Moet je ook maar duidelijk aangeven dat neuzen niet welkom zijn, is dat nou zo moeilijk ?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen al die ajacieden hier
Klinkt realistischquote:Op donderdag 28 september 2006 09:13 schreef zatoichi het volgende:
4-2 voor Utrecht (4x caluwé en 2x huntelaar (tja ik moet aan mijn profcoach denken...)
Komt niet vaak voor, een uitverkocht Galgenwaard.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef _Vulcanus_ het volgende:
FCU-Ajax bijna uitverkocht
Datum: 26-09-2006
Stadion Galgenwaard zondag nagenoeg uitverkocht
Ajax wacht aanstaande zondag een kolkend Stadion Galgenwaard. Inmiddels zijn zowel de Bunnikside als de Hoofdtribune volledig uitverkocht. Voor de Zuidtribune en de Cityside zijn nog slechts enkele tientallen kaarten beschikbaar. De verwachting is dat woensdag ook de laatste kaarten van de hand gaan en de Galgenwaard zondag uitverkocht is.
Echt niet? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, een uitverkocht Galgenwaard.
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrechtquote:
Het is andersom. We hebben blauwe, groene, gele, knalroze stoeltjes alleen geen rood-wittequote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef zatoichi het volgende:
Komt elk jaar voor bij deze wedstrijd... daarom snap ik de nieuwswaarde ook niet helemaal
Maar goed laten we maar niet over de arena beginnen; ik snap nooit wat al die mensen met blauw groen en oranje shirt tussen al die wit met rode stoeltjes doen elke wedstrijd...
Heeft toch ook behoorlijk wat aantrekkingskracht op de regio, net als Heerenveen? Ben benieuwd of het bij ons wel vol blijft trouwesn, bij de bekerwedstrijd vorige week zaten er rond de 10.000 - het is niet gratis tenslotte. Nu zit er wel weer aardig wat.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrecht
ooooh, tja ik ging er van uit dat de meerdeheid wel de supporters waren; tja dat krijg je dan. Dus die dingen die er wit met rood uit zien dat zijn de ajax supporters. Tja ik verbaasde me altijd al waarom al die stoeltjes weg werden gehaald ruim voor tijd; maar dat zijn dus gewoon de supporters.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is andersom. We hebben blauwe, groene, gele, knalroze stoeltjes alleen geen rood-witte
Hoerejong!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Joesse het volgende:
Van Egmond
Okee,quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef Eilanden het volgende:
Dat lege gedeelte is idd verplicht leeg (veiligheidsbuffer). En tegen Heralces bijvoorbeeld zit het net zo vol als tegen SCH afgelopen zondag
De aantrekkingskracht in de regio is denk hier enorm minder dan in friesland. Hier in de regio gaan er ook heel veel mensen na die club in Noord Holland. En ja ik zeg noord holland want volgend mij reizen ze tegenwoordig een aantal haltes verder.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft toch ook behoorlijk wat aantrekkingskracht op de regio, net als Heerenveen? Ben benieuwd of het bij ons wel vol blijft trouwesn, bij de bekerwedstrijd vorige week zaten er rond de 10.000 - het is niet gratis tenslotte. Nu zit er wel weer aardig wat.
Nou Nieuw Galgenwaard in ieder geval niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat de galgenwaard te groot is voor Utrecht
Nieuw Galgenwaard bestaat niet meer ... het is weer gewoon Galgenwaardquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou Nieuw Galgenwaard in ieder geval niet.
Daarom, na de verbouwing is het te groot.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nieuw Galgenwaard bestaat niet meer ... het is weer gewoon Galgenwaard
Waarom te groot? Hoe groot hadden ze het dan moeten bouwen? Nu zitten er gemiddeld meer dan 19000 toeschouwers. Daarbij heeft Utrecht in de provincie nog wat gebieden te 'ontginnen' (o.a. Amersfoort regio). Dus kijkend naar de toekomst is het echt niet te groot, denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Daarom, na de verbouwing is het te groot.
Nee, maar nu wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom te groot? Hoe groot hadden ze het dan moeten bouwen? Nu zitten er gemiddeld meer dan 19000 toeschouwers. Daarbij heeft Utrecht in de provincie nog wat gebieden te 'ontginnen' (o.a. Amersfoort regio). Dus kijkend naar de toekomst is het echt niet te groot, denk ik
Kijk daar ben ik het vol mondig mee eens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter iets te groot dan iets te klein, en het blijft een mooi stadion.
Ook uit maarssen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef koningdavid het volgende:
Het stadion is wel uniek. Ik hoor wel eens van Utrecht supporters (die zijn er veel hier in de omgeving: Maarssen), dat ze die open hoeken niet mooi vinden.
Maar dat vind ik juist uniek aan de Galgenwaard, mooi stadion hoor.![]()
Persoonlijk win ik het liefst van een zo sterk mogelijk 020. En die lileked is nu toch niet in vorm dus laat hem maar spelen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:26 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar pas maandag weer op poten staat.
Er kunnen er niet genoeg met pijntjes uitvallen daar in 020
uitvak is erg mooiquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ook uit maarssen?
Maar de open hoeken zijn zekers wel mooi. Echter moeten de tribunes op een zodanige mooie manier worden dicht gemaakt dat het niet een gelredome word maar wel als een klank kast kan fungeren. Als ze dat weten te realiseren zou het geweldig zijn. Waarbij je nog wel naar buiten zou moeten kunnen kijkken zeg maar. Volgens mij is dit onmogelijk maar dat geeft nie. Dromen mogen we hebben toch?
Overigens heb ik nog nooit gehoort van een maarsennaar dat de hoeken nu niet mooi zijn. Denk meer dat ze denken en bedoelen dat ze dicht moeten voor de zang. (lees spreekkoren)
Ja, het had ook te maken met de zang inderdaad, en ook iets met de koude wind?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ook uit maarssen?
Maar de open hoeken zijn zekers wel mooi. Echter moeten de tribunes op een zodanige mooie manier worden dicht gemaakt dat het niet een gelredome word maar wel als een klank kast kan fungeren. Als ze dat weten te realiseren zou het geweldig zijn. Waarbij je nog wel naar buiten zou moeten kunnen kijkken zeg maar. Volgens mij is dit onmogelijk maar dat geeft nie. Dromen mogen we hebben toch?
Overigens heb ik nog nooit gehoort van een maarsennaar dat de hoeken nu niet mooi zijn. Denk meer dat ze denken en bedoelen dat ze dicht moeten voor de zang. (lees spreekkoren)
Ach supporteren is voor grote mannen. Koude wind trosseer je dan wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, het had ook te maken met de zang inderdaad, en ook iets met de koude wind?
Kom daar nooit maar geloof je op je woord. Bunnik met het home er onder is trouwens nog veel mooierquote:
hij is dus 2 tot 4 weken uitgeschakeld en er niet bij morgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Joesse het volgende:
bij studio sport melden ze net dat Huntelaar door zn enkel is gegaan, dus dat zou kunnen betekenen dat ie zondag niet meespeelt
bron: www.vi.nlquote:Huntelaar mist interlands met Bulgarije en Albanië
30/9/2006 16:16
De enkelblessure die Klaas-Jan Huntelaar vrijdag op de training opliep, kost hem minimaal twee weken om te herstellen. Dat betekent dat de spits van Ajax niet met het Nederlands elftal kan aantreden tegen Bulgarije en Albanië.
Ajax had de hoop dat de blessure niet al te ernstig zou zijn. 'Klaas is een bikkel', was trainer Henk ten Cate optimistisch. Nader onderzoek wees echter uit dat de coach zijn topscorer van het afgelopen seizoen een tijdje moest missen.
Huntelaar staat tussen de twee en vier weken aan de kant. Dat houdt in dat hij naast de interlands met Oranje in ieder geval de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht aan zich voorbij moet laten gaan. Al naar gelang de voorspoedigheid van zijn herstel kan Huntelaar op 14 oktober tegen FC Groningen mogelijk zijn rentree maken.
Ja, want Van Egmond floot alles tegen Ajaxquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:06 schreef Black-Death het volgende:
Kut Utrecht. SpreekkorenEn dan die Gregoor van Dijk
wat een zielige bosjosti is dat. Hopelijk word ie zwaar gestraft door de KNVB. vanavond ff lekker met zn allen Van Egmond in zn hol nemen zeker?
*een uiteindelijk toch tevreden Ajax-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |