Welke Bus?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de sfeer de 2de helft in ieder geval prima; waarschijnlijk ook omdat ze onze kant op speelde. Veel beter natuurlijk; met name omdat ze met zijn 20-en toch maar aan een kant van het veld bleven hangen
Voor 6,50 heb ik in ieder geval een prima avondje gehad! En nog zat plek in de bus
stationbus gok ikquote:
Haha. Volgende ronde maar weer ASWH - Utrecht doen? Voor Alje ook makkelijk, kan ie gelijk zijn broertje zien spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef thaduck het volgende:
Twas nog best drukHeb mensen gesproken die hele 1e helft niet hebben gezien
Veel kansen, weinig doelpunten en een niet echt aantrekkelijk duel. Wel goed gewonnen. En JP erin, heerlijk!!!
En ASWH ook nog door, waar blijft onze ASWH fan?
Lijkt me een leuk duel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha. Volgende ronde maar weer ASWH - Utrecht doen? Voor Alje ook makkelijk, kan ie gelijk zijn broertje zien spelen.
Alleen moet Eilanden dan wel zijn batterij opladen.
Ooh die werdt door een stewert aan z'n kraag naar beneden gedragen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef CaMeRooN het volgende:
Vraag me af of ze dan gezellig hebben mee gezongen in de tweede helft met al die vrolijke anti ajax liederen
weheheh ja ik dacht al wat gebeurd daar allemaal , vechten ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ooh die werdt door een stewert aan z'n kraag naar beneden gedragen.
Ik ga niet meer gelijk uit van een zege na VVVquote:
Ik ook niet maar we spelen nu tegen rijnsburgse boys en niet tegen VVVquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ga niet meer gelijk uit van een zege na VVV
We snappen jequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:32 schreef thaduck het volgende:
Ben blij dat het in ieder geval thuiswedstrijd is voor ons, dat vind ik veel belangrijker dan de tegenstander eik
Deze dagen was het voor zowel Ajakkes, PSV als Feyenoord moeilijk zat op bezoek bij de kleine clubs, ze zijn dan nog meer gedreven.
Twas overigens jammer dat Heerenveen gister niet gelijkmaakte, ik had graag een verlenging gezien van 30 minuten waarna ze in de strafschoppenserie eruit werden geknikkerd. Hoe meer vermoeidheid, hoe beter zullen we maar zeggen
Ik mag toch hopen dat RB toch niet aan voetbal toe mag komen, met alle respect maar netzoals tegen AGOVV moeten ze toch wel redelijk onder druk worden gehouden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys qua niveau verge hun eigen visielijkbaar met ons vorig seizoen, wat mij betreft. Dus dat wint Utrecht uiteraard wel. Wel een voetballende ploeg, als ze hun eigen visie trouw blijven.
In het stadion neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:33 schreef Druppel het volgende:
Eilanden waar zit jij eigenlijk?
Zeker met die wave van tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen de Bunnikside is keigezellig!
Ja, de rest van het stadion is niets paultjuhhquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen de Bunnikside is keigezellig!
Ja die begin ik altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zeker met die wave van tegenwoordigen die komt toch echt van K af.
Krijgen we dat vroegah verhaal weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef Druppel het volgende:
Bunnik is idd de aanjager van het stadion maar lang niet meer wat het was vergeleken met vroeger. Helaas zal dat denk ook niet meer zo worden. Maar ook op andere plekker in het stadion is het gewoon gezellig hoor.
Klopt ! ziet er zo vanaf de bunnikside oersaai uit, jullie gaan niet eens ff staan bij sta op als je voor Utrecht bent !quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, de rest van het stadion is niets paultjuhh![]()
Nou er waren wel meer wedstrijden waar aardig sfeertje was dit is wel overdreven van jou , bij Twente was het echt niet zoveel meer sfeer dan bij ajax ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
De sfeer is gewoon kut vergeleken met een aantal seizoenen geleden. Afgelopen seizoen tijdens de play off wedstrijd tegen Twente hing er voor het eerst sinds weer tijden weer eens een echte ouderwetse Utregse sfeer
Uitvak zit nu te ver weg. Waardoor je niet een constante sfeer houd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Ajax was ik afgelopen seizoen niet bij, maar je spreekt over aardig en aardig is niet goed genoeg .. er moet gewoon een goede fanatieke sfeer zijn
Ja daar gaat ik heen. Heel misschien gaat ik a.s. zondag voor het eerst in 2 half jaar een wedstrijd missenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
oh ok, gaan jullie naar ajax 1 oktober?
Dus wel lief naar hem zingen he!quote:Yildirim baalt van fluiten fans
Ugur Yildirim zit in een vormcrisis. De aanvaller van SC Heerenveen, die in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de clinch lag met trainer Gertjan Verbeek, heeft er desondanks vertrouwen in.
"Dit wordt mijn seizoen nog wel, want ik voel me goed", aldus de spits in een interview met de Leeuwarder Courant. In het zelfde gesprek haalde Yildirim ook de supporters aan, die hem uitfloten in de bekerwedstrijd tegen Roda JC, toen hij een bal terugspeelde. "De toeschouwers zien niet wat ik zie. Ik kon in die positie niet vooruit spelen. Het is gemakkelijk om me uit te fluiten."
Meer dat ze wel zullen proberen om te voetballen als ze de mogelijkheid krijgen. Lijkt me geen ploeg die massaal voor de goal gaat hangen om de schade beperkt te houden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat RB toch niet aan voetbal toe mag komen, met alle respect maar netzoals tegen AGOVV moeten ze toch wel redelijk onder druk worden gehouden.
We zullen het gaan zien in november.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer dat ze wel zullen proberen om te voetballen als ze de mogelijkheid krijgen. Lijkt me geen ploeg die massaal voor de goal gaat hangen om de schade beperkt te houden.
Toen die die pingel gaf kom ik hem omhelsen. Maar daarvoor floot is idd niet al te best.quote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Was er niet bij maar hoe zat het met die grens, was die echt zo partijdig?!
Druppel, weet jij het verschil tussen een grens en een scheids?quote:Op maandag 25 september 2006 09:27 schreef Druppel het volgende:
[..]
Toen die die pingel gaf kom ik hem omhelsen. Maar daarvoor floot is idd niet al te best.
Penalty op zich was terecht, Dingsdag had gewoon géén sliding mogen maken.. Maar dat wat er aan voorafgaat is natuurlijk een aanfluiting, belachelijk. Prima dat je de beslissing van een grensrechter overruled, maar houd het wel fair. D'r stond een SC Heerenveen-speler klaar om in te gooien en de meeste spelers waren daar ook op 'ingesteld'... Dan laat je dit toch niet gebeuren, wat ben je dan voor scheidsrechter?quote:Op maandag 25 september 2006 09:27 schreef Druppel het volgende:
[..]
Toen die die pingel gaf kom ik hem omhelsen. Maar daarvoor floot is idd niet al te best.
Hangt van het soort kans af natuurlijk. Maar wat is dat toch met dat 'verdienen te winnen' - dan zeg je dus eigenlijk dat zo'n pingel wel cadeau gegeven mag worden. Voortaan maar een jury instellen die bepaalt wie er gewonnen heeft?quote:Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
8 kansen voor de FC tegenover 4 van Heerenveen, lijkt me duidelijk wie er verdiende te winnen.
Aan het eind van de wedstrijd kreeg FC Utrecht inderdaad veel (meer) kansen.. Maar dat neemt niet weg dat SC Heerenveen gewoon al lang die 0-1 (en misschien 0-2) had moeten scoren.. En dan was Utrecht echt niet meer teruggekomen, daar geloof ik niks van..quote:Op maandag 25 september 2006 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
8 kansen voor de FC tegenover 4 van Heerenveen, lijkt me duidelijk wie er verdiende te winnen.
die penal was toch ook gewoon terrechtquote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van het soort kans af natuurlijk. Maar wat is dat toch met dat 'verdienen te winnen' - dan zeg je dus eigenlijk dat zo'n pingel wel cadeau gegeven mag worden. Voortaan maar een jury instellen die bepaalt wie er gewonnen heeft?
Eeeuhh ja dat lees ik dus nu pas.quote:Op maandag 25 september 2006 09:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Druppel, weet jij het verschil tussen een grens en een scheids?
Jahaaaaaa, lees nou eens alles - vooral over die ingooi.quote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die penal was toch ook gewoon terrecht
De penalty werd inderdaad terecht gegeven voor die overtreding/sliding van Dingsdag.. Punt is: het gekloot van de scheidsrechter voorafgaand aan die sliding/penalty.. Dat doet je nu dus de das omquote:Op maandag 25 september 2006 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die penal was toch ook gewoon terrecht
Nee, da's bij kunstrijden SCHquote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van het soort kans af natuurlijk. Maar wat is dat toch met dat 'verdienen te winnen' - dan zeg je dus eigenlijk dat zo'n pingel wel cadeau gegeven mag worden. Voortaan maar een jury instellen die bepaalt wie er gewonnen heeft?
Alle Friezen zeuren over het 'goed staan', terwijl het gewoon een een-tegen-een duel was op de achterlijn, waar Dingsdag gewoon gedold wordt en dan uit frustratie gewoon een domme overtreding begaat.quote:Op maandag 25 september 2006 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Prima dat hij overruled, maar geef dan, zeker wanneer het 0-0 staat en vlak voor het einde, wel even de andere partij de kans om posities in te nemen.. Dit was gewoon absoluut niet netjes!!
Ja, Dingsdag werd gedold en beging een domme overtreding, helemaal met je eens.. Maar stel je nou eens voor dat Bossen even wat meer tijd had genomen, dan was er rugdekking geweest, etc. Hoe groot was dan de kans dat Fortune hem weer zo zou dollen? En dat dit weer tot een penalty zou hebben geleid?quote:Op maandag 25 september 2006 10:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alle Friezen zeuren over het 'goed staan', terwijl het gewoon een een-tegen-een duel was op de achterlijn, waar Dingsdag gewoon gedold wordt en dan uit frustratie gewoon een domme overtreding begaat.
Maar waarom zou bossen de friesen tijd moeten geven als zij graag tijd zouden rekken in de laatste minuut. Hij kijkt een aantal seconden naar bossen en reageert niet waardoor utrecht ingooit. Tijd zat dus voor de fries om snel het veld in te rennen.quote:Op maandag 25 september 2006 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, Dingsdag werd gedold en beging een domme overtreding, helemaal met je eens.. Maar stel je nou eens voor dat Bossen even wat meer tijd had genomen, dan was er rugdekking geweest, etc. Hoe groot was dan de kans dat Fortune hem weer zo zou dollen? En dat dit weer tot een penalty zou hebben geleid?
Me dunkt dat die kans redelijk richting nihil gaat...
Je kunt er lang en breed over discussiëren, ik klaag ook niet dat Utrecht onverdiend gewonnen heeft. Ze speelden goed, onze jongens vergaten het zelf af te maken toen ze de kans hadden, en uiteindelijk krijg je dan die tegengoal om de oren, dat is voetbal.. Maar de wijze waarop die goal valt, dat gekloot van de scheidsrechter bij die ingooi, daar maak ik me druk om. Want dát is waar je uiteindelijk wel de wedstrijd mee verliest dus..
Huh? Dan snap je het punt niet helemaal. Je hebt toch gezien wat er gebeurde bij die ingooi? LIjkt me vrij normaal om toe te gegven dat dat niet klopte en invloed had op die situatie...quote:Op maandag 25 september 2006 10:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alle Friezen zeuren over het 'goed staan', terwijl het gewoon een een-tegen-een duel was op de achterlijn, waar Dingsdag gewoon gedold wordt en dan uit frustratie gewoon een domme overtreding begaat.
Onzin, dat is een geldig excuus. Gewoon een domme fout van Bossen, die veel te veel invloed had op deze manier.quote:Op maandag 25 september 2006 10:41 schreef Druppel het volgende:
Maar dat scheidrechters moeten wachten zodat de tegenpartij goed kan gaan staan vind ik een slap excuus.
Ik kan niet SCHaatsenquote:Op maandag 25 september 2006 10:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, da's bij kunstrijden SCHJe verloochent met dat schaats'n niet je FrieSCHe afkomst he?
Op het moment dat er verwarring is ontstaan, mag daar best even rekening mee worden gehouden. Dat is ook onderdeel van Fair-Play.. Desnoods tel je nog eens 30 seconden blessuretijd erbij op, of geef je geel voor tijdrekken, wanneer je vindt dat het te lang duurt.. Moet je als scheidsrechter lekker zelf weten. Maar in dit geval werd SC Heerenveen door Bossens gekloot onevenredig benadeeld, en dat slaat nergens op!quote:Op maandag 25 september 2006 10:41 schreef Druppel het volgende:
[..]
Maar waarom zou bossen de friesen tijd moeten geven als zij graag tijd zouden rekken in de laatste minuut. Hij kijkt een aantal seconden naar bossen en reageert niet waardoor utrecht ingooit. Tijd zat dus voor de fries om snel het veld in te rennen.
En daarbij bepaald de scheidsrechter wie ingooit en niet de grensrechter dus misschien handig om ook naar hem te kijkken en niet klakloos de bal te pakken en denken dat jij de ingooi hebt. Daarbij was ook nog eens de bal in het veld te stuiteren voldoende geweest om alles op orde te stellen.
Maar dat scheidrechters moeten wachten zodat de tegenpartij goed kan gaan staan vind ik een slap excuus.
ohjaquote:Sneijder wacht warm onthaal zondag in Utrecht ?
Tuesday, 26 September 2006
Wesley Sneijder lijkt zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een keer niet mikpunt te worden van de Utrechtse spreekoren. Het lijkt er zelfs op dat Sneijder een applaus zal gaan krijgen van het Utrechtse publiek. Jarenlang was Sneijder voor FC Utrecht supporters het mikpunt voor spreekoren, maar het laatste jaar heeft Sneijder veel respect gekregen van de supporters.Een belangrijke reden van het respect is waarschijnlijk dat Sneijder een krans heeft neergelegd na het overlijden van David Di Tomasso. De Utrecht supporters hebben dat positief opgevangen, en hebben respect voor de geboren Utrechter gekregen.bron:voetbalcentraal.
Jij werd toch ook toegezongenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:31 schreef SCH het volgende:
Geloof er geen zak van, als je zag hoe Vandenbussche en Bossen werden uitgescholden
Uit volle borst uiteraardquote:Op woensdag 27 september 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat jij dat liedje had ingezet?
Moet je ook maar duidelijk aangeven dat neuzen niet welkom zijn, is dat nou zo moeilijk ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen al die ajacieden hier
Klinkt realistischquote:Op donderdag 28 september 2006 09:13 schreef zatoichi het volgende:
4-2 voor Utrecht (4x caluwé en 2x huntelaar (tja ik moet aan mijn profcoach denken...)
Komt niet vaak voor, een uitverkocht Galgenwaard.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef _Vulcanus_ het volgende:
FCU-Ajax bijna uitverkocht
Datum: 26-09-2006
Stadion Galgenwaard zondag nagenoeg uitverkocht
Ajax wacht aanstaande zondag een kolkend Stadion Galgenwaard. Inmiddels zijn zowel de Bunnikside als de Hoofdtribune volledig uitverkocht. Voor de Zuidtribune en de Cityside zijn nog slechts enkele tientallen kaarten beschikbaar. De verwachting is dat woensdag ook de laatste kaarten van de hand gaan en de Galgenwaard zondag uitverkocht is.
Echt niet? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, een uitverkocht Galgenwaard.
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrechtquote:
Het is andersom. We hebben blauwe, groene, gele, knalroze stoeltjes alleen geen rood-wittequote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef zatoichi het volgende:
Komt elk jaar voor bij deze wedstrijd... daarom snap ik de nieuwswaarde ook niet helemaal
Maar goed laten we maar niet over de arena beginnen; ik snap nooit wat al die mensen met blauw groen en oranje shirt tussen al die wit met rode stoeltjes doen elke wedstrijd...
Heeft toch ook behoorlijk wat aantrekkingskracht op de regio, net als Heerenveen? Ben benieuwd of het bij ons wel vol blijft trouwesn, bij de bekerwedstrijd vorige week zaten er rond de 10.000 - het is niet gratis tenslotte. Nu zit er wel weer aardig wat.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrecht
ooooh, tja ik ging er van uit dat de meerdeheid wel de supporters waren; tja dat krijg je dan. Dus die dingen die er wit met rood uit zien dat zijn de ajax supporters. Tja ik verbaasde me altijd al waarom al die stoeltjes weg werden gehaald ruim voor tijd; maar dat zijn dus gewoon de supporters.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is andersom. We hebben blauwe, groene, gele, knalroze stoeltjes alleen geen rood-witte
Hoerejong!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Joesse het volgende:
Van Egmond
Okee,quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Dat lege gedeelte is idd verplicht leeg (veiligheidsbuffer). En tegen Heralces bijvoorbeeld zit het net zo vol als tegen SCH afgelopen zondag
De aantrekkingskracht in de regio is denk hier enorm minder dan in friesland. Hier in de regio gaan er ook heel veel mensen na die club in Noord Holland. En ja ik zeg noord holland want volgend mij reizen ze tegenwoordig een aantal haltes verder.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft toch ook behoorlijk wat aantrekkingskracht op de regio, net als Heerenveen? Ben benieuwd of het bij ons wel vol blijft trouwesn, bij de bekerwedstrijd vorige week zaten er rond de 10.000 - het is niet gratis tenslotte. Nu zit er wel weer aardig wat.
Nou Nieuw Galgenwaard in ieder geval niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrecht
Nieuw Galgenwaard bestaat niet meer ... het is weer gewoon Galgenwaardquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou Nieuw Galgenwaard in ieder geval niet.
Daarom, na de verbouwing is het te groot.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nieuw Galgenwaard bestaat niet meer ... het is weer gewoon Galgenwaard
Waarom te groot? Hoe groot hadden ze het dan moeten bouwen? Nu zitten er gemiddeld meer dan 19000 toeschouwers. Daarbij heeft Utrecht in de provincie nog wat gebieden te 'ontginnen' (o.a. Amersfoort regio). Dus kijkend naar de toekomst is het echt niet te groot, denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Daarom, na de verbouwing is het te groot.
Nee, maar nu wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom te groot? Hoe groot hadden ze het dan moeten bouwen? Nu zitten er gemiddeld meer dan 19000 toeschouwers. Daarbij heeft Utrecht in de provincie nog wat gebieden te 'ontginnen' (o.a. Amersfoort regio). Dus kijkend naar de toekomst is het echt niet te groot, denk ik
Kijk daar ben ik het vol mondig mee eens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter iets te groot dan iets te klein, en het blijft een mooi stadion.
Ook uit maarssen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef koningdavid het volgende:
Het stadion is wel uniek. Ik hoor wel eens van Utrecht supporters (die zijn er veel hier in de omgeving: Maarssen), dat ze die open hoeken niet mooi vinden.
Maar dat vind ik juist uniek aan de Galgenwaard, mooi stadion hoor.![]()
Persoonlijk win ik het liefst van een zo sterk mogelijk 020. En die lileked is nu toch niet in vorm dus laat hem maar spelen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:26 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar pas maandag weer op poten staat.
Er kunnen er niet genoeg met pijntjes uitvallen daar in 020
uitvak is erg mooiquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ook uit maarssen?
Maar de open hoeken zijn zekers wel mooi. Echter moeten de tribunes op een zodanige mooie manier worden dicht gemaakt dat het niet een gelredome word maar wel als een klank kast kan fungeren. Als ze dat weten te realiseren zou het geweldig zijn. Waarbij je nog wel naar buiten zou moeten kunnen kijkken zeg maar. Volgens mij is dit onmogelijk maar dat geeft nie. Dromen mogen we hebben toch?
Overigens heb ik nog nooit gehoort van een maarsennaar dat de hoeken nu niet mooi zijn. Denk meer dat ze denken en bedoelen dat ze dicht moeten voor de zang. (lees spreekkoren)
Ja, het had ook te maken met de zang inderdaad, en ook iets met de koude wind?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ook uit maarssen?
Maar de open hoeken zijn zekers wel mooi. Echter moeten de tribunes op een zodanige mooie manier worden dicht gemaakt dat het niet een gelredome word maar wel als een klank kast kan fungeren. Als ze dat weten te realiseren zou het geweldig zijn. Waarbij je nog wel naar buiten zou moeten kunnen kijkken zeg maar. Volgens mij is dit onmogelijk maar dat geeft nie. Dromen mogen we hebben toch?
Overigens heb ik nog nooit gehoort van een maarsennaar dat de hoeken nu niet mooi zijn. Denk meer dat ze denken en bedoelen dat ze dicht moeten voor de zang. (lees spreekkoren)
Ach supporteren is voor grote mannen. Koude wind trosseer je dan wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, het had ook te maken met de zang inderdaad, en ook iets met de koude wind?
Kom daar nooit maar geloof je op je woord. Bunnik met het home er onder is trouwens nog veel mooierquote:
hij is dus 2 tot 4 weken uitgeschakeld en er niet bij morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Joesse het volgende:
bij studio sport melden ze net dat Huntelaar door zn enkel is gegaan, dus dat zou kunnen betekenen dat ie zondag niet meespeelt
bron: www.vi.nlquote:Huntelaar mist interlands met Bulgarije en Albanië
30/9/2006 16:16
De enkelblessure die Klaas-Jan Huntelaar vrijdag op de training opliep, kost hem minimaal twee weken om te herstellen. Dat betekent dat de spits van Ajax niet met het Nederlands elftal kan aantreden tegen Bulgarije en Albanië.
Ajax had de hoop dat de blessure niet al te ernstig zou zijn. 'Klaas is een bikkel', was trainer Henk ten Cate optimistisch. Nader onderzoek wees echter uit dat de coach zijn topscorer van het afgelopen seizoen een tijdje moest missen.
Huntelaar staat tussen de twee en vier weken aan de kant. Dat houdt in dat hij naast de interlands met Oranje in ieder geval de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht aan zich voorbij moet laten gaan. Al naar gelang de voorspoedigheid van zijn herstel kan Huntelaar op 14 oktober tegen FC Groningen mogelijk zijn rentree maken.
Ja, want Van Egmond floot alles tegen Ajaxquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:06 schreef Black-Death het volgende:
Kut Utrecht. SpreekkorenEn dan die Gregoor van Dijk
wat een zielige bosjosti is dat. Hopelijk word ie zwaar gestraft door de KNVB. vanavond ff lekker met zn allen Van Egmond in zn hol nemen zeker?
*een uiteindelijk toch tevreden Ajax-fan.
Ik zing daar niet mee mee, omdat ik ze belachelijk vindquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
Wat vind jij dan van die spreekkoren Eilanden?
Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zing daar niet mee mee, omdat ik ze belachelijk vind
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft utrecht ondanks die vuile mazzel 'gewoon' verloren.
Gelukkig kwamen de Amsterdamse doelpunten zonder geluk tot standquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft utrecht ondanks die vuile mazzel 'gewoon' verloren.
er moet ook wat aan gedaan worden, maar niet alleen bij utrechtquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.
Voor de rest is de uitslag wel terecht lijkt me. Toch?
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.
Voor de rest is de uitslag wel terecht lijkt me. Toch?
Net als de Utrecht spelersquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Joesse het volgende:
[..]
triestje ajax supporters die pas na de 2-0 wakker werden![]()
helemaal juist! die 2-0 in de 45e minuut had nooit en te nimmer mogen vallenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellen![]()
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellen![]()
We zijn geen Heerenveen-fansquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
En zing er voortaan eens iets over heen over bloemetjes en duiven
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef Eilanden het volgende:
Wat trouwens super irritant is, is dat voortdurende appeleren van die Amsterdammersbij elk wissewasje vragen ze om een gele kaart
Stelletje ballerina's
![]()
Ik denk dat ik in het stadion meer zie, dan jij achter je Chinese streampjequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Alsof Utrecht dat niet doet? Je kijkt wel erg eenzijdig. Ik heb er juist op gelet en dat is nou precies wat die Fortune en Caluwe ook precies steeds doen. Ajax en Utrecht lijkt daar in erg op elkaar
Ik was er vorige week ook bij hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het stadion meer zie, dan jij achter je Chinese streampje
oh ja ik weet nog wel dat Heerenveen supporters vorige week in de laatste minuut 'Bossen, toffe peer, je hebt helemaal gelijk' zongenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.
Jij hebt echt de discussie-vermogens van een manke zeekoequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was er vorige week ook bij hoor.
Maar een slimme poging om de aandacht af te leiden van die pingels en de spreekkoren. Hulde
quote:
Waar vroeg ik iets over Ajacieden die om gele kaarten zeuren dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij hebt echt de discussie-vermogens van een manke zeekoeik ga toch in op wat je vraagt
![]()
Nou ja die penalty was natuurlijk een kadootje, terwijl Ajax een minuut daarvoor misschien wel een penalty had moeten hebben. utrecht kon daardoor terug in de wedstrijd komen en dus ook die 2-2 maken. Anders had Ajax het gewoon zonder problemen uitgespeeld, de 0-3 hing veel eerder in de lucht.quote:
Leuk dat je 'm nu wel omstreden noemtquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.
Waar zingen ze nu dan over? Ik heb de wedstrijd niet gezien maar hoor nu voortdurend dat het publiek zo schandalig was. Wat deden ze dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
Yeps, had ik al vrij snel gezegd hoor toen ik het terug zag. Maar ik vond het een beetje gezeur dat ook de 2-2 op de scheids werd verhaald.quote:
Over moeders en zo.quote:Waar zingen ze nu dan over? Ik heb de wedstrijd niet gezien maar hoor nu voortdurend dat het publiek zo schandalig was. Wat deden ze dan?
Gewoon een van richting veranderd schot. Dat is iets anders dan een penalty cadeau krijgen. Oftewel, jullie hebben geen enkele reden tot klagen. Gezien het spelbeeld was de overwinning voor ons meer dan terecht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:46 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik heb geen fancy filmpje maar ik weet niet of je de 1-0 hebt gezien
Ik had in het live topic het wedstrijd verloop nagekeken. In (minstens) drie posts beweer je dat je het toch allemaal echt gezien het en dat het op het randje was en waar die Ajacieden nou over klagen want er was niets vreemd aan die pingel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps, had ik al vrij snel gezegd hoor toen ik het terug zag. Maar ik vond het een beetje gezeur dat ook de 2-2 op de scheids werd verhaald.
Mwaoah, niet netjes, maar ook geen rampen imho. Kleuterschool niveau gescheld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
Over moeders en zo.In ieder geval dingen waar destijds zoveel rumoer over was en richtlijnen voor werden uitgevaardigd en wedstrijden voor moesten worden stilgelegd.
Heb je het dus niet goed gevolgd maar dat terzijde. Geeft niet hoor. Er zijn meer topics dan dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had in het live topic het wedstrijd verloop nagekeken. In (minstens) drie posts beweer je dat je het toch allemaal echt gezien het en dat het op het randje was en waar die Ajacieden nou over klagen want er was niets vreemd aan die pingel.
Toen iemand daar de daadwerkelijke overtreding toonde bleek dat je eerder dus gewoon weer uit je nek zat te zwetsen.
quote:En zonder 1-2 kan het geen 2-2 worden - dat moge duidelijk zijn
Er is beleid over, houd je er dan aan.quote:Mwaoah, niet netjes, maar ook geen rampen imho. Kleuterschool niveau gescheld.
14:17: " Maar die penalty was toch niet zo heel onterecht? Waarom zijn jullie daar zo boos over?"quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
Heb je het dus niet goed gevolgd maar dat terzijde. Geeft niet hoor. Er zijn meer topics dan dat.
Doei .. terug naar dat topic van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef devv05 het volgende:
Lekker boeiend, we hebben gewonnen. Doei.
Teringquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef Joesse het volgende:
ja dat was zeker toen de ajax-supporters over DiTomasso gingen zingen,
Ik bedoelde dat niet zo van dat het de schuld was van de ajax supporters ofzo, maar dat de reactie van de utrecht aanhang (of, een bepaald deel daarvan) ontzettend stom was. Als je spreekkoren over Sneijder hebt, kun je ze ook terug verwachten. Maar goed dat zijn de mindere kanten aan het voetbalquote:
roepen dat je moeder een hoer is oke, roepen over een dodequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet zo van dat het de schuld was van de ajax supporters ofzo, maar dat de reactie van de utrecht aanhang (of, een bepaald deel daarvan) ontzettend stom was. Als je spreekkoren over Sneijder hebt, kun je ze ook terug verwachten. Maar goed dat zijn de mindere kanten aan het voetbal![]()
Geen van beide lijkt me okay.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef Sethje het volgende:
BOeiend
heel de tijd hamas hamas, doeken met gas erop en meer van dat soort dingen
beter beledig je 1 dooie dan een hele bevolkinsgroep kk utrecht ole ole!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |