In het stadion neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:33 schreef Druppel het volgende:
Eilanden waar zit jij eigenlijk?
Zeker met die wave van tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen de Bunnikside is keigezellig!
Ja, de rest van het stadion is niets paultjuhhquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Alleen de Bunnikside is keigezellig!
Ja die begin ik altijdquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Druppel het volgende:
[..]
Zeker met die wave van tegenwoordigen die komt toch echt van K af.
Krijgen we dat vroegah verhaal weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef Druppel het volgende:
Bunnik is idd de aanjager van het stadion maar lang niet meer wat het was vergeleken met vroeger. Helaas zal dat denk ook niet meer zo worden. Maar ook op andere plekker in het stadion is het gewoon gezellig hoor.
Klopt ! ziet er zo vanaf de bunnikside oersaai uit, jullie gaan niet eens ff staan bij sta op als je voor Utrecht bent !quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, de rest van het stadion is niets paultjuhh![]()
Nou er waren wel meer wedstrijden waar aardig sfeertje was dit is wel overdreven van jou , bij Twente was het echt niet zoveel meer sfeer dan bij ajax ofzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
De sfeer is gewoon kut vergeleken met een aantal seizoenen geleden. Afgelopen seizoen tijdens de play off wedstrijd tegen Twente hing er voor het eerst sinds weer tijden weer eens een echte ouderwetse Utregse sfeer
Uitvak zit nu te ver weg. Waardoor je niet een constante sfeer houd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Ajax was ik afgelopen seizoen niet bij, maar je spreekt over aardig en aardig is niet goed genoeg .. er moet gewoon een goede fanatieke sfeer zijn
Ja daar gaat ik heen. Heel misschien gaat ik a.s. zondag voor het eerst in 2 half jaar een wedstrijd missenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
oh ok, gaan jullie naar ajax 1 oktober?
Dus wel lief naar hem zingen he!quote:Yildirim baalt van fluiten fans
Ugur Yildirim zit in een vormcrisis. De aanvaller van SC Heerenveen, die in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de clinch lag met trainer Gertjan Verbeek, heeft er desondanks vertrouwen in.
"Dit wordt mijn seizoen nog wel, want ik voel me goed", aldus de spits in een interview met de Leeuwarder Courant. In het zelfde gesprek haalde Yildirim ook de supporters aan, die hem uitfloten in de bekerwedstrijd tegen Roda JC, toen hij een bal terugspeelde. "De toeschouwers zien niet wat ik zie. Ik kon in die positie niet vooruit spelen. Het is gemakkelijk om me uit te fluiten."
Meer dat ze wel zullen proberen om te voetballen als ze de mogelijkheid krijgen. Lijkt me geen ploeg die massaal voor de goal gaat hangen om de schade beperkt te houden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:32 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat RB toch niet aan voetbal toe mag komen, met alle respect maar netzoals tegen AGOVV moeten ze toch wel redelijk onder druk worden gehouden.
We zullen het gaan zien in november.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer dat ze wel zullen proberen om te voetballen als ze de mogelijkheid krijgen. Lijkt me geen ploeg die massaal voor de goal gaat hangen om de schade beperkt te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |