Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zing daar niet mee mee, omdat ik ze belachelijk vind
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft utrecht ondanks die vuile mazzel 'gewoon' verloren.
Gelukkig kwamen de Amsterdamse doelpunten zonder geluk tot standquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft utrecht ondanks die vuile mazzel 'gewoon' verloren.
er moet ook wat aan gedaan worden, maar niet alleen bij utrechtquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.
Voor de rest is de uitslag wel terecht lijkt me. Toch?
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, maar moet er niet meer tegen gedaan worden? Ik heb het idee dat het weer erger aan het worden is.
Voor de rest is de uitslag wel terecht lijkt me. Toch?
Net als de Utrecht spelersquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef Joesse het volgende:
[..]
triestje ajax supporters die pas na de 2-0 wakker werden![]()
helemaal juist! die 2-0 in de 45e minuut had nooit en te nimmer mogen vallenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellen![]()
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde on-Utrechts slap ... pas toen ze Rossinni erin brachten en alles of niets gingen spelen werd er wat druk ontwikkeld. Het is alleen kut als je vlak voor tijd op 2-2 komt, dat je uiteindelijk nog verliest, maar goed .. daar hoef ik jou niets over te vertellen![]()
We zijn geen Heerenveen-fansquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
En zing er voortaan eens iets over heen over bloemetjes en duiven
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef Eilanden het volgende:
Wat trouwens super irritant is, is dat voortdurende appeleren van die Amsterdammersbij elk wissewasje vragen ze om een gele kaart
Stelletje ballerina's
![]()
Ik denk dat ik in het stadion meer zie, dan jij achter je Chinese streampjequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Alsof Utrecht dat niet doet? Je kijkt wel erg eenzijdig. Ik heb er juist op gelet en dat is nou precies wat die Fortune en Caluwe ook precies steeds doen. Ajax en Utrecht lijkt daar in erg op elkaar
Ik was er vorige week ook bij hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het stadion meer zie, dan jij achter je Chinese streampje
oh ja ik weet nog wel dat Heerenveen supporters vorige week in de laatste minuut 'Bossen, toffe peer, je hebt helemaal gelijk' zongenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.
Jij hebt echt de discussie-vermogens van een manke zeekoequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was er vorige week ook bij hoor.
Maar een slimme poging om de aandacht af te leiden van die pingels en de spreekkoren. Hulde
quote:
Waar vroeg ik iets over Ajacieden die om gele kaarten zeuren dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij hebt echt de discussie-vermogens van een manke zeekoeik ga toch in op wat je vraagt
![]()
Nou ja die penalty was natuurlijk een kadootje, terwijl Ajax een minuut daarvoor misschien wel een penalty had moeten hebben. utrecht kon daardoor terug in de wedstrijd komen en dus ook die 2-2 maken. Anders had Ajax het gewoon zonder problemen uitgespeeld, de 0-3 hing veel eerder in de lucht.quote:
Leuk dat je 'm nu wel omstreden noemtquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, twee weken achter elkaar een omstreden pingel mee krijgen, je hebt niet echt veel reden tot klagen.
Waar zingen ze nu dan over? Ik heb de wedstrijd niet gezien maar hoor nu voortdurend dat het publiek zo schandalig was. Wat deden ze dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
Yeps, had ik al vrij snel gezegd hoor toen ik het terug zag. Maar ik vond het een beetje gezeur dat ook de 2-2 op de scheids werd verhaald.quote:
Over moeders en zo.quote:Waar zingen ze nu dan over? Ik heb de wedstrijd niet gezien maar hoor nu voortdurend dat het publiek zo schandalig was. Wat deden ze dan?
Gewoon een van richting veranderd schot. Dat is iets anders dan een penalty cadeau krijgen. Oftewel, jullie hebben geen enkele reden tot klagen. Gezien het spelbeeld was de overwinning voor ons meer dan terecht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:46 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik heb geen fancy filmpje maar ik weet niet of je de 1-0 hebt gezien
Ik had in het live topic het wedstrijd verloop nagekeken. In (minstens) drie posts beweer je dat je het toch allemaal echt gezien het en dat het op het randje was en waar die Ajacieden nou over klagen want er was niets vreemd aan die pingel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Yeps, had ik al vrij snel gezegd hoor toen ik het terug zag. Maar ik vond het een beetje gezeur dat ook de 2-2 op de scheids werd verhaald.
Mwaoah, niet netjes, maar ook geen rampen imho. Kleuterschool niveau gescheld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef SCH het volgende:
Over moeders en zo.In ieder geval dingen waar destijds zoveel rumoer over was en richtlijnen voor werden uitgevaardigd en wedstrijden voor moesten worden stilgelegd.
Heb je het dus niet goed gevolgd maar dat terzijde. Geeft niet hoor. Er zijn meer topics dan dat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had in het live topic het wedstrijd verloop nagekeken. In (minstens) drie posts beweer je dat je het toch allemaal echt gezien het en dat het op het randje was en waar die Ajacieden nou over klagen want er was niets vreemd aan die pingel.
Toen iemand daar de daadwerkelijke overtreding toonde bleek dat je eerder dus gewoon weer uit je nek zat te zwetsen.
quote:En zonder 1-2 kan het geen 2-2 worden - dat moge duidelijk zijn
Er is beleid over, houd je er dan aan.quote:Mwaoah, niet netjes, maar ook geen rampen imho. Kleuterschool niveau gescheld.
14:17: " Maar die penalty was toch niet zo heel onterecht? Waarom zijn jullie daar zo boos over?"quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
Heb je het dus niet goed gevolgd maar dat terzijde. Geeft niet hoor. Er zijn meer topics dan dat.
Doei .. terug naar dat topic van jequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:35 schreef devv05 het volgende:
Lekker boeiend, we hebben gewonnen. Doei.
Teringquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef Joesse het volgende:
ja dat was zeker toen de ajax-supporters over DiTomasso gingen zingen,
Ik bedoelde dat niet zo van dat het de schuld was van de ajax supporters ofzo, maar dat de reactie van de utrecht aanhang (of, een bepaald deel daarvan) ontzettend stom was. Als je spreekkoren over Sneijder hebt, kun je ze ook terug verwachten. Maar goed dat zijn de mindere kanten aan het voetbalquote:
roepen dat je moeder een hoer is oke, roepen over een dodequote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat niet zo van dat het de schuld was van de ajax supporters ofzo, maar dat de reactie van de utrecht aanhang (of, een bepaald deel daarvan) ontzettend stom was. Als je spreekkoren over Sneijder hebt, kun je ze ook terug verwachten. Maar goed dat zijn de mindere kanten aan het voetbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |